هزینه مدرک تاتو فنی حرفه ای چقدر است

هزینه مدرک تاتو فنی حرفه ای چقدر است؟

حرفه تاتو یکی از پول‌سازترین حرفه‌هایی است که هرکسی می‌تواند با کمی استعداد وارد آن شود. برای ورود به این بازار کار و کسب درآمد بالا، باید در ابتدا یک دوره آموزشی معتبر را پیدا کنید و سپس مدرک فنی و حرفه ای را به دست آورید. مدرک فنی و حرفه ای بعد از گذراندن کلاس‌ها به هنرجویان اهدا می‌شوند. اگر می‌خواهید با هزینه مدرک تاتو فنی حرفه ای و نحوه ثبت نام در بهترین دوره‌ها آشنا شوید، در این مطلب با ما همراه باشید.

مدرک تاتو فنی حرفه ای

هزینه مدرک تاتو فنی حرفه ای برای انواع زیرشاخه‌های تاتو

شاید در ابتدا تصور کنید که تاتو فقط به ایجاد طرح و نقش بر روی پوست بدن محدود می‌شود. باید بدانید که این تصور کاملا نادرست است. حرفه تاتو شامل زیرشاخه‌های متنوعی از جمله آرایش دائم، تاتو بدن، میکروپیگمنتیشن، فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ است. هرکدام از این زیرشاخه‌ها قیمت متفاوتی دارد که در ادامه با همدیگر بررسی می‌کنیم.

هزینه مدرک دوره تاتو آرایش دائم

 دوره آموزشی آرایش دائم یکی از پرطرفدارترین زیرشاخه‌های تاتو است. آرایش به بانوان کمک می‌کند که نواقص چهره خود را بهبود ببخشند و در نواحی که احساس می‌کنند رنگ کافی وجود ندارد، جلوه جذاب‌تری بسازند. با شرکت در دوره آموزش دائم می‌توان یاد گرفت که چگونه می‌توان لب‌ها، مژه‌ها و سایر نقاط صورت را به شکل دائمی آرایش کرد. در حال حاضر با ۳ الی ۷ میلیون تومان می‌توان در دوره‌های آموزش آرایش دائم شرکت کرد.

هزینه مدرک دوره تاتو صورت
در حال حاضر با ۳ الی ۷ میلیون تومان

 

هزینه مدرک دوره تاتو بدن

تاتو بدن زیرشاخه‌ اصلی هنر تاتو است که بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است. با شرکت در یک دوره آموزشی تاتو بدن می‌توان مدرک فنی و حرفه ای را با هزینه مناسبی دریافت کرد و در طی سال با جذب مشتریان بیشتر، درآمد فوق‌العاده‌ای کسب کرد. هم‌اکنون می‌توان با پرداخت ۱ تا ۶ میلیون تومان در یکی از دوره‌های آموزش تاتو بدن شرکت کرد و این هنر پرطرفدار را فرا گرفت.

هزینه مدرک دوره تاتو بدن یا تتو سه بعدی
هم‌اکنون می‌توان با پرداخت ۱ تا ۶ میلیون تومان

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن

هرینه مدرک دوره تاتو میکروپیگمنتیشن

یکی از زیرشاخه‌های هنر تاتو که به‌تازگی در سراسر کشور فراگیر شده است، میکروپیگمنتیشن است. میکروپیگمنتیشن شباهت بالایی به سایر آرایش‌های دائمی دارد. با فراگیری میکروپیگمنتیشن می‌توان درآمد بسیاری کسب کرد، چرا که افراد کمی در این زمینه متخصص هستند. هزینه دریافت مدرک فنی و حرفه ای و شرکت در دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن ۲ و نیم‌میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان است.

هزینه مدرک تاتو میکروپیگمنتیشن
بین ۲ و نیم‌میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان است.

هزینه مدرک دوره تاتو فیبروز ابرو

دوره آموزش فیبروز ابرو یکی از دوره‌هایی است که متقاضیان بسیاری دارد و برای بسیاری از هنرجویان جذابیت بسیاری دارد. اگر کمی نام این دوره شما را سردرگم کرده است، باید بدانید که فیبروز ابرو همان هاشور ابرو است که به‌صورت بلندمدت بر روی پوست ابرو قرار می‌گیرد. امروزه با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان می‌توان در یک دوره آموزشی فیبروز ابرو و مدرک فنی حرفه ای این زیرشاخه را دریافت کرد.

هزینه مدرک تاتو فیبروز ابرو
بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان

هزینه مدرک دوره تاتو میکروبلیدینگ

یکی از پول‌سازترین زیرشاخه‌های تتو، میکروبلیدینگ است. با شرکت در یک دوره آموزشی میکروبلیدینگ می‌‎توان آموخت که چگونه با استفاده از قلم میکروبلیدینگ وضعیت ابروها را بهبود بخشید و چهره زیباتری را ساخت. اگر قصد دارید که در یک کلاس آموزشی میکروبلیدینگ شرکت کنید، باید ۱ و نیم تا ۴ میلیون تومان برای پرداخت هزینه‌های آموزش در نظر داشته باشید.

هزینه مدرک تاتو میکروبلیدینگ
بین ۱ و نیم تا ۴ میلیون تومان

مزایای مدرک تاتو فنی حرفه ای

تفاوتی ندارد که مدرک کدام یک از زیرشاخه‌های تاتو را دریافت می‌کند، در هر صورت می‌توانید درآمد خوبی را برای خود کسب کنید. مدرک فنی حرفه ای به شما کمک می‌کند که مشتریان بیشتری به دست بیاورید و سطح کاری خود را بهبود ببخشید. علاوه بر این با داشتن مدرک فنی حرفه ای تاتو می‌توانید در سایر نقاط جهان نیز فعالیت رسمی داشته باشید. چرا که این مدرک از اعتبار و ارزش بالایی، حتی در سطح بین‌المللی برخوردار است.

اگر به دنبال آموزشگاه معتبری برای شروع آموزش حرفه ی تاتو هستید به شما پیشنهاد میکینم حتما از صفحه بهترین آموزشگاه تاتو تهران دیدن نمایید.

مزایای مدرک تاتو فنی حرفه ای

آیا پرداخت هزینه برای مدرک فنی حرفه ای تاتو عقلانی است؟

با پرداخت مبلغی اندکی می‌توانید در دوره‌های آموزشی تاتو شرکت کنید و مدرک فنی و حرفه ای به دست بیاورید. همان‌طور که گفته شد با این مدرک می‌توان درآمد فوق‌العاده‌ای کسب کرد. بنابراین قطعا پرداخت هزینه برای مدرک فنی حرفه ای تاتو عقلانی است. چرا که بعد از رسیدن به درآمد می‌توان با چند روز فعالیت، هزینه شرکت در دوره آموزشی را جبران کنید.

برترین دوره‌ها را از ایران آموزشگاه بخواهید

اگر به دنبال برترین دورهای آرایشگری و تاتو هستید، ایران آموزشگاه مرجع مناسبی برای شما است. ما در ایران آموزشگاه سعی می‌کنیم که برترین دوره‌های آموزشی را به شما معرفی کنیم تا در صنف کاری خود موفق ظاهر شوید. تمام دوره‌های معرفی‌شده از سوی ایران آموزشگاه در بالاترین کیفیت و دارای مجوزها و استاندارد کشوری هستند. بنابراین اگر می‌خواهید وارد بازار کار آرایشگری و تاتو شوید، دوره‌های آموزشی موجود در ایران آموزشگاه را نادیده نگیرید.

سوالات متداول

هزینه مدرک فنی حرفه ای تاتو بدن چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره و دریافت مدرک فنی حرفه ای تاتو بدن به شرایط کلاس، تعداد هنرجویان و سطح آموزش بستگی دارد.

برترین زیرشاخه‌های تاتو کدام زیرشاخه‌ها هستند؟

میکروپیگمنتیشن و فیبروز از برترین زیرشاخه‌های تاتو هستند که یادگیری آن‌ها درآمد خوبی را برایتان ایجاد می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *