اخذ مجوز آموزشگاه کوچینگ (تاسیس آموزشگاه کوچینگ)

چرا اخذ مجوز آموزشگاه کوچینگ بسیار پرطرفدار است؟ همه ما به‌خوبی می‌دانیم که رمز داشتن جامعه‌ای موفق و رو به رشد، ارتقای سطح آموزش و فراهم کردن بستری مناسب برای کسب آگاهی‌های تازه در هر رسته‌ای می‌باشد. در واقع برای افزایش بهره وری در هر بخشی از جامعه نیاز به آموزش صحیح و اصولی است که این نیازمندی در آموزش کوچینگ به خوبی پوشش داده خواهدشد. آموزش کوچینگ یک راه مطمئن و استاندارد است که به علاقمندان کمک می‌کند تا آگاهی خود را در زمینه‌های مختلف به صورت حرفه‌ای و بین‌المللی ارتقا ببخشند. هدف اصلی در آموزش کوچینگ توسعه فردی و افزایش میزان بهره وری در کسب و کارها است که این امر توسط یک مربی متخصص پیاده‌سازی خواهدشد.

 

آشنایی با مفهوم کوچینگ به زبان ساده

با اموزش کوچینگ می‌توان افراد را در مسیری درست و آسان به سمت رویاهایشان سوق داد. در واقع کوچینگ به عنوان یک حامی، پشتیبان افراد است تا در نهایت بتوانند شخصیت ایده‌ال خود را خلق نمایند. بدون شک در جامعه‌ای که یک حامی متخصص، افراد را به سمت پیشرفت، افزایش قدرت تصمیم گیری و خودباوری هدایت کند، بخش عظیمی از مشکلات آینده جامعه برطرف خواهدشد. این روزها آموزش کوچینگ جایگاه قابل قبولی پیدا کرده‌است و از آن در بخش‌های مختلف زندگی و کسب و کار استفاده می‌شود.

باید اعتراف کرد که آموزش کوچینگ به بهبود کیفیت زندگی و کاری افراد  منجر می‌شود. به همین دلیل است که این سبک از آموزش به‌تازگی مورد توجه قرار گرفته است. کوچینگ به علاقمندان کمک می‌کند تا ضمن افزایش آگاهی و بهبود کیفیت زندگی، درآمد داشته باشند و بتوانند به طور  همزمان تجربیات و دستاوردهای خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. کوچینگ کمک کردن به فرد، گروه یا سازمان برای رفتن از محل کنونی به‌جایی است که دوست دارد در آنجا باشد. کوچ یک وسیله و یک همراه برای پیشبرد و رسیدن به اهداف است.

همه ما اهدافی در زندگی را دنبال می‌کنیم که این اهداف در راستای علایق و مهارت‌های ما قرار گرفته است. در صورتی که بتوانیم به اهداف خود به صورت حرفه‌ای و تخصصی جامه عمل بپوشانیم، جامعه ایده‌ال تری خواهیم داشت.  آموزش کوچینگ با درنظر گرفتن تمامی سلایق و نیازهای جامعه، دوره‌های متنوعی را دربر می‌گیرد و در هر حوزه با توجه به موضوع و نیاز، راهکارها و متدهای مختلفی را در آموزش پیاده سازی می‌نماید.

اخذ مجوز آموزشگاه کوچینگ

تاسیس موسسه آموزشی کوچینگ، همراه با موسسه مشاورین اندیشه آسیا

پیش از این در مورد اهمیت آموزش صحیح و اصولی صحبت کردیم. حالا به خوبی می‌دانیم که خلا بزرگی برای کسب موفقیت در بخش فردی و کسب و کار وجود دارد که می‌توان با کمک آموزشگاه کوچینگ این خلا را برطرف نمود.

ضرورت تاسیس آموزشگاه‌ کوچینگ و به عبارتی تاسیس مرکز آموزشی کوچینگ بسیاری از افراد را بر آن داشته است تا بستر مناسبی را برای کسب آموزش‌های لازم فراهم سازند. این دسته‌از افراد باید مسیر قانونی اخذ مجوز آموزشگاه کوچینگ را طی نمایند. از آنجایی که برای طی شدن این راه به تجربه، داشن و مهارت نیاز است، می‌توان از کارشناسان و مشاوران متبحر در این حوزه کمک گرفت تا فرآیند تاسیس آموزشگاه  در این زمینه بسیار راحت‌تر شود.

موسسه مشاورین اندیشه آسیا مرکز انحصاری مشاوره و تاسیس موسسات آموزشی در سراسر کشور آماده مشاوره به این دسته‌ از افراد است. بدون شک مشورت با افراد باتجربه و متخصص مسیرتاسیس آموزشگاه را بسیار هموارتر خواهدکرد.

 

موسسه مشاورین اندیشه آسیا، مشاور ایده‌آل شما برای تاسیس آموزشگاه کوچینگ

همان‌طور که پیشتر گفته شد، آموزش کوچینگ درختی پرشاخه و بسیار گسترده است و برای اجرایی کردن این سبک از آموزش به مهارت کافی نیاز است. در واقع به منظور راه‌اندازی آموزشگاه کوچینگ و مشاوره کوچینگ باید مراحل مختلف قانونی با پیچیدگی‌ متفاوت طی شود.سوال اول این است که برای اخذ مجوزفعالیت آموزشگاه کوچینگ و آکادمی کوچینگ به کدام مرجع قانونی باید مراجعه نمود؟ در صورتی که در این زمینه از  مشاوره‌ اصولی و کاربردی بهره‌مند نشوید، زمان، سرمایه و اعتبار خود را به خطر انداخته‌اید. به همین دلیل باید به دنبال یک مشاوره واقعی با کارشناسان متبحرباشید. موسسه مشاورین اندیشه آسیا با درنظر گرفتن تمامی قوانین، پیچیدگی‌ها و نیازهای این حوزه خدمات متنوعی را به شما ارائه خواهد داد تا درنهایت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

اگر سوالی در حوزه اخذ مجوز و یا تاسیس آموزشگاه کوچینگ دارید، حتما به سایت این مجموعه با آدرس www.andisheasia.ir  مراجعه نمایید. اگر هم قصد دارید تا به صورت تلفنی از مشاوره‌های کارشناسان اندیشه آسیا برخوردار شوید، با شماره تلفن ۸۸۹۰۶۵۹۸-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *