نام کشورها به آلمانی

چرا باید نام کشورها را در زبان آلمانی بدانیم؟

برای این که بتوانید مهارت خود را در زبان آلمانی اثبات کنید، لازم است که نام کشورها به آلمانی را نیز بدانید. با دانستن نام کشورها در این زبان می‌توانید به شکل بهتری با افراد آلمانی‌زبان ارتباط برقرار کنید و در سطح آکادمیک نیز بهتر ظاهر شوید. از سوی دیگر افرادی که می‌خواهند در زبان آلمانی حرفه‌ای شوند و به این کشور مهاجرت کنند باید این نام‌ها را بشناسند. در این مطلب به بررسی نام و تلفظ کشورها در زبان آلمانی می‌پردازیم.

: نام کشورها به آلمانی

چند مثال جالب از نام کشورها به آلمانی

زبان آلمانی در نگاه اول کمی عجیب و دشوار به نظر می‌رسد. به‌گونه‌ای که در روزهای اول یادگیری این زبان ممکن است امید خود را از دست دهید. اما لازم نیست که از ظاهر این زبان بترسید، چرا که با کمی تمرین تسلط کافی را پیدا خواهید کرد.  نام کشورها در این زبان نیز بسیار جالب هستند. برای مثال کشور فرانسه در زبان آلمانی با نام Frankreich (فرانکریش) شناخته می‌شود.

از سایر نام‌های جالب در این زبان می‌توان به مصر (Ägypten)، روسیه (Russland)، لهستان (Polen) و برزیل (Brasilien) اشاره کرد. نام کشور خودمان نیز در زبان آلمانی با همان شکل عادی یعنی (IRAN) نوشته می‌شود. اما ممکن تفاوت‌های فاحشی را در تلفظ حرف «ر» در زبان آلمانی و فارسی مشاهده کنید.

نام آلمان در طول تاریخ و بین ایرانیان

آلمان واژه برگرفته از کلمات رومی Alman و Almain است که ما در فارسی می‌شناسیم. واژه جرمنی (GERMANY) نیز توسط انگلیسی‌زبان‌ها استفاده می‌شود. اما جالب است بدانید که افراد ساکن در آلمان، کشور خود را با نام دیُچلند (Deutschland) خطاب می‌کنند. قدیمی‌ترین نامی که در طول تاریخ برای این کشور وجود دارد نیز، ژرمنیا است. ژرمنیا نامی است که رومی‌ها پس از فتح آلمان برای آن انتخاب کردند.

: نام کشورها به آلمانی

شرکت در کلاس‌های زبان آلمانی و مزایای آن

زبان آلمانی یکی از پرمتقاضی‌ترین زبان‌های جهان است که همواره فرصت‌های بزرگی را برای افراد ایجاد می‌کند. با شرکت در کلاس‌های زبان آلمانی و یادگیری این زبان می‌توانید به‌آسانی به کشور آلمان مهاجرت کنید و با اشتغال در برترین کشور اروپا از لحاظ اقتصادی، آینده خود را رقم بزنید. از سوی دیگر می‌توانید در دانشگاه‌های این کشور به شکل رایگان تحصیل کنید. از سایر مزایای یادگیری این زبان نیز می‌توان با درآمدزایی با تدریس این زبان اشاره کرد. مدرسان زبان آلمانی در سراسر جهان به دلیل زبان خاصی که تدریس می‌کنند، از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که آمارها و بررسی‌ها نشان می‌دهند که با شرکت در کلاس‌های آلمانی به مدت ۳۰ هفته یا ۷۵۰ ساعت، می‌توانید این زبان را کاملا فرا بگیرید. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که آلمانی تشابه زیادی با انگلیسی دارد و با تسلط بر زبان انگلیسی می‌توانید خیلی سریع‌تر آلمانی را فرا بگیرید.

نام کشورها به آلمانی

معرفی بهترین دوره‌های آموزش زبان آلمانی در ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه به‌عنوان مرکزی معتبر و قابل اعتماد برای معرفی دوره‌های آموزشی، برترین دوره‌های آموزش زبان آلمانی را در دسترس شما قرار می‌دهد. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید با سرعت بالایی زبان آلمانی را فرا بگیرید و فرصت‌هایی فوق‌العاده را برای خود ایجاد کنید. تمام دوره‌هایی که از سوی مجموعه ما معرفی می‌شوند دارای مجوزهای لازم هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *