کلاس بازیگری منوچهر هادی

کلاس بازیگری منوچهر هادی

منوچهر هادی یکی از کارگردانان و فیلمنامه نویسان دنیای سینما است که آثار زیادی را برای تلویزیون و سینما ساخته و توانسته به محبوبیت برسد. این کارگردان در چند سال اخیر چندین سریال و فیلم را مقابل دوربین برده که نظر مخاطبان را جلب کرده است. تجربه این کارگردان در عرصه سینما و هنر باعث شده تا هنرجویان علاقه زیادی به شرکت در کلاس‌های بازیگری او داشته باشند.

شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری یکی از راه‌ها برای شروع آموزش بازیگری است. شما اگر تحصیلات آکادمیک بازیگری هم داشته باشید می‌توانید با شرکت در کارگاه‌های آزاد بازیگری مهارت‌های بیشتری بیاموزید و در این حرفه موفق شوید. برخی از بازیگران به نام کشور که چندین سال از فعالیت آنها میگذرد زیر نظر اساتید مجرب و متخصص دورههای بازیگری را گذراندهاند.

منوچهر هادی چندین اثر سینمایی و شبکه نمایش خانگی را کارگردانی کرده است. در ادامه بیشتر با فعالیت این بازیگر و کلاس‌های بازیگری او آشنا خواهید شد.

رزومه منوچهر هادی

رزومه‌ای از فعالیت‌های منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است و تا مقطع دیپلم به تحصیل پرداخت. هادی پس از دریافت دیپلم پا به عرصه هنر گذاشت و از مقاطع پایین شروع به کار کرد. این کارگردان در ابتدای فعالیت خود به عنوان مسئول تدارکات و سپس مدیر تداراکات، جانشین تولید، مدیر تولید و بازیگری ادامه داد. منوچهر هادی پس از چند بار رفتن جلو دوربین اذعان کرد که تخصص لازم برای بازیگری ندارد.

هادی فعالیت خود را به‌عنوان دستیار کارگردان ادامه داد و به دنیای کارگردانی علاقمند شد. منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵ اولین فیلم خود به اسم تلاطم را کارگردانی کرد. پس از آن یعنی در سال ۱۳۸۶ اولین فیلم سینمایی بلند خود به اسم قرنطینه را جلو دوربین برد. حمید گودرزی، رضا عطاران، نیوشا ضیغمی، شهره سلطانی، رضا رویگری و… از جمله بازیگرانی بودند که در این اثر هادی نقش‌آفرینی کردند.

خداحافظ بچه در سال ۱۳۹۱ اولین تجربه کارگردانی منوچهر هادی در تلویزیون بود که در این سریال بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، شهرام حقیقت دوست، شهین تسلیمی، بهنوش بختیاری و… به ایفای نقش پرداختند. این سریال داستان یک زن و شوهر جوان است که بچهدار نمیشوند و به همین دلیل داستانهایی در طول فیلم برای آنها اتفاق میافتد.

دلدادگان، من سالوادور نیستم، آینه بغل، عاشقانه، دل، روستای مرزی، یکی میخواد باهات حرف بزنه، زندگی جای دیگری است، کارگر ساده نیازمندیم، رحمان ۱۴۰۰،  دنیای پرامید و خوب، بد، زشت از جمله آثار منوچهر هادی هستند که در سال‌های اخیر کارگردانی آنها را به عهده داشته است.

قبل از شروع حرفه بازیگری بهتر است از داشتن استعداد در وجود خود مطمئن شوید. ایران آموزشگاه به این منظور به شما پیشنهاد میدهد از صفحه ” استعداد بازیگری چیست ” دیدن فرمایید.

کلاس بازیگری منوچهر هادی

افتخارات بازیگری منوچهر هادی؛ استقبال برای شرکت در دوره بازیگری منوچهر هادی

منوچهر هادی در چندین سال فعالیت خود موفق به دریافت دو جایزه شده است. این بازیگر موفق کشورمان دوره بازیگری برگزار می‌کند که هنرجویان با شرکت در آن می‌توانند اصول و تکنیک‌های این حرفه را یاد بگیرند. یادگیری تخصصی بازیگری به هنرجویان کمک می‌کند تا بتوانند از پس تست بازیگری فیلم‌های مختلف بربیایند و موفق به بازی در پروژه‌های سینمایی یا تلویزیونی شوند.

از جمله افتخارات و جوایز منوچهر هادی در زیر شرح داده شده است:

  • دریافت تندیس حافظ به‌عنوان بهترین کارگردان تلویزیونی برای مجموعه دلدادگان در هفدهمین جشن حافظ سال ۱۳۹۶
  • دریافت تندیس حافظ به‌عنوان بهترین کارگردان تلویزیونی برای مجموعه دلدادگان در نوزدهمین جشن حافظ سال ۱۳۹۸

هزینه کلاس بازیگری منوچهر هادی

قیمت کلاس بازیگری منوچهر هادی

قیمت کلاس بازیگری منوچهر هادی چقدر است؟ آیا شهریه کلاس منوچهر هادی زیاد است؟ هزینه کلاس‌های بازیگری از جمله مهم‌ترین دغدغه هنرجویانی است که می‌خواهند در این کلاس‌ها شرکت کنند. کلاس بازیگری اگر توسط اساتید مجرب برگزار شود و هنرجویان هم استعداد و پشتکار خوبی برای آن داشته باشند در موفقیتشان تأثیر زیادی می‌گذارد.

هزینه کلاس‌های بازیگری بسته به اعتبار آموزشگاه، امکانات آموزشگاه، تجربه اساتید، تعداد هنرجویان، نوع دوره (حضوری یا آنلاین)، سرفصل‌های آموزشی و متدهای آموزشی، تعیین می‌شود. هزینه کارگاه بازیگری منوچهر هادی در حال حاضر ۱۴ میلیون تومان است.

ما در صفحه ای با عنوان بهترین آموزشگاه بازیگری ایران ” سعی بر این داشتیم که آموزشگاه های معتبر را خدمت شما معرفی کنیم.

مدت زمان دوره بازیگری منوچهر هادی

مدت زمان دوره بازیگری بسته به نوع دوره‌ها متفاوت است. به طور کلی دوره‌های بازیگری در سه سطح مقدماتی، مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شوند. علاوه بر این کلاس‌ها به‌صورت عادی و فشرده هستند که طول دوره آموزشی در دوره فشرده نسبت به دوره عادی کمتر است. کارگاه بازیگری منوچهر هادی در ۱۲ جلسه ۴ ساعته برگزار می‌شود که در این مدت هنرجویان با تکنیک‌ها و اصول بازیگری آشنا خواهند شد.

آدرس

آدرس کلاس بازیگری منوچهر هادی

منوچهر هادی در سال‌های اخیر کلاس‌ها و ورکشاپ‌های مختلف بازیگری و کارگردانی را برای آموزش به علاقمندان این رشته برگزار کرده است. آخرین دوره آموزشی که منوچهر هادی در حال حاضر برگزار کرده در آموزشگاه سینمایی فرهنگ آواست. ثبت‌نام در این دوره به‌صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود. آدرس این آموزشگاه به همراه شماره تماس آن در زیر برای شما ذکر شده است.

آدرس: میرداماد، انتهای خیابان حصاری، پلاک ۳

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۴۲۱۴۶۴ و ۰۲۱۲۶۴۲۱۴۶۶

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *