بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس

موفقیت در بخش اسپیکینگ آیلتس (Speaking) به کمک بهترین کتاب‌ها

بسیاری از افرادی که قصد شرکت در آیلتس را دارند، معمولا در بخش اسپیکینگ این آزمون با مشکل مواجه می‌شوند. از آنجا که شما در این بخش از آزمون باید به صورت مستقیم با ممتحن به گفت‌وگو بپردازید، باید در مهارت اسپیکینگ (speaking) به بالاترین سطح برسید تا بتوانید بدون استرس و با آمادگی کامل این بخش از آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید. استفاده از بهترین کتاب برای ” اسپیکینگ آیلتس ” یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در کسب آمادگی لازم برای این بخش از آزمون آیلتس به شما کمک کند. کتاب‌ها و منابع متفاوتی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید برای تقویت مهارت اسپیکینگ از آن‌ها استفاده کنید. در این صفحه از ایران آموزشگاه، با کاربردی‌ترین کتاب‌های اسپیکینگ آشنا می‌شویم.

بهترین کتاب برای اسپیکینگ

بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس کدام منبع است؟

تنوع بالای کتاب‌ها و منابع موجود برای تقویت مهارت اسپیکینگ در بسیاری از موارد باعث سردرگمی زبان‌آموزان در انتخاب بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس می‌شود. شما برای انتخاب کتاب مناسب پیش از هر چیز باید نسبت به سطح مهارت اسپیکینگ خود آگاهی داشته باشید. برای این منظور می‌توانید در آزمون‌های تعیین‌ سطح که توسط آموزشگاه‌های مختلف برگزار می‌شوند، شرکت کنید.

پس از تعیین سطح خود در مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی، می‌توانید برای انتخاب کتاب مناسب جهت تقویت مهارت اسپیکینگ تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. یکی از مواردی که می‌تواند در کنار مطالعه این منابع کاربردی به شما کمک کند، شرکت در دوره‌های مختلف آیلتس است. قرار گرفتن در یک محیط انگلیسی‌زبان می‌تواند به سرعت باعث تقویت مهارت انگلیسی شما شود. همان‌طور که اشاره کردیم، کتاب‌ها و منابع موجود برای تقویت مهارت اسپیکینگ تنوع بسیار بالایی دارند. این کتاب‌ها می‌توانند افرادی از مبتدی‌ترین تا پیشرفته‌ترین سطح را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنند.

در ادامه با تعدادی از بهترین کتاب‌های موجود برای تقویت مهارت speaking آشنا می‌شویم:

  • کتاب Comprehensive IELTS Speaking
  • کتاب Collins English for exams Speaking for IELTS
  • کتاب Collins Speaking for IELTS
  • کتاب IELTS advantage
  • کتاب IELTS Spealing ultimate
  • کتاب Get IELTS Band 9 Speaking

کتاب Comprehensive IELTS Speaking

کتاب Comprehensive IELTS Speaking؛ یکی از بهترین منابع برای اسپیکینگ آیلتس

در صورتی که به دنبال یک کتاب آموزشی با دسته‌بندی گسترده و موضوعات مختلف می‌گردید، کتاب Comprehensive IELTS Speaking بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس به شمار می‌آید. استفاده از این کتاب باعث گسترش چشمگیر دایره لغات شما می‌شود و با آموزش نکات گرامری کلیدی شما را برای شرکت در آزمون لیسنینگ آیلتس به بالاترین سطح آمادگی می‌رساند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب Comprehensive IELTS Speaking این است که شما می‌توانید در کنار مطالعه محتوای کتاب، برای آشنایی بیشتر با موضوعات کتاب از محتوای ویدئویی که به همراه کتاب به دست شما می‌رسد هم استفاده کنید. افرادی که در مهارت اسپیکینگ در سطح متوسط رو به بالا قرار دارند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی از محتوای آموزشی این کتاب استفاده کنند. شما می‌توانید با مطالعه این منبع نمره اسپیکینگ خود را تا سطح ۸ ارتقا دهید.

Collins English for exams Speaking for IELTS

کتاب Collins English for exams Speaking for IELTS؛ یک منبع جامع برای اسپیکینگ آیلتس

انتشارات کالینز به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های فعال در زمینه چاپ کتاب‌های آموزشی آیلتس شناخته می‌شود. بسیاری از متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس برای تقویت هر یک از مهارت‌های چهارگانه خود در زبان انگلیسی از کتاب‌های آموزشی این مجموعه استفاده می‌کنند. کتاب کاربردی Collins English for exams Speaking for IELTS از نظر بسیاری از اساتید بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس است.

در این کتاب با پرداختن به مطالب و موضوعات مختلف، تلاش برای آشنایی با مهم‌ترین نکات گرامری و آموزش تلفظ صحیح کلمات در زبان انگلیسی، متقاضی می‌تواند مهارت اسپیکینگ خود در زبان انگلیسی را به بالاترین سطح ممکن برساند. حتی در صورتی که شما در سطح مبتدی قرار داشته باشید، می‌توانید با استفاده از محتوای آموزشی کتاب Collins English for exams Speaking for IELTS نمره آیلتس خود را به بالای ۶.۵ برسانید.

کتاب IELTS advantage

کتاب IELTS advantage؛ بهترین گزینه برای کسب نمره ۷ به بالا در اسپیکینگ آیلتس

کتاب IELTS advantage یکی از منابع اصلی تقویت مهارت اسپیکینگ به شمار می‌رود. این مبنع برای آن دسته از افرادی که قصد کسب نمره ۷ به بالا در آزمون آیلتس را دارند به عنوان بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس شناخته می‌شود. از اهداف اصلی این کتاب می‌توان به توضیح مهم‌ترین نکات گرامری، ارائه توضیحات دقیق درباره آزمون اسپیکینگ، توضیح ساختارها، آشنایی با مهم‌ترین واژگان و اصطلاحات و معرفی سوالات متداول آزمون آیلتس اشاره کرد.

کتاب Get IELTS Band 9 Speaking

کتاب Get IELTS Band 9 Speaking با تکنیک‌های نوین برای پاسخ‌گویی به سوالات

در صورتی که برای شرکت در بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس به دنبال منبعی می‌گردید که کاربردی‌ترین استراتژی‌های لازم برای پاسخگویی به سوالات را به شما آموزش دهد، کتاب Get IELTS Band 9 Speaking بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در این کتاب شما می‌توانید با مشاهده مثال‌های متفاوت با روش صحیح پاسخ‌دهی به سوالات برای کسب نمره مورد نظر خود آشنا شوید.

بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس

دوره‌های آموزشی؛ مکملی برای مطالعه بهترین کتاب اسپیکینگ آیلتس

مطالعه منابع آموزشی برای تقویت مهارت اسپیکینگ در زبان انگلیسی به تنهایی کافی نیست. شما برای ارتقای سطح اسپیکینگ خود باید بتوانید با سایر زبان‌آموزان مکالمه داشته باشید. در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم که علاوه‌بر استفاده از بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس، در دوره‌های آموزشی کاربردی آموزشگاه‌های معتبر نیز شرکت کنید.

ایران آموزشگاه به عنوان مرجع اصلی معرفی برترین آموزشگاه‌های فعال در زمینه آیلتس شناخته می‌شود. در صورتی که تمایل دارید برای کسب بالاترین نمره در بخش اسپیکینگ در دوره‌های آموزشی موسسه‌های معتبر شرکت کنید، می‌توانید برای انتخاب ” بهترین آموزشگاه آیلتس ” از مطالب وبسایت ما استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین کتاب برای تقویت اسپیکینگ آیلتس کدام منبع است؟

انتخاب بهترین کتاب برای اسپیکینگ آیلتس بیشتر به سطح شما در زبان انگلیسی بستگی دارد، اما از کاربردی‌ترین منابع می‌توان به مجموعه کتاب‌های انتشارات کالینز اشاره کرد.

بهترین کتاب برای آشنایی با سوالات اسپیکینگ آیلتس کدام منبع است؟

کتاب IELTS Speaking and Actual Tests از بهترین منابعی است که می‌تواند برای آشنایی با نمونه سوالات آزمون اسپیکینگ به شما کمک کند.

آیا می‌توان برای تقویت مهارت گفتاری از منابع دیگری استفاده کرد؟

شما می‌توانید برای تقویت مهارت گفتاری خود در زبان انگلیسی از منابع موجود در پلتفرم‌های مختلف مانند یوتیوب نیز استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *