آموزش پوشش سفیدی مو

برای بسیاری از مردان و زنان، آموزش پوشش سفیدی مو اهمیت زیادی دارد

بسیاری از مردان و زنان به ویژه زنان با دیدن موهای سفید خود در آینه ناراحت شده و احساس پیری به آن‌ها دست می‌دهد. سفید شدن موها امری طبیعی است که تمامی افراد دیر یا زود آن را تجربه خواهند کرد. در صورتی که شما هم از موهای سفید خود خسته شده‌اید و می‌خواهید آن‌ها را بپوشانید، باید بگوییم که مطلب درستی را برای مطالعه کردن انتخاب کرده‌اید. در این صفحه از سایت ایران آموزشگاه علاوه بر آموزش پوشش سفیدی مو، ویدیویی نیز برای آشنایی هرچه بیشتر شما با تکنیک‌های پوشاندن موهای سفید قرار گرفته است.

به دوستان علاقه مند به دنیای رنگ مو و آرایشگری پیشنهاد میدهیم حتما از صفحه دوره رنگ مو دیدن نمایند.

آموزش پوشش سفیدی مو

آموزش تضمینی پوشش سفیدی مو

در زمان رنگ کردن موها معمولا تارهای طبیعی و خاکستری به شکل همزمان تحت تاثیر رنگ مو قرار می‌گیرند و هر یک نیز واکنشی متفاوت به رنگ مورد نظر نشان می‌دهند. توصیه می‌کنیم که رنگ کردن موها را از جایی که بیشترین تار سفید قرار دارد شروع کنید و سپس اجازه دهید تا رنگ مو تا حداکثر زمان ممکن روی موها باقی بماند.

توجه داشته باشید که اگر موهای سفید شما بسیار ضخیم و مقاوم هستند، شاید احتیاج باشد به یک آرایشگر ماهر برای رنگ کردن آن‌ها مراجعه کنید. معمولا برای اندازه رنگ توصیه می‌شود که رنگ ۷ دو صفر و رنگ دودی خاکستری با اکسیدان شماره ۱ یا ۶% قاطی شود. سپس از رنگ ۷ دو صفر نیمی از در کاسه ریخته و ۱/۲ از رنگ را رنگ ۵/۱ دودی ریخته و اکسیدان شماره ۱ ریخته و اکسیدان را بصورت ۱ به ۱ بریزید. در ادامه این بخش قصد داریم چند تکنیک برای پوشش دادن سفیدی مو را به شما آموزش بدهیم.

برای آشنایی بیشتر با نوع ترکیب رنگ ها و بدست آوردن رنگ مورد نظر خود بهتر است اطلاعات دقیق تری در رابطه با ترکیب رنگ مو داشته باشید.

آموزش پوشش سفیدی مو

۱. آموزش مردانساژ برای از بین بردن سفیدی موها

در صورتی که کمتر از ۲۰ درصد موهایتان سفید شده است، باید ابتدا مقداری اکسیدان شماره ۲ یا ۳ را روی تارهای سفید مالیده و بعد از گذشت یک ربع، با استفاده از حوله یکبار مصرف یا پنبه آن را پاک کنید. به این ترتیب کوتیکول‌های مو باز شده و آماده رنگ‌پذیری می‌شوند. اکنون کافی است رنگ موی مد نظر خود را با اکسیدان ۱ یا ۶ درصد ترکیب و موهایتان را رنگ کنید. توجه کنید که در مرحله اول به هیچ عنوان نباید اکسیدان را با آب از روی مو بشویید.

۲. آموزش استفاده از شامپو شیمیایی برای سفید مو

اگر سفیدی موهای شما بیشتر از ۲۰ درصد است و قصد دارید با ترکیب رنگ روشن برای موهای سفید، آن‌ها را به پایه ۷ برسانید، پیشنهاد می‌کنیم که از شامپو شیمیایی استفاده کنید. به این منظور یک پیمانه شامپو بچه را با همان میزان پودر دکلره و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و دقیقا مثل شامپو به کل موهایتان بزنید.

توجه داشته باشید که این ترکیب یک دکلره قوی است و نباید بیش از ۱۰ دقیقه روی مو باقی بماند. در طول این مدت زمان هم موها را ماساژ ، سپس آبکشی و خشک کنید. در مرحله نهایی رنگ موی مد نظرتان را بگذارید تا به بهترین رنگ برای موهای سفید دست پیدا کنید.

 

در مطلب از پیش منتشر شده ای مطالب جامع تری در رابطه طرز رنگ کردن موی سفید در اختیار شما کاربر عزیز قرار داده ایم.

آموزش پوشش سفیدی مو

دسترسی به برترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه کشور با ایران آموزشگاه

خوب است بدانید که همه تناژها نمی‌توانند تارهای سفید را بپوشانند و تنها این رنگ‌های طبیعی هستند که می‌توانند به صورت ۱۰۰ درصدی سفیدی موهای شما را کاور کنند. این دسته از رنگ‌ها معمولا با علامت N مشخص شده‌اند. مجموعه ایران آموزشگاه بانک جامع اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور است. شما از طریق مجموعه ما می‌توانید به بهترین آموزشگاه آرایشگری در زمینه رنگ مو، شینیون و اکستنشن مو دسترسی پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *