آموزشگاه آموزش پاکسازی پوست در کرج پاکسازی پوست کرج

_

معرفی مراکز آموزش پاکسازی پوست خوب در کرج

دوره آموزش پاکسازی پوست کرج

در این صفحه از سایت ایران آموزشگاه می‌توانید مشخصات بهترین مراکز آموزش پاکسازی پوست در کرج را بدست آورید. آموزش پاکسازی پوست یا فیشیال در کرج یکی از دوره‌های آموزشی حرفه‌ای رشته آرایشگری است که در موسسات آموزشی مختلف در کرج برگزار می‌شود. دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج از زیرگروه‌های دوره های آرایشگری زنانه است که در دو سطح مبتدی و پیشرفته به متقاضیان آموزش داده می‌شود. هنرجویان از طرفی در این کلاس‌ها با موضوعات مختلفی آشنا می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به آنالیز کامل ساختمان پوست و مو و همچنین مراقبت‌های پس از پاکسازی پوست اشاره کرد.

مطالب مفید:

معرفی دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج

برای آشنایی با پاکسازی پوست روی مطلب زیر کلیک کنید.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی در کرج

 

مرکز خدمات پاکسازی پوست در کرج

_

کلاس آموزش پاکسازی پوست صورت در کرج

آموزش پاکسازی پوست کرج

سرفصل‌های دوره‌ آموزش پاکسازی پوست یا فیشیال

در دوره‌های آموزش پاکسازی پوست انواع تکنیک‌ها و مهارت‌های مراقبت از پوست و مو در بالاترین کیفیت به هنرجویان این رشته آموزش داده می‌شود تا به کمک آن بهترین خدمات را با بالاترین استاندارد به مشتریان خود ارائه دهند. اگر شما نیز از متقاضیان شرکت در دوره‌های پاکسازی پوست در کرج هستید، باید این را بدانید که این دوره را در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شوند. به این صورت که در کلاس‌های دوره مبتدی، ابتدا مقدمات پاکسازی پوست و شناخت روش‌های مراقبتی پایه به شما آموزش داده می‌شود و سپس در دوره پیشرفته به مهارت‌های حرفه‌ای استفاده از اسید و نیز روش استفاده از دستگاه‌های تخصصی مسلط می‌شوید. در ادامه با لیست کامل سرفصل‌های این دوره حرفه‌ای بیشتر آشنا می‌شویم.

۱. سرفصل‌های دوره مبتدی

نکته‌ای که در مورد سرفصل‌های ارائه شده در موسسات آموزشی کرج وجود دارد این است که ممکن است دوره‌ آموزش پاکسازی پوست در این آموزشگاه‌ها با سرفصل‌های مختلف به هنرجویان ارائه شود. اگر هیچ‌گونه آشنایی و تخصصی در این زمینه ندارید، دوره مبتدی پاکسازی پوست بهترین انتخاب برای شما است تا به مهارت‌های پایه در این حرفه آرایشگری به طور کامل کسب کنید. سرفصل‌های اصلی این دوره عبارت‌اند از آنالیز ساختمان و فیزیولوژی پوست و مو، آشنایی با انواع پوست، آسیب‌شناسی ابتدایی پوست، آشنایی با انواع بیماری‌های قارچی، انگل و باکتریایی پوست و روش درمان آنها، آشنایی کامل با علل ایجاد و درمان پوست خشک و آسیب‌های ظاهری، عوامل ایجادکننده انواع حساسیت پوستی و مراقبت‌های پس از پاکسازی پوست. در زیر با لیستی از دیگر سرفصل‌های دوره مبتدی پاکسازی پوست آشنا می‌شویم.

  • پاکسازی عمیق انواع پوست
  • لایه‌برداری پوست
  • ماساژ سنتی صورت برای خون‌رسانی بهتر به پوست
  • اصول کار با دستگاه بخور
  • اصول کار با اتوی صورت
  • مهارت آبرسانی پوست
  • آموزش فیشال صورت
  • اصول کار با گوی یخ

۲. سرفصل‌های دوره پیشرفته

اگر شما متقاضی شرکت در این دوره آموزشی هستید و از مهارت و دانش نسبی خوبی نسبت به مراقبت‌های پوست و مو برخوردارید، شرکت در دوره پیشرفته پاکسازی پوست گزینه‌ای مناسب برای شما است. پس از گذراندن دوره پیشرفته آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه‌های کرج، شما که پیش از این تنها یک علاقه‌مند در این زمینه بودید را به یک متخصص فیشال با مهارت‌های بسیار بالا تبدیل می‌کند و بدون شک به شما کمک می‌کند تا به‌سرعت وارد بازار کار این رشته آرایشگری محبوب و پردرآمد بشوید و شروع به فعالیت حرفه‌ای در این زمینه کنید. در ادامه با لیست کاملی از سرفصل‌های دوره پیشرفته پاک‌سازی پوست بیشتر آشنا می‌شویم که عبارت‌اند از:

  • اصول استفاده از دستگاه هایفو برای هایفوتراپی، میکرودرم (ابریژن)، هیدرودرم و تونل led
  • اصول اسید تراپی و نحوه استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی با متد اروپایی
  • نحوه استفاده از انواع تنظیم‌کننده ph پوست
  • فیشال تخصصی پوست به کمک ماسک لاتکسی
  • اصول پلاژن، کمبایند پیل تراپی، کربن تراپی، آنزیم تراپی، اسکرابر و التراتراپی تخصصی پوست
  • آشنایی با میکروکارنت (شبه بوتاکس)
  • شناخت انواع مزوهای مالشی پوست
  • تکنیک لیفتینگ پوست
  • آموزش ازون تراپی پوست و مو و پکیج دور چشم با متد اروپایی
  • شناخت علل ایجاد و روش درمان تخصصی انواع لک‌های پوستی
  • اصول کار با دستگاه آکوافیشیال و هیدروفیشیال
  • اصول درمان تخصصی پوست‌های ناسالم
  • مهارت کار با دستگاه تجهیزات پزشکی
  • اصول کلاژن تراپی و حلزون تراپی
  • آموزش انواع ماسک‌ها و روش‌های مختلف ماساژ تخصصی صورت

آموزش پاکسازی پوست کرج

جزئیات کامل دوره‌های آموزش پاکسازی پوست در سایت ایران آموزشگاه

دوره آموزش پاکسازی پوست صورت شامل ۲ دوره مبتدی و پیشرفته است که در موسسات آموزشی کرج ارائه می‌شوند. اگر متقاضی شرکت در این دوره‌های حرفه‌ای آرایشگری هستید، می‌توانید برای آشنایی بیشتر با جزئیات آن‌ها و شناخت بهترین آموزشگاه‌های پاکسازی پوست در کرج، به مطالب زیر در سایت ایران آموزشگاه مراجعه کنید.

مراحل آموزش پاکسازی پوست صورت در آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه کرج

اگر می‌خواهید به‌عنوان یک هنرجو در دوره آموزش پاکسازی پوست شرکت کنید، باید بدانید که آموزش این دوره برای کسب مهارت‌های مبتدی و پیشرفته و در نهایت اخذ مدرک معتبر بین‌المللی از موسسات آموزشی کرج، دارای روندی اصولی است. اولین مرحله به این صورت است که شما با انواع پوست و مشکلات مربوط به آن آشنا میشوید. بعد از آن اصول ساخت و استفاده از انواع ماسک، آب‌رسان و لایه بردار را یاد می‌گیرید. سپس اصول صحیح ماساژ و روش‌های تخصصی پاکسازی صورت به شما آموزش داده می‌شود. در آخر نیز به کمک مربی، پاکسازی پوست را به‌صورت عملی بر روی مدل تمرین می‌کنید.

مدت زمان دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج

مدت زمان دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج بین ۵ تا ۱۰ جلسه است. در این مدت ساخت انواع ماسک، آشنایی با انواع مشکلات پوستی، نحوه کار با دستگاه‌های پاکسازی و درمان مشکلات و زیباسازی پوست آموزش داده می‌شود. دوره پاکسازی پوست در کرج به‌صورت عادی و فشرده برگزار می‌شود که مدت زمان دوره فشرده کمتر است.

هزینه دوره آموزش پاکسازی صورت در آموزشگاه پاکسازی کرج

هزینه دوره آموزش پاکسازی صورت در آموزشگاه پاکسازی کرج طبق کلاس‌ها تعیین می‌شود. کلاس‌های پاکسازی صورت در کرج به‌صورت گروهی، نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌شود که هزینه هر یک از آنها متفاوت بوده و در جدول زیر بیان شده است.

نوع دوره هزینه دوره
دوره گروهی ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان
دوره نیمه‌خصوصی ۳ تا ۳.۵ میلیون تومان
دوره خصوصی ۴ تا ۵ میلیون تومان

وسایل مورد نیاز برای کلاس پاکسازی پوست کرج

برای کلاس پاکسازی پوست کرج شما به وسایل مختلفی از جمله فیس براش، دستگاه مکنده جوش سرسیاه، دما رولر، بخارشوی صورت، کاردک، قلم‌مو، کاسه، فیس رولر، انواع ماسک گیاهی صورت، کرم آبرسان، پد پاک‌کننده، غلتک یخ، اتوی صورت، اسکین اسکرابر، پیش‌بند، قلم پاکسازی پوست، حوله، کرم، محلول گیاهی شفابخش، اسکراب صورت، پک استریل مشتری، لوسیون، شیرپاک‌کن و سرم سدیم کلراید، نیاز دارید.

آموزش پاکسازی پوست کرج

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس فیشیال پوست کرج

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس فیشیال پوست کرج بین ۱ تا ۸ نفر است. تعداد شرکت‌کنندگان متناسب با نوع دوره یعنی گروهی، نیمه‌خصوصی و خصوصی است که در کلاس خصوصی فیشیال ۱ تا ۳ نفر، کلاس نیمه‌خصوصی فیشیال ۴ تا ۶ نفر و کلاس گروهی ۷ تا ۸ نفر شرکت می‌کنند.

آیا مدرک فیشیال پوست در آموزشگاه کرج معتبر است؟

مدرک فیشیال پوست در آموزشگاه کرج از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود. به هنگام ثبت‌نام این موضوع رو در نظر داشته باشید که مدرک آموزشگاه از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای باشد. این مدرک از اعتبار بالایی برخوردار است و برای ورود به بازار کار و همچنین کسب درآمد می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. علاوه بر این با استفاده از مدرک فنی و حرفه‌ای پاکسازی پوست شما می‌توانید ویزای کاری یا تحصیلی بیش از ۱۸۰ کشور دنیا را بگیرید.

بعد از اتمام دوره پاکسازی پوست در کرج چه توانایی‌هایی کسب می‌کنم؟

دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج یک دوره تخصصی است که به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود. شما در این دوره مهم‌ترین مفاهیم پاکسازی پوست از جمله آموزش پاکسازی پوست از جمله شناخت انواع پوست، نحوه بستن منافذ پوستی، نحوه از بین بردن جوش‌های سرسفید و سرسیاه، ماساژ صورت، لایه‌برداری، میکرودرم، ساخت انواع ماسک گیاهی صورت و کار با دستگاه‌های پاکسازی را یاد می‌گیرید.

شما می‌توانید برخی از بیماری‌های پوستی، عفونت‌ها، چین و چروک‌ها و منافذ را با استفاده از تکنیک‌های پاکسازی صورت از بین ببرید. پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی و آزمون فنی و حرفه‌ای پاکسازی پوست، مدرک معتبر این دوره برای شما صادر شده و با استفاده از آن می‌توانید وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

بازار کار پاکسازی پوست در کرج چگونه است؟

پاکسازی پوست در چند سال اخیر به یکی از لاین‌های پرطرفدار آرایشگری تبدیل شده است. بسیاری از بانوان و حتی آقایان به سالن زیبایی مراجعه می‌کنند تا با پاکسازی پوست صورت شاداب‌تر و زیباتری داشته باشند. بازار کار پاکسازی پوست در کرج بسته به میزان مهارت شما در این کار متفاوت است. هر چه مهارت بیشتری داشته باشید می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و درآمد بالاتری نیز به دست بیاورید.

نحوه برگزاری کلاس‌ها در آموزشگاه پاکسازی پوست کرج

کلاس‌ها در آموزشگاه پاکسازی پوست کرج به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود. آموزش‌هایی که در این دوره‌ها ارائه می‌شود باهم تفاوتی ندارند یعنی سرفصل‌های آموزشی در همه آنها مثل یکدیگر است. تفاوتی که این دوره‌ها با یکدیگر دارند، تعداد هنرجویان و هزینه‌ای است که بابت آموزش گرفته می‌شود. دوره خصوصی پاکسازی پوست کرج با تعداد هنرجویان کمتر و هزینه بیشتر برگزار می‌شود. شما می‌توانید در هر یک از این دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کرده و به‌صورت تخصصی آموزش ببینید.

کدام دوره آموزش پاکسازی پوست کرج بهتر است؟

من می‌خواهم در دوره آموزش پاکسازی پوست کرج ثبت‌نام کنم، کدام یک از این دوره‌ها برای من بهتر است؟ اگر این سؤال شما هم هست پس صبر کنید تا پاسخ شما را بدهیم. دوره‌های آموزشی فیشیال پوست کرج همانطور که بالاتر نیز گفته شد به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود. حالا شما برای انتخاب بهترین دوره باید میزان مهارتتان در این رشته را در نظر بگیرید.

اگر شما در سطح مبتدی هستید و تا به حال هیچ‌گونه آموزشی ندیده و تجربه‌ای ندارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در دوره خصوصی پاکسازی پوست شرکت کنید. در این دوره چون شما به‌تنهایی یا یک نفر دیگر شرکت می‌کنید، زمان بیشتری صرف آموزش می‌شود و آموزش‌ها متمرکزتر است. شما با شرکت در این دوره می‌توانید سریع و دقیق‌تر یاد بگیرید. اما اگر در سطح متوسط یا پیشرفته هستید و در این رشته کار کردید می‌توانید در دوره‌های گروهی یا نیمه‌خصوصی آن شرکت کنید.

دوره آنلاین پاکسازی پوست در کرج

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید در دوره پاکسازی پوست شرکت کنید اما امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید، دوره آنلاین پاکسازی پوست در کرج این مشکل شما را حل کرده است. شما با شرکت در این دوره می‌توانید به‌صورت تخصصی آموزش ببینید زیرا سرفصل‌هایی که در دوره آنلاین فیشیال پوست تدریس می‌شود دقیقاً مشابه سرفصل‌های دوره حضوری است.

در پایان این دوره نیز شما می‌توانید مدرک تخصصی فیشیال پوست را بگیرید. این دوره امکان آموزش برای شما از هر نقطه در ایران را فراهم کرده است. یکی از مزیت‌های مهم دوره آنلاین پاکسازی برای شما این است که می‌توانید از کلاس‌های ضبط شده استفاده کنید و با استفاده از آنها تمرین بیشتری داشته باشید.

هزینه کلاس آنلاین فیشیال پوست کرج

یکی از دغدغه‌های اکثر هنرجویانی که می‌خواهند در دوره‌های آموزشی فیشیال پوست شرکت کنند، هزینه کلاس‌ها است. هزینه این کلاس‌ها معمولاً بالاست و به همین دلیل برخی از هنرجویان در این دوره‌ها ثبت‌نام نمی‌کنند. اما خبر خوش اینکه دوره‌های آنلاین پاکسازی پوست در کرج برگزار می‌شود که هزینه آن نسبت به دوره حضوری کمتر است؛ بنابراین هنرجویانی که می‌خواهند با صرف هزینه کمتر به‌صورت تخصصی آموزش ببینند می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

هزینه کلاس آنلاین فیشیال پوست کرج در آموزشگاه‌های مختلف بسته به سرفصل‌های آموزشی، مدت زمان کلاس‌ها، تعداد هنرجویان، نوع دوره، تجربه اساتید و اعتبار آموزشگاه، متفاوت است. اما به‌صورت کلی هزینه آن بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان تعیین می‌شود.

اموزش فیشیال تخصصی در کرج

دوره اموزش فیشیال تخصصی در کرج یک دوره کاملاً پیشرفته است که در آن جدیدترین متدهای پاکسازی پوست و از بین بردن نواقص آن آموزش داده می‌شود. در این دوره از ابزارهای به‌روز و باکیفیتی استفاده می‌شود که باعث می‌شود تا هنرجویان راحت‌تر و با کیفیت بیشتری مباحث را یاد بگیرند.

سرفصل‌های آموزشی در این دوره توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای به هنرجویان آموزش داده می‌شود و آنها در کنار آموزش تخصصی می‌توانند از تجارب آنها نیز استفاده کنند. پس از پایان دوره هنرجویان بر انواع تکنیک‌های پاکسازی پوست تسلط داشته و می‌توانند در زمینه کاری خود موفق باشند.

دوره پاکسازی پوست در کرج برای افراد حرفه‌ای خوب است؟

شما در شغل آرایشگری نمی‌توانید بگویید چون من یک فرد حرفه‌ای هستم دیگر نیاز ندارم در کلاس‌های آموزشی شرکت کنم. این تفکر کاملاً اشتباس و حالا دلیل آن را به شما می‌گوییم. رشته آرایشگری یکی از رشته‌هایی است که در طول زمان و با مد دچار تغییر و تحول می‌شود و ما می‌بینیم که تکنیک‌های جدیدی هر چند وقت یکبار روی کار می‌آید.

شما به‌عنوان یک اسکین کر حرفه‌ای باید همگام با تغییراتی که در این رشته ایجاد می‌شود، آموزش ببینید و بتوانید نیازهای مشتریانتان را با بالاترین و بهترین کیفیت‌ها برآورده کنید. دوره آموزش پیشرفته پاکسازی پوست در کرج شامل جدیدترین سرفصل‌های آموزشی بوده و شما با شرکت در این دوره می‌توانید مهارت‌های خودتان را ارتقا داده و مشتریانتان را راضی نگهدارید.

آموزش صفر تا صد فیشیال پوست در کرج

آموزش صفر تا صد فیشیال پوست در کرج یک دوره جامع است که هنرجویان با هر سطح از مهارت می‌توانند در آن شرکت کنند. این دوره شامل آموزش‌های تخصصی نحوه فیشیال پوست و کار با انواع دستگاه‌های پاکسازی است. دوره پاکسازی پوست کرج شامل دو بخش تئوری و عملی است که در دوره تئوری مفاهیم فیشیال پوست آموزش داده می‌شود. در دوره عملی نیز نحوه پاکسازی کردن انواع پوست به شما آموزش داده می‌شود و شما روی مدل زنده تکنیک‌هایی که یاد گرفته‌اید را اجرا می‌کنید.

دوره فنی و حرفه‌ای پاکسازی پوست در کرج

دوره فنی و حرفه‌ای پاکسازی پوست در کرج شامل آموزش سرفصل‌های استاندارد است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. شما با شرکت در این دوره می‌توانید مدرک فنی و حرفه‌ای پاکسازی پوست را بگیرید که از نظر اعتبار سطح بالایی داشته و بسیار کاربردی است. شما پس از این دوره همچنین می‌توانید در دوره آرایش و پیرایش شرکت کرده و دیپلم آرایشگری بگیرید و با استفاده از آن سالن زیبایی خودتان را تأسیس کنید.

_

سوالات متداول

_

آموزشگاه های پاکسازی پوست کرج معرفی شده در این صفحه مجاز هستند؟

تمامی مراکز آموزشی معرفی شده در این صفحه جزو بهترین کلاس های پاکسازی پوست کرج محسوب میشوند.

برای ثبت نام در کلاس پاکسازی پوست نیاز به دانش خاصی است؟

خیر، شما با هر سطح از اطلاعات میتوانید برای آموزش اقدام کنید.

مدرک پاکسازی پوست در کرج را کجا صادر میکنند؟

مدرک پاکسازی پوست در کرج از طریق آموزش در آموزشگاه ها انجام شده و بعد با شرکت در آزمون فنی و حرفه ای دریافت میشود.

دوره آمو‌زش پاکسازی پوست با چند شرکت‌کننده برگزار می‌شود؟

دوره‌های آموزش‌ پاکسازی پوست کرج سه شکل خصوصی با دو تا سه نفر، نیمه‌خصوصی با ۴ تا ۸ نفر و گروهی با ۸ تا ۱۵ نفر برگزار می‌شوند.

آیا برای اخذ مدرک پاکسازی پوست به مدرک تحصیلی خاصی نیاز است؟

خیر، برای اخذ مدرک پاکسازی پوست کرج شما به هیچ مدرک تحصیلی نیاز ندارید.

کلاس‌های پاکسازی پوست به چه صورت برگزار می‌شوند؟

این کلاس‌ها به‌صورت خصوصی ۱ تا ۳ نفره و نیمه‌خصوصی ۳ تا ۸ نفره و معمولا در ۳ جلسه ۶ ساعته برگزار می‌شوند.

پس از پایان دوره مدرک به شما داده می‌شود؟

بعد از گذراندن دوره آموزش پاکسازی پوست، مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای پوست قابل ترجمه با اعتبار بین‌المللی به هنرجو داده می‌شود.

پس از اخذ مدرک پاکسازی پوست چه مهارت‌هایی کسب می‌کنید؟

مهارت‌های صفر تا صد فیشال، شناخت انواع پوست، آسیب‌ها و روش‌های درمان آن، روش‌های آبرسانی و نیز مراقبت‌های پس از پاکسازی پوست.

آیا برای شرکت در دوره پاکسازی پوست به ابزار خاصی نیاز دارید؟

بله، وسایلی از جمله دستگاه بخور، کاردک، پیش‌بند، درما رولر، حوله یکبار مصرف، انواع کرم و ماسک تخصصی صورت، دستگاه‌های میکرودرم و انواع اسکراب‌ها وسایلی هستند که در طول دوره در اختیار هنرجو قرار داده می‌شوند.

آیا با داشتن مدرک پاکسازی پوست می‌توان یک آرایشگاه راه‌اندازی کرد؟

خیر، برای راه‌اندازی آرایشگاه شما نیاز به مدرک پیرایشگری دارید.

آیا بعد از اتمام این دوره می‌توانید وارد بازار کار شوید؟

بله، تمامی سرفصل‌های ارائه شده در آموزشگاه‌های کرج مناسب ورود بلافاصله شما به بازار کار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *