کلاس بازیگری شهاب حسینی

کلاس بازیگری شهاب حسینی

کلاس بازیگری شهاب حسینی یکی از کلاس‌های پرطرفداری است که علاقمندان به رشته بازیگری مایل‌اند تا زیر نظر ایشان آموزش ببیند. شهاب حسینی یکی از سوپراستارهای بازیگری است. این هنرمند علاوه بر رشته بازیگری در رشته‌های مختلف از جمله اجرا، گویندگی و کارگردانی نیز خوش درخشیده است. شهاب حسینی بازیگر بااستعداد کشورمان توانسته جوایز متعدد داخلی و خارجی را در عرصه بازیگری و کارگردانی از آن خود کند.

به شما پیشنهاد میدهیم اگر اطلاعات دقیقی در زمینه بازیگری ندارید از صفحه ” رشته بازیگری ” دیدن فرمایید.

کلاس بازیگری شهاب حسینی

رزومه‌ای از فعالیت‌های شهاب حسینی

شهاب حسینی فعالیت خود را از گویندگی (صفحه معرفی ۱۰ آموزشگاه گویندگی کشور ) در دهه ۷۰ شروع کرد و سپس با اجرا در تلویزیون به کار خود ادامه داد. اولین تجربه بازیگری این هنرمند در سال ۱۳۷۹ در سریال پس از باران بود که در آن سال‌ها توانست توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند. سریال پلیس جوان در سال ۱۳۸۰ و تب سرد در سال ۱۳۸۲ از دیگر فعالیت‌های بازیگری شهاب حسینی در آن زمان بود. اوج شهرت شهاب حسینی در فیلم مدار صفر درجه در سال ۱۳۸۵ بود که نقش یک دانشجوی در بحبوحه جنگ جهانی دوم را بازی کرد.

شهاب‌الدین حسینی در سال ۱۳۸۰ با فیلم رخساره پا به عرصه سینما گذاشت. پس از آن نیز در فیلم‌های متعدد بازی کرده و توانست با هنرنمایی در فیلم‌های شمعی در باد و رستگاری در هشت و بیست دقیقه نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد شود. فیلم‌های محیا، دلشکسته (پیشنهاد میکنم بببنید)، سوپراستار، جدایی نادر از سیمین، حوض نقاشی، تعبیر خواب و بسیاری از فیلم و سریال‌های دیگر از جمله فعالیت‌های این بازیگر در عرصه سینما و تلویزیون بوده است.

قبل از شرکت در کلاس های بازیگری بهتر است اول از استعداد خود در این زمینه مطمئن شوید، به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” استعداد بازیگری چیست ” دیدن فرمایید.

افتخارات بازیگری شهاب حسینی

افتخارات بازیگری شهاب حسینی؛ استقبال برای شرکت در دوره بازیگری شهاب حسینی

شهاب حسینی را می‌توان یکی از بازیگران پرافتخار ایران به شمار آورد که توانسته در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایز متعددی را به دست آورد. این بازیگر در سال ۱۳۸۲ و اوایل دوره فعالیت خود در عرصه سینما و تلویزیون با نقش‌آفرینی در فیلم واکنش پنجم، نامزد دریافت بهترین بازیگر مکمل مرد در جشن خانه سینما شد. پس از آن نیز برای فیلم‌های شمعی در باد، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، جدایی نادر از سیمین، حوض نقاشی و تعبیر خواب نامزد جشنواره خانه سینما و فیلم فجر شد.

وی در سال‌های اخیر توانسته جوایز متعددی از جمله فیلم فجر، خانه سینما، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، جشنواره پکن، جوایز سینمایی یوسی در کشور فنلاند، جشن حافظ و بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی دیگر با عنوان‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کند. این کارنامه درخشان و محبوبیت این بازیگر یکی از دلایل استقبال بی‌نظیر علاقمندان به دنیای هنر برای شرکت در دوره بازیگری شهاب حسینی است.

 

برای اگاهی از این که در تست بازیگری نیاز است چه مواردی را بیشتر بدانید از صفحه ” تست بازیگری ” دیدن فرمایید.

 

قیمت کلاس بازیگری شهاب حسینی

قیمت کلاس بازیگری شهاب حسینی چقدر است؟ این یکی از پرتکرارترین سؤالاتی است که هنرجویان بازیگری می‌پرسند. بازیگری یکی از هنرهای محبوب در دنیا است که افراد زیادی تمایل به ورود در این عرصه را دارند. شرکت در کلاس‌های معتبر بازیگری به هنرجویان این رشته کمک می‌کند تا بتوانند از مسیر درست و در کمترین زمان ممکن به موفقیت برسند.

دوره بازیگری به‌صورت مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها از صفر تا صد بازیگری را بیاموزند. هزینه کلاس بازیگری به عوامل زیادی از جمله نوع کلاس‌ها، مدت زمان کلاس، تجربه اساتید، امکانات کلاس، محل برگزاری و اعتبار کلاس بستگی داشته و بین ۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

کلاس بازیگری شهاب حسینی

مدت زمان دوره بازیگری شهاب حسینی

مدت زمان دوره بازیگری شهاب حسینی بسته به نوع دوره آن که مقدماتی، مبتدی و پیشرفته است متفاوت بوده و بین ۳ تا ۱۰ ماه است. در این کلاس‌ها نکات و مهم‌ترین مهارت‌هایی که برای بازیگری لازم است بیان می‌شود. شرکت در این دوره‌ها محدودیت سنی نداشته و کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

ایران اموزشگاه در صفحه ” لیست معرفی کلاس های بازیگری معروف ایران ” سعی بر معرفی برترین مراکز آموزش بازیگری داشته است.

آدرس

آدرس کلاس بازیگری شهاب حسینی

شهاب حسینی در حال حاضر بنا به دلایل شخصی هیچ کلاس بازیگری برگزار نمی‌کند و چند سال پیش ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های ویژه بازیگری برگزار می‌کرد که در آن مباحث و تکنیک‌های بازیگری بیان می‌شد. در صورت برگزاری کلاس بازیگری توسط شهاب‌الدین حسینی در همین صفحه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *