تاسیس آموزشگاه آنلاین

تاسیس آموزشگاه آنلاین؛ چطور مجوز آموزش مجازی بگیریم؟

راهنمای قدم به قدم از دریافت مجوز تا تاسیس آموزشگاه آنلاین

تاسیس آموزشگاه آموزش آنلاین یکی از بهترین روش های راه اندازی یک مرکز آموزشی در عصر جدید و بخصوص شیوع بیماری هایی همه گیر نظیر کرونا است. یادگیری آنلاین شامل دوره‌هایی است که توسط مراکز آموزش آنلاین دارای مجوز ارائه می‌شوند و ۱۰۰ درصد مجازی هستند. یادگیری مجازی در کلاس آنلاین که از طریق اینترنت انجام می‌گیرد، با آموزش‌های دوره سنتی که در یک ساختمان بود، کاملاً متفاوت است.

آموزش آنلاین جدیدترین نوع آموزش از راه دور است، که از اواسط دهه ۱۹۹۰ با گسترش اینترنت و شبکه جهانی وب آغاز شد. با تکامل تئوری‌ و تائیدیه‌های آموزش از راه دور، فن‌آوری‌های دیجیتال برای حمایت از یادگیری و آموزش، امکانات کلاس آنلاین را گسترده و در اختیار عموم قرار دادند.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای ارتقاء سطح آموزشی افراد بیش‌از‌پیش مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه با وجود مشغله‌های کاری، ترافیک، شیوع بیماری کرونا و… وجود آموزشگاه‌ آنلاین در هر زمینه‌ آموزشی در راستای دسترسی مناسب، آسان و کاهش هزینه‌های آموزشی نیاز است.

برای دریافت مجوز آموزشگاه آنلاین و تاسیس اموزشگاه انلاین باید طبق ضوابط ارائه شده از سوی سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای عمل کنید. در این مطلب با هدف راهنمایی علاقه‌مندان به این حوزه، قصد داریم کلیه مراحل از دریافت مجوز تا دایر کردن کلاس‌های آنلاین را توضیح دهیم. همچنین در پایان به ۱۰ سوال مهم در زمینه تأسیس آموزشگاه آنلاین پاسخ خواهیم داد.

علاقمندان میتوانید جهت مشاوره برای تاسیس موسسات آموزشی، انواع آموزشگاه و تاسیس موسسات فرهنگی، هنری و همچنین اطلاعات در مورد اخذ نمایندگی از برندهای آموزشی با کارشناسان موسسه مشاورین اندیشه آسیا با شماره ۰۲۱۸۸۹۰۶۵۳۲ تماس حاصل فرمایید و یا با ورود به آدرس سایت مجموعه به نشانی اینترنتی زیر اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

قدم اول؛ ضوابط، شرایط و امکانات لازم جهت صدور مجوز آموزشگاه آنلاین

برای راه‌اندازی و گرفتن جواز آموزشگاه آنلاین، اولین شرط این است، فرد از قبل آموزشگاهی را ثبت کرده و در زمینه موردنظر برای تدریس آنلاین حداقل ۲ سال سابقه کاری مفید و مستمر داشته باشد.

براساس ضوابط و شرایط اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای، هر فردی که قصد دریافت مجوز و تأسیس آموزشگاه آنلاین را دارد، باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. مجوز آموزشگاه حضوری: آموزشگاه باید مجوز آموزش حضوری در رشته و حرفه موردنظر برای تدریس آنلاین را داشته باشد.
  2. آموزش تلفیقی یا ۱۰۰% مجازی: اگر آموزشگاه قصد دارد رشته مورد نظر را به صورت تلفیقی آموزش دهد (به آموزش‌هایی گفته می‌شود که بخشی از آن به‌صورت حضوری و بخش دیگر به صورت الکترونیکی است)، باید مجوز در این زمینه را نیز دریافت کند. اما اگر آموزش آنلاین به‌صورت ۱۰۰ درصد غیرحضوری است، نیازی به دریافت این جواز، که مجوز ماده ۳۴ نام دارد، نیست.
  3. سابقه قبولی ۶۰% درصدی: آموزشگاهی که قصد دارد مراحل دریافت جواز و تأسیس آموزشگاه آنلاین را طی کند، باید در یک‌سال گذشته در رشته‌های موردنظر در تدریس الکترونیکی، حداقل ۶۰ درصد قبولی داشته باشد.
  4. عدم امتیاز منفی در آموزش: آموزشگاه نباید بیش از ۵۰ امتیاز منفی براساس شیوه‌نامه مشوق‌ها و نحوه رسیدگی به تخلفات، از سوی سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای داشته باشد.
  5. سابقه آموزش مربیان: مربی و مدیری که برای دریافت مجوز آموزش الکترونیکی به سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای معرفی می‌شوند، باید حداقل ۲ سال سابقه آموزشی مستمر در رشته مورد تقاضا داشته باشد.
  6. ۵۰% درصد سابقه ثبت نام در رشته: آموزشگاه در رشته مورد تقاضا برای تدریس آنلاین، باید در یک سال گذشته (قبل از تاریخ درخواست جواز) حداقل ۵۰ درصد ثبت‌نام در آن رشته را داشته باشد.
  7. برای دریافت مجوز و تأسیس آموزشگاه آنلاین، علاوه بر تأمین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز آموزش آنلاین، باید حداقل ۲۰‌ مترمربع فضای مناسب و اختصاصی جهت استقرار تجهیزات آموزش الکترونیکی درنظر گرفته شود.
bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه موسیقی

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه زبان

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه چند منظوره

bazigari kodak iranamozeshgah

تاسیس آموزشگاه آرایشگری

قدم دوم؛ مراحل صدور مجوز آموزشگاه آنلاین (تاسیس آموزشگاه آنلاین)

در قدم دوم برای تاسیس آموزشگاه آنلاین شما بعنوان متقاضی اقدامات عملی خود را برای دریافت مجوز آموزش مجازی شروع خواهید کرد که بترتیب به آنها اشاره میکنیم.

۱– پر کردن فرم های تقاضا

برای دریافت مجوز آموزشگاه آنلاین، نیازی نیست که حضوری مراجعه کنید. کلیه فرم‌هایی که باید آن‌ها را پُر کنید در سامانه سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای قرار گرفته، که باید توسط مؤسس یا مدیر آموزشگاه تکمیل و همراه طرح توجیهی ارسال شود.

http://inst.tehrantvto.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=84&pageid=694

۲– بررسی تقاضا

بررسی فرم تقاضا برای تأسیس آموزشگاه آنلاین حداقل یک هفته طول خواهد کشید. در این مدت فرم و مستندات آموزشگاه، سوابق و عملکرد آموزشی بررسی و سپس برای دریافت موافقت‌نامه اصولی به اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای ارسال می‌شود.

نکته مهم: توجه داشته باشید اگر در بررسی‌های اولیه، مرکز تقاضا برای تأسیس آموزشگاه آنلاین موجه تشخیص داده نشود، توسط مرکز به‌طور کتبی به مؤسس اعلام خواهد شد.

۳– معرفی فضای اختصاصی و فهرست تجهیزات و ملزومات آموزش مجازی

پس از صدور موافقت‌نامه اصولی، فرد مؤسس آموزشگاه آنلاین، باید حداکثر ۶ ماه نسبت به معرفی فضای اختصاصی، فهرست تجهیزات آموزشی و الکترونیکی، مشخصات پایگاه اینترنتی، سامانه مدیریت یادگیری و محتوای الکترونیکی اقدام و مدارک را به مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای ارسال کند.

نکته مهم: توجه داشته باشید اگر در مدت اعلام شده (حداکثر ۶ ماه)، مدیر یا مؤسس آموزشگاه آنلاین نتواند مدارک موردنظر را ارائه دهد، موافقت‌نامه اصولی باطل می‌شود و تا مدت یکسال امکان درخواست مجدد از طرف متقاضی وجود نخواهد داشت.

۴– کارشناسی تجهیزات

پس از ارسال مستندات مورد نیاز برای آموزشگاه آنلاین، از طرف سازمان، کارشناسان برای بازدید از فضا و تجهیزات مراجعه و گزارش آن را به اداره کل ارسال می‌کنند.

بررسی تجهیزات‌، مشخصات پایگاه اینترنتی و تطبیق محتوای الکترونیکی با استانداردهای مهارت و آموزشی سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای توسط کارگروه فنی مستقر در اداره کل، بررسی می‌شود و ظرف یک‌ماه تائیدیه آن اعلام خواهد شد.

نکته مهم: توجه داشته باشید اگر در هر یک از مواردی که نیاز به بازرسی و کارشناسی دارد، نواقصی دیده شود، متقاضی تأسیس آموزشگاه آنلاین ۲ ماه فرصت دارد تا ناقصی‌ها را تکمیل و دوباره ارسال کند.

۵- معرفی کادر فنی و آموزشی برای آموزش آنلاین

همچنین متقاضی تأسیس آموزشگاه آنلاین باید مدیر و مربی‌های آموزش الکترونیکی را در پورتال جامع سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای معرفی کند.

اعضای کارگروه فنی که برای بررسی تجهیزات و مستندات آموزشگاه آنلاین مراجعه می‌کنند، شامل افراد زیر هستند:

  • کارشناس رایانه، مسلط بر طراحی وب به منظور بررسی سامانه مدیریت یادگیری
  • کارشناس رشته آموزشی، برای بررسی و تطبیق محتوای الکترونیکی با استانداردهای سازمان
  • مربی فناوری اطلاعات، به منظور بررسی و کارآیی محتوا و انتقال مفاهیم
  • یک نفر کارشناس جهت تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی از اداره کل

در صورت تائید اعضای کارگروه فنی، مجوز تاسیس آموزشگاه آنلاین توسط اداره، برای مؤسس ارسال می‌شود. همچنین در صورت عدم تائید، مؤسس ۶ ماه فرصت خواهد داشت تا نسبت به رفع نواقص اقدام کند که نیاز است، کلیه مراحل را از اول انجام دهد.

قدم سوم؛ ضوابط و شرایط سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی

قدم سوم در تاسیس آموزشگاه آنلاین پایگاه‌ اینترنتی است که برای آموزشگاه آنلاین در نظر می‌گیرید. وب سایت یا تارنما باید دارای شرایط و ضوابط سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای باشد، که به شرح زیر است:

  • نشانی پایگاه اینترنتی آموزشگاه آنلاین می‌تواند با نام آموزشگاه حضوری یکسان باشد.
  • آموزشگاه آنلاین نباید نشانی پایگاه اینترنتی خود را تغییر دهد، به همین منظور باید قرارداد ثبت دامنه به نام مؤسس یا شرکت حقوقی و به مدت ۵ سال باشد.
  • نشانی پایگاه اینترنتی باید به تائید اداره کل سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای برسد.
  • آموزشگاه باید یک سامانه مدیریت یادگیری LMS (learning management system) به تائید رسیده داشته باشد.
  • هرآموزشگاه باید از سامانه مدیریت یادگیری مربوط به خود استفاده کند.
  • پایگاه اینترنتی آموزشگاه آنلاین حتماً باید از زبان فارسی پشتیبانی کند.
  • آموزشگاه می‌تواند از سامانه‌های کدباز استفاده کند، یا نسبت به ایجاد، اجاره، یا خرید پایگاه اینترنتی اقدام کند.
  • سامانه مدیریت یادگیری باید مبتنی بر WEB اجرا شود.
  • سامانه مدیریت یادگیری آموزشگاه باید امکان حضور و غیاب شرکت‌کننده در دوره را داشته باشد.
  • سامانه باید امکان تعیین میزان پیشرفت کارآموز و امکان ارزیابی وی را بعد از پایان کامل هر دوره ارائه دهد.
  • اتصال سامانه آموزشگاه به سیستم جامع پورتال سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای ضروری است و آموزشگاه ملزم به رعایت استانداردهای ورودی و خروجی، ارائه آمار کارآموزان، ثبت‌نام‌ها و آمارهای آموزشی طبق ضوابط سازمان خواهد بود.
  • در صورت درخواست اداره کل، آموزشگاه موظف به ارائه گزارش از سامانه مدیریت یادگیری به صورت هفتگی یا ماهانه و نصب نرم‌افزارها است.

تاسیس آموزشگاه آنلاین

قدم چهارم؛ ضوابط و شرایط ارایه محتوای الکترونیکی مناسب

قئم چهارم برای تاسیس آموزشگاه آنلاین محتوای الکترونیکی ارائه شده برای آموزش می‌باشد. محتوای الکترونیکی در سامانه آموزشگاه آنلاین، باید مطابق با استانداردهای سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای باشد. هرگونه شکایت در خصوص عدم رعایت حقوق مادی و معنوی مؤلفان، پدیدآوردندگان و… در ارتباط با مالکیت محتوای الکترونیکی که در سامانه گزارش بشود، باید توسط مسئول آموزشگاه پاسخگو داده شود و در صورت احراز تخلف، مجوز آموزشگاه آنلاین باطل می‌شود.

خصوصیات محتوای الکترونیکی و آموزشی

همچنین محتوای الکترونیکی که در سامانه آموزشگاه آنلاین قرار می‌گیرد، مانند ویدئو، عکس، صدا، متن، انیمیشن و… باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • محتوا باید در قالب یکی از استانداردهای آموزش الکترونیکی باشد.
  • محتوای الکترونیکی باید دارای محتوای علمی مطابق با استانداردهای آموزشی مصوب سازمان باشد.
  • محتوای الکترونیکی باید حتماً دارای نسخه‌ای به زبان فارسی باشد.
  • محتوای الکترونیکی باید به تائید کارگروه فنی برسد.
  • در صورت بازنگری و تغییر محتوای استاندارد آموزشی، مؤسس باید در مدت ۶ ماه نسبت به ارائه محتوای جدید در آن دوره آموزشی آنلاین اقدام کند، در غیر این‌صورت مجوز اجرای آن رشته لغو خواهد شد.
تاسیس اموزشگاه انلاین

قدم نهایی؛ مقررات عمومی برای تأسیس آموزشگاه آنلاین

دریافت مجوز آموزشگاه آنلاین مبتنی بر یک واحد آموزشی است، آموزشگاه برای تدریس آنلاین چندین حرفه یا درس باید جداگانه اقدام به دریافت جواز برای تولید محتوا و معرفی مربی واجد شرایط کند.

نکته مهم: توجه داشته باشید همانطور که گفته شد مجوز تاسیس آموزشگاه مجازی، تنها به آموزشگاه‌های فعالی که دارای سابقه آموزش حضوری در همان حرفه یا درس هستند، اعطاء می‌شود.

در صورت وجود هرگونه اشکال در زمان اجرای آموزش در ساختار سامانه مدیریت یادگیری، محتوای الکترونیکی یا درس، آموزشگاه باید ضمن اعلام مراتب به اداره کل، حداکثر در مدت ۱۵ روز نسبت به رفع اشکال اقدام کند. در صورت عدم‌ رفع اشکال مؤسس موظف به بازگشت شهریه به کارآموز یا تعیین ادامه دوره‌ آموزشی بدون اشکال است.

نظارت بر مراکز آموزش الکترونیکی

نظارت بر آموزش الکترونیکی مطابق با ضوابط و استانداردهای سازمان، باید بر موارد زیر نیز انجام گیرد:

مسئول نظارت بر عملکرد سامانه مدیریت یادگیری پایگاه آموزشگاه آنلاین و محتوای آموزشی، مؤسس، مدیر و مربی آموزش الکترونیکی است. همچنین آموزشگاه باید به منظور کنترل عملکرد آموزشی، کد کاربری و کلمه عبور را در اختیار بازرس اداره کل قرار دهد.

کمیته نظارت بر آموزش‌های الکترونیکی، وظیفه نظارت بر عملکرد آموزشگاه پس از صدور مجوز براساس دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان را برعهده خواهد داشت.

قرارداد کارآموزی و پرونده آموزشی کارآموزان در آموزش‌های الکترونیکی، باید به صورت الکترونیکی آرشیو شود.

نرخ شهریه آموزشگاه آنلاین، مطابق با شهریه‌ی سازمان فنی و حرفه‌ای آزاد، مجری آموزش‌های الکترونیکی، مطابق با شیوه‌نامه مصوب شهریور ماه ۱۳۸۸ هیأت نظارت مرکزی تعیین می‌شود.

– در پایگاه اینترنتی آموزش آنلاین، نباید هیچ‌گونه فعالیت غیرمرتبط با آموزش الکترونیکی از قبیل خرید، فروش و خدمات مغایر با موضوع انجام شود.

تعداد کارآموزان هر دوره آموزش الکترونیکی حداکثر به ازای هر مربی درآموزش‌های تلفیقی ۲۰ نفر و در آموزش‌های کاملاً مجازی ۵۰ نفر است.

– آموزشگاه آنلاین می‌تواند امکان دسترسی کارآموزان به منابع علمی الکترونیکی از قبیل مجلات علمی و آرشیو منابع درسی را از طریق شبکه وب در تمام نقاط جغرافیایی فراهم سازد.

آزمون دوره‌های آموزش الکترونیکی مطابق با ضوابط و دستورالعمل‌های دفتر ارزشیابی مهارت است.

پذیرش کارآموز در دوره‌های آموزشی آنلاین فقط در محدوده جغرافیایی همان استان امکان‌پذیر است.

ثبت‌نام هم‌زمان کارآموز در ۲ یا چند دوره آنلاین، در صورت عدم تداخل زمانی و رعایت پیش‌نیاز، اشکالی ندارد.

پرسش و پاسخ

ده سوال مهم در مورد تاسیس آموزشگاه آنلاین یا مجازی

 

در ادامه قصد داریم، به ده پرسش و پاسخ که معمولاً جزو متداول‌ترین سوالات در زمینه تاسیس آموزشگاه آنلاین و دریافت مجوز است را، پاسخ دهیم.

۱- برای دریافت مجوز آموزشگاه آنلاین باید به کجا مراجعه کنیم؟

برای دریافت مجوز آموزشگاه آنلاین نیازی به مراجعه حضوری نیست. هر فردی که دارای مجوز آموزشگاه است، می‌تواند با ورود به پایگاه اینترنتی سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور به نشانی تارنما مدارک‌های لازم را برای مجوز و تاسیس اموزشگاه انلاین دریافت و پس از تکمیل در سامانه بارگزاری کند.

۲- آموزش الکترونیکی توسط آموزشگاه آنلاین به چه معنا است؟

آموزش‌های آنلاین و کلاس‌های مجازی، دوره‌هایی هستند که توسط مدرس، مربی یا تولیدکننده محتوای الکترونیکی، متناسب با استانداردهای آموزشی کشور تولید و در اختیار هنرجو قرار می‌گیرند.

تدریس در آموزشگاه‌های آنلاین به‌گونه‌ای است که هنرجو می‌تواند بدون محدودیت به آموزش دسترسی داشته باشد، سوالات خود را مطرح و رفع ابهام و اشکال کند.

۳- آموزش‌ها در آموزشگاه مجازی به چه صورت در اختیار هنرجو قرار می‌گیرد؟

برای این‌که هنرجو بتواند دوره مدنظر خود را به خوبی آموزش ببینید، باید محتوای تولید شده، براساس استاندارد انواع محتوای الکترونیکی انجام شود که عبارتند از:

– کتاب‌های الکترونیکی PDF

– پادکَست‌ یا فایل صوتی آموزشی

– ویدئو یا فیلم آموزشی

– به‌صورت تعاملی مانند استفاده از نرم‌افزار آموزشی اینتراکتیو

– نصب و استفاده کردن از نرم‌افزار یا اپلیکیشن آموزشی

– استفاده از وراکتاب، (کتاب‌های الکترونیکی که فقط کتاب نیستند و امکانات گسترده‌ای دارند.)

۴- چه رشته‌هایی را می‌توان در آموزشگاه آنلاین تدریس کرد؟

کلیه دروس و رشته‎‌هایی که محتوای آن را بتوانید با استفاده از صدا، تصویر و متن اشتراک‌گذاری کنید را می‌توان به صورت آنلاین برگزار کرد. دروس مقاطع تحصیلی، رشته‌های دانشگاهی، تخصص‌های فنی و مهندسی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، آموزش‌های قرآنی، دوره‌های فرهنگی و هنری، زبان‌های خارجی و بسیاری موارد دیگر.

۵- برای راه‌اندازی آموزشگاه آنلاین به چه تجهیزات و امکاناتی نیاز است؟

برای راه‌اندازی آموزشگاه آنلاین، باید تجهیزات و امکانات زیر را داشته باشید:

– لپ‌تاپ یا کامپیوتر

– فضای اختصاصی حداقل ۲۰ مترمربع

– اینترنت پرسرعت

– ثبت دامنه و خریداری هاست آموزشگاه مجازی

– مربی یا مدرس با تجربه

– طراح سایت

– میکروفون، وب‌کم

۶- سامانه LMS چیست؟

LMS یا سسیستم مدیریت آموزش مجازی (Learning Management System) نرم‌افزاری است که امکان مدیریت، بایگانی، پیگیری، ارائه دوره‌های آموزشی و برنامه‌های آنلاین را در اختیار مربی و هنرجو می‌گذارد.

۷- مدیر یا مؤسس آموزشگاه آنلاین باید دارای چه شرایطی باشد؟

فردی که قصد دارد مجوز آموزشگاه آنلاین را دریافت کند باید دارای شرایطی از قبیل، توانار کار با سیستم و کلیه ابزارهای LMS، توانایی در نظارت و ارزیابی کردن محتوای الکترونیکی، مدیریت فرآیندهای تولید محتوا، ارزیابی کیفیت سامانه، مدیریت مربی‌ دوره آموزشی مجازی و… داشته باشد.

۸- نرم‌افزارهای کلاس آنلاین چه نام دارند؟

کلیه نرم‌افزارهای کلاس مجازی، باید ویژگی‌هایی از قبیل اشتراک‌گذاری و ذخیره فایل‌ آموزشی، ضبط جلسات، امکان تحلیل، نظرسنجی، برگزاری آزمون، حضور و غیاب و… را داشته باشند. رایج‌ترین نرم‌افزارهای کلاس آنلاین عبارتند از:

– نرم‌افزار ادوب کانکت (Adobe Connect)

– نرم‌افزار بیگ‌بلو‌باتن (Big Blue Button)

– نرم‌افزار الکتا لایو (Electa Live)

– نرم‌افزار لرن‌کیوب (Learn cube)

– نرم‌افزار ودامو (Vedamo)

۹- برای راه‌‎اندازی کلاس‌های مجازی در آموزشگاه آنلاین سرعت اینترنت چقدر باید باشد؟

سرعت اینترنت مورد نیاز باید متناسب با امکاناتی باشد که در کلاس مجازی استفاده می‌شود. مانند صدا و تصویر که سرعت ارسال آن‌ها بین ۵ تا ۵۰ کیلوبایت بر ثانیه متغییر خواهد بود. توجه داشته باشید که برای ارائه محتوای آموزشی سرعت بارگزاری (آپلود) اهمیت دارد.

۱۰- آموزشگاه‌های آنلاین باید مالیات پرداخت کنند؟

به دلیل این‌که آموزشگاه‌های آنلاین زیرمجموعه سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای آزاد هستند، طبق مصوبه و ابلاغیه هیات دولت معاف از مالیات خواهند بود. پس تاسیس آموزشگاه انلاین یکی از ویژه ترین مشاغل برای ورود به بازار کار است. البته باید به این نکته اشاره کرد که امروزه برای آموزش آنلاین نیاز به مجوز مجزایی نیست و با داشتن مجوز آموزشگاه میتوان اقدام به راه اندازی اموزش آنلاین نیز نمود.

اخذ مجوز آموزشگاه آنلاین

مشاوره تبلیغات آموزشگاه

مشاوره تبلیغات آموزشگاه آرایشگری

مسلما یکی از راه های رشد یک مجموعه تبلیغات است. با گذر زمان و تغییر ذائقه مخاطبین تبلیغات نسل قدیم بازدهی زیادی ندارند. شما برای تبلیغ موثر آموزشگاه خود باید از روش های نوین و کاملا هدفمند استفاده کنید تا مدیریت در سرمایه و زمان را داشته باشید. ما بعنوان بانک اطلاعات مراکز آموزش کشور، تجربه بالایی در شناسایی تبلیغات هدفمند را داریم. همینطور بعنوان یک سایت تخصصی فعال در زمینه مراکز آموزشی و آموزشگاه ها بهترین و هدفمند ترین جایگاه های تبلیغاتی را در اختیار داریم. برای مشاوره در امر تبلیغات از طریق واتساپ یا تلفن در ارتباط باشید.

تلفن تماس برای مشاوره تبلیغات: ۰۹۱۲۳۶۴۹۲۹۶

ارسال پیام در واتساپ برای تبلیغات: ۰۹۱۲۳۶۴۹۲۹۶

۵ دیدگاه

  • بدون داشتن آموزشگاه حضوری چطور میتونم آموزشگاه مجازی برای آموزش آنلاین داشته باشم؟؟؟؟
    من تمام شرایط رو دارم به جز آموزشگاه حضوری و می‌خوام تاسیس آموزشگاه ١٠٠ مجازی و آنلاین باشه باید چیکار کنم؟؟؟؟

  • من تونستم مجوز فنی و حرفه ای رو بگیرم.
    ممنون از اطلاعات خوبتون.
    برای برگزاری کلاسهای آنلاین هم پیشنهاد می کنم از **** استفاده کنید. همه قابلیتهای مورد نیاز آموزشگاه رو داره.

  • من یه سوال دارم خیلی خیلی برام مهمه
    ببینید درباره اخذ مجوز اموزش مجازی
    من دیپلمم اما یکسری دوره های مجازی همسرداری گذروندم من اگر از رو‌دوره ها کپی کنم منظورم اینه همون اطلاعات و به صورت صوت خودم بگم و در ایتا بفروشم ایا نیاز ب مجوز داره؟
    یا باید برا دوره همسرداری قبلش مدرک روان شناسی داشته باشم؟
    یا لازم نیست ؟؟؟؟
    ممنون میشم کمکم کنید
    اخه یجا تو نت خوندم که مشاوران و… کسانی که در مجازی مجوز ندارن قانونی نیس
    من قصدم مشاوره فردی نیست
    یکسری اصول خوب و کاربردی زندگی رو دوره بسازم بفروشم همین
    قانونیه ایا
    پلیس نمیگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *