کلاس بازیگری رامبد جوان

کلاس بازیگری رامبد جوان

برخی از هنرجویانی که به حرفه بازیگری علاقمندند مایلند تا در کلاس بازیگری رامبد جوان شرکت کنند. این بازیگر به نام و مطرح کشورمان سابقه فعالیت طولانی در دنیای تصویر دارد و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند. شروع آموزش بازیگری با شرکت در کلاس‌های تخصصی آن و زیر نظر اساتید معتبر و باتجربه به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیر موفقیت را زودتر طی کنید.

رامبد جوان طی سال‌های فعالیت خود توانسته در آثار متعدد تلویزیونی و سینمایی نقش‌آفرینی کند. چپ راست، طلا، قانون مورفی، نگار، آزادی مشروط، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، دختر شاه پریون، ورود آقایان ممنوع، پسر آدم، دختر حوا، پژمان، خندوانه، مسافران و… از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی است که جوان در آنها بازی کرده است.

قبل از شرکت در کلاس های بازیگری بهتر است از داشتن استعدا و قریحه بازیگری در وجود خود مطمئن شوید، به این منظور به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” استعداد بازیگری چیست ” دیدن فرمایید.

رزومه رامبد جوان

رزومه‌ای از فعالیت رامبد جوان

رامبد جوان متولد ۱۳۵۰ است که فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی اولین تئاتر خود را در سال ۱۳۷۳ اجرا کرد و سپس وارد عرصه تلویزیون شد. رامبد جوان در سال ۱۳۷۳ اولین کار تصویری خود در قاب تلویزیون با مجموعه صرفه‌جویی در آب شروع کرد، پس از آن در سال ۱۳۷۴ در برنامه نوروز نقش‌آفرینی کرد.

مجموعه پرطرفدار همسران به کارگردانی بیژن بیرنگ آغاز معروفیت رامبد جوان بود. این مجموعه در سال ۱۳۷۴ روی آنتن رفت و جوان در یک قسمت آن نقش کوتاهی را بازی کرد. بعد از این در مجموعه فروشگاه به کارگردانی احمد بهبهانی جلو دوربین رفت. مجموعه خانه سبز یک سکوی پرتاب برای رامبد جوان بود که با بازی در آن توانست توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند. او در این مجموعه با بازیگران بزرگی چون خسرو شکیبایی، مرحومه حمیده خیرآبادی، مهرانه مهین ترابی و آتنه فقیه نصیری همبازی بود.

بعد از فیلم خانه سبز رامبد جوان فعالیت چشمگیری نداشت و رو به نویسندگی آورد. در همین حوالی و تولدی دیگر از جمله آثاری بودند که رامبد جوان کار نویسندگی آن را انجام داد. مجموعه کت جادویی در سال ۱۳۷۷ باعث مشهوریت دوباره رامبد جوان شد و با بازی در فیلم مومیایی ۳ معروفیت خود را تثبیت کرد.

گمگشته، بزرگ مرد کوچک، ولایت عشق، باغ بلور، زن بدلی، اسپاگتی در هشت دقیقه، مکس، صورتی، سیندرلا و… از جمله آثاری است که جوان در آنها نقش‌آفرینی کرده است. این بازیگر مطرح کشورمان همچنین در شبکه نمایش خانگی نیز چند اثر با نام‌های شام ایرانی، کوچه مروارید، مردم معمولی و مهمونی دارد.

افتخارات بازیگری رامبد جوان

افتخارات بازیگری رامبد جوان؛ استقبال برای شرکت در دوره بازیگری رامبد جوان

رامبد جوان یکی از بازیگران پرافتخار کشور است که توانسته در سال‌های اخیر جوایز متعددی را از آن خود کند. سابقه درخشان این بازیگر به شما کمک می‌کند تا فنون بازیگری را بهتر یاد بگیرید و برای ورود به دنیا تصویر بتوانید از پس تست بازیگری فیلم‌های مختلف بربیایید. رامبد جوان اولین جایزه خود را به‌عنوان کارگردان در سال ۱۳۸۴ برای فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه دریافت کرد. از جمله دیگر افتخارات این بازیگر در زیر به طور کامل بیان شده است.

  • برنده دومین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم در سال ۱۳۹۱
  • برنده سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به‌عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم گناهکاران در سال ۱۳۹۱
  • نامزد سی و دومین جشنواره فیلم فجر به‌عنوان بهترین آنونس برای فیلم خسته نباشید در سال ۱۳۹۲
  • نامزد چهاردهمین جشن حافظ به‌عنوان بهترین بازیگر مرد سینما برای فیلم گناهکاران در سال ۱۳۹۳
  • برنده شانزدهمین جشن سینمای ایران به‌عنوان بهترین آنونس برای فیلم خسته نباشید در سال ۱۳۹۳
  • برنده پانزدهمین جشن حافظ به‌عنوان بهترین چهره تلویزیونی برای مجموعه خندوانه در سال ۱۳۹۴
  • برنده دومین جوایز تلویزیونی سه ستاره به‌عنوان بهترین برنامه سال ۱۳۹۴ برای مجموعه خندوانه در سال ۱۳۹۴
  • نامزد شانزدهمین جشن حافظ به‌عنوان بهترین چهره تلویزیونی برای مجموعه خنداونه در سال ۱۳۹۵
  • برنده سومین جشنواره سینه ایران به‌عنوان بهترین فیلم مردمی برای فیلم نگار در سال ۱۳۹۶
  • نامزد نوزدهمین جشن حافظ به‌عنوان بهترین چهره تلویزیونی برای خندوانه در سال ۱۳۹۸
  • نامزد بیستمین دوره جشن حافظ به‌عنوان بهترین فیلم برای فیلم طلا در سال ۱۳۹۹

قیمت کلاس بازیگری رامبد جوان

قیمت کلاس بازیگری رامبد جوان

قیمت کلاس بازیگری رامبد جوان چقدر است؟ آیا شهریه کلاس بازیگری رامبد جوان گران است؟ این سؤال اکثر هنرجویانی است که می‌خواهند در دوره‌های بازیگری رامبد جوان شرکت کنند. کلاس بازیگری یک فرصت خوب برای علاقه‌مندان به این حرفه است تا بتوانند به‌صورت تخصصی آموزش دیده و جلو دوربین روند. شهریه کلاس بازیگری متغیر است و بین ۴ تا ۳۰ میلیون بسته به اعتبار آموزشگاه، تجربه اساتید، سرفصل‌های آموزشی، نوع دوره (آنلاین یا حضوری)، مدت‌زمان آموزش و تعداد هنرجویان تعیین می‌شود.

ایران اموزشگاه در صفحه ” لیست معرفی بهترین کلاس های بازیگری ایران ” سعی بر این مهم داشته که مراکز معتبر را خدمت شما معرفی نماید.

مدت زمان دوره بازیگری رامبد جوان

مدت زمان دوره بازیگری رامبد جوان بسته به نوع دوره متفاوت است. دوره بازیگری معمولاً به‌صورت عادی و فشرده برگزار می‌شود که تعداد جلسات دوره فشرده کمتر است. این دوره‌ها به‌صورت مقدماتی، مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود. به طور کلی طول دوره بازیگری ۳ تا ۸ ماه بوده که علاوه بر این ورکشاپ‌هایی نیز برگزار می‌شود که مدت آن نسبت به کلاس‌های آموزشی کمتر است.

آدرس

آدرس کلاس بازیگری رامبد جوان

رامبد جوان در چند سال اخیر کلاس‌ها و ورکشاپ‌های مختلفی برگزار کرده که در آن تکنیک‌های بازیگری آموزش داده شده است. اما در حال حاضر جوان هیچ کلاس بازیگری برگزار نمی‌کند. در صورت برگزاری هر دوره آموزش بازیگری این هنرمند محبوب کشور در این صفحه آدرس و شماره تماس آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *