کلاس بازیگری اشکان خطیبی

کلاس بازیگری اشکان خطیبی

کلاس بازیگری اشکان خطیبی یکی از کلاس‌های محبوب طرفداران دنیای تصویر است و بسیاری از علاقمندان مایل‌اند تا در کلاس‌های این بازیگری مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشور شرکت کنند. اشکان خطیبی علاوه بر بازیگری در حوزه گویندگی، موسیقی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مترجمی نیز فعالیت دارد. این بازیگر توانسته طی چند سال اخیر با بازی در بسیاری از فیلم‌های بزرگ توجه زیادی را به سمت خود جلب کند.

رزومه‌ای از فعالیت‌های اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد سال ۱۳۵۸ در تهران است و دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی بوده که در کنار بازیگری به فعالیت‌های هنری دیگر نیز مشغول است. وی فعالیت هنری خود را از تئاترهای دانشجویی شروع کرد و اولین نقش‌آفرینی او در دنیای سینما در سال ۱۳۷۷ برای فیلم دفتری از آسمان بود که این فیلم پخش نشد و پس از آن تئاتر را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کرد.

اشکان خطیبی طی مدت زمان فعالیت خود در تئاتر با هنرمندان بزرگی چون علیرضا کوشک جلالی، هما روستا و محمد رحمانیان همکاری کرده است. او در سال ۱۳۷۸ اولین فیلم تلویزیونی خود را با نام همسفر با کارگردانی باقر جعفری بازی کرد. اشکان خطیبی در سال ۱۳۸۳ با نقش‌آفرینی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک وارد عرصه سینما شد.

این بازیگر توانمند کشورمان در کنار فعالیت بازیگری در عرصه موسیقی نیز حضور درخشانی داشته است. او اولین فعالیت‌های موسیقی خود را با همکاری بابک سعیدی آغاز کرد و سپس در تئاترها شروع به آهنگ‌سازی نمود. وی تا سال ۱۳۹۶ نیز با گروه موسیقی با نام ترافیک همکاری داشته و در نواختن ویولن، ساز دهنی، پیانو و گیتار تبحر خاصی داشت.

قبل از شرکت در کلاس های بازیگری بهتر است اول از استعداد خود در این زمینه مطمئن شوید، به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” استعداد بازیگری چیست ” دیدن فرمایید.

کلاس بازیگری اشکان خطیبی

افتخارات بازیگری اشکان خطیبی؛ استقبال برای شرکت در دوره بازیگری اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در مدت زمان فعالیت خود در دنیای تصویر، اجرا و موسیقی توانسته توانایی‌های خود را ثابت کند. او در فیلم‌های محبوبی چون بچه‌های نسبتاً بد، خاتون، سینما نیمکت، اسب حیوان نجیبی است، خیلی دور خیلی نزدیک و آخرین گناه نقش‌آفرینی کرده است. فعالیت این بازیگر همچنین در دنیای تئاتر نیز باعث شده تا مهارت‌های بالایی در بازیگری داشته باشد. افتخارات این بازیگر سبب علاقه‌مندی بسیاری از هنرجویان برای شرکت در کلاس‌های بازیگری او شده است.

 

برای اگاهی از این که در تست بازیگری نیاز است چه مواردی را بیشتر بدانید از صفحه ” تست بازیگری ” دیدن فرمایید.

 

کلاس بازیگری اشکان خطیبی

قیمت کلاس بازیگری اشکان خطیبی

قیمت کلاس بازیگری اشکان خطیبی چقدر است؟ این سؤالی است که اغلب افرادی که می‌خواهند در کلاس بازیگری این هنرمند کشورمان شرکت کنند، می‌پرسند. به طور کلی قیمت کلاس‌های بازیگری تحت تأثیر چندین عامل مختلف هستند. این کلاس‌ها بر اساس میزان امکانات، تجربه اساتید، اعتبار آموزشگاه، اساتید آن، محل آموزشگاه، مدت زمان آموزش، نوع دوره، تعداد شرکت‌کنندگان و مباحث آموزشی دارای قیمت‌های مختلفی هستند. به طور کلی هزینه کلاس بازیگری معمولاً بین ۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

مدت زمان دوره بازیگری اشکان خطیبی

مدت زمان دوره بازیگری اشکان خطیبی بر اساس نوع دوره تعیین شده و متفاوت است. دوره‌های بازیگری اصولاً به‌صورت مبتدی، مقدماتی و حرفه‌ای برگزار می‌شوند که مدت زمان دوره مبتدی نسبت به دو دوره دیگر کمتر است. در این مدت سرفصل‌های مشخصی آموزش داده می‌شود و هنرجویان تکنیک‌های زبانی، بدنی، حسی و… را یاد خواهند گرفت. مدت زمان دوره بازیگری اشکان خطیبی ۱۱ جلسه ۴ ساعته است که در این مدت انواع فنون بازیگری بیان می‌شود.

ایران اموزشگاه در صفحه ” لیست معرفی کلاس های بازیگری معروف ایران ” سعی بر معرفی برترین مراکز آموزش بازیگری داشته است.

آدرس

آدرس کلاس بازیگری اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در آموزشگاه بازیگری بامداد در کنار سایر هنرمندان کلاس بازیگری را برگزار می‌کند. شما برای ثبت‌نام در این آموزشگاه می‌توانید به‌صورت تلفنی یا حضوری اقدام کنید. در صورت برگزاری کلاس بازیگری توسط اشکان خطیبی در همین صفحه اطلاع‌رسانی خواهد شد. آدرس کلاس اشکان خطیبی در زیر بیان شده است:

تهران، میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، کوچه سعادتی، پلاک ۴۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *