تاسیس آموزشگاه خیاطی و دوخت

تاسیس آموزشگاه خیاطی؛ راهنمای اخذ مجوز آموزشگاه خیاطی


تاسیس آموزشگاه خیاطی؛ شرایط دریافت مجوز آموزشگاه خیاطی و دوخت

شرایط تاسیس آموزشگاه خیاطی زنانهشرایط تاسیس آموزشگاه خیاطی مردانه

تاسیس آموزشگاه یا یک مرکز آموزشی یک روش درآمدزایی و ایجاد کارآفرینی بسیار عالی با مزایای مالی خوب در کشور است. در این بین تاسیس آموزشگاه خیاطی و دوخت میتواند یکی از بهترین گزینه های ایجاد شغل محسوب شود که در ادامه به راهنمایی در مورد دریافت مجوز آموزشگاه خیاطی و شرایط اخذ مجوز آن اشاره خواهیم کرد.

زمانی که انسان‌ها به پوشش احساس نیاز کردند، از ابزار و وسایل لازم برخودار نبودند، اما با پیشرفت جوامع و دستیابی به دانش و ابزارهای مختلف پیشه‌ای به نام خیاطی رواج پیدا کرد. بنابراین خیاطی علاوه بر این‌که به نیاز انسان‌ها به پوشش پاسخ می‌داد به یک هنر هم تبدیل شد. سلایق بشری به آن سمت و سو داد و موجب ترغیب خیلی از افراد به این شغل شده است. تاسیس آموزشگاه خیاطی یکی از مهم‌ترین  اقدامات در جهت ترویج و گسترش این شغل و درآمد زایی است.

شرایط و مراحل تاسیس آموزشگاه خیاطی، طراحی و دوخت چیست؟

درصورتی‌که قصد تاسیس کلاس خیاطی دارید باید با مراحل مختلف تاسیس آموزشگاه خیاطی آشنا شوید و بعد از طی مرحله به مرحله‌ی آن یک کسب و کار موفق را شروع کنید.

آیا شرایط تاسیس آموزشگاه خیاطی زنانه و شرایط تاسیس آموزشگاه خیاطی مردانه یکی است؟

بله اکثر شرایط دریافت مجوز کلاس خیاطی در بانوان و آقایان یکی است.

مرحله‌ی اول تاسیس آموزشگاه خیاطی: تعیین بودجه‌ی مورد نیاز

کاملا روشن است قبل از شروع هر کاری باید بودجه‌ی مورد نظر برای شروع کار را تخمین بزنید. تاسیس آموزشگاه خیاطی نیاز به صرف هزینه‌ی زیادی ندارد و بعد از مدت کوتاهی شاهد بازگشت سرمایه خواهید بود. با این‌حال بهتر است قبل از هر اقدامی هزینه‌ها را برآورد کنید.

مکان آموزشگاه خیاطی: برای تاسیس کلاس خیاطی به مکان مناسب دارید. می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید هزینه‌ای را بابت خرید یا رهن مکان آموزشگاه در نظر بگیرید.

ابزارها و وسایل خیاطی: برای آموزش خیاطی به هنرجویان باید وسایل مورد نیاز مانند تابلوی آموزشی، چرخ خیاطی، چرخ سر دوز، مانکن خیاطی و اتو یا هر وسیله‌ی دیگری که برای آموزش نیاز دارید را تهیه کنید. برخی وسایل دیگر مانند کاغذ، سوزن، متر و قیچی هم در آموزشگاه نیاز دارید.

مربی خیاطی: اگر خودتان خیاط باشید و به تنهایی از انجام امور آموزشی بربیایید لازم نیست هزینه‌ای بابت این کار بپردازید. اما اگر نیاز به کمک مربی دیگر داشته باشید باید بابت حقوق مربی مبلغی را در نظر بگیرید.

علاقمندان میتوانید جهت مشاوره برای تاسیس موسسات آموزشی، انواع آموزشگاه و تاسیس موسسات فرهنگی، هنری و همچنین اطلاعات در مورد اخذ نمایندگی از برندهای آموزشی با کارشناسان موسسه مشاورین اندیشه آسیا با شماره ۰۲۱۸۸۹۰۶۵۳۲ تماس حاصل فرمایید و یا با ورود به آدرس سایت مجموعه به نشانی اینترنتی زیر اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه آرایشگری

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه زبان

rahnamaye bazigari iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه آزاد هنری

هزینه‌ی گرفتن مجوز آموزشگاه خیاطی

مرحله‌ی دوم تاسیس آموزشگاه خیاطی: تکمیل پرونده برای گرفتن مجوز

تاسیس کلاس خیاطی نیازمند اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای و طی مراحل قانونی است. انجام این کارها سخت نیست فقط کافی‌ست با روال و مراحل آن آشنا باشید تا براحتی آن را انجام دهید.

ابتدا باید طرح درخواست تاسیس آموزشگاه خیاطی را در هیات نظارت مطرح کنید و مدارک لازم را تحویل بدهید.

مدارک مورد نیاز  برای تشکیل پرونده‌ی اولیه متقاضی تاسیس آموزشگاه خیاطی بشرح زیر است:

  • تصویر تمام صفحات شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • تصویر گواهینامه مدارک کارآفرینی
  • ارائه‌ی رشته و حرفه‌ی مورد نظر در فرم مربوطه

بعد از تحویل مدارک و تایید آن‌ها مکان آموزشگاه از طرف توسط کارشناس یا بازرس تایید می‌شود. برای تایید فرم‌های مربوط به مام آموزشگاه خیاطی، فرم تجهیزات و اجاره نامه یا سند مالکیت بررسی شود.

در گام بعدی فردی که قصد اخذ مجوز آموزشگاه خیاطی را دارد باید تعیین هویت شود و فرم‌های مربوط به انتخاب نام آموزشگاه را پر نماید. در این فرم فرد می‌تواند ۵ نام را به عنوان پیشنهاد ارائه کند و و در نهایت نام تایید شده به فرد موسس اعلام می‌شود.

اما این پایان کار تاسیس کلاس خیاطی نیست؛ زیرا مکان باید توسط اداره‌ی اماکن نیروی انتظامی تایید شود و پرونده‌ی حراست تشکیل شود.  این مرحله نیز نیازمند پر کردن فرم‌ها و ارائه‌ی مدارک است که از طریق سایت سازمان فنی و حرفه‌ای قابل دریافت است.

در آخرین مرحله از تکمیل پرونده مربی یا مربیان آموزشگاه باید مطابق فرمت‌های اعلام شده معرفی شوند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شود. بعد از طی این مراحل می‌توانید فرمت ساخت تابلو و تبلیغ آموزشگاه را دریافت کنید و با تاسیس آموزشگاه خیاطی کار خود را شروع کنید.

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه کوچینگ

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه آنلاین

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه موسیقی

ویژگی‌های یک آموزشگاه خیاطی خوب چیست؟

با توجه به استقبال گسترده از هنر خیاطی، امروزه در سطح کشور آموزشگاه‌های خیاطی متعددی مشاهده می‌شود اما اگر در پی یاد گرفتن دقیق خیاطی هستید باید در انتخاب آموزشگاه دقت کنید. توجه به نکات زیر شما را کمک می‌کند انتخاب دقیقی داشته باشید.

۱. تاسیس کلاس خیاطی نیازمند این است که بعد از پایان دوره مدرک پایان دوره به کارآموز داده شود. آموزشگاه‌های معتبر بعد از پایان دوره، مدرک معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

۲. باید قبل از انتخاب آموزشگاه خیاطی به اعتبار آن هم توجه کرد. سابقه‌ی کاری آموزشگاه و مربیان آن موجب جلب رضایت هنرجویان می‌شود اما این به این معنی نیست که آموزشگاه‌های تازه کار معتبر و قابل اعتماد نیستند. قبل از انتخاب باید به دارا بودن مجوز آموزشگاه خیاطی هم دقت کنید، زیرا آموزشگاه بدون مجوز از درجه‌ی اعتبار ساقط است.

۳. کیفیت و تجهیزات رده‌ها یکی دیگر از مواردی‌ست که در انتخاب آموزشگاه خیاطی اهمیت دارد. قطعا آموزش بدون استفاده از ابزار و وسایل و به صورت تئوریک ممکن نخواهد بود. شما حتما باید بتوانید به صورت عملی در آموزشگاه کار کنید.

۴. برای تاسیس آموزشگاه خیاطی نیاز است حتما دوره‌های تکمیلی ارائه شود و حتی متد به روز در آموزشگاه ارائه شود. زیرا خیاطی هنری‌ست که در فرایند زمان تغییر زیادی دارد و روز به مدل‌ها و متدهای متفاوت و متنوعی به آن اضافه می‌شود.

۵. اما آخرین مورد که اتفاقا بسیار مهم است مسئولیت تاسیس آموزشگاه خیاطی است. تنها وظیفه‌ی یک آموزشگاه خیاطی آموزش روش‌های دوخت نیست بلکه باید آموزش‌هایی به هنر جو ارائه شود که بعد از اتمام دوره بتواند وارد بازار کار شود. آموزش جلب مشتری و بازاریابی صحیح نیز یکی دیگر از مواردی‌ست که موسس آموزشگاه خیاطی باید به کارآموزان و هنرجویان آموزش دهد.

۶. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب آموزشگاه خیاطی اهمیت دارد، توجه به هزینه‌ای است که آموزشگاه از شما می‌گیرد. هزینه‌ها با توجه به نوع دوره و تعداد ساعات آموزشی متفاوت است. اما توجه کنید این هزینه‌ها باید مطابق با تعرفه‌ها و نرخ مصوب سازمان تعیین شود.

در صورتی‌که در نظر دارید در کلاس خیاطی ثبت نام کنید و دنبال آموزشگاه خیاطی مناسب هستید می‌توانید از لیست مراکز آموزش خیاطی استفاده کنید.

بر اساس مدل جدید توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های آزاد، شرایط و تکالیف متقاضی تأسیس آموزشگاه‌های آزاد، ضوابط تعیین نام آموزشگاه، شرایط و تکالیف متقاضیان مربیگری و حداقل الزامات صدور پروانه تأسیس و تمدید آن تعریف شده است.

 

شرایط و تکالیف متقاضی تأسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد

۱. ثبت تقاضای تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد و بارگذاری مستندات در پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

۲. دریافت کد رهگیری از پرتال

۳. ارائه سند مالکیت و یا اجاره نامه رسمی به نام متقاضی تأسیس و تحویل تصویر برابر با اصل آن

۴. تأمین شرایط محیطی مؤثر در ارائه خدمات یادگیری با کیفیت، مطابق مفاد این دستورالعمل و به تأیید هیأت کارشناسی ارزیاب

۵. ارائه تائیدیه موقعیت انتظامی ساختمان آموزشگاه از اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا

۶. تأمین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مطابق مفاد این دستورالعمل و به تأیید هیأت کارشناسی ارزیاب

۷. اخذ تائید نهایی رشته‌ها و حرفه‌های آموزشی مجاز بر اساس تأمین شرایط محیطی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی

۸. پیشنهاد نام آموزشگاه بر اساس مفاد فصل «ضوابط تعیین نام آموزشگاه» و تبصره‌های آن

۹. پرداخت هزینه صدور پروانه تأسیس از طریق پرتال

۱۰. ابطال تمبر مالیاتی موضوع بند ۱۱ ماده ۴۶ قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۲۷ / ۱۱ / ۱۳۸۰ مجلس شورای اسامی

نام آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ثبت شده در سامانه «اسامی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد»، با رعایت تاریخ تقدم، مختص شخص حقیقی یا حقوقی دارنده پروانه تأسیس است و دیگری حق اختیار عین نام مذکور یا متجانس (تام، ناقص حرکتی، لفظی، تشابه با پسوند و پیشوند و یا نظیر (آن را ندارد. این حق پس از انحال، لغو پروانه تأسیس و ختم فعالیت، منتفی می‌شود.

 

شرایط و تکالیف متقاضیان مربیگری یا موسسین آموزشگاه خیاطی و فنی و حرفه ای

مربیان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد انواع «الف»، «ب» و «ج» باید واجد شرایط زیر باشند:

۱. تابعیت جمهوری اسلامی ایران یا اتباع غیر ایرانی دارای مجوز اشتغال در جمهوری اسامی ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسامی ایران

۳. دارا بودن صلاحیت اخلاقی، سیاسی، فرهنگی، عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق و نیز عدم وابستگی به رژیم گذشته بر اساس پاسخ دفاتر حراست ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به استعلام مرجع مربوطه در اداره کل

۴. نداشتن سو پیشینه کیفری مؤثر بر اساس پاسخ مراجع ذیربط به استعلام مرجع مربوطه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان

۵. عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان بر اساس پاسخ مراجع ذیربط به استعلام مرجع مربوطه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان

۶. نداشتن ناتوانی جسمی تأثیرگذار بر مربیگری در حرفه مورد نظر

۷. دارا بودن کارت معتبر پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر وابسته به مشکلات روحی و روانی (برای آقایان) و یا معافیت تحصیلی

۸. داشتن حداقل ۱۸ سال سن

 

تکالیف متقاضیان مربیگری آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد انواع «الف»، «ب» و «ج»:

۱. شرکت در آزمون پروژه محور و مبتنی بر کار عملی تعیین صلاحیت حرفه‌ای مربیگری که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود به تفکیک مجموعه حرفه‌ها و کسب حد نصاب حداقل ۷۵۰ از ۱۰۰۰ امتیاز

۲. گذراندن دوره فنون و روش‌های نوین تدریس در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای یا مراکز تأیید صلاحیت شده توسط آن مرکز، در صورت موفقیت در آزمون پروژه محور تعیین صلاحیت حرفه‌ای مربیگری و کسب نمره قبولی

۳. ارائه تعهد نامه محضری در خصوص پذیرش مسئولیت‌ها و عواقب ناشی از تخطی از تکالیف مربیگری

۴. شرکت در دوره‌های آموزشی به منظور حفظ سطح و ارتقا قابلیت شغلی و در راستای تضمین استمرار صلاحیت حرفه‌ای مربیان

۵. ثبت کاستی‌ها و نواقص الزامات اجرای با کیفیت دوره یادگیری، در پورتال جامع سازمان به منظور رفع نواقص توسط مؤسس

 

برای اطلاع بیشتر از این مراحل میتوانید فایل PDF زیر را دانلود کنید که یک نمونه از شرایط و ضوابط تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای در یکی از استان های کشور است.

دانلول فایل PDF

معرفی تعدادی از بهترین آموزشگاه های خیاطی ایران

نام آموزشگاه مشخصات کلاس خیاطی

آموزشگاه خیاطی تعاون

خانم زمانی

آموزش خیاطی و نازک دوزی- آموزش ضخیم دوزی – آموزش مانتو و شومیز – آموزش دوخت لباس محلسی و شب – آموزش دوخت لباس عروس – آموزش شلوار زنانه – آموزش لباس کودک ونوزاد – آموزش لباس نوزادی – آموزش شلوار مردانه – آموزش کت و شلوار مردانه – الگو ساز حجمی – وینتاژو اریگامی – دوره لباس کشی – دوره نقاشی باتیک، نقاشی روی پارچه – دوره تخصصی مولاژ – دوره تاپلکس – دوره دراپاژ و دراپینگ – دوره سوزن تنبور – دوره طراحی لباس – دوره های برش کاری – چهل تیکه دوزی – یقه های سه بعدی – دوره نرم افزار های الگو سازی (جیمینی، مارالوس) – دوره طراحی کیف و کفش – و….

  • آدرس: خیابان ستارخان، روبروی برق آلستوم، پلاک ۷۶۶، طبقه ۳، واحد ۸
  • تلفن تماس: ۴۴۲۰۱۸۸۱

آموزشگاه طراحی و دوخت (خیاطی) و صنایع دستی مریم بانو توسط خانم مریم باغبانباشی (معیری)

آموزش کلیه رشته­ های خیاطی، از مبتدی تا دوره عالی، داشته و برای هر دوره مدرک رسمی فنی و حرفه­ ای
  • آدرس: فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بعد از جنت آباد، نرسیده به مسجد نظام مافی، روبروی پاساژ مریم، طبقه فوقانی مسکن میلاد
  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۱۰۳۱۲۹

آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت هنر مادر به مدیریت خانم هوشیار مرادی

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، ساختمان پل رومی ۲ (۱۷۲۹)، طبقه سوم، واحد ۲۰
  • تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۶۷۱۹

آموزشگاه خیاطی وصال – خانم پروین اسلامی

  • کلیه رشته‌های خیاطی مانند نازکدوز، ضخیم دوز، لباس شب، لباس عروس و غیره
  • آدرس: تهران، چهار راه پاسداران، میدان حسین آباد، خ جوانشیر، خ شعبانلو، گلزار سوم، پلاک ۹
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۹۵۷۵۴۹

آموزشگاه خیاطی کلبه هنر به مدیریت خانم مهشید شفیعیان

لباس شب – لباس عروس – لباس نامزدی – لباس فشن – عربی و هندی – طراحی و دوخت لباس اسپرتکت دامن – کت شلوار – مانتو شلوار
سارافون – تاپ و تیشرت

  • آدرس: تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان بختیاری (سامان)، پلاک ۳۷۱، زنگ سوم
  • تلفن: ۰۲۱۷۷۸۹۴۴۲۹

آکادمی طراحی و دوخت موژان برگزیده دومین جشنواره در موسسات ازاد و همچنین دارنده گواهینامه بانوان برتر سال ۱۳۹۴

خانم نوحه خوان

دوره های نازکدوز زنانه،ضخیم دوز زنانه،شب و عروس و… ( و همچنین در سال ۱۳۹۲ با آموزش صنایع دستی به همت کارشناس ارشد طراحی لباس و پارچه
  • شعبه ۱: صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، نرسیده به پل ستاری،روبروی شهرداری، بین حسن آباد و ابراهیمی شمالی، ساختمان نور گستر، طبقه اول، واحد ۷ – تلفن: ۰۲۱۴۴۰۶۰۹۲۷
  • شعبه ۲: سعادت آباد بلوار سرو پاکنژاد  – تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۱۱۹۰۳۰

آکادمی طراحی و دوخت پورموسی با دو شعبه در تهران و کرمانشاه

نازک دوزی –  ضخیم دوزی – دوره لباس شب و عروس – دوره فوق تخصصی مولاژ – دوره فوق تخصصی دراپاژ دراپینگ – دوره سوزن تنبور – نقاشی باتیک نقاشی روی پارچه – دوره سایز بندی و طریقه سایز به سایز کردن الگو – دوره کت و شلوار مردانه
  • شعبه ۱: تهران، کوی نصر – تلفن تماس: ۰۲۱٨۶٠١٣۶٣٢
  • شعبه ۲: کرمانشاه، ٢٢ بهمن – تلفن تماس: ۰۸۳٣٨٣٧٩۶٣١

آموزشگاه طراحی و دوخت شکوفه

خانم بزرگی

نازک دوزی – ضخیم دوزی – الگوسازی تخصصی (ژورنال) – لباس شب و عروس – الگو و دوخت – باکس و تاپلکس- دراپینگ- لباس های گره و دراپه- لباس های کشی – دوره پیراهن و شلوار مردانه – طراحی لباس بصورت آکادمیک و دانشگاهی – نقاشی روی پارچه – جواهر دوزی تزیینات لباس- گلدوزی برجسته مبتدی تا پیشرفته گلدوزی با چرخ – روبان دوزی گلسازی – آموزش کیف – نقاشی روی چرم کچه چرم دوزی کریت پارچه- پارچه سازی مختلف 

  • آدرس: خیابان، ستارخان خ شادمان نرسیده به خ صالحیان کوچه شاهرخ پلاک ۱۱ واحد ۱
  • شماره تماس: ۰۹۱۹۶۲۵۵۷۵۰ و ۶۶۵۱۱۱۸۰

 

آموزشگاه طراحی دوخت خرقه پوش به مدیریت لیلا ضرابی کارشناس لباس و مد از انگلیس

  • نازکدوزی که به همراه دوره تخصصی و حرفه ای شلوار دوز آموزش داده می شود
  • نحوه کاربا انواع چرخ و اندام شناسی نیز از موارد آموزشی این دوره خواهد بود
  • در دوره شلوار تمامی کشکاری ها با متد تخصصی اساتید آقا کارآموز آشنا خواهد شد
  • ضخیم دوزی و دوخت تخصصی انواع بارانی و پالتو و کاپشنها و….
  • دوره ۶ ماهه و فوق تخصصی شب و عروس
  • که در این دوره دامنهای زک پوزن،تاپلکسها،فنر گذاری نرم و وینتاژ نیز علاوه بر موارد اولیه آموزش داده خواهد شد
  • مانتو دوز که در دو ترم ساده و فشن مطابق با مد روز تدریس خواهد شد
  • دوره تخصصی دوخت شومیز
  • دوره مردانه شامل پیراهن ،شلوار،کت با روش مردانه و بدون الگو
  • دوره فشن وینتاژ و آموزش انواع پیلی و اریگامی لباس
  • دوره فشن یقه های حجمی و پترن استار
  • دوره تخصصی مولاژ و مانکن سازی و الگو ساز حجمی
  • دوره جامع جواهردوزی و کار روی لباس و مانتو
  • آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خ گلبرگ، بین صادقی و رشید، پلاک ۱۲۴,طبقه ۲، واحد۶
  • تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۷۴۷۱۱۰

آموزشگاه جوان استاد بهروز جوانی

تنها مرکز مجاز که موسس اقا برای آموزش خانم ها و اقایان را دارد.
  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، روبروی بزرگمهر، پلاک ۱۴۹۱، طبقه پنجم شمالی
  • تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۴۱۵۱۴۵

مشاوره تبلیغات آموزشگاه

مشاوره تبلیغات آموزشگاه آرایشگری

مسلما یکی از راه های رشد یک مجموعه تبلیغات است. با گذر زمان و تغییر ذائقه مخاطبین تبلیغات نسل قدیم بازدهی زیادی ندارند. شما برای تبلیغ موثر آموزشگاه خود باید از روش های نوین و کاملا هدفمند استفاده کنید تا مدیریت در سرمایه و زمان را داشته باشید. ما بعنوان بانک اطلاعات مراکز آموزش کشور، تجربه بالایی در شناسایی تبلیغات هدفمند را داریم. همینطور بعنوان یک سایت تخصصی فعال در زمینه مراکز آموزشی و آموزشگاه ها بهترین و هدفمند ترین جایگاه های تبلیغاتی را در اختیار داریم. برای مشاوره در امر تبلیغات از طریق واتساپ یا تلفن در ارتباط باشید.

تلفن تماس برای مشاوره تبلیغات: ۰۹۱۲۳۶۴۹۲۹۶

ارسال پیام در واتساپ برای تبلیغات: ۰۹۱۲۳۶۴۹۲۹۶

۱۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *