جدیدترین مدل مژه امسال

افزایش زیبایی چشم‌ها با جدیدترین مدل مژه برای امسال

صنعت مد و زیبایی روزبه‌روز تغییر می‌کند و مدل‌های جدیدی برای آرایش چهره طراحی می‌شوند. در بین انواع تکنیک‌های آرایشگری و اکستنشن مژه به دلیل تقاضای بالا و تاثیر مستقیم در زیبایی میکاپ و آرایش چشم‌ها محبوبیت بالایی نزد بانوان دارند. بسیاری از بانوان در ابتدای هر سال به دنبال ترندترین مدل‌های آرایش مژه‌ها هستند تا بتوانند متناسب با فرم صورت و هارمونی موجود با سبک آرایشی، بهترین مدل را انتخاب کنند. بر همین اساس در این صفحه از ایران آموشگاه به معرفی جدیدترین مدل مژه برای امسال می‌پردازیم. اگر تصمیم به یادگیری این حرفه ی پردرآمد دارید، بهتر است آموزش کاشت مژه را از ابتدا حرفه ای شروع کنید به همین منظور حتما از لیست آموزشگاه های معتبر، در سایت ما استفاده کنید.

جدیدترین مدل مژه امسال

ترندترین مدل مژه برای امسال را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین مدل مژه یک موضوع سلیقه‌ای؛ اما حساب‌شده و دقیق است. شما نمی‌توانید از مدل‌هایی استفاده کنید که هیچ تناسبی با صورت شما نداشته باشند. همچنین برخی مدل‌ها برای بازه‌های سنی متفاوتی در نظر گرفته‌ شده‌اند که باید در زمان انتخاب جدیدترین مدل مژه برای امسال به آن‌ها دقت داشته باشید.

بر همین اساس در زمان انتخاب ترندترین مدل مژه سال به نکات زیر توجه کنید:

  • فرم صورت: گرد یا کشیده
  • فرم چشم: چشم‌های بادامی، گرد، رو به بالا، رو به پایین، دو پلکی، گود، نزدیک به هم و دور از هم
  • ضخامت اکستنشن مژه: کلاسیک، والیوم، مگاوالیوم و هیبریدی
  • رنگ پوست: تیره، روشن، سبزه و …
  • رنگ چشم: عسلی، مشکی، آبی، سبز و …
  • شرایط سنی: جوان، میانسال یا مسن
  • شرایط پوستی: دارای حساسیت به مواد کاشت مژه یا بدون حساسیت

جدیدترین مدل مژه امسال

جدیدترین مدل مژه برای امسال؛ راهکار زیبایی شما!

طیف متنوعی از مدل‌های جذاب و خیره‌کننده برای انتخاب جدیدترین مدل مژه برای امسال در دسترس خانم‌ها قرار دارد که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این مدل‌ها سلایق تعداد زیادی از بانوان در بازه‌های سنی مختلف را پوشش می‌دهند و ضمن افزایش زیبایی میکاپ چهره آن‌ها، در برجسته‌شدن چشم‌ها و کاهش هزینه‌ها برای خرید مژه‌های مصنوعی نیز کمک می‌کند. همچنین آرایشگران می‌توانند با شناخت ترندترین مدل‌های مژه امسال، تنوع بالایی را به خدمات زیبایی خود ببخشند. بر همین اساس در ادامه به معرفی جدیدترین مدل مژه برای امسال می‌پردازیم.

مژه های بلند

مژه های بلند

۱. مژه‌های بلند؛ محبوب‌ترین مدل امسال

محبوبیت بالای مژه‌های بلند در بین طیف‌های سنی مختلف بانوان باعث شد تا این مدل‌ها به انتخاب اول بانوان تبدیل شوند. نسبت به مدل‌های کوتاه و نازک، استقبال از مژه‌های بلند و حجیم در امسال بسیار بالاتر است و تنوع این مدل‌ها امکان استفاده از انواع ضخامت مژه‌ها را برای شما به وجود می‌آورند. این مژه‌ها با برجسته‌تر کردن چشم‌ها، جذابیت بیشتری را به چشم‌ها و صورت می‌دهند.

اکستنشن مژه رنگی

کاشت مژه رنگی

۲. اکستنشن مژه رنگی

از رنگ کردن مژه‌های خود نترسید. اکستنشن‌ مژه رنگی به‌عنوان جدیدترین مدل مژه برای امسال در اروپا، ظرف مدت‌زمان کمی توانست محبوبیت بالایی به دست بیاورد. انتخاب مژه‌های تک رنگ یا رنگین کمانی برای حضور در مراسم و مهمانی‌ها بهترین گزینه برای افزایش جذابیت شما است. همچنین شما می‌توانید از رنگ سازگار و مکمل با رنگ چشم خود برای رنگ کردن مژه‌های اکستنشن استفاده کنید. برخی از بانوان نیز مژه‌های رنگی را در کنار مژه‌های مشکی استاندارد قرار می‌دهند تا جلوه‌ای خاص را به صورت خود ببخشند.

مژه های براق و تزیین شده

مژه های براق و تزیین شده

۳. مژه‌های براق و تزئین‌شده؛ بوم نقاشی چهره شما!

یکی از جدیدترین مدل‌های مژه امسال، مژه‌هایی هستند که براقیت بیشتری نسبت به اکستنشن‌های معمولی دارند. این مدل‌ها معمولا در کنار خط چشم، سایه چشم و تزئینات کوچک اکلیل بر روی مژه، زیبایی منحصربه‌فردی را برای چهره به وجود می‌آورند. این مدل جدیدترین مدل مژه برای امسال از برای جوانان و نوجوانان است که می‌توان مژه‌ها را با این مدل برای رفتن به مهمانی‌های مختلف تزئین کرد.

مژه مرطوب

۴. نگاه مرطوب؛ مدل ترند و خاص امسال

اشتباه نکنید. قرار نیست مژه‌های خود را بشویید یا به آن‌ها آب اضافه کنید. نگاه مرطوب (Wet Look) تکنیکی جدید در اکستنشن مژه است که با استفاده از فن‌های بسته و به‌کارگیری مژه‌های حجم‌دهنده ۰۵/۰ یا ۰۳/۰ میلی‌متر، ظاهری براق و زیبا را شبیه به مژه‌های مرطوب به وجود می‌آورد. با استفاده از این تکنیک، روکشی براق بر روی مژه‌ها قرار می‌گیرد که جذابیت ظاهری شما را افزایش می‌دهد.

کاشت مژه بافت دار

۵. اکستنشن مژه بافت دار؛ مدل ترکیبی کاشت مژه

مدل‌های اکستنشن مژه کلاسیک به طور معمول تقاضا و محبوبیت بالایی دارند. در میان انواع این مدل‌ها، اکستنشن‌های ترکیبی بافت دار با حجیم‌کردن بافت مژه‌ها، شفافیت و پرپشتی فوق‌العاده‌ای را به‌صورت طبیعی به وجود می‌آورند. این مدل ترکیبی از مژه‌های کلاسیک و تارهای حجیم مژه است که با براق‌ کردن مژه‌ها بافتی زیبا و حجیم به وجود می‌آید.

کاشت مژه گربه ای

۶. اکستنشن مژه چشم گربه‌ای

یکی دیگر از جدیدترین مدل‌های مژه برای امسال، اکستنشن مژه چشم گربه‌ای است. این نوع از مدل کاشت مژه، برای بانوان دارای صورتی کشیده و چشم بادامی، زیبایی فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. آرایشگران برای طراحی جدیدترین مدل مژه برای امسال برای چشم‌های مدل گربه‌ای، اکستنشن‌ها را به‌صورت طولانی‌تر به سمت لبه بیرونی چشم‌ها قرار می‌دهند.

کاشت مژه روسی

کاشت مژه روسی

۷. مژه روسی؛ مدل محبوب بانوان از قدیم تا امسال

اگر به دنبال مدلی جذاب برای پوشش خلاهای بین مژه‌های خود هستید، مدل روسی بهترین گزینه است. این تکنیک حجم‌دهنده مژه‌ها، ظاهری پرتر و چشمگیرتر را برای مژه‌ها به وجود می‌آورد و با توجه به ضد حساسیت بودن آن، طیف متنوعی از خانم‌ها در بازه‌های سنی مختلف می‌توانند از زیبایی‌های آن‌ بهره‌‌مند شوند. در این مدل از اکستنشن مژه، چندین تار مژه نازک بر روی مژه‌های طبیعی قرار می‌گیرند شکاف‌های بین مژه‌ها را پر می‌کنند. بر خلاف استفاده از مژه‌های مصنوعی این مدل، با وجود رایج بودن قدیمی نیست و انواع سلیقه‌ها می‌توانند زیبایی چهره خود را با این مدل افزایش دهند.

کاشت مژه پایین

۸. اکستنشن مژه‌های پایین

درحالی‌که آرایش مژه‌های بالایی به طور معمول مورد توجه قرار می‌گیرند، طراحان جدیدترین مدل مژه برای امسال تمرکز خود را بر روی اکستنشن مژه‌های پایینی قرار دادند. با استفاده از این مدل، آرایش چشم‌ها حالت بهتری پیدا می‌کنند و تعادل مناسبی بین مژه‌های بالا و پایین به وجود می‌آیند. همچنین به‌کارگیری این مدل برای افرادی که علاقه‌ای به ترمیم اکستنشن یا نگهداری سخت مژه‌ها پس از کاشت ندارند، پیشنهاد مناسبی به‌شمار می‌آید.

مژه های مغناطیسی

۹. مژه‌های مغناطیسی و کاربردهای نوآورانه

عجیب‌ترین مدل ترند مژه برای امسال مژه‌های مغناطیسی هستند. در این مدل از مژه‌ها به جای چسب از آهنربا برای نگهداری مژه‌ها استفاده می‌شود. مژه‌های مغناطیسی راحت‌تر از مژه‌های مصنوعی سنتی استفاده می شوند. آن‌ها دارای آهنرباهای کوچک در امتداد خط مژه هستند که نیاز به استفاده از چسب نامرتب را از بین می‌برد. از آنحایی که مژه تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد در انتخاب بهترین مراکز کاشت مژه نهایت دقت را داشته باشید تا نتیجه دلخواهتان حاصل شود.

شناخت جدیدترین مدل مژه برای امسال با کمک ایران آموزشگاه

اگر به دنبال شناخت و آموزش ترندترین مدل‌های مژه برای امسال هستید، ایران آموزشگاه در این زمینه به شما کمک می‌کند. مجموعه ما به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی سراسر کشور، طیف متنوعی از معتبرترین مراکز آرایشگری کشور را برای شما لیست کرده است که می‌توانید در دوره‌های آن‌ها شرکت کنید. مراکز معرفی شده در ایران آموزشگاه از برترین مجموعه‌های آموزش آرایشگری در کشور هستند که دوره‌های حضوری و آنلاین متفاوتی را برای اکستنشن مژه برگزار می‌کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت برترین مجموعه‌های آموزشی، از دسته‌بندی “دوره‌های مراقبت و زیبایی” در سایت ما دیدن کنید.

سوالات متداول

جدیدترین مدل مژه برای امسال را چگونه انتخاب کنیم؟

توجه به فرم صورت، فرم چشم، ضخامت اکستنشن مژه، رنگ پوست، رنگ چشم، شرایط سنی و حساسیت‌های پوستی از مهم‌ترین عوامل انتخاب ترندترین مدل‌های مژه برای امسال هستند.

در اکستنشن‌های رنگی از چه نوع رنگ‌هایی برای مژه استفاده می‌شود؟

محدودیتی برای به‌کارگیری رنگ‌ها در این مدل وجود ندارد. شما می‌توانید از طیف‌های تک رنگ یا رنگ‌های رنگین‌کمانی برای اکستنشن‌های رنگی استفاده کنید.

فرق مژه‌های مغناطیسی با دیگر مدل‌های ترند امسال چیست؟

در مژه‌های مغناطیسی برای نگهداری مژه‌ها به جای چسب از آهن‌ربا استفاده می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *