صفر تا 100 مراحل کاشت ناخن هلویی

صفر تا ۱۰۰ مراحل کاشت ناخن هلویی + معرفی مراکز آموزش کاشت هلویی

ناخن‌های مرتب و زیبا علاوه بر اینکه جلوه دستان را دو چندان می‌کند، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس هم خواهد شد. ناخن‌ها ممکن است به دلایل متعددی از جمله ضربه، ژنتیک، برخی بیماری‌ها و مواردی از این دست، ظاهر چندان مناسبی نداشته باشد.

در گذشته برای پوشاندن این موارد و زیباتر کردن دست‌ها از لاک یا ناخن مصنوعی استفاده می‌شد. اما امروزه راه حل مناسب‌تری برای زیباتر کردن ناخن‌ها وجود دارد که با عنوان کاشت ناخن آن را می‌شناسیم. کاشت ناخن‌ها روش‌های مختلفی دارد که یکی از آنها کاشت ناخن با هلویی است. در این نوع کاشت، ناخن‌ها شکلی کاملاً طبیعی داشته و به همین دلیل طرفداران آن زیاد است.

توصیه شده: ۱۰ تا از بهترین سالن ناخن تهران

 

کاشت ناخن هلویی به چه مدل کاشت ناخنی گفته می‌شود؟

کاشت ناخن هلویی نوعی از کاشت ناخن است که در آن از ماده لیکوئید و پودر هلویی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه پودر هلویی مورد استفاده رنگ دارد، پس از کاشت نیازی به زدن لاک نیست.

 این نوع کاشت شکل کاملاً طبیعی داشته و موجب بلندتر دیده‌شدن صدف ناخن می‌شود؛ بنابراین روش کاشت هلویی برای ناخن‌هایی که صدف کوتاهی دارند مناسب است. این کاشت باید با مهارت و دقت بالایی انجام شود. در دوره کاشت ناخن نحوه صحیح کاشت ناخن با پودر هلویی و سایر روش‌ها آموزش داده می‌شود.

آموزش کاشت ناخن هلویی در مراکز کاشت ناخن

یادگیری اصولی کاشت ناخن هلویی برای افرادی که قصد دارند در این حیطه فعالیت داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه کاشت هلویی به ظرافت و دفت بالایی نیاز دارد لازم است تا آموزش کاشت زیر نظر افراد مجرب انجام شود.

برای آموزش اصولی می‌توان به مراکز آموزشی مراجعه کرد. در آموزشگاه‌های آرایشگری تهران، نحوه کاشت ناخن با پودر هلویی و سایر روش‌های کاشت آموزش داده می‌شود. در مقاله مراکز ناخن تهران، بهترین آموزشگاه‌های کاشت ناخن معرفی شده‌اند.

کاشت ناخن با پودر هلویی، ترمیم کاشت، مانیکور، هواگیری، نحوه سوهان کشی و معرفی بهترین مواد کاشت ناخن از جمله مواردی است که در مراکز ناخن آموزش داده می‌شود. آموزش کاشت به دو روش آموزش در سالن‌های زیبایی و آموزشگاه آرایشگری انجام می‌شود که تفاوت‌های آن در مقاله آموزش در سالن زیبایی یا آموزشگاه آرایشگری بیان شده است.

مزایا و معایب کاشت ناخن هلویی نسبت به باقی روش‌ها

کاشت هلویی سبکی پرطرفدار است و با رنگ منحصربه‌فرد خود ظاهر مینیمالی در ناخن‌ها ایجاد می‌کند. در این نوع کاشت می‌توان از فرمر، تیپ گذاری و کاور استفاده کرد. این روش کاشت ناخن ویژگی‌هایی دارد که سبب تمایز با روش‌های دیگر شده است. به همین منظور در ادامه مزایا و معایب کاشت ناخن هلویی نسبت به باقی روش‌ها بیان می‌شود.

مزایا کاشت ناخن هلویی

  • شکل طبیعی و زیبایی دارد.
  • باعث پوشاندن لک‌ها و ناخن‌های مصنوعی می‌شود.
  • سبب بلندتر شدن صدف ناخن می‌شود.
  • پس از کاشت به لاک زدن نیازی نیست.

معایب کاشت ناخن هلویی

  • به دلیل کاور کردن کامل ناخن، برخی بیماری‌های ناخن مانند قارچ مشخص نمی‌شود.
  • در این روش از لیکوئید استفاده می‌شود که برای ریه ضرر دارد.
  • استفاده از پودر در طولانی‌مدت سبب بروز و تشدید آلرژی خواهد شد.

ابزار مورد استفاده برای کاشت ناخن با پودر هلویی

برای کاشت هلویی به ابزارهای خاصی نیاز است و استفاده از ابزار مناسب باعث افزایش کیفیت کار می‌شود. در زیر ابزار مورد استفاده برای کاشت ناخن با پودر هلویی بیان شده است.

  • پودر کاشت هلویی
  • لیکوئید
  • تاپ شاین
  • کاتر برای تیپ
  • تیپ
  • نیپر
  • عقب زن
  • روغن کوتیکول
  • ضدقارچ
  • پرایمر
  • چسب ناخن
  • کاتر برای تیپ
  • دستگاه uv
  • سوهان دستی
  • سوهان برقی
  • سر سوهان کاغذی نرم
  • سر سوهان مانیکور
  • سر سوهان الماسه استوانه
  • سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر
  • سر سوهان الماسه استوانه سر گرد

مراحل آموزش کاشت ناخن هلویی

کاشت ناخن با پودر هلویی مانند هر نوع کاشت دیگر طی چند مرحله انجام می‌شود. مراحل کاشت باید با دقت بالایی انجام شده تا نتیجه کار کیفیت لازم را داشته باشد. مراحل آموزش کاشت ناخن هلویی در ادامه به‌صورت کامل بیان شده است.

مرحله اول: زیرسازی

یکی از مهم‌ترین مراحل در کاشت با پودر هلویی، زیرسازی است. در این مرحله کوتیکول‌های اطراف ناخن با عقب زن و سپس سوهان از بین می‌رود. در واقع کوتیکول‌ها، پوست مرده‌ای هستند که در اطراف ناخن قرار گرفته‌اند. وجود کوتیکول‌ها در اطراف ناخن باعث می‌شود تا مواد کاشت به‌درستی روی صدف قرار نگیرد.

پس از رفع کوتیکول‌ها، به‌وسیله سوهان، خراش‌هایی روی سطح ناخن برای هموار کردن و از بین بردن چربی صدف ایجاد می‌شود. در واقع هموار کردن سطح ناخن باعث می‌شود تا کاشت طبیعی‌تر به نظر برسد. باید به این نکته توجه کرد که خراش زیاد و آسیب به کراتین ناخن باعث بروز قارچ و عفونت می‌شود. به همین دلیل باید عمل خراش دادن به‌وسیله سوهان نرم و با دقت بالایی انجام شود.

مرحله دوم: تیپ گذاری

تیپ گذاری برای فرم دهی به ناخن‌ها انجام می‌شود. تیپ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که با سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از قراردادن تیپ باید ناخن‌ها کاملاً کوتاه باشد.

در این مرحله ناخن کارها، ناخن را با سوهان کوتاه کرده تا برای گذاشتن تیپ مزاحمتی ایجاد نکند. پس از این کار روی ناخن ضدقارچ کشیده می‌شود. تیپ‌ها دارای یک هلال نازک هستند که از آن قسمت روی ناخن قرار می‌گیرند.

 بسته به مدل مورد نظر ناخن که گلدانی، مربعی، گرد، نوک‌تیز و … است، تیپ به‌وسیله سوهان فرم دهی می‌شود. باید دقت داشت که فرم همه ناخن‌ها مشابه باشند. پس از آن هم روی تیپ برای از بین بردن ناهمواری، سوهان کشی می‌شود.

مرحله سوم: مواد گذاری

در این مرحله مواد کاشت هلویی که شامل لیکوئید و پودر هلویی می‌شود، روی ناخن قرار می‌گیرد. لیکوئیدها دارای انواع چرب، نیمه چرب و خشک هستند که لیکوئید نیمه چرب به دلیل شکل‌پذیری بیشتر، بهترین نوع آن است.

 قبل از مواد گذاری ضدقارچ و سپس پرایمر روی سطح ناخن کشیده می‌شود. پرایمرها باید با دقت بالایی روی ناخن قرار گیرند، در واقع پرایمرها مانع هوا گرفتن ناخن پس از کاشت می‌شوند و دوام آن را افزایش می‌دهند.

پس از کشیدن پرایمر ۲۰ ثانیه زمان است تا مواد گذاری انجام شود. مواد گذاری بسته به نوع قلم از بالا یا ریشه کشیده می‌شود. در صورت استفاده از قلم وان بال، مواد گذاری از پایین به بالا و با قلم تخت از بالا به پایین انجام می‌شود.

مرحله چهارم: سوهانکشی

تمیزی کاشت ناخن با پودر هلویی، باعث زیباتر شدن ناخن‌ها می‌شود. هدف از سوهانکشی، از بین بردن ناهمواری‌های احتمالی و فرم دهی نهایی به ناخن‌ها است. ناخن پس از صدف گذاری ممکن است ناهمواری‌های داشته باشد که در این مواقع از سوهان سرگرد برای از بین بردن آن استفاده می‌شود.

هر چقدر مواد گذاری دقیق‌تر انجام شده باشد مدت‌زمان سوهان کشی کم یا در برخی موارد کلاً حذف می‌شود. پس از رفع ناهمواری‌ها از سوهان نرم برای دورگیری استفاده شده که باعث تمیزشدن ناخن‌ها می‌گردد. در آخر برای فرم دهی ناخن‌ها مجدد سوهانکشی می‌شود.

توصیه شده: ۱۰ تا از بهترین سالن زیبایی تهران

 

 

هزینه کاشت ناخن هلویی چقدر است؟

هزینه کاشت ناخن هلویی به نوع مواد، مهارت ناخن کار و محل سالن بستگی دارد. در گذشته به دلیل گران بودن پودر هلویی، دستمزد کاشت این روش بیشتر بود اما امروزه قیمت پودرها تقریباً مشابه است. برای کاشت با پودر هلویی به مهارت بیشتری نیاز است، زیرا هر گونه اشتباه باعث ایجاد سایه و خراب‌شدن نتیجه کار می‌شود. در جدول زیر قیمت کاشت هلویی و هر یک از خدمات آن بیان شده است.

خدمات کاشت ناخن هلویی قیمت کاشت ناخن هلویی
کاشت پودر هلویی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
ترمیم کاشت با پودر هلویی ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
ریموو کاشت ۵۰ هزار تومان
مانیکور ۱۰۰ هزار تومان

معرفی مراکز کاشت ناخن هلویی

مسلما خدمات کاشت ناخن هلویی در سالن های زیبایی انجام میشود. اما هر آرایشگاهی نمیتواند رنگ و کیفیت کار بالایی را ارائه دهد. انتخاب یک سالن زیبایی خوب یک قدم مهم در زیبایی شماست چراکه اول از هدر رفتن پول و وقت شما جلوگیری میکند و دوم اینکه خدمات خوب و با کیفیت دریافت میکنید. تمام بحث همین است که چرا ناخن عده ای با همان آرایش زیباتر از دیگران است و جواب آن همان کیفیت است. طبق نظرات شما لیستی از بهترین مراکز ناخن را تهیه کردیم که برای شما قرار میدهیم.

 

قصد آموزش کاشت ناخن را دارم چیکار کنم؟

کاشت ناخن یک تخصص ویژه بین تمام دوره های زیبایی است. شما برای آموزش کاشت ناخن میتوانید به یک سالن زیبایی مراجعه کنید اما آموزش در یک آموزشگاه آرایشگری مسلما تخصصی تر انجام میشود چراکه فلسفه تشکیل این مراکز فقط آموزش است. ما برای شما تعدادی از برترین مراکز آموزش آرایشگری برتر و معتبر را قرار داده ایم.

توصیه شده: ۱۰ آموزشگاه آرایشگری زنانه

سؤالات متداول

کاشت ناخن هلویی برای چه افرادی مناسب است؟

کاشت ناخن با پودر هلویی برای افرادی که صدف ناخن کوتاهی دارند مناسب است.

برای آموزش کاشت با پودر هلویی به کجا مراجعه کنیم؟

برای آموزش کاشت هلویی می‌توان به آموزشگاه‌های آرایشگری یا سالن‌های زیبایی مراجعه کرد.

آیا در کاشت ناخن هلویی به لاک زدن نیاز است؟

این کاشت شکل کاملاً طبیعی داشته و به لاک زدن نیازی نیست.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *