بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس از دید شما

کسب بهترین نتیجه از منابع اسپیکینگ آیلتس، نیازمند تمرین است

اسپیکینگ یکی از مهارت‌های ضروری در زبان انگلیسی است که به فرد توانایی صحبت و مکالمه به صورت روان را می‌دهد. این بخش از آزمون آیلتس یکی از چالش‌های مهمی است که بسیاری از زبان‌آموزان با آن روبرو هستند. متاسفانه بیشتر افراد در این قسمت از آزمون اعتماد به نفس پایینی دارند و با تکنیک‌های روان صحبت کردن آشنا نیستند. البته نه اسپیکینگ و نه هیچ مهارت دیگری در زبان انگلیسی، سخت نیست؛ بلکه باید تکنیک اصلی و کلیدی آن مهارت را بیاموزید و سپس آنها را بارها و بارها تمرین کنید. در این صفحه قصد داریم به معرفی بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس بپردازیم.

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس از دید شما

بهترین کتاب‌های تقویت اسپیکینگ آیلتس

کتاب‌های بسیاری در بازار به عنوان منابع آیلتس وجود دارند، ولی همه آنها منابع ارزشمندی به شمار نمی‌روند. گاهی با انتخاب یک کتاب وقت گرانبهای خود را تلف می‌کنید. در ادامه منابعی را به شما معرفی می‌کنیم نه تنها از وقت ارزشمند خود به درستی بهره ببرید، بلکه با خیال راحت بتوانید نمره اسپیکینگ آیلتس دلخواه خود را کسب کنید.

Comprehensive IELTS Speaking Band 8 Preparation Course

۱- کتاب Comprehensive IELTS Speaking Band 8 Preparation Course

بسیاری از اساتید، کتاب Comprehensive IELTS Speaking Band 8 Preparation Course را به عنوان یکی از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس می‌دانند. این کتاب موضوعات مختلفی را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را به همراه لیست دایره واژگان مربوط به موضوع و نکات گرامری پرکاربرد در اختیار داوطلب آزمون آیلتس قرار داده است. علاوه بر این مباحث، زبان‌آموزان می‌توانند از محتوای ویدیویی که همراه با کتاب عرضه می‌شود نیز استفاده کنند.

کتاب Speaking ultimate

۲- کتاب Speaking ultimate؛ یکی از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس

کتاب Speaking ultimate نیز از سری کتاب‌های عالی در زمینه مهارت اسپیکینگ آیلتس به شمار می‌رود.  این کتاب که نزدیک به ۲۴۰ صفحه است، پرکاربردترین سوالات بخش اسپیکینگ آیلتس را در خود جای داده است. در این کتاب نیز با مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده مربوط به آزمون آیلتس در سال‌های قبل رو به رو می‌شوید. این مجموعه هم آزمون‌های کاملی برای اسپیکینگ هستند و هم به شما کمک می‌کنند با چگونگی آزمون و پرسش‌های آن به خوبی آشنا شوید.

Collins English for Exam Speaking for IELTS by Karen Kovacs with Answer Key

۳- کتاب Collins English for Exam Speaking for IELTS by Karen Kovacs with Answer Key

انتشارات کالینز سال‌ها است که در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی فعال می‌باشد. کتاب Collins English for Exam Speaking for IELTS by Karen Kovacs with Answer Key یکی از جامع‌ترین منابعی به شمار می‌رود که تا به امروز برای بهبود مهارت اسپیکینگ زبان‌آموزان جهت آزمون آیلتس نوشته شده است. داشتن تنوع بالایی از موضوعات اسپیکینگ و توجه‌ ویژه به نکات تلفظ و گرامر باعث شده است تا بسیاری از افراد این کتاب را بهترین خودآموز برای اسپیکینگ آیلتس بدانند. جامعه هدف این کتاب، زبان‌آموزانی است که می‌خواهند در آزمون آیلتس به نمره ۶.۵ یا بالاتر از آن دست پیدا کنند.

IELTS maximiser speaking

۴- کتاب اسپیکینگ آیلتس IELTS maximiser speaking؛ یکی دیگر از بهترین منابع

کتاب دیگری که می‌تواند به عنوان یکی مرجع مناسب در کنار بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس قرار بگیرد، IELTS maximiser speaking است. این کتاب نیز یک منبع عالی برای تقویت مهارت اسپیکینگ آزمون آیلتس است. در جای جای این کتاب، نکات کلیدی ویژه آزمون اسپیکینگ آیلتس نیز مطرح شده‌اند. با مطالعه و تمرین مطالب این کتاب می‌توانید حداقل نمره ۶ یا ۷ را در آزمون آیلتس کسب کنید. تمرین‌های فوق‌العاده و فراوان در سرتاسر این کتاب، به شما اطمینان می‌دهند که مطالب و نکات کاربردی آن، کاملا ملکه ذهن شما خواهند شد.

 Get IELTS Band 9 Speaking PDF Book by Cambridge IELTS Consultants

۵- کتاب Get IELTS Band 9 Speaking PDF Book by Cambridge IELTS Consultants

اگر می‌خواهید یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه اسپیکینگ آیلتس را دانلود کنید، در این صورت کتاب Get IELTS Band 9 Speaking PDF Book by Cambridge IELTS Consultants می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. مطالعه این کتاب عالی به شما کمک می‎کند تا متوجه شوید که ممتحن آزمون آیلتس در هر تسک دقیقا به دنبال چه مدل جواب‌هایی می‌گردد. همچنین این کتاب به شما استراتژی‌های مفیدی در این زمینه ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود نمونه پاسخ‌های مربوط به زبان‌آموزانی را که در آزمون‌های پیشین توانسته‌اند نمره بالایی دریافت کنند، مشاهده کنید.

Makkar IELTS

۶- کتاب اسپیکینگ آیلتس Makkar IELTS

کتاب اسپیکینگ آیلتس Makkar IELTS نوشته خانم ماکار است. ایشان اصالت هندی دارند و بالغ بر ۱۵ سال است که در زمینه آموزش آیلتس مشغول به کار هستند. بنا به آمار موجود، کتاب‌های خانم ماکار، در زمینه آزمون آیلتس بسیار قوی عمل کرده‌اند؛ به ویژه کتاب مربوط به تقویت مهارت اسپیکینگ. به همین خاطر، این کتار یکی از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس است که می‌توانید تهیه کنید و از آن بهره ببرید.

جالب این که کتاب ماکار هر چهار ماه یکبار به‌روزرسانی می‌شود. شما در این کتاب با آزمون آیلتس و نوع سوالات آن به خوبی آشنا می‌شوید. اگر این کتاب را مرتب تمرین و تکرار کنید و به مطالب آن کاملا تسلط پیدا کنید، می‌توانید مطمئن باشید که شما در بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس نمره بالای ۷ کسب خواهید کرد! کتاب اسپیکنیگ ماکار حاوی مجموعه‌ای از سوالات آزمون آیلتس است که از طریق شاگردان موسسه ماکار گردآوری شده‌اند. از این رو، این کتاب پر است از سوالات از نوع speaking tests. مسلط شدن به این مطالب به شما کمک می‌کند تا بتوانید سوالات آزمون خودتان را نیز حدس بزنید.

بسیاری از کسانی که در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اند، بر این باور هستند که با مطالعه تنها همین منبع، در واقع بخش بزرگی از مسیر را طی خواهید کرد. البته برخی نیز از نبود فایل صوتی در کنار این مجموعه از کتاب‌ها گله دارند.

در مقاله از پیش منتشر شده ای اطلاعات مفیدی در زمینه بهترین کتاب اسپیکینگ آیلتس خدمت شما ارائه داده ایم.

Speaking actual tests

۷- کتاب Speaking actual tests برای اسپیکینگ آیلتس

کتاب Speaking actual tests از مجموعه کتاب‌های actual است که از بهترین منابع برای آزمون آیلتس به شمار می‌روند. این کتاب‌ نیز روی مهارت اسپیکینگ آیلتس تمرکز دارد و می‌توان آن را از برترین کتاب‌های موجود برای اسپیکینگ دانست. در این کتاب مجموعه‌ای از سوال‌های آزمون‌های پیشین را خواهید دید. این مجموعه کتاب نیز هر چند ماه یک‌بار، با افزوده شدن سوالات آزمون‌های اخیر، به‌روزرسانی می‌شوند. این مزیت، کتاب Speaking actual tests را به یک گزینه ایده‌آل از speaking tests تبدیل کرده است.

برای بخش اول کتاب نزدیک به ۲۰۰ سوال، برای بخش دوم ۵۰ موضوع و برای بخش سوم نیز ۲۵۰ سوال اسپیکینگ به همراه پاسخ آنها دیده می‌شود. تمامی این نمونه سوالات و مطالعه دقیق پاسخ‌هایشان به شما کمک می‌کنند تا در اسپیکینگ آیلتس نمره بالایی کسب کنید. تفاوت کتاب‌های actual با مجموعه‌ی کتاب‌های ماکار این است که مطالب و آزمون‌های آن توسط چندین نفر گردآوری شده‌اند.

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس از دید شما

انتخاب مناسب‌ترین گزینه از میان بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس بر عهده شما است!

یادگیری هر مهارت از زبان از جمله اسپیکینگ برای شرکت در آزمون آیلتس، به تمرین و تکرار فراوان نیاز دارد؛ به طوری که هر قدر تمرین و تکرار بیشتری داشته باشید، سطح تسلط شما نیز بالاتر خواهد رفت. از این رو می‌توان گفت که موفقیت در آزمون زبان، تا حد زیادی به همت خودتان بستگی دارد. البته بر کسی پوشیده نیست که داشتن یک منبع مناسب و کامل برای مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی نیز اهمیت بالایی دارد. خواه یادگیری زبان انگلیسی را به صورت خودآموز شروع کرده باشید خواه از طریق شرکت در موسسات آموزشی، از بهره بردن از بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس بی‌نیاز نخواهید بود.

ایران آموزشگاه بزرگترین بانک اطلاعاتی در زمینه یافتن مراکز آموزشی از جمله کلاس‌های زبان است. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، ما در ایران آموزشگاه به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین کلاس آیلتس را پیدا کنید.

سوالات متداول

آیا آمادگی برای اسپیکینگ آیلتس به صورت خودآموز نیز امکان‌پذیر است؟

بله، البته برای این منظور باید از یک منبع مناسب برای اسپیکینگ آیلتس نیز استفاده کنید.

کدام منابع اسپیکینگ آیلتس به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند؟

از میان بهترین مناسب اسپیکینگ آیلتس که به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند، می‌توان به کتاب‌های Makkar IELTS و Speaking actual tests اشاره کرد.

کدام یک از کتاب‌های اسپیکینگ آیلتس نسخه الکترونیکی نیز دارد؟

اگر می‌خواهید یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه اسپیکینگ آیلتس را دانلود کنید، کتاب Get IELTS Band 9 Speaking PDF Book by Cambridge IELTS Consultants یکی از بهترین گزینه‌ها است.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *