فانتزی ترین زبان های دنیا کدامند

فانتزی ترین زبان های دنیا؛ زبان‌هایی جذاب برای یادگیری

زمانی که صحبت از زبان‌های فانتزی می‌شود، بیشتر افراد زبان‌های عجیب و غریب فیلم‌هایی مانند ارباب حلقه‌ها یا آواتار را تصور می‌کنند اما شاید جالب باشد که بدانید بعضی از زبان‌های واقعی که در کشورهای مختلف استفاده می‌شوند هم جزو فانتزی ترین زبان های دنیا قرار دارند. این زبان‌ها، ویژگی‌هایی متفاوت با دیگر زبان‌ها دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به صوت و آوای متفاوت، استفاده جالب از کلمات، لهجه متفاوت و حالت بیان جذاب اشاره کرد. زبان‌های زیادی را به عنوان زبانی فانتزی معرفی کرد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

فانتزی ترین زبان های دنیا کدامند؟

برای همه ما پیش آمده که حین شنیدن یک موسیقی یا تماشای یک فیلم با زبانی مواجه شویم که جذاب و متفاوت باشد و برای فهمیدن مرجع و منشا آن زبان کنجکاو شویم. در اینگونه زبان‌ها معمولا کلمات به گونه‌ای گوش‌نواز ادا می‌شوند یا حالت صحبت کردن و مکالمه با استفاده از آن‌ها به گونه‌ای است که ناخودآگاه برای گوش جذاب می‌شود. چنین زبان‌هایی در اصطلاح فانتزی ترین زبان های دنیا نام دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

 

زبان فرانسوی

۱. زبان فرانسوی

یکی از زبان‌های جذاب و پرطرفدار دنیا که جزو فانتزی ترین زبان های دنیا هم قرار دارد، زبان فرانسوی است. این زبان یکی از سخت‌ترین زبان‌ها برای یادگیری و البته یکی از پرطرفدارترین زبان‌ها بعد از انگلیسی برای یادگیری است. بیشتر افرادی که متقاضی یادگیری زبان سوم هستند، به عنوان اولین انتخاب به سراغ زبان فرانسوی می‌روند و زمان خود را صرف یادگیری این زبان جذاب می‌کنند. فرانسوی زبان چیزی حدود ۲۷۰ میلیون نفر در دنیا است و در ۲۵ کشور دنیا مانند فرانسه، کانادا، سوئیس و بخش‌هایی از قاره آفریقا با این زبان صحبت می‌شود.

زبان اسپانیایی

۲. زبان اسپانیایی

یکی دیگر از زبان‌های جذاب و فانتزی که در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد، زبان اسپانیایی است. این زبان کمی سخت دومین زبان زنده دنیا بعد از زبان چینی است و در چند سال اخیر حتی از زبان انگلیسی هم پیشی گرفته و بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در دنیا با آن صحبت می‌کنند. جالب است بدانید این زبان رومی تبار است، با این حال بیشتر در کشورهای اروپایی از آن استفاده می‌کنند.

زبان ایتالیایی

۳. زبان ایتالیایی

یکی دیگر از زبان‌های جذاب و فانتزی دنیا زبان ایتالیایی است. زبان ایتالیایی علاوه بر اینکه در لیست فانتزی ترین زبان های دنیا قرار دارد، به عنوان زبانی عاشقانه هم شناخته می‌شود. این زبان از شاخه‌های زبان رومی است و ۲۱ حرف الفبا دارد. زبان ایتالیایی به ظاهر زبانی سخت و پیچیده است اما بیشتر اساتید زبان معتقدند که یادگیری آن بعد از زبان انگلیسی، ساده‌تر از دیگر زبان‌ها است زیرا این زبان زیبا گرامر پیچیده‌ای ندارد و با تسلط به لغات، امکان استفاده از آن وجود دارد.

زبان هندی

۴. زبان هندی

یکی از زبان‌های رویایی دنیا که جزو زبان های فانتزی هم قرار دارد و بیشتر در موسیقی‌ها  و فیلم‌ها شنیده می‌شود، زبان هندی است. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که این زبان زیبا را نشنیده باشد یا فیلمی با این زبان مشاهده نکرده باشد. هندی زبانی نه چندان سخت است و اگر به دنبال یادگیری زبانی سوم از میان زبان‌های فانتزی هستید، گزینه‌ای مناسب است. یادگیری این زبان به خصوص برای ایرانیان به دلیل برخی شباهت‌های جزئی ساده‌تر نیز هست.

زبان کره ای

۵. زبان کره‌ای

یکی دیگر از زبان‌های فانتزی و جذاب دنیا که در چند سال اخیر و با رشد کی پاپ و آیدل‌ها، محبوبیت زیادی در میان جوانان پیدا کرده است، زبان کره‌ای است. یادگیری اولیه این زبان جذاب کمی سخت اما کسب تسلط و مهارت به آن ساده و راحت است.

بهترین روش‌های یادگیری زبان‌های فانتزی دنیا

روش‌های زیادی برای یادگیری فانتزی ترین زبان های دنیا وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادگیری زبان در کلاس‌های خارجی
  • مشاهده فیلم‌ها و شنیدن موسیقی در زبان مورد نظر
  • شنیدن پادکست‌هایی به زبان مورد نظر
  • مکالمه با فردی مسلط به آن زبان و یادگیری از طریق حرف زدن
  • حفظ لغات و به کارگیری آن‌ها برای ساخت جملات معنادار

با فانتزی‌ ترین زبان‌ های دنیا، جذاب‌تر صحبت کنید

آشنایی با فانتزی‌ ترین زبان‌ های دنیا برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان سوم هستند، فرصتی ایجاد می‌کند تا در کنار زبان کاربردی انگلیسی، زبانی جذاب یاد گرفته و مهارت‌های خود را ارتقا ببخشند. البته بسیاری از زبان‌های فانتزی معرفی شده مانند زبان فرانسه یا ایتالیایی علاوه بر جذابیت فراوان، کاربردی هم هستند و با یادگیری آن‌ها می‌توان فرصت کسب درآمد و مهاجرت را برای خود ایجاد کرد. در صورتی که قصد یادگیری این زبان‌ها را دارید، ابتدا باید یک مرکز آموزشی خوب پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *