نرخ اتحادیه اصلاح سر مردانه سال جدید چقدر است؟

نرخ اتحادیه اصلاح سر مردانه سال جدید

آرایشگاه مردانه یکی از شغل‌های پرطرفداری است که به سرمایه کمی نیاز دارد. امروزه انواع مدل‌ها برای اصلاح سر وجود دارد که آرایشگران می‌توانند با یادگیری آنها درآمد خود را افزایش دهند.همانند آرایشگاه‌های زنانه، برای آرایشگاه‌های مردانه نیز نرخ‌های مشخصی در نظر گرفته شده است. در واقع این نرخ توسط اتحادیه تعیین می‌شود. قیمت اصلاح سر در سال جدید با توجه به فاکتورهایی، متفاوت است. با سایت ایران آموزشگاه همراه باشید. برای مشاهده قیمت های خدمات زیبایی زنانه  ” وارد صفحه ” نرخ اتحادیه اصلاح سر زنانه ” شوید.

مطالب مرتبط:

 

به‌صورت کلی معمولاً نرخ اصلاح سر مردان در تهران نسبت به شهرستان‌ها بیشتر است. همچنین این نرخ در مناطق شمال شهر بیشتر از دیگر مناطق است. هر ساله نرخ اصلاح سر مردانه تغییراتی دارد. این نرخ بسته به مدل‌های مختلف و خدمات دیگری که آرایشگران انجام می‌دهند، متفاوت خواهد بود. نرخ اتحادیه اصلاح سر مردانه ۱۴۰۱ بسته به نوع مدل و منطقه آرایشگاه از ۵۰ هزار تومان تا مبالغ بالاتر متغیر است.

جدول هزینه اصلاح آقایان در آرایشگاه های مردانه بازار آزاد

قیمت ها بسته به نوع مو یا نوع اصلاح و شهر سکونت ممکن است متغیر باشد.

خدمات مبلغ خدمات
اصلاح موی سر ساده  ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان
خدمات کامل اصلاح سر + شستشو + براشینگ بسته به خدمات از ۱۰۰.۰۰۰ تا ۹۰۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی موی سر مردانه با طرح خاص ۱۰۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان
خط انداختن و کات دور سر و گردن ۲۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی ریش صورت با ماشین و شانه ۳۰.۰۰۰ تا ۶۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی ریش صورت با قیی و دستی ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان
اصلاح موی داماد ۴۰۰.۰۰۰ تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پاکسازی پوست ۱۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
زیباسازی ناخن ۲۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان
گریم داماد ۳۰۰.۰۰۰ تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
صافی و تقویت مو ۱۰۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان

 

راستی اگر علاقه به سینما و بازیگری دارید و میخاهید مراکز معتبر آموزش بازیگری و کارگردانی رو ببینید ما در یک صفحه جداگانه بصورت کامل بهترین های ایران رو همراه با قیمت و مشخصات دوره و اساتید معروفشون معرفی کردیم. در صورت نیاز روی صفحه کلاس بازیگری کلیک کنید.

 

 

آموزش آرایشگری مردانه در ترکیه

آموزش آرایشگری مردانه در ترکیه یک فرصت عالی برای افرادی است که به این حوزه علاقه داشته و در تلاش برای موفقیت‌های بیشتر هستند. دوره‌های آرایشگری مردانه در کشور ترکیه شامل سرفصل‌های متعددی از جمله موارد زیر است:

  • شناخت آناتومی سر
  • نحوه قیچی زنی
  • اصول فید در اصلاح سر
  • مراقبت از پوست
  • اکستنشن مژه
  • مانیکور و پدیکور
  • ماساژ
  • آرایش صورت

این دوره‌ها معمولاً به‌صورت ترکیبی از آموزش تئوری و عملی است. البته بخش عملی درصد بیشتری از دوره را به خود اختصاص داده است. آموزش پیرایش مردانه در ترکیه زیر نظر وزارت آموزش ملی آن انجام می‌شود و متقاضیان با شرکت در این دوره می‌توانند مدرک معتبر آن را اخذ نمایند.

آموزش آرایشگری مردانه فنی حرفه‌ای

یادگیری آرایشگر و تکنیک‌های آن به‌صورت اصولی باعث می‌شود که افراد در مدت‌زمان کوتاهی وارد بازار کار شده و به درآمدهای بالایی دست یابند. این آموزش‌ها در ایران زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

در آموزش آرایشگری مردانه فنی حرفه‌ای صفر تا صد نکات آرایشگری توسط اساتید مجرب بیان می‌شود. متقاضیان پس از شرکت در دوره‌ها و آزمون‌های تئوری و عملی آن می‌توانند مدرک فنی و حرفه‌ای را دریافت کنند.

همچین در مراکز آموزش آرایشگری کشور می توانید آموزشگاه آرایشگری و گریم مورد نظر خود را پیدا کنید.

چرا هزینه اصلاح سر آقایان در آرایشگاه‌های مختلف متفاوت است؟

هزینه اصلاح سر آقایان در آرایشگاه‌های مختلف معمولاً متفاوت است و ممکن است تاکنون شما نیز متوجه این موضوع شده باشید و بخواهید بدانید که دلیل این تفاوت قیمت‌ها چیست؟ آیا خدمات بیشتری در آرایشگاه‌های گران‌قیمت ارائه می‌شود؟ برای اینکه به سؤالات شما پاسخ دهیم باید به بررسی عوامل مؤثر بر هزینه کوتاه کردن موی آقایان را بیان کنیم.

تجربه آرایشگر

آرایشگران مردانه که تجربه بیشتری در این شغل دارند معمولاً دستمزد بالاتری برای اصلاح موی مردان تعیین می‌کنند. البته تجربه آرایشگران دلیل بر خوب بودن کار آنها نمی‌شود؛ بلکه بسیاری از افراد تازه‌کار هستند که کیفیت کار آنها بیش از افراد باتجربه است. ولی در حالت کلی معمولاً دستمزد افراد باتجربه در این شغل بیشتر است.

مهارت آرایشگر

یکی دیگر از فاکتورهای مؤثر بر هزینه اصلاح موی مردانه، مهارت آرایشگران است. برخی از آرایشگران دوره‌های آرایشگری را در خارج از کشور طی کرده یا در داخل کشور کلاس‌های مختلفی را رفته‌اند که باعث شده تا مهارت بالایی در این کار داشته باشند. به همین دلیل نیز دستمزد افراد ماهر بیشتر از سایر آرایشگران خواهد بود.

محل آرایشگاه

محل قرارگیری آرایشگاه و تغییرات هزینه اصلاح سر آقایان را قطعاً با رفتن به چند آرایشگاه در مناطق مختلف شهر یا شهرهای مختلف متوجه شده‌اید. در واقع آرایشگاه‌هایی که در شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز و… قرار گرفته‌اند نسبت به شهرهای کوچک نرخ بیشتری برای اصلاح سر دارند. علاوه بر این آرایشگاه‌ها در مناطق شمالی شهر هزینه بیشتری بابت اصلاح موی آقایان می‌گیرند.

مدل موی درخواستی

وقتی قرار است که مدل موی ساده را روی سر بزنید آرایشگر هزینه کمتری از شما خواهد گرفت. در واقع برخی از مدل موها زمان بیشتری را صرف کرده و نسبت به سایر مدل‌ها اجرا کردن آن سخت‌تر است. به همین دلیل نیز هزینه‌ای که بابت آن گرفته می‌شود بیشتر از مدل موهای ساده است.

نحوه تعیین هزینه کوتاه کردن موی آقایان به چه صورت است؟

هزینه کوتاه کردن موی آقایان بسته به مهارت، تجربه، محل آرایشگاه و مدل مو متفاوت است. اتحادیه آرایشگران مردانه هر سال نرخ‌نامه مشخصی را که شامل انواع نرخ خدمات آرایشگری مردانه است؛ مانند اصلاح سر، اصلاح صورت، پاکسازی صورت، گریم داماد، خدمات ناخن و… تنظیم کرده و به آرایشگران اعلام می‌کند.

آرایشگران موظف به رعایت نرخ‌نامه تعیین شده در اتحادیه هستند؛ اما با توجه به عوامل مؤثر بر نرخ اصلاح مردانه که بیان شد، آرایشگران نرخ متفاوتی برای کار خود تعیین می‌کنند. به همین دلیل شما پیش از مراجعه به آرایشگاه یا قبل از انجام خدمات بهتر است از نرخ آرایشگاه مورد نظر اطلاع داشته باشید.

نرخ اصلاح مردانه در منزل چقدر است؟

اصلاح مردانه در منزل یکی از خدماتی است که معمولاً توسط آرایشگران سیار انجام می‌شود. هر چند که بسیاری از افراد به اصلاح کردن مو در منزل به عنوان یک خدمت لوکس نگاه کرده و فکر می‌کنند نرخ بالایی دارد، معمولاً نرخ کمتری نسبت به آرایشگاه‌ها دارد.

البته اگر آرایشگر مد نظر شما کلاً به‌صورت سیار کار می‌کند و هزینه‌ای بابت اجاره مغازه و تجهیزات آن پرداخت نکرده باشد، هزینه کمتری می‌گیرد. اما اگر آرایشگر دارای مغازه باشد ممکن است به دلیل رفت و آمد به منزل شما و هزینه ایاب و ذهاب، نرخ بیشتری برای اصلاح مردانه تعیین کند.

درآمد آرایشگران مردانه چقدر است؟

درآمد آرایشگران مردانه همواره یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند به این حرفه وارد شوند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر است پیش اقدام برای ورود به این حرفه درمورد درآمد آرایشگران مردانه اطلاع داشته باشید. میزان درآمد آرایشگران مردانه به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعداد مشتریان: قاعدتاً هر چه مشتریان بیشتری داشته باشید می‌توانید درآمد بالاتری نیز از کار خود کسب کنید. تعداد مشتریان شما پس از گذشت زمان و شناخته شدن بیشتر می‌شود.
  • محل آرایشگاه: آرایشگاه‌هایی که در محله‌های پرتردد هستند یا مراکز شهر می‌توانند درآمد بالاتری به دست بیاورند. البته دقت کنید که هزینه راه‌اندازی آرایشگاه در این مناطق بیشتر است.
  • بازاریابی و تبلیغات: جادوی تبلیغات و بازاریابی را بهتر است هیچگاه دست کم نگیرید. بازاریابی و تبلیغات مناسب می‌تواند به کسب درآمد بالای شما کمک کند.
  • نوع خدمات: هزینه اصلاح مردانه نسبت به خدماتی که ارائه می‌شود متفاوت است، مثلاً هزینه حالت دادن مو مردانه، هزینه اصلاح صورت مردانه و هزینه اصلاح سر نرخ متفاوتی دارند.

پرسش و پاسخ

نرخ اتحادیه اصلاح سر مردانه سال جدید چقدر است؟

این نرخ بسته به فاکتورهای مختلف از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آیا مدارک آموزش آرایشگری مردانه در ایران معتبر است؟

مدارک آموزش آرایشگری مردانه در ایران توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر شده و معتبر است.

آموزش آرایشگری مردان در ترکیه زیر نظر چه سازمانی است؟

آموزش پیرایش مردانه ترکیه زیر نظر وزارت آموزش ملی انجام می‌شود.

۶۹ دیدگاه

  • من توی شهرستان زندگی میکنم منی که الان ۱۶ سالمه و درس میخونم پدرم فرهنگی و به زور داریم زندگی میکنیم دیگه از نداری هوایی که کشیدیم نمی‌گم واقعا خجالت میکشم برم جلو بابام بگم پول آرایشگاه شاید الان بگی برو کار کن خب وقتی خانواده فرهنگیه فامیل و….. نمیشه امیدوارم درک کنید اون کسی که رل داره اکس داره هرچی داره قطعا پولشم داره

  • با سلام خدمتتون بگم من به عنوان یه شهروند ساده اینو خدمت ارایشگران باید بگم قبل از درآمد و سرمایه ای که گذاشتین به بقیه شغلها هم نگا کنید و مقایسه ایی داشته باشید بیینید ایا کارگر ساده ایی که روزی۲۵۰تومان میگیره میتونه خودشو تامیین کنه که تمام وقت بدون تعطیلی هر چقد هم کار کنه به زور پول یه وعده غذایی رو هم در نمیاره ولی شمایی که نرخ تعیین میکنید و پول اصلاح سر رو از ۵۰به ۱۵۰رسوندین که بابت هر اصلتح نیم ساعت بیشتر وقت نمیزارین بیاسسد مقایسه کنید درامد شما در ماه چقدر میشه ایا به ۱۵یا ۱۶میلیون میرسید که طرامد بسیار بالایی هست که حقوق کارگری تمام وقت بین ۷الی ۸میلیون هست دیگه وجدان خودتون و کارتون که بابت هر اصلاح چقدر باید بگیرین درست هست,,,

  • خدا را شکر که نزدیک به ۱۰ ساله یک ریال بابت آرایش سر و صورتم پرداخت نکردم.
    هنر اینه که من خودم با یک ماشین و یک آیینه سر و صورت خودم رو همونجوری که دوست دارم درمیارم
    خلاص شدم از اینکه پارچه‌ی عرقی دیگران رو ببندند به گردنم و وسایل غیربهداشتی استفاده کنند و هر خرابکاری‌ای روی سرم بکنند و بعد هم خدا تومن پول بگیرند و با لباسهای پر از مو بگردم خونه!

  • اگر آرایشگر موی مشتری را درست اصلاح کند که مشتری راضی باشد مشکل هزینه همش نیست متاسفانه هنوز رو صندلی آرایشگاه نشستی آرایشگر ماشین برمیداره دور سرت ماشین می‌کنه بجای اینکه با قیچی و شونه موها را اصلاح کند موهای مشتری خراب می‌کنه متاسفانه افراد بی تجربه مغازه آرایشگری گذاشتند بلد نیستند فقط با ماشین اصلاح می‌کنند.من چندین آرایشگر رفتم موهام را خراب کردن .که روم نشده برم بیرون تا مدتی

  • بعد بیست سال سابقه آرایشگری به این نتیجه رسیدم که حیف هنر دستتو بفروشی به مبلغی که خستگی به تنت بمونه .کله گوسفند و طباخی ببری کز بده صد تومن هزینه میشه برات حالا التماس تفکر

  • من خودم یه آرایشگرم از سال ۸۹وارد این کار شدم طرف ماهی یک یا دوبار میاد آرایشگاه زورش میاد ۱۰۰تومن بده حالا همون آدم واسه آرایش خانمش یا دوست دخترش در ماه دوتومن هزینه می‌کنه.ما مردا چرا به خودمون ارزش قائل نمی‌شیم اینو نمی‌گم چون که آرایشگرم از همه لحاظ میگم طرف موقع عروسیش دنبال بهترینو گرانترین آرایشگاه واسه زنش میگرده ولی واسه خودش ارزونترین و بهترین کارو میخواد

  • سلام به همه ی دوستان
    آقا من یه لیسانسه ی الکترونیکم که با ۷ سال سابقه ی کار انبارداری الان بعد از ۶ ماه دوره دیدن و شاگردی با زحمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون سرمایه گذاشتم واسه ی حرفه ی پیرایش مردانه که به امید خدا یه مغازه بزنم.
    پس تا اینجا یعنی شما هم باید دوره ببینین و هم شاگردی کنین تا کار رو یاد بگیرین به اضافه ی ۶ ماه بیکاریش
    دوره های پیرایش هم که امسال شده برای دو دوره ۸ میلیون تومن به اضافه ی اینکه شما اگه بخواین نتیجه ی دلخواه توی این دوره ها ببینین مستلزم اینم هست که ابزار کارتون تکمیل باشه که اونم در حدود ۷ تومن میشه پس تا اینجا شد ۱۵ تومن که یعنی هنوز هیچ کاریم نکردی
    توی این حرفه اگه میخوای موفق بشی یا یابد دستت پر باشه یا مغازت پر باشه
    یعنی چی؟
    یعنی شما باید وسایل کارت اوکی باشه
    صندلی ها ، آینه ها ، دکور که همینا رو میشه از ۲۰ تومن بست تا ۶۰ تومن ( برای دو تا صندلی کار یه صندلی کودک و دوتا آینه دو تا ترولی )
    وسیله برقی هام که الان شما دو تا ماشین آمریکایی (حجم زن و خط زن) بخوای بخری راحت ۱۲ تومن پولشه
    میتونی ارزونترم بخری و کیفیت کار اونارو مسلما نداره
    حداقل ۳۰ تومنه وسیله برقی میخوای (ماشین حجم زن ، خط زن شارژی و سیمی ، بخور ، قیچی , شونه کار ، پیشبند و …
    اجاره مغازه الان نزدیک ۴ تا ۷ تومنه
    پول پیشم بین ۳۰ تا ۵۰ میشه
    دوستانی که میگن آرایشگر درآمدش خیلی بالاس باید خدمتتون بگم که شما فقط مثل آدمایی هستین که میرن مطب فقط بیمارای دکتر رو میشماری و میگی وای فلان دکتر چقدر درآمد داره
    اون آرایشگرم واسه ی کارش کلی زحمت کشیده ، دوره دیده ، حرف شنیده ، سرمایه گذاری کرده و….
    بیمه با خودشه ، تعطیلی نداره چون وقتی همه تعطیلن تازه اون موقع کارشه ، خبری از عیدی و سنوات نیست ، تعطیلات عیدم که سرکاره ، مالیات رو باید بده (منظور مالیات کارت خوان هاس) ، اجاره مغازه هست ، بن و خوار و بار هم که نداره
    وسایل کار باید بهترین ها باشه نسبت به هزینه ای که می‌کنی چرا چون این شغل یه جورایی ظاهریه و کسی که وارد مغازه ی شما میشه قبل از اینکه کار شما رو ببینه اول دکور و وسایل کار شما رو میبینه
    حالا شما میگی هزینه ی پیرایش بالاس اشکالی ندارند که میتونین برین آموزشگاه های که اصلاح رایگان دارن
    طرف خط پشت گردن مشتری رو جوری برده بود بالا ک نمیشد هیچ جوری درستش کرد
    بهداشت لوازمم ک نگم…لوازم معمولا اشتراکیه و کمتر کسی ضد عفونی می‌کنه وسایلشو
    یا اصلا یه چیز دیگه حتی وسایل کامل هم نیست که بخوان اون مدلی ک می‌خواین رو بزنن واستون
    یادمه یه روز توی آموزشگاه بودم و یه مدل رو نشوندم و جوری اون مدل رو براش کوتاهی مو انجام دادم که اون شخص با اینکه میدونست خدمات اینجا رایگانه ولی دست کرد توی جیبش و ۱۵۰ تومن پول به من برای شیرینی داد
    به من گفت تو تا حالا بهترین کوتاهی رو که دوست داشتم روی موهام انجام بشه رو انجام دادی و حتی شماره ی من رو هم گرفت
    البته یک ساعت هم وقت گذاشتم
    بله…یه سری افراد هم هستن ک ارزش کار شما رو می‌دونن…
    ما آرایشگرا همیشه تلاشمون اینه که یه آرایشگر درجه یک باشیم وگرنه آرایشگر درجه سه که همه جا میبینی
    موفق باشین دوستان

    • سلام، داداش دمت گرم چقدررررر کامل و بجا و عالی گفتین
      وااآاااااقعا درد دل ما آرایشگرا رو بیان کردی
      طرف واسه دوست دخترش یا زنش میلیونی خرج می‌کنه بعد میاد آرایشگاه واسه خودش که هر ۴۰/۵۰ روز میاد آرایشگاه ۱۰۰/۱۵۰ میخواد بده زورش میاد!!!/:

      بعد همون آقا میبینی روزی ۲ شات قهوه میخوره میگه اگه نخورم میمیرم!!! که همون ۲ شات قهوه ارزونترین میشه روزی ۲۰/۳۰ هزار تومان به عبارتی ماهیانه ۶۰۰/۹۰۰ هزار تومان پول قهوه ش در ماه میشه ولی به چشم نمیاد ،واسه آرایشگاه زورشون میاد پول بدن

      همون قهوه شاتی ۳ هزار نهایتا ۵ هزار تومان هم نمیشه ولی راحت پول میدم تازشم تخفیف اصلا نمی‌گیرم!!!/:

      اصلا شکم یا لباس فروشی در ایران بهترینها بخدا
      ، ن تخفیف میگیرن نه غر میزنم ، نهایتا تخفیف بگیرن از لباس فروشی ،اون یارو اونقدر سوووود کشیده رو لباسش که ۲۰۰ هزار تومان هم تخفیف بده بازم سودشو کرده!!!

      ولی امان از ما آرایشگرای بدبخت!! اصن فقط واسه ما آرایشگرا زبون دارن و تخفیف می‌خوام

      بخدا از روی علاقه اومدیم آرایشگری که واقعا الان پشیمونم پشیمون
      آرایشگری خانوما خوبه،همش سود و از نوک پا بگیر تا سرشون رو میان درست میکنم و میرسم به خودشون و هزینه و دست مزدشم بالاتره از پیرایش مردانه!

      خلاصه خیلی مظلوم واااااااقع شدیم ما پیرایشگرای مردانه))):

  • دوستان هر شغلی از بیرون راحته من خودم اریشگاه زدم تا چند ماه همه میومدن میگفتن راحت شدی
    عزیزم راحتی نداره من سه سال گچ کاری کردم اینا که میگن کارگری عزیز کارگری کار مفید ۶ساعته استراحت میکنی میشینی پا میشی نه کسی زنگت میزنه ن استرسی ن مسولیت سنگینی اینجا حالا صبح هم که در نظر نگیریم از ساعت سه بعدظهر که میرم در مغازه تا یازده شب بدون وقفه باید سر پا باشی پدر آدم در میاد بعضی اصلا درک ندارن اگه کسی مدعی که آسونه ی روز بیاد کنار من همون تایم بعدظهر با من توی ی فضای یک در یک هی جا ب جا بشه ببینم میتونه من کارگری کردم هر چی دلت بخواد ولی هر کاری سختی خودشو داره بحث درامدم خدایی خیلی بی انصافی میکنید من مثلا طرف میاد میگم ۶۰خودش بیشتر میکشه میبینه نیم ساعت دارم دور کلش میچرخم درک داره یکی هم میگه چ خبره میگم اصلا نمیخواد بدی خداویکلی در آمد اگه روزی ده ساعت کار کنیم میشه روزی ی تومن که اگه توی ماه چهارتا جمعه هم استراحت کنیم میشه ۲۶تومن اونم توی بهترین حالت که مشتری هم داشته باشی پول کرایه مغازه و وسایل مصرفی هم هست اگه ی قیچی هم از دستت بیوفته ی روز کاریت پرید ی آرایشگر کلی وسیله داره توی مغازه یعنی اونا پول نرفته جاشون اینجا کارگر روز مزد روزی پنصد اینجا ی کار گر هست خودش هست ی میکسر شن سیمانم داره که قیمتش نصف وسیله ی ایشگرم نیست جفتشون روزی ۸۰۰کار میکنم خب منم با همه وسیله و این همه مسولیت و این هنرم همین قدر کار میکنم باور کنید کار سختیه خودتون پول بیشتر میدین هر کسی نمیتونه اریشگری کنه من توی آموزشگاه سی نفر بودیم آخر دوره کلا سه نفر ایشگر نشدن بقیشم داشتن الکی زور میزدن که شغل داشته باشن صبر میخواد حوصله میخواد هزار مدل هزار نوع مو هزار جور آدم باید سرو کله بزنی اینقدر ارزش کارو نیارین پایین اینجا پیش ما نرخ اصناف زده شصت تومن بعد طرف میاد کلشو سایه میندازه ریششو همین طور کل صورتشو با تیغ خط بندی میکنم یهو میبینی ی آدم دیگه میشه ی ساعت دور کلش خب از این شصتمن بگیرم؟؟ اگه صد بگیرم بره اصناف شکایت کنه فرداش مغازه رو میبندن صنف چطوری میخواد واسه ی کار هنری نرخ تایین کنه اگه کسی زیاد میگیره نرین پیشش هر کسی کارش ی ارزشی داره اگه میخواین اصلا پول ندین برین مراکز آموزشی آرایشگری اونجا کار آموزا براتون مجانی کوتا میکنن به طرف میگم ۶۰میگه زیاده میگم هر چی دوست داری بده میگه پنجا خوبه واسه ده تومن خداوکیلی زشته ده تومن ی آدامس میشه حالا من تو ی شهر کوچیک اریشگاه دارم اونی هم که توی ی شهر بزرگ داره کلی مغازش خرجش بیشتره کرایش بیشتره صد تومنم چیزی نیست ی وعده غذا توی طول روزت میشه صد تومن خب تو صدتومن میدی کلتو واسه ی ماه کوتاهه یکم احترام بزارین این کار هنریه دلیه ده تومن بالا پایین ی آدمو بدبخت نمیکنه ولی روی حقوق ماهیانه ی اریشگر خیلی تاثیر داره

  • آرایشگاه کار سختیه کمر درد پا درد درد سیاتیک هزار درد بلای دگه شامل حال ما آرایشگاه بدبخت میشه قیمت ماشین اصلاح ارزونش دونه ۱ملیونه شونه قیچی ۵۰۰هزارمیشه وقت الافی تا که یک مشتری بیاد اینا حساب نیست کرایه پول پیش مغازه حساب نیست

  • سلام خدمت عزیزان..داداشم وقتی میگی دکتر ده دیقه وقت میذاره فلان قیمت میگیره..مثل آرایشگر زحمت نداره واسه مشتریش.آرایشگری تنگی نفس داره،کمر درد داره،دیسک کمر داره،آتروز داره،عاصم داره،روزانه کمش دوازده ساعت رو پا ایستادن داره،هزینه مواد و وسایل که قیمتشون صد برابر رفته بالا داره و باید چند سال زحمت بکشی تا برندتو بسازی و مشتری جمع کنی و …..هیچ کاری و شغلی بدون زحمت زیاد نیست..امیدوارم کسی شغلی رو بدون تجربه نکردن قضاوت نکنه.یا علی

    • آقا جان اصلا بحث این نیست که روزانه چقدر کار میکنید. در هر صورت این شغلیه که خودتون انتخاب کردید. داستان اینجاست که مثلا میری پیش یکی مورو خراب میزنه بازم پول بالا میگیره. منظور اینه این وسط خیلی از ارایشگرایی هستن ک اصلا کار بلد نیستن میان مبلغ اضافه میگیرن باید اندازه هنرشون بگیرن من اگر در ماه ۳ بار برم ارایشگاه سرمو بزنم ۴ بار هفته ای ۱ بار برم صورتمو بزنم چطور ماهی ۸۰۰ تا ۱ تومن پول ارایشگاه بدم

  • سلام و عرض ادب خدمت همه هموطنان عزیز
    دوستان عزیز تمام نکاتی فرمودین در رابطه با گرونی های اخیر خدمتتون عرض کنم الان همه چی گرون شده همون آرایشگری که میگین روزی چقدر کار میکنه اونم تو همین جامعه زندگی میکنه یک مشکلی که خیلی از ما داریم اینکه با خودتون در نظر میگیرن آرایشگر مثال روزی ۱۰ نفر اصلاح میکنه نفری ۷۰ ماهی فلان قدر کار اشتباهی بعد در ماهش حساب میکنین یا در سال دوست عزیزی که اینطور حساب کتاب میکنی شما خودت هزینه لباس نمیکنی الان لباس زیر ۱۰۰ تومن داریم شما مواد غذایی نمیخوری شما خوراک نداری شما اجاره نداری شما تفریح نداری مشخص اون آرایشگر صبح تا شب تعطیلی نداره رفتی ببینی مواد مصرفی چقدر؟ آره اون آرایشگرم تو همین جامعه زندگی میکنه هزینه هنرش میگیره ماشینت ببری صاف کاری چقدر میگیره ازت؟میگه فلان شماهم کارت میکشی اونم هزینه هنرش میگیره اونجا اعتراض میکنی بهش یا میگی دمت گرم لطفا لطفا برین با خودتون دودوتا چهار تا کنین بعد زود نظراتتون کامنت کنین واقعا خجالت آور این همه هزینه میکنین بعد آرایشگر با کارگر که نمیتونه پول بده مقایسه میکنین

  • سلام من ۵ساله آرایشگرم قیمت ۶۰ میگیرم مدل ۷۰الی ۸۰ میگیرم مشتری ها از کارم راضی هستن اگه کسی نداشته باشه پول نمیگیرم-بیمه تامین اجتماعی نمیتونم واریز کنم و هنوز نتونستم با این درآمد یه پراید بخرم-در ضمن آرایشگر نمیتونه ۳۰روز کامل کار کنه حداقل ۴روز در ماه نیاز به استراحت و کارهای دیگه داره -لطفا درست حساب کتاب کنید ممنونم

  • واقعا مملکت بی صاحب شده هرکی یه قیمت می گیره یه اصلاح ساده تو شهر های گوشه کنار اصفهان ۱۳۰می گیرن چخبر با این اتحادیتون دقیقا کار شما چیه

    • شما وقتی ماشینتو میبری مکانیکی بالانمیگیره؟میوه فروشی قیمت میوه چطور؟سوپرمارکت وقصابی ومرغ فروشی وبوتیک لباس وووووو!!؟حالا اینارو مقایسه کن ببین قیمت آرایشگرت واقعا پابه پای باقی چیزای دیگه بالا رفته آیا؟

    • تا نشستم روی صندلی ، آرایشگر طبق معمول شروع کرد به گزارش ماوقع، این بار از افزایش ویزیت پزشک فوق تخصص غدد که بخاطر دیابت پیشش میره شاکی بود، گفتم چقدر شده مگه؟ گفت ۳۵ تومن ویزیت گرفتن، گفتم حتما منظورت ۳۵۰ تومنه، گفت نه ۳۵ تومن، خدا لعنتشون کنه، حرامشون بشه خون مردم رو تو شیشه کردن این پزشکها!!! گفتم ۳۵ زیاده؟ گفت آخه پارسال ۲۷تومن بود. مگه چیکار میکنه؟ یه نسخه مینویسه دیگه. گفتم بابا الان ویزیت پزشک عمومی ۱۰۰ تومنه با بیمه ۵۰، فوق تخصص ۳۵ نمیشه، ۳۰ درس خونده ده بیست سال تجربه داره . گفت من میرم بیمارستان رسول اکرم اونجا ارزونه، وگرنه همین دکتر غدد این بغل ۱۵۰ ویزیتشه که ایشالا پول دوا درمون خودش بشه، مردم چطور ۱۵۰ بدن. …
      طبق معمول ده دقیقه ای موی سرم رو ساده کوتاه کرد، کارتم را روی پوز کشیدم عدد ۱۰۰ را وارد کردم که اومد و گفت دویست شده ها، گفتم چی؟ گفت هزینه اصلاح. گفتم مگه اول سال ۷۰ رو ۱۰۰ نکرده بودی؟ ۴۰درصد بیشتر از قبل. الانم ۱۰۰درصد افزایش دوباره؟ گفت ای آقا شما چرا دیگه، خودت که هزینه ها رو می بینی هر روز بالا میره، گفتم که همین دیروز ۳۵ تومن ویزیت دکترم شد. گفتم ماشالا رو دست متخصص و فوق تخصص بلند شدیا

  • هزینه اصلاح شده بالا ۱۰۰ هزار تومان
    هزینه های دیگه اش هم بماند که خیلی میشه
    دیگه چی میشه گفت یک ماه یا نهایت ۲ ماه بری آرایشگاه موهات کوتاه کنی با قیمت های که اتحادیه تعیین کرده
    حالا نمیگم آرایشگرها هم زحمت خودشون دارن
    ولی با این قیمت خیلی خیلی بالاست حقوق کارگر ها و نگهبان ها و… رو در نظر بگیرد نهایت از ۴ به نهایت ۸ تومن حقوق می گیرن و حتی پول لباس و… نمیشه حالا اون آرایشگر حواسش به همه چیزش هست آرایشگر که بخواد در ماه بالای ۳۰ میلیون تومن بگیره نه آفتابی نه گرمایی و نه سرمایی تو مغازه هست
    حالا بماند آب برق گاز تلفن جدا
    وسایل های که خریده روهم بشه ۲۰۰ نهایت حداکثر ۳۰۰ به بالا هزینه کرده باشه و کرایه مغازه که کمتر و می دارن
    ولی اتحادیه شما از هر طریقی جیب ملت خودتون که به مردم خودتون می گید عزیز کدوم عزیز اینطوری که از هر طریقی می کشید
    واقعا آرایشگر به مدت ۱۰ نهایت ۳۰ دقیقه بیشتر وقت نمی گیره اینطوری از مکانیک ها و برق کارها درآمدش بیشتر
    ولی خدایش اتحادیه شما در حق همه مردم ظلم می کنید
    قبلا با اصلاح سر ۶۰ به بالاش هم زیاد بود
    اتحادیه خدایش دمت گرم
    وجدان مرده خیلی وقته

    • سلام کمالی عزیز
      به نکات خوبی اشاره کردید اما یک نکته مهم رو در نظر بگیرید. آرایشگری به میزان ساعت و تایم نیست. اجرت کارهای هنری و زیبایی به مهارت فرد هست. ممکنه یک فرد تخصص بالایی داشته باشه و یک اصلاح رو در ۲۰ دقیقه انجام بده و فردی کمتر داشته باشه و در ۱ ساعت. مبنای قیمت مدت زمان نیست. در حوزه های زیبایی و هنری نرخ مشخص میشه اما نسبت به مهارت + شهرت + محل آرایشگاه + مواد مصرفی هزینه ها میتونه متغیر باشه.
      ممنون از اینکه اطلاعاتتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  • اون ادمی که در ماه دوبار میره ارایشگاه و در ماه نهایت ۲۰۰ هزار تومن هزینه ی موهاش میکنه باید بگم خاک ****** که برای قیافه و ظاهر خودش حاضر نیست ماهی ۲۰۰ تومن خرج بکنه داداش شما اگر جزو این دسته هستی که همچین تفکری داری موهاتو بده زنت یا دوست دخترت برات بزنه پیش ارایشگر نرو وقت اونو هم نگیر حرص اینم نمیخوری که ماهی ۲۰۰ هزار تومن از جیبت رفته
    بعضی از ادما چقدر بدبختن همین ارایشگرا مردونه یکماه اعتصاب کنن قیافه شهر دیدنی میشه

  • سلام حسین آقای عزیز
    همین تلقی شما از کارتون با عنوان هنر که البته درست هم فرمودی اکثر ساعت روز معمولا خالی از مشتری و همشون سرشون تو گوشی ،
    خوب شما مغازه دار هستی باید کاسب هم بشی ، قدیم کاسب معتمد محل بود، منصفانه پول بگیر تا مردم نتون بیان پیرایش ، من شنیدم از بعضی عزیزان که مشتری کمتر، نرخ بالا هم کلاس داره هم کمتر کار میکنیم!!! ،
    در پناه حق

  • بی رویه و بی اصول آرایشگاه ها گرون کردن؛ نهایت ۲۰ دقیقه ور میرن به یه سر و پارسال ۵۰ میگرفتن و امسال برج ۲ کردن ۷۰ و دو روز پیش رفتم ۹۰ گرفت؛ مملکت بی صاحب همینه؛ یه دکتر عمومی ویزیتش حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه وقت میزاره ۱۱۰ تومن اونم تو مطب خصوصی و یه آرایشگر ۱۰۰ تومن !!!!!!!!!!!!! عجب خر تو خریه ایم مملکت

  • سلام هر کس میگه درامدش زیاده و زیاد پول میگیره بسم الله بیاد ارایشگر بشه اونم به درامد زیاد برسه
    هر کاری از دور قشنگه راحت و آسونه
    نرخ زیاده تو خونه کچل کنین راحت بدون هزینه

    • نمی گن پول نگیر به اندازه ای که کار می کنی پول بگیر هرچی گم کردی که نمیشه اینجا درش بیاری تو ۲۰دقیقه.خیلی زیاده ما داریم صحبت این رو می کنیم که براقشر ضعیف جامعه در نظر بگیریم این قیمت خیلی بالاست معلوم اگه تو برج میلاد مغازه داشته باشی یا جاهای لوکس اون موقع هر چقدر بخواین بگیرین مشتریای خاص خودتونو دارین که مورد نداره

  • سلام و عرض ادب خدمت دوستان من تا همین تایم تمام نظراتتون رو خوندم و با کمال احترام چند مورد هست به ذهنم رسید که بگم خدمتتون
    اول این که ما ارایشگرا پول هنرمون رو میگیریم و هر تعداد مشتری که داریم مدلی که کوتاه میکنیم رو یاد داریم و در مقابل کارمندان به بگم خدمتتون که ما نه کارت حکمت داریم نه باز نشستگی نه مزایای دیگه و از همه مهم تر ساعت کاری مشخصی نداریم و در اخر تونع مدل مو روی انواع سرها رو باید بلد باشیم پس کار ما سختی خودش رو داره و یک هنر حساب میشه

    • سلام حسین آقای عزیز
      همین تلقی شما از کارتون با عنوان هنر که البته درست هم فرمودی اکثر ساعت روز معمولا خالی از مشتری و همشون سرشون تو گوشی ،
      خوب شما مغازه دار هستی باید کاسب هم بشی ، قدیم کاسب معتمد محل بود، منصفانه پول بگیر تا مردم نتون بیان پیرایش ، من شنیدم از بعضی عزیزان که مشتری کمتر، نرخ بالا هم کلاس داره هم کمتر کار میکنیم!!! ،
      در پناه حق

  • با یه حساب کتاب ساده میتوجه میشین یه ارایشگر حداقل روزی ۲۰ تا مشتری داره حداقل ۴ میلیون درامدشه روزی یه تومن که براش میمونه در ماه میشه ۳۰ میلیون اونم تو یه شهرستان حالا بماند که تو شهرهای بازرگ با برنامه ریزی و تعداد صندلی و ارایشگر بیشتر و و و و درامد میرسه به صد میلیون
    یه کارگر مگه چقد در ماه در میاره همه میدونن اینو خودشو بکشه ۸ تومن
    منطقی که اینجا ازش صحبت میشه منطق ارایشگر نه منطق کل جامعه
    متاسفم واسه تو اون منطقی که بعضیا دارن

    • داداش اشتباه حساب میکنی
      اگر هر نیم ساعت یک نفر رو اصلاح تمیز بکنی وگرنه زیر نیم ساعت یک اصلاح بدرد نخور تحویل مشتری میدی حساب کن برای ۲۰ نفر ۱۰ ساعت زمان لازمه که اگر اون ۲۰ نفر پشت سرهم بشینن اصلاح کنن میشه ۱۰ ساعت ضمنا شما حساب کمر و دست و پا و ارتروز و سیاتیک و تمام مشکلاتی که تو اون ۱۰ ساعت ارایشگر باید تحمل بکنه رو هم منقول کن و اینکه نه بیمه داره نه خدماتی شامل حالش میشه بدتر اینکه شما برو هم قیمت یک تافت رو حساب کن ۱۰۰ هزار تومن قیمت اجناس مصرفی رو بگیر قیمت اجاره مغازه ها رو حساب کن پول رهن رو حساب کن شما نشستی حساب کردی روزی ۲۰ تا مشتری در ماه ۶۰۰ تا مشتری که هر سری ۱۰۰ هزار تومن بگیرن میشه در ماه ۶۰ میلیون بعد با اجاره و هزینه های پرتی ۳۰ میلیون باقی میمونه
      مرد حسابی برو توی گود بیفت بعد ببینم میتونی روزی ۲۰ تا اصلاح انجام بدی بعدم اینکه شما مطمئنی فیکس هر روز ۲۰ تا مشتری ثابت داری؟؟؟کسیکه ۲۰ تا مشتری در روز داره حداقل ۱۰۰۰ نفر تو ارایشگاهش اومدن و راضی بودن اواز دهل از دور خوشه

  • همچین بعضیا توی دیدگاه ها میگن آرایشگر مگه زندگی ندارن انگار اون کارگر بیچاره ای ک جون می‌کنه ۳۰ میلیون حقوق میگیره . اونم توی همین مملکت پول مواد غذایی میده اونم تا یک روزی سر پا هستش . طرف اومده میگه مگه ما چقدر جون داریم ک کار کنیم . خجالت بکش بابا تو ازون کارگری ک همش داره زحمت می‌کشه ک ۸ تومن سر ماه بگیره ک بدتر نیستی . میخاین گرون کار کنین بگین میخایم گرون کار کنیم چرا عجز و ناله میکنین؟

  • بادرود،درجواب سوالاتیکه بعضی ازدوستان پرسیده بودندمگه چقدروقت میذاره که انقدرپول میگیره؟اگه دنبال کیفیت هستی بایدپول بیشتری پرداخت کنی،واگردنبال فقط کوتاهی مو بدون درنظرگرفتن آناتومی وموشناسی وتخصصی میگردی،توصیه من برای شما آرایشگاههای تره باروآموزشگاههای اصلاح رایگان هست.رسته ی آرایشگری وپیرایشگری ،جزو رسته های خدمات فنی محسوب میشه.اینوبالای کدآیسیک پروانه ی آرایشگری وپیرایشگری میتونین ملاحظه کنین.درضمن آرایشگاهها وپیرایشگاهها هم درجه بندی داره.ونرخهایشون هم فرق داره.میخوای بری کنارخیابون بساطی ساندویچ بخوری بعدازطرف میپرسی داداش مواداولیه اتون علامت استاندارد وداره؟اره داره داداش

  • سلام به همه
    خیلی از نظراتتونو خوندم
    میخوام یه چیزی بگم اما منطقی باشین
    کاری ندارم کارگر چقدر میگیره ارایشگر چقدر اما نکتش اینجاس کارگر واقعا داره در حقش ظلم میشه و ارایشگرها هم همینطور
    شما ها همتون باغ میرین و نیازه به خودتون برسین
    توی معاملاتتون و هر چیز دیگه لازم دارین به خودتون برسین و اگه نرسین کارتون اونجور باید پیش بره نمیره و در کل به خودتون نرسین همسرتونم ازتون زده میشه پس ماهی یک بار ۱۰۰ تومن یا ۲۰۰ تومن بدید زور نیست
    پول یک چهارم سیگار ماهیانتونم نمیشه
    حاضرید سیگار بکشید حاضرید *** بگیرید لباس و کفش بخرید گوشی بخرید و خرج دوست **** بکنید اما حاضر نیستین پول ارایشگاه بدید
    اصلاح نکنید ببینم کی بهتون محل میذاره اصلا
    بعدشم ارایشگره و دست و پنجش
    شما میتونی بری پیش یکی که خراب میزنه ولی منی ک تموم تلاشمو کردم اصلاح به روز و درست و بی عیب تحویل بدم قیمتم بالاس و حقمه.
    یه قیچی ک دارم ۵ تومن پولشه و اگه بیفته دیگه به درد نمیخوره چه برسه به بقیه وسایلم که همشون مارکن و فقط بخاطر اینه ک مشتریام راحت باشن.
    کارگر داره از عمرش و نیروش میذاره اما ماها هم نیرو هم انرژی هم سرمایس.تعطیلیم نداریم.اما کارگرا دارن.
    نمیخوام بگم که اونا یا ما بهتریم اصلا
    در کل اینا همه بخاطر اینه ک متخصص های مملکت سیکل هم ندارن بخاطر همینه همه مینالن.
    لطفا شما هم حرف منطقی بزنین.
    هر موقع تونستید صبح تا شب یه سره
    با انگشتانون کتفتون پاهاتون بدون وقفه کار کنین اخر شب با درد شدید بخوابید و فرداش باهمون درد کارکنین و فردا و فرداش و فرداش و سی سال بعدش بعد بگید قیمتا کمه یا زیاد

    اونی ک نداره بیاد بگه ندارم رایگان اصلاحش میکنم
    با تشکر🙂

  • سلام دوستان اینطور ک می‌فرماید نیست اول اینکه اگه راحته و با این قیمت ارزش ندارد خودتون تو خونه موی همو اصلاح کنید آرایشگر پول هنرشو میگیره یکی هنرش ۵۰تومنه یکی ۱میلیون شما یه روز کامل فقط کنار دست ی آرایشگر واستا ببینم میتونی تحمل کنی اتحادیه خیلی در حق آرایشگر ها بی انصافی می‌کنه نرخ کارشون خیلی باید بیشتر از این حرفها باشه واریس واریکوسل بواسیر مشکلات ستون فقرات کردن درد بیماریهای تنفسی و خیلی از بیماریهای دیگه عوارض کار ماست . گر بیایی چند روزی خشت اندازی کنی اردک از …….. بیفتد جفت جفت

  • یه اصلاح موی سر مگه چقدر زمان میبره که صدهزار تا سیصد هزار هزینه براش در نظر گرفتن،یه کارگر ساده از صبح تاشب توسرماوگرما و کاربسیارسنگین چرا باید دویست و بیست هزار پایه حقوقش باشه

      • داداش طرف پول هنر دستشو میگیره..ی آرایشگر نهایت نهایت صبح تا شب می‌تونه ۸نفرو اصطلاح کنه..میانگین روزی ۸۰۰هزار تومن ماهی ۲۴ملیون تومن…حداقل ماهی۱۰تا۱۲ملیون هزینه اجاره پول آب برق گاز خرابی دستگاه کرایه مغازه میده..آخرش ماهی ۱۲تا۱۴تومن براش میمونه.. هر جور حساب کنی کارگر ماهی دوروزه مرخصی ماهی ۴روز جمعه و مناسبت هارو تعطیله…ولی آرایشگر همه این روز هارو باید بره سرکار تا به در آمد ماهی۱۲.۱۴تومن برسه…باور کنید نسبت به وقتی که میزاره درآمدش خیلی کمه..تازه پول بیمه و هزینه های اولیه رو هم حساب کنیم در آمد زیادی نداره..‌‌تواین صنف و تمام صنف ها از هر۱۰۰نفر فقط یک نفر موفق میشه..

      • اصلاح موفقط ۵دقیه اونهم با ماشین طول میکشه دیکه کسی از قیچی استفاده نمیکنه حساب کن ساعتی اگه ۵نفر اصلاح کنن ۳۵۰تومن روزی اگه ۱۰ساعت کارکنن میشه ۳۵۰۰۰۰۰تومن خداوکیلی ظلمه به مراجعه کننده کارگر ساختمانی همش روزی ۴۰۰تومن میگیره

    • نظارت
      وقتی نظارت نباشه در جنگل موش ادعای سلطانی جنگل میکنه
      منم این بلا سرم اومد نرخ نامه نزده بود به خیال اینکه اصلاح سر ۵۰ تومنه نشستم
      بعد از اصلاح گفت ۱۰۰ تومن

  • با سلام
    این صنف عموما تعرفه ها را قبول ندارند هیچ نظارتی هم نیست.
    در جنوب شهر محله بیسیم آرایشگاه *** قیمت اصلاح سر ۱۲۰ هزار تومان

    • سلام کمالی عزیز
      معمولا توی یسری مشاغل قیمت ها متغیره و اونم برای اینه ک خدمات متنوع هست. مثلا توی بعضبی ارایشگاه ها بعلت شستشو با مواد با کیفیت و استفاده از حالت دهنده های خوب هزینه گرون تره. یا مثلا ارایشگر بخاطر مهارت زیادش در اصلاح هزینه اصلاح سر رو بیشتر میگیره. در مواردی دیده شده ک حتا هزینه اصلاح ریش هم اندازه هزینه اصلاح سر هزینه داشته. کلا قیمت اصلاح سر در اقایون خیلی متغیره.

    • با سلام
      ما ارایشگرها نون هنرمونو میخوریم.
      ۱ مگه ما چندسال رو پایم؟!
      ۲ چقدر مگه جون داریم کار کنیم همه جور مرضیم میگیریم
      ۳ سکته نکنی یه موقع؟! ( مگه ارایشگره مواد غذایی استفاده نمیکنه؟!)
      ماهم خرج داریم فقط تو نیستی داری با گرونیا سر میکنی.
      (یخورده درک داشته باشین.)
      ما ارایشگرا گنا نکردیم یا حق کسیو نخوردیم که بخوایی بگی چخبره
      کار تمیز پول تمیز داره
      نمیخوایی برو اموزشگاهایی ارایشگری کار اموزا برات بزنن رایگان تا فرق کار تمیزو بدونی.

      • دمت گرم حرف درست حسابی زدی ،واقعا یه اصلاح ۱۰۰تومن یا ۷۰تومن بگیم گرونه زشته آرایشگر در ب در زندگی نداره تو این شغل اونم با این وضعیت مشتری و این حرفاشون اصلا آدم مشتری نگیره راحت تره

      • داداش یه جوری میگی ما آرایشگرا که انگار ما همینجوری بهمون پول میدن داداش حقوق اضافه کاریم ساعتی ۳۶ هزار تومنه تو ۵۰ درجه گرما من باید حقوق یه روزمو بدم موهامو کوتاه کنم ناموسن درد داره شماام مقصر نیستی کلان از ریشه مشکل داره مملکتمون…. داغانیم داغان …شهاب سنگ ده بیا…

      • من از خانومم پرسیدم میگه آرایشگاههای زنانه که بیشتر از شما وقت می ذارن چون مو خانوما بلند تره حداقل یکساعت وقت می ذارن . خیلی قیمتاشون از مردانه مناسبتره زنانه ها واسه یکساعت کار ۱۰۰ تومن میگیرن نه نیم ساعت . خیلی قیمت بی منطق گرون شده یکدفعه از ۵۰ شد ۷۰ از ۷۰ هم شده ۱۲۰ خیلی مسخرست . بعد همین آرایشگر میاد جای ما واسش کارت ویزیت طراحی کنیم میگیم میشه ۱۰۰ تومن میگه چه خبره جاهای دیگه رایگان میزنن همین کارو . بنده خدا میگه کتف و دستم درد میکه انگار مردم دیگه آدم اهنین هیچ جاشون درد نمیکنه . شما یه قیچی داری ۵ میلیون ما یه سیستم داریم ۵۰ میلیون . بنظرم خیلی قیمت نا متعارفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *