سریال بی‌نظیر برای آموزش زبان انگلیسی

آیا دیدن سریال به آموزش زبان انگلیسی کمک می‌کند؟

تماشای سریال یک روش سرگرم‌کننده برای بهبود زبان انگلیسی است. ممکن است واژگان انگلیسی زیادی بدانید اما در درک و بیان آن‌ها مشکل داشته باشید. از آنجا که شاید شما کلمات را اشتباه تلفظ می‌کنید بنابراین گوش دادن و صحبت کردن نیز برای شما دشوار می‌شود. تماشای سریال‌های تلویزیونی به شما کمک می‌کند که مهارت‌های چندگانه شما در یادگیری زبان افزایش یابد. هنگامی که یک سریال را برای آموزش زبان انگلیسی تماشا می‌کنید این امکان را به شما می‌دهد که با کلمات جدید آشنا شوید و همچنین گوش دادن برای شما آسان‌تر شود؛ به‌علاوه باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

مزایای یادگیری زبان با سریال

مزایای سریال برای آموزش زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی، غیر از کتاب‌ها و مقالات مناسب، ابزارهای بصری و شنیداری در جهت پیشرفت شما در زبان انگلیسی بسیار ضروری و مفید هستند. برخی از مزایای سریال برای آموزش زبان انگلیسی عبارت‌اند از:

  • ترکیب جملات شما طبیعی می‌شود
  • افزایش انگیزه زبان‌آموزی
  • بالا رفتن مهارت‌های شنیداری و گفتاری
  • آشنایی با انواع لهجه‌های زبان انگلیسی

سریال برای آموزش زبان انگلیسی

۱۰ سریال برتر برای آموزش زبان انگلیسی

با توجه به توضیحات داده شده دیدن سریال برای آموزش زبان انگلیسی بسیار مفید و کاربردی است. در ادامه با در نظر گرفتن محتوا و اثربخشی برخی از این سریال‌ها، ۱۰ مورد از برترین سریال‌هایی که در امر زبان‌آموزی موثر هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. سریال How I Met Your Mother

سریال How I Met Your Mother داستان شخصیت اصلی تد مازبی است که در حال بازگویی داستان چگونگی و زمان آشنایی با همسرش می‌باشد. ماجراهای تد در سال ۲۰۰۵ زمانی که او ۲۷ ساله بود آغاز می‌شود. تد در طول سریال ماجراهای این آشنایی را برای فرزندانش بازگو می‌کند.

۲. سریال The Big Bang Theory

سریال The Big Bang Theory ژانری کمدی دارد و یک سریال مفید برای آموزش زبان انگلیسی است. این سریال درباره گروهی از دوستان بداخلاق می‌باشد که با هم در دانشگاه کار می‌کنند و انواع مختلف تحقیقات و آزمایش‌های علمی را انجام می‌دهند.

۳. سریال Saturday Night Live

سریال Saturday Night Live، یک برنامه طنز زنده هفتگی است و دارای تعداد زیادی کنش‌های کمدی کوتاه و مختلف می‌باشد که حدود ۶۰ دقیقه بدون تبلیغات به طول می‌انجامد. اغلب یک هنرپیشه یا خواننده مشهور میزبان نمایش است.

۴. سریال Modern Family

در ادامه معرفی سریال برای آموزش زبان انگلیسی به سریال Modern Family می‌رسیم. خانواده مدرن یک نمایش کمدی بسیار محبوب است که داستان‌های سه خانواده مرتبط را دنبال می‌کند و چالش‌های زندگی خانوادگی جدید و غیرمتعارف آمریکایی‌های قرن بیست و یکم را نشان می‌دهد.

۵. سریال Ugly Betty

سریال Ugly Betty، حول محور شخصیت بتی سوارز که یک دختر لاتین‌تبار مهربان و شیرین اهل نیویورک است، می‌چرخد. او فاقد مهارت‌های اجتماعی اولیه و اعتماد به نفس می‌باشد. در طول سریال بتی از یک دختر معمولی نامحبوب به یک دستیار شخصی در مجله مد تبدیل می‌شود.

۶. سریال Friends

سریال Friends یکی از مشهورترین منابع آموزش برای زبان انگلیسی است. این مجموعه بلند، داستان شش دوست جوان را دنبال می‌کند که زندگی آن‌ها با هم‌اتاقی، همسایه و دوستان دبیرستانی قدیمی به هم پیوند خورده است و همگی در یک آپارتمان سکونت دارند. ژانر کمدی این سریال، زندگی روزمره، فراز و نشیب‌های آن‌ها را نشان می‌دهد.

۷. سریال American Horror Story

سریال American Horror Story، یک سریال چندفصلی در ژانر ترسناک است. هر فصل در یک بازه زمانی مشخص و داستانی متفاوت دنبال می‌شود. داستان سریال در بیمارستان‌های روانی، یک سیرک سیار، خانه‌ای  خالی از سکنه، یک هتل پر‌زرق‌و‌برق و یک انجمن مخفی جادوگری آغاز می‌شود. جالب اینجا است که بسیاری از اتفاقات این نمایش بر اساس حوادث واقعی تنظیم شده‌اند.

۸. سریال Desperate Housewives

سریال Desperate Housewives محصول شرکت آمازون است و یک سریال مفید دیگر برای آموزش زبان انگلیسی به‌شمار می‌رود. این درام هوشمندانه زندگی روزمره گروهی از زنان بسیار متفاوت را در طول ۱۳ سال نشان می‌دهد. بینندگان می‌توانند علاوه بر یادگیری و تقویت زبان، با بخشی از زندگی شخصیت‌ها همراه شوند و مبارزات روزمره خانگی آن‌ها را  تماشا کنند.

۹. سریال The Walking Dead

نام سریال The Walking Dead را احتمالا بسیاری از ما به‌خاطر جذابیت زیاد آن شنیده‌ایم. داستان این سریال محبوب با شخصیت ریک گرایمز که از کما بیدار شده آغاز می‌شود. او ناگهان می‌فهمد که بیشتر انسان‌ها به یک بیماری خاص مبتلا هستند که آن‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند. ریک به گروهی از بازماندگان می‌پیوندد وتبدیل به رهبر آن‌ها می‌شود.

۱۰. سریال Grey’s Anatomy

سریال Grey’s Anatomy، راجع به شخصیت اصلی، دکتر مردیث گری می‌باشد که هدف او فارغ‌التحصیلی به‌عنوان یک جراح و پزشک است. این نمایش بینندگان را به زمانی می‌برد که گری به‌همراه جراحان دیگر در بیمارستان سیاتل گریس، در هر قسمت با مسائل مختلف پزشکی سروکار دارند. همچنین مقدار زیادی درام در این سریال وجود دارد که بینندگان را علاقه‌مند نگه خواهد داشت.

کلاس زبان انگلیسی

ایران آموزشگاه؛ مرجعی برتر برای یافتن آموزشگاه‌های زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی نیاز به توجه و استمرار زیادی در مسیر زبان‌آموزی دارد. همانطور که اشاره شد برای پیشرفت در این راه شما نیاز به ابزرهایی مفید و کاربردی دارید. یکی از این ابزارها تماشای سریال برای آموزش زبان انگلیسی است. راهکار دیگر نیز شرکت در دوره‌های آموزشگاه‌های برتر زبان انگلیسی است. مجموعه ایران اموزشگاه غنی‌ترین بانک اطلاعاتی آموزشگاه‌های ایران است. شما می‌توانید در سایت ما بهترین کلاس زبان انگلیسی و دوره‌های زبان انگلیسی را مشاهده و انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *