کلاس بازیگری صابر ابر

کلاس بازیگری صابر ابر

کلاس بازیگری صابر ابر یک فرصت عالی برای علاقه‌مندان به این هنر است که بتوانند به‌صورت تخصصی آموزش ببینند. صابر ابر یکی از هنرمندان معروف و کاربلد است که سابقه درخشانی در این حوزه دارد. این بازیگر مطرح کشورمان به‌منظور پرورش استعدادهای نو کلاس‌های بازیگری و ورکشاپ‌هایی را برگزار می‌کند که در آن مهم‌ترین سرفصل‌ها بازیگری گفته می‌شود.

آموزش شروع بازیگری از راه‌های تخصصی و معتبر در موفقیت هنرجویان می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. یکی از راه‌های بازیگر شدن، شرکت در کلاس‌های بازیگری است که اساتید به نام برگزار می‌کنند. در این کلاس‌ها اصول و تاکتیک‌های بازیگری آموزش داده می‌شود و هنرجویان می‌توانند راحت‌تر به این حرفه وارد شوند. صابر ابر در حوزه‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، اجرا، طراحی صحنه و نویسندگی تجربه دارد.

رزومه صابر ابر

رزومه‌ای از فعالیت‌های صابر ابر

صابر ابر متولد سال ۱۳۶۳ در تهران  و تا مقطع لیسانس رشته مدیریت تحصیل کرده است. این بازیگر فازغ از رشته دانشگاهی خود به هنر علاقه زیادی دارد. او تاکنون چندین پروژه طراحی داخلی انجام داده و نقاشی نیز میکند. صابر ابر فعالیت خود را در تلویزیون با اجرا در برنامه رنگین کمان آغاز کرد. سپس در برنامههای ۱۱۱ ثانیه و برنامههای کودک و نوجوان کار خود را در زمینه اجرا ادامه داد.

صابر ابر پس از اجراهای خود توانست وارد حوزه بازیگری شود و می‌توانیم او را جزو معدود مجریانی بدانیم که توانسته در بازیگری خوش بدرخشد و موفقیت‌های زیادی را کسب کند. او اولین فعالیت خود را در دنیای سینما با بازی در فیلم شاعر زباله‌ها شروع کرد. این فیلم به کارگردانی محمد احمدی و در سال ۱۳۸۴ اکران شد. فیلم سینمایی دایره زنگی یک سکوی پرتاب برای ابر بود که توانست برای آن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شود.

سال ۱۳۹۰ یکی از سالهای پرکار صابر ابر بود که در فیلمهای یک پذیرایی ساده به کارگدارنی مانی حقیقی، برف روی کاجها به کارگردانی پیمان معادی و خیابان هشتم به کارگردانی علیرضا امینی نقش آفرینی کرد. صابر ابر در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش کرگدن اولین تجربه خود در این حوزه را کسب کرد. این بازیگر پرکار کشورمان طی سالهای اخیر در فیلمهای زیادی از جمله بعد از رفتن، کت چرمی، بی رویا، روسی، خوک، بدون قرار قبلی، رخ دیوانه، ویلاییها و … ایفای نقش کند.

بهتر است قبل از ورود به دنیای بزرگ بازیگری از داشتن استعداد در وجود خود اطمینان حاصل کنید. ما به این منظور به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” استعداد بازیگری چیست ” دیدن فرمایید.

افتخارات بازیکری صابر ابر

افتخارات بازیگری صابر ابر؛ استقبال برای شرکت در دوره بازیگری صابر ابر

صابر ابر یکی از بازیگران پرافتخار کشورمان است که در سال‌های فعالیت خود توانسته جوایز متعدد داخلی و خارجی را از آن خود کند. همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از هنرجویان بازیگری مشتاق شرکت در کلاس‌های بازیگری ابر باشند. ما در زیر افتخارات و جوایز صابر ابر را برای شما بیان کرده‌ایم.

  • نامزد بهترین بازیگر مرد در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مینای خاموش
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم مینای خاموش
  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم دایره زنگی
  • نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم درباره الی
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در چهاردهمین جشن خانه سینما برای فیلم درباره الی
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سومین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم درباره الی
  • تندیس بهترین بازیگر مرد تئاتر سال ۱۳۹۰
  • برنده تندیس بهترین بازیگر مرد در سی‌امین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ریچارد سوم
  • نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ششمین جشن منتقدان ۱۳۹۱ برای فیلم بوسیدن روی ماه
  • نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ششمین جشن منتقدان ۱۳۹۱ برای فیلم برف روی کاج‌ها
  • برنده جایزه بهترین بازیگر نوظهور (گروهی مرد /زن) از جشنواره فیلم رم برای فیلم گس

قیمت کلاس بازیگری صابر ابر

قیمت کلاس بازیگری صابر ابر

قیمت کلاس بازیگری صابر ابر چقدره؟ آیا هزینه این کلاس‌ها زیاده؟ چطوری باید هزینه این کلاس رو پرداخت کنم؟ هزینه کلاس‌های بازیگری یکی از مهم‌ترین دغدغه هنرجویان است. آنها می‌خواهند با پرداخت یک هزینه معقول به‌صورت تخصصی آموزش ببینند. به طور کلی هزینه کلاس‌های بازیگری به چند عامل مهم بستگی دارد و اینطور نیست که همه کلاس‌ها یک هزینه ثابت داشته باشند.

شما با شرکت در کلاس بازیگری می‌توانید بیشتر فوت و فن‌های آن را یاد بگیرید و با تلاش و پشتکارتان در این حرفه موفق عمل کنید؛ بنابراین برای یک کلاس بازیگری خوب هرچقدر هم هزینه کنید می‌ارزد. شهریه کلاس بازیگری صابر ابر بسته به تعداد هنرجویان، مدت زمان دوره، سرفصل‌های آموزشی، نوع دوره و مدت آموزشی مختلف است که شما برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با آموزشگاه تماس بگیرید.

ما در صفحه ” لیست معرفی بهترین کلاس های بازیگری ایران ” سعی بر این مهم داشتیم که مراکز معتبر را خدمت شما معرفی نماییم.

مدت زمان دوره بازیگری صابر ابر

دوره بازیگری صابر شامل دو بخش مقدماتی و پیشرفته می‌شود. در بخش مقدماتی اصول اولیه بازیگری و مسائل تئوری آموزش داده شده و در دوره پیشرفته بازیگری به مباحث تخصصی‌تر پرداخته می‌شود. مدت‌زمان دوره بازیگری صابر ابر حدود ۱۰ جلسه ۳ ساعته است. یعنی ۳۰ ساعت صرف آموزش تخصصی بازیگری می‌شود.

تمام هنرجویان چه کسانی که در دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند چه هنرجویان آزاد می‌توانند در این دوره شرکت کنند. با آموزش در این دوره هنرجویان می‌توانند از پس تست بازیگری برای پروژه‌های مختلف بربیایند و در این زمینه تجربه کسب کنند.

آدرس

آدرس کلاس بازیگری صابر ابر

کلاس بازیگری صابر ابر در موسسه در اینجا برگزار می‌شود که ثبت‌نام آن در حال انجام است. شما برای شرکت در کلاس‌های بازیگری آن می‌توانید به‌صورت حضوری به این موسسه مراجعه کرده یا با آنها تماس بگیرید. آدرس و شماره تماس موسسه هنری در اینجا را ما در زیر برای شما نوشته‌ایم.

آدرس: تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان آبان شمالی (عضدی)، کوچه عبده، پلاک ۲۴

شماره تماس: ۸۸۹۴۴۹۷۲ و ۸۸۹۲۲۳۱۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *