شرایط بازیگری در امارات

مقدمه‌ای بر شناخت شرایط بازیگری در امارات

بازیگری از جمله رشته‌های تخصصی و مهم است که بدون ارتقای مهارت‌های بدنی، بیانی و روانی امکان موفقیت در آن وجود ندارد. امارات به‌عنوان یک کشور پیشرو در زمینه خدمات گردشگری و تبلیغات، شرایط مناسبی را برای حضور بازیگران به وجود آورده است. رشد سریال‌سازی در سال‌های اخیر و نیاز به بازیگرانی ماهر برای آیتم‌های تلویزیونی و اجرای صحنه‌ای، این کشور را به مقصد اصلی بسیاری از بازیگران تبدیل ‌کرده است. متقاضیان حضور برای آموزش بازیگری یا شرکت در پروژه‌های سینمایی و سریال‌سازی امارات باید دارای شرایط ویژه‌ای باشند. بر همین اساس در این صفحه از ایران آموزشگاه به بررسی شرایط بازیگری در امارات می‌پردازیم.

شرایط بازیگری در امارات

تسلط کامل به زبان عربی؛ مهم‌ترین شرط بازیگری در امارات

پیش از پرداختن به شرایط اصلی برای حضور بازیگران در پروژه‌های بین‌المللی سینمایی امارات، ذکر یک نکته الزامی است. برای آموزش در دانشگاه‌ها، حضور در دوره‌ها و ورکشاپ‌های بازیگری و فعالیت به‌عنوان بازیگر در سینمای امارات، شما حتما باید به زبان عربی مسلط باشید. ازآنجایی‌که بیشتر مراکز آموزش بازیگری امارات، آموزش‌های خود را به زبان عربی به هنرجویان ارائه می‌دهند، بدون تسلط به زبان عربی شانسی برای موفقیت به‌عنوان بازیگر در امارات نخواهید داشت.

شرایط عمومی بازیگری در امارات

حضور در پروژه‌های بین‌المللی و افزایش شانس برای فعالیت به‌عنوان بازیگر خارجی در کشوری دیگر، نیاز به داشتن برخی استانداردها دارد. به‌طورکلی مجموعه‌های آموزش بازیگری در امارات یا تهیه‌کنندگان فیلم و سریال در این کشور، برای انتخاب بازیگران شرایط زیر را مد نظر قرار می‌دهند:

  • اخذ مدرک بین‌المللی از مجموعه‌های آموزشی امارات یا مراکز معتبر کشور هنرجو
  • دریافت نمونه کارهای مختلف از بازیگر در طی زمان فعالیت
  • رنج سنی بین ۱۸ تا ۴۵ سال برای شروع آموزش‌ها
  • تجربه بالا برای متقاضیان حضور در بازار کار
  • نداشتن سابقه کیفری بین‌المللی

شرایط حضور بازیگران بزرگسال با کودکان در سینمای امارات متفاوت است

بازیگری کودک یک رشته تخصصی است که بر اساس تکنیک‌ها و متدهای خاصی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شوند. تست‌های بازیگری و آموزشگاه‌های بازیگری در امارات، برای کودکان رویکردی متفاوت و بر اساس تکنیک‌های روانشناسانه و اتودهای جمعی و خلاقانه در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید برای ثبت نام فرزند خود در دوره‌های بازیگری داخل کشور و آمادگی بیشتر آن‌ها برای حضور در بازار کار امارات، از لیست منتشر شده در صفحه ” لیست کلاس بازیگری کودک در ایران ” سایت ایران آموزشگاه کمک بگیرید.

شرایط بازیگری در امارات

روش‌های حضور به‌عنوان بازیگر در امارات

حضور به‌عنوان بازیگر در امارات روش‌های مختلفی دارد. بازیگران برای حضوری موثر و موفق در بازیگری بین‌المللی، باید با شرایط بازیگری در امارات آشنا باشند. بر همین اساس در ادامه به معرفی روش‌های ورود بازیگران به بازار کار بازیگری در امارات می‌پردازیم و شرایط هر کدام را بررسی می‌کنیم.

۱. شرکت در دوره‌ها و ورکشاپ‌های معتبر بازیگری امارات

اولین روش بازیگری در امارات، شرکت در دوره‌ها ورکشاپ‌های بازیگری معتبر این کشور است. دوره‌های آموزش بازیگری امارات با ارائه آموزش‌هایی تخصصی درباره ارتقای مهارت‌های بدن، بیان، تخیل، تنفس و صداسازی، بداهه‌پردازی، بیان بدنی و … انواع تکنیک‌های پیشرفته بازیگری را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

برخی از مهم‌ترین تکنیک‌های بازیگری ارائه شده در دوره‌های بازیگری امارات عبارت‌اند از:

  • چگونگی استفاده از حواس شش‌گانه برای رسیدن به حس در بازیگری
  • شناخت مراکز نیروی بدن و کاربرد هر کدام در رهاسازی و تنش‌زدایی
  • آموزش تکنیک‌های بدنی منحصربه‌فرد برای بازیگری موزیکال
  • نقش روانشناسی در تحلیل شخصیت
  • شناخت لحظه در بازیگری

شرایط بازیگری در امارات

۲. ثبت نام در دانشگاه‌های بازیگری امارات

یکی دیگر از معتبرترین روش‌های بازیگری در امارات تحصیل در دانشگاه‌های این کشور است. سندیکاهای بین‌المللی انتخاب بازیگر در امارات بر اساس مدارج طی شده توسط بازیگران، اخذ مدارک دانشگاهی بازیگری را یکی از شرایط بازیگری در امارات می‌دانند. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در دانشگاه‌های این کشور در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام کنند و از آموزش‌های جهانی دانشگاه‌های این کشور آسیایی پیشرفته بهره‌مند شوند.

۳. اخذ مدرک بین‌المللی داخلی؛ از روش‌های ورود به بازار کار بین‌المللی بازیگری در امارات

روش مناسب دیگر برای علاقه‌مندان بازیگری در امارات، حضور در دوره‌های معتبر داخلی و اخذ مدرک بین‌المللی این دوره‌ها است. دانشگاه‌های دولتی بازیگری و برخی آموزشگاه‌ها با آموزش اصولی متناسب با استانداردهای روز دنیا، شرایط مناسبی برای حضور بازیگران در بازار کار خارجی به وجود می‌آورند. شما می‌توانید برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه‌های بازیگری کشور، به صفحه ” لیست کلاس بازیگری در ایران ” در ایران آموزشگاه سری بزنید و مرکز آموزشی مناسب خود را برای شروع آموزش‌هایتان انتخاب کنید.

۴. شرکت در تست‌های بازیگری بین‌المللی

رایج‌ترین روش برای حضور بازیگر در پروژه‌های خارجی شرکت در تست‌های بازیگری بین‌المللی است. بازیگران باتجربه و حرفه‌ای که شرایط بازیگری در امارات را دارند، می‌‌توانند با شرکت در تست‌های سینمایی و سریالی معتبر امارات، شانس خود را برای حضور در بازار کار جهانی این رشته افزایش دهند. اگر به دنبال شناخت استانداردهای جهانی تست بازیگری هستید، مطالعه مقاله موجود در صفحه ” تست بازیگری ” اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شرایط بازیگری در امارات

فرصت‌های بی‌نظیر شغلی پیش روی بازیگران در امارات

امارات از جمله کشورهای پیشرو در صنعت سریال‌سازی بوده که در سال‌های اخیر تعداد مخاطبان بین‌المللی سریال‌های آن، رشد چشمگیری داشته است. به همین دلیل با افزایش تولیدات سریالی، نیاز به بازیگران مجرب و باتجربه در پروژه‌های امارات بیش از پیش احساس می‌شود. بازیگران خارجی که به زبان عربی تسلط کاملی دارند، می‌توانند با حضور در دوره‌های معتبر امارات یا اخذ مدرک از مجموعه‌های معتبر داخلی، مسیر بین‌المللی بازیگری خود را در کشوری پیشرفته و نزدیک به ایران دنبال کنند.

یادگیری، تخصص و تجربه؛ بهترین راهکار بازیگری در امارات

بدون داشتن تخصص، اخلاق حرفه‌ای، تجربه و پشت سر گذاشتن آموزش‌هایی تخصصی، هیچ راهی برای ورود به بازار کار بازیگری بین‌المللی وجود ندارد. بسیاری از افرادی که از نظر عمومی شرایط بازیگری در امارات را دارند، به دلیل عدم دانش تخصصی و تجربه کافی نتوانستند تجربه حضور بین‌المللی در عرصه بازیگری را تجربه کنند. بر همین اساس توصیه می‌کنیم پیش از اقدام برای حضور در امارات به‌عنوان بازیگر، در دانشگاه‌ها یا آموزشگاه‌های معتبر بازیگری شرکت کنید و مهارت‌های مختلف بازیگری را در خود پرورش دهید. همچنین مراکزی را انتخاب کنید که از درجه علمی بالایی برخوردار بوده و مدارک آن‌ها در خارج از کشور نیز معتبر هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *