سریال برای آموزش زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی با تماشای سریال‌ها

آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و یکی از غول‌های صادرکننده جهان است و نقش سیاسی مهمی در اتحادیه اروپا ایفا می‌کند. به‌همین دلیل یادگیری زبان آلمانی راهکاری عالی برای برخورداری فرصت‌های شغلی و تحصیلی به‌شمار می‌آید. برای این منظور در کنار شرکت در کلاس زبان آلمانی می‌توانید با تماشای سریال‌های آلمانی مهارت‌های زبانی خود را ارتقا دهید. در این مطلب از ایران آموزشگاه چند سریال برای آموزش زبان آلمانی را به شما معرفی کرده‌ایم.

مزایای یادگیری زبان آلمانی با سریال

مزایای دیدن سریال برای آموزش زبان آلمانی

همانطور که شرح دادیم، یادگیری زبان آلمانی علاوه‌بر شرکت در کلاس‌های آموزشی نیاز به‌کارگیری روش‌ها و ابزارهای مهم دیگری نیز دارد. تماشای سریال و فیلم علاوه‌بر جنبه سرگرم‌کننده آن، به شما در پیشرفت مسیر زبان‌آموزی کمک بسیاری می‌کند. شما با دیدن سریال‌های مناسب برای آموزش زبان آلمانی، نسبت به سایر افراد مسیر هموارتری را در یادگیری این زبان طی می‌کنید و قطعا شانس بیشتری نیز در قبول شدن آزمون‌های پیش‌رو خواهید داشت.

از مزایای دیدن سریال برای آموزش زبان آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با گفتار بومی آلمانی
  • یادگیری واژگان به‌کمک زیرنویس
  • افزایش سرعت پیشرفت در یادگیری
  • بهبود مهارت شنیداری
  • کسب توانایی درک مطالب و گرامر

پنج سریال برتر برای آموزش زبان آلمانی

با توجه به مزایای ذکر شده دیدن سریال برای آموزش زبان آلمانی یک روش کمکی و موثر در یادگیری این زبان است با این حال شما باید سریال‌هایی را انتخاب کنید که علاوه‌بر داشتن جنبه سرگرمی، بتوانند مهارت‌های زبانی شما را نیز تا حد قابل توجهی افزایش بدهند. در ادامه به معرفی بهترین سریال‌ها برای تقویت و آموزش زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

سریال Dark

۱. سریال Dark

سریال Dark محصول شبکه نتفلیکس یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آلمانی زبان است که نمره بالایی نیز در سایت‌های ارزیابی فیلم و سریال دارد. داستان این مجموعه در شهر خیالی وندن اتفاق می‌افتد. داستان حول محور راز یک کودک گم شده و زندگی به هم پیوسته چهار خانواده اطراف آن می‌چرخد. فضای تاریک و پیچیده این سریال ترسناک، همراه با نمادهای تصویری و نشانه‌های بصری آن باعث می‌شود که بخواهید کل فصل‌ها را دنبال کنید. همچنین زیرنویس قوی این سریال برای زبان‌آموزان بسیار مفید است.

۲. سریال Türkisch für Anfänger؛ از مفیدترین سریال‌ها برای آموزش زبان آلمانی

سریال Türkisch für Anfänger، یک نمایش کمدی است که ابتدا در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. ماجراهای این سریال در برلین اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی یعنی لنا، دختر بچه‌ای ۱۶ساله‌ است که به نظر می‌رسد وقتی مادرش ناگهان با یک رییس پلیس ترکیه نامزد می‌کند، زندگی‌اش به هم می‌ریزد. دو جهان متفاوت در این نمایش خارق‌العاده با هم برخورد می‌کنند که نه تنها اهمیت پذیرش را به نمایش می‌گذارد، بلکه واقعیت‌های چندفرهنگ‌گرایی مدرن را با همه موانع آن برجسته می‌کند.

Bad Banks

۳. سریال Bad Banks

سریال Bad Banks، با یک فیلمنامه هیجان‌انگیز، بازیگران عالی و فیلمبرداری فوق‌العاده محبوبیت بالایی در میان مخاطبان کشورهای مختلف پیدا کرده است. یکی از دلایلی که باعث شده است این مجموعه به مفیدترین سریال برای آموزش زبان آلمانی مبدل شود، جنبه‌ سرگرم‌کننده آن است. داستان سریال در دنیای بانکداری سرمایه‌گذاری، بین فرانکفورت، لوکزامبورگ و لندن می‌گذرد. این نمایش ظهور یک بانکدار جوان را دنبال می‌کند، که در حقیقت یک سفر جهنمی هشت هفته‌ای به قلب تاریک دنیای بانکی خواهد داشت که در آن کار می‌کند. قدرت، آزادی، موقعیت و هیجان در حین تماشای Bad Banks یک ترن هوایی از احساسات را برای افراد به‌همراه خواهد داشت که شما را ساعت‌ها به صفحه نمایش می‌چسباند.

۴. سریال Babylon Berlin

سریال Babylon Berlin، جزو گران‌ترین سریال‌های ساخت کشور آلمان می‌باشد. داستان در دهه ۱۹۲۰ آغاز می‌شود. این سریال بر روی کمیسر پلیس گرئون راث تمرکز دارد که از کلن به برلین منتقل می‌شود تا تاثیرات زیرزمینی باندهای خلافکار محلی را کشف کند. تحقیقات کمیسر در پایتخت امپراطوری او را به دنیای مخوف مواد مخدر، فساد و افراط‌گرایی سوق می‌دهد. این سریال برای آموزش زبان آلمانی فوق‌العاده است. در این مجموعه شما یک نگاه واقعی از زندگی آلمانی‌ها در طول جمهوری وایمار (در بین دو جنگ جهانی) خواهید داشت.

Charité

۵. سریال Charité

سریال Charité، این مجموعه تاریخی بیمارستانی را در سال ۱۸۸۸ که بزرگترین کلینیک اروپا است نشان می‌دهد. داستان سریال در برلین، جایی که محققان مشهور رودولف ویرچو، ارنست فون برگمان و سه برنده جایزه نوبل آینده رابرت کخ، امیل فون برینگ و مخترع شیمی‌درمانی، پل ارلیش، برای موفقیت در زمینه‌های مربوط به خود رقابت می‌کنند، اتفاق می‌افتد. این نمایش به همان اندازه که آموزنده و جذاب است، با تماشای آن همزمان می‌توانید زبان آلمانی خود را بهبود ببخشید. اگر از آن دسته دوستانی هستین که علاقه دارید زبان آلمانی را بصورت حضوری در بهترین آموزشگاه آلمانی بگذرانید میتوانید از صفحات از پیش منتشر شده ما در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ایران آموزشگاه؛ معرف معتبرترین دوره‌های زبان‌ آلمانی

ابزارهای کمکی متفاوتی برای آموزش و تقویت زبان آلمانی وجود دارند. اما شما در مرحله اول نیاز به یافتن و ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی زبان آلمانی دارید. به‌منظور پیدا کردن آموزشگاه‌های معتبر در زمینه زبان آلمانی، باید معیارهای انتخاب و عملکرد آن آموزشگاه را بشناسید. در این زمینه میتوانید از لیست کل مراکز آموزش زبان آلمانی کشور نیز استفاده کنید.

مجموعه ایران آموزشگاه، معتبرترین بانک اطلاعاتی کشور و مرجعی معتبر برای پیدا کردن آموزشگاه موردنظر شما است. علافه‌مندان به شرکت در دوره‌های یادگیری زبان آلمانی می‌توانند با مراجعه به وبسایت ما آموزشگاه مناسب خود را بیابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *