اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان آلمانی

چرا برای تقویت زبان آلمانی به ابزارهای کمکی نیاز داریم؟

چهار مهارت زبان آلمانی یعنی خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن به هم مرتبط هستند؛ بنابراین تمرین مداوم همه آن‌ها را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. همچنین شرکت در دوره‌های زبان برای ارتقای این مهارت‌ها بسیار مفید است اما برای کسانی که فرصت شرکت در این دوره‌ها را ندارند اپ‌های موبایل انتخابی مناسب هستند. هدف این برنامه‌های تلفن هوشمند تشویق دانش‌آموز به یادگیری صحبت کردن در کمترین زمان است. به کمک این برنامه‌ها می‌توان مهارت‌های اصلی صحبت کردن زبان آلمانی را در چند هفته یا حتی چند روز به دست آورد. در این مطلب ۵ اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان آلمانی را به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان آلمانی

مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان آلمانی

یکی از کارهای شگفت‌انگیزی که می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید، مطالعه زبان آلمانی است و برای این منظور، برنامه‌های کاربردی و نرم‌افزارهای تلفن همراه می‌توانند بسیار مفید باشند. در حالی که مطالعه زبان آلمانی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، مزایای آن بسیار بیشتر از سختی‌هایی است که باید تحمل کنید. استفاده از اپلیکشن‌های موبایل برای یادگیری و تقویت زبان آلمانی مزایای زیادی دارد.

برخی از این مزایا عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • اپلیکیشن‌های آموزش زبان مقرون‌به‌صرفه هستند
  • افزایش سرعت مطالعه
  • توانایی صحبت کردن به آلمانی با جملات کاربردی
  • دسترسی آسان به برنامه‌های آموزش زبان آلمانی

پنج اپلیکیشن برتر موبایل برای تقویت زبان آلمانی

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای تقویت زبان آلمانی فقط کلمات و قواعد این زبان را به شما یاد نمی‌دهند بلکه با بهره‌مندی از جدیدترین متدهای آموزشی، تلاش دارند که شما بتوانید پایه‌های زبان آموزی خود را تقویت کنید. آن‌ها یادگیری زبان آلمانی را به تجربه‌ای جذاب برای شما تبدیل می‌کنند. در ادامه به معرفی ۵ اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

dw اپلیکیشن

۱. برنامه DW Learn German

در برنامه DW Learn German، بر اساس سطح مهارت زبانی، تمرین‌ها و ویدیوهای تعاملی سرگرم‌کننده به شما اختصاص داده می‌شود. دروس در درجه اول شما را در مهارت‌های مکالمه و واژگانی که در سناریوهای روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوید، با ارزیابی‌های مکرر آموزش می‌دهند تا مطمئن شوید که محتوا را درک می‌کنید. این برنامه همچنین دوره‌‌ها و مطالب اضافی را برای یادگیری بیشتر ارائه می‌دهد، از جمله پادکست‌ها و فایل‌های PDF قابل دانلود که می‌توانید در وب‌سایت اصلی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برنامه Duolingo

۲. برنامه Duolingo

برنامه Duolingo، یک اپلیکیشن محبوب موبایل برای تقویت زبان آلمانی به‌شمار می‌رود. دروس بر اساس سطح و موضوع به صورت شاخه‌ای با ترتیب خاصی ارائه می‌شوند. در این برنامه موبایل از شما خواسته می‌شود که سوالات چند گزینه‌ای را پاسخ دهید، تا بتوانید صحبت کردن با صدای بلند را یاد بگیرید و یا عبارات را ترجمه کنید. برای اطمینان از اینکه در یادگیری خود عجله ندارید، یک سیستم “قلب” نیز وجود دارد. وقتی همه قلب‌ها را به دلیل انجام اشتباهات خالی می‌کنید، از شما انتظار می‌رود مطالب را مرور کنید تا دوباره آن‌ها را به دست آورید.

Anki

۳. برنامه Anki

برنامه Anki، یک ابزار فلش کارت عالی برای یادگیری واژگان آلمانی از طریق سیستم تکرار فاصله SRS است. فلش کارت‌ها را می‌توان با تصاویر و فایل‌های صوتی تقویت کرد. شما می‌توانید فلش کارت‌های خود را بسازید یا مجموعه‌های ساخته شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید که گاهی حاوی هزاران کلمه هستند. در این اپلیکشن موبایل برای تقویت زبان آلمانی می‌توانید تقریبا هر‌چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید، از فهرست کلمات مبتنی بر کتاب درسی آلمانی گرفته تا فلش کارت‌های دارای ترجمه. در طول مطالعه، فراگیران باید سهولت یادآوری هرکارت را ارزیابی کنند.

Hootlingo

۴. برنامه Hootlingo؛ یک اپلیکیشن کاربردی موبایل برای تقویت زبان آلمانی

برنامه Hootlingo، به شما این امکان را می‌دهد که زبان آلمانی را از طریق داستان‌های نوشته شده و روایت شده یاد بگیرید. محتوا بر اساس سطح سازماندهی شده است و موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهد، اما عمدتا بر سناریوهای زندگی واقعی مردم آلمان تمرکز دارد. می‌توانید به‌کمک گزینه کاهش سرعت صدا در این برنامه هم متن را بخوانید و هم به روایت گوش دهید. بعد از اتمام هرداستان، یک آزمون کوتاه برای تست درک خود دریافت خواهید کرد. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، داستان‌های جدیدی را به‌صورت هفتگی منتشر می‌کنند، بنابراین حتی اگر تمام محتوای فعلی را استفاده کنید، می‌توانید منتظر آیتم‌های بعدی باشید.

Seedlang

۵. برنامه Seedlang

برنامه Seedlang، بر بهبود مهارت‎‌های صحبت کردن و شنیدن زبان آلمانی شما تمرکز دارد. این برنامه از طریق “فلش کارت‌های کلیپ ویدیویی” گام‌به‌گام به شما زبان آلمانی را آموزش می‌دهد. محتوای اپلیکیشن دارای جملات با صدای بلند، و ترجمه اختیاری هستند. سپس باید عبارات آلمانی را که شنیدید تکرار کنید یا یک عبارت انگلیسی را به آلمانی ترجمه کنید. پس از انجام تکالیف خود، می‌توانید آن را با صدای اصلی مقایسه کنید و ببینید دقیقا کجا ممکن است که از نظر لهجه یا دستور زبان دچار اشتباه شده باشید. اگر تمایل به شرکت در کلاس های حضوری زبان آلمانی را دارید و به دنبال بهترین آموزشگاه زبان آلمانی هستید به صفحات از پیش منتشر شده ما مراجعه کنید.

ایران آموزشگاه؛ برترین سایت معرفی آموزشگاه‌های زبان آلمانی

یادگیری یک زبان خارجی در دنیای امروز امری ضروری به‌شمار می‌رود؛ شما به کمک این مزیت می‌توانید پیشرفت‌های شغلی و تحصیلی زیادی را کسب کنید. علاقه‌مندان به دوره‌های آموزش زبان آلمانی می‌توانند با مراجعه به وبسایت ایران آموزشگاه، به‌عنوان غنی‌ترین بانک اطلاعاتی کشور، از انواع دوره‌های آموزش و تقویت زبان آلمانی اطلاع پیدا کنند و همچنین اگر به‌دنبال یافتن بهترین آموزشگاه زبان آلمانی هستید این مجموعه لیست کل مراکز آموزش زبان آلمانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از طریق سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *