شرایط بازیگری در انگلیس

بهره‌مندی از آموزش‌هایی نوین با داشتن شرایط بازیگری در انگلیس

انگلستان یکی از برترین مقصدهای آموزش بازیگری و تئاتر در دنیا به‌شمار می‌آید. این کشور زادگاه نمایشنامه‌نویسان بزرگی همچون ویلیام شکسپیر، کریستوفر مارلو و هارولد پینتر در تئاتر و کارگردانان و بازیگران بزرگی مانند آلفرد هیچکاک، گری اولدمن و دنیل دی لوییس افسانه‌ای است. همین موضوع اهمیت آموزش بازیگری در انگلستان را نشان می‌دهد. مجموعه‌های آموزش بازیگری در این کشور باتکیه‌بر نظام آموزشی مدون و تسلط کامل مدرسان به ارائه تکنیک‌های کلاسیک و مدرن بازیگری، رویکردی جامع و همه‌جانبه را برای تربیت هنرجویان در نظر می‌گیرند. بر همین اساس شناخت شرایط بازیگری در انگلیس، مهم‌ترین موضوعی است که متقاضیان باید با آن‌ها آشنا باشند.

شرایط بازیگری در انگلیس

انگلیس؛ قطب آموزش بازیگری در دنیا

تسلط بسیاری از هنرجویان به زبان انگلیسی و عدم نیاز به پشت سر گذاشتن دوره‌های تخصصی دیگر برای آموزش زبان، آکادمی‌های بازیگری انگلیس را به مقصد اول بسیاری از هنرجویان بین‌المللی تبدیل کرده است. مجموعه‌های آموزش بازیگری این کشور با برخورداری از جدیدترین امکانات آموزشی و ارائه آموزش‌هایی نوین در سطح جهانی، تخصصی‌ترین تکنیک‌های بازیگری را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

بر همین اساس افرادی که شرایط بازیگری در انگلیس را دارند، می‌توانند از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

  • تجربه‌اندوزی در گروه‌های مختلف تئاتری و سینمایی همزمان با دوره آموزشی
  • وجود آکادمی‌های معتبر بازیگری در سرتاسر انگلستان از لندن تا لیورپول
  • آموزش همزمان تکنیک‌های بازیگری در کنار مباحث تئوری
  • حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی در زمینه تئاتر و سینما
  • بازار کار فوق‌العاده پس از پایان کلاس‌های آموزشی

شرایط بازیگری در انگلیس

تست بازیگری معتبرترین روش پذیرش در آکادمی‌های بازیگری انگلستان

فرقی نمی‌کند متقاضی حضور در دانشگاه‌های بازیگری باشید یا موسسات آموزش آزاد بازیگری انگلیس را انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین شرایط بازیگری در انگلستان موفقیت در تست‌های آکادمی‌های معتبر و آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها است. هر کدام از این مراکز شرایط خاصی را برای تست مد نظر قرار می‌دهند.

شناخت نکات کاربردی و تکنیک‌‌های اصولی تست‌های بازیگری سینما و تئاتر، موانع موجود در پذیرش هنرجویان را از بین می‌برد. بر همین اساس مطالعه صفحه “ راهنمای تست بازیگری ” در سایت ایران آموزشگاه به شما کمک می‌کند.

شرایط بازیگری در انگلیس

شرایط آموزش بازیگری در آکادمی‌های بازیگری انگلیس

انگلستان میزبان طیف متنوعی از بازیگران بین‌المللی در آموزشگاه‌های بازیگری خود است. این مراکز با رویکردی اختصاصی به آموزش بازیگری کودک، بازیگری کمدی، آموزش بازیگری موزیکال، بازی در نمایش‌های فانتزی، شیوه بازی در نمایشنامه‌های کلاسیک جدیدترین تکنیک‌های بازیگری پیشرفته را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

بااین‌حال متقاضیان حضور در ورکشاپ‌ها، مستر کلاس‌ها، آکادمی‌های انگلستان و موسسات دولتی و خصوصی در این کشور، باید شرایط بازیگری در انگلیس را داشته باشند. داشتن تجربه بازی، توانایی صبحت و درک مطالب انگلیسی، پذیرش در آزمون ورودی و … از جمله مهم‌ترین شروط پذیرش در آکادمی‌های بازیگری انگلیس به‌شمار می‌روند.

برخی از مهم‌ترین موسسات آموزش بازیگری در انگلستان عبارت‌اند از:

  • مدرسه بازیگری گیلدفورد (Guildford School of Acting)
  • استودیو درام (Drama Studio)
  • مدرسه بریستول اولد ویک (Bristol Old Vic)
  • مدرسه تئاتر منچستر (Manchester School of Theatre)
  • مدرسه درام آکسفورد (Oxford School of Drama)
  • کنسرواتور سلطنتی بیرمنگام (Royal Birmingham Conservatoire)
  • رویال آکادمی (Royal Academy of Dramatic Art /RADA)
  • آکادمی هنرهای نمایشی لندن (London Academy of Performing Arts / LAMDA)
  • آکادمی تئاتر مونت ویو (Mountview Academy of Theatre Arts)

شما می‌توانید برای تقویت بنیان‌های بازیگری و افزایش شانس پذیرش در مراکز آموزشی انگلستان در دوره‌های بازیگری داخل کشور شرکت کنید. مراجعه به صفحه لیست کلاس بازیگری در ایران سایت ایران آموزشگاه و انتخاب بهترین مرکز از بین مجموعه‌های لیست شده، در این زمینه به شما کمک می‌کند.

شرایط لازم برای آموزش بازیگری به کودکان در انگلستان

آکادمی‌های بازیگری انگلستان برای دوره‌های تخصصی آموزش کودک شرایط متفاوتی را در نظر می‌گیرند. این مجموعه‌ها با بررسی مهارت‌های کودکان در زمینه اجرای صحنه‌ای و توانایی آن‌ها در ارائه نقش‌های مختلف، از متدهایی روانشناسانه، تکنیک‌های بازیگری نمایش خلاق، تقویت قدرت خیال‌پردازی و متدهای بازیگری در جمع برای کودکان استفاده می‌کنند. با توجه به تقاضای بالای کودکان سراسر کشور برای پذیرش در موسسات آزاد آموزش بازیگری در انگلیس، تسلط کودکان به اجرای متن‌های مختلف در قبولی آن‌ها در آزمون‌های ورودی این موسسات اهمیت بالایی دارد.

به همین دلیل توصیه می‌شود پیش از آگاهی از شرایط بازیگری در انگلیس برای ثبت نام فرزندان خود در آموزشگاه‌های بازیگری کودک در انگلیس، با ثبت نام آن‌ها در دوره‌های داخلی، مهارت‌های بازیگری در آن‌ها را تقویت کنید. مراجعه به صفحه ” لیست کلاس بازیگری کودک در ایران ” در سایت ایران آموزشگاه به انتخاب معتبرترین آموزشگاه بازیگری کودک به شما کمک می‌کند.

شرایط بازیگری در انگلیس

دانشگاه‌های بازیگری انگلیس چه شرایطی را برای پذیرش هنرجویان دارند؟

تقاضای بالایی برای حضور در دانشگاه‌های بازیگری انگلستان وجود دارد. این مراکز با پشتیبانی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، میزبان دانشجویان بین‌المللی هستند. دانشگاه‌های دولتی و خصوصی انگلستان بر اساس سطح خود در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان، سخت‌گیری‌های متفاوتی دارند. بااین‌حال شرایط بازیگری در انگلیس به‌عنوان دانشجو در بیشتر این دانشگاه‌ها یکسان هستند. کالج کینگستون، دانشگاه آنگلیا راسکین، کالج کینگستون، دانشگاه بیرمنگام، کالج منچستر، دانشگاه اکستر، دانشگاه غرب لندن، دانشگاه وارویک و دانشگاه اسکس از جمله این مراکز آموزشی به‌شمار می‌آیند.

بر همین اساس مهم‌ترین شرایط بازیگری در انگلیس برای دانشجویان خارجی عبارت‌اند از:

  • ثبت نام در یکی از دوره‌های A-level یا Foundation  برای پذیرش در برخی دانشگاه‌های کارشناسی
  • اخذ مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط با هنر برای مقطع کارشناسی ارشد
  • ارائه انگیزه‌نامه و توصیه‌نامه معتبر از اساتید دانشگاهی داخلی
  • کسب نمره مناسب در مصاحبه و آزمون ورودی دانشگاه‌ها
  • اخذ مدرک دیپلم دبیرستان برای مقطع کارشناسی
  • مدرک زبان آیلتس با نمره بالاتر از ۵/۵
  • ارائه ریز نمرات تحصیلی مقطع قبل

با احراز شرایط بازیگری در انگلیس، به دنیای حرفه‌ای بازیگری وارد شوید

رویکردی که مدارس بازیگری در انگلستان برای تربیت هنرجویان انتخاب کرده‌اند، آموزش‌های عملی بازیگری را در کنار مطالب تئوری گنجانده‌اند. به همین دلیل برای پذیرش هنرجویان شرایط خاصی را در نظر می‌گیرند تا هنرجویان از سطح مشخصی از مهارت‌های بازیگری برخوردار باشند. از سوی دیگر شرایط بازیگری در انگلستان متناسب با مجموعه‌های دولتی و مدرسه‌های خصوصی متفاوت هستند و متقاضیان باید بر اساس این شرایط، نسبت به حضور در مراکز آموزشی بازیگری در انگلستان اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *