سایت برای تقویت زبان انگلیسی

سایت‌های برتر برای تقویت زبان انگلیسی

یکی از روش‌های مفید برای تقویت زبان انگلیسی استفاده از وبسایت‌های آموزش زبان است. در این رابطه وبسایت‌های معتبر بسیار زیادی وجود دارند. از جمله این سایت‌ها می‌توان به BBC Learning English، LearnEnglish، Lingua، English Central، Duolingo، Phrasemix، WordReference، British Council، ، easy world of English، Perfectly Spoken و بسیاری از سایت‌های دیگر اشاره کرد. در این مطلب با ۱۰ سایت خوب برای تقویت زبان انگلیسی آشنا می‌‌شوید.

۱. سایت معتبر BBC Learning English برای تقویت زبان انگلیسی

شاید با اطمینان بتوان گفت که یکی از برترین وبسایت‌های آموزش زبان انگلیسی با قابلیت‌های گوناگون، سایت BBC Learning English است. این وبسایت با داشتن تعداد بسیار زیادی ویدئوهای مستندهای زبان اصلی، آموزش زبان، فایل‌های صوتی پادکست و بسیاری از قابلیت‌های دیگر یکی از اصلی‌ترین منابع آموزش و تقویت زبان انگلیسی به‌شمار می‌رود. استفاده از این وبسایت رایگان است و برای زبان‌آموزان سطح متوسط و پیشرفته توصیه می‌شود.

۲. سایت LearnEnglish

از دیگر سایت‌های معتبر یادگیری و تقویت زبان انگلیسی می‌توان به سایت LearnEnglish اشاره کرد. این وب سایت نیز دارای فایل‌های صوتی و تصویری باکیفیت متعددی است که کاربران با استفاده از این فایل‌ها می توانند اطلاعات موردنیاز خود را کسب کنند.

سایت Lingua

۳. سایت Lingua؛ یک سایت جدید تقویت زبان انگلیسی

وبسایت Lingua برخلاف دو سایت قبلی از روند دیگری پیروی می‌کند؛ آن هم مربوط به سوالات متعدد و امتحانات زبان در سطح‌های مختلف است. با استفاده از این وبسایت می‌توانید به راحتی آزمون‌های تعیین سطح را طی کنید و سطح زبان خود را پیدا کنید. همچنین با استفاده از فایل‌های آموزشی این وبسایت می‌توانید زبان خود را ارتقا دهید.

۴. سایت English Central

از دیگر سایت‌های معروف در زمینه ارتقا زبان انگلیسی می‌توان به سایت English Central اشاره کرد. این وبسایت رایگان به صورت تخصصی روی مهارت شنیداری یا همان لیسنینگ تمرکز دارد و با استفاده از فایل‌های صوتی به شما کمک می‌کند تا سطح زبان خود را در بخش لیسنینگ تقویت کنید. همچنین این سایت برای تقویت تلفظ کلمات نیز استفاده می‌شود. با استفاده از یکی میکروفون کلمات گفته شده در سایت را روخوانی می‌کنید و سپس به شما اعلام ‌می‌شود که چند درصد از تلفظات شما غلط است و شیوه درست را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 سایت duolingo

۵. سایت Duolingo

با استفاده از سایت Duolingo می‌توانید زبان انگلیسی را از سطح ابتدایی شروع کنید و مهارت خود را تا سطح پیشرفته ارتقا دهید. در این وبسایت آزمون‌ها و بازی‌‌های مختلفی وجود دارند که به شما کمک ‌می‌کنند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید به شیوه‌ای جدید زبان انگلیسی را بیاموزید.

البته این سایت قابلیت‌های دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از آزمون تعیین سطح که باعث شناسایی سطح زبانی کاربران می‌شود
  • آزمون‌ها و فایل‌های آموزشی کوتاه به شما کمک ‌می‌کند در بازه زمانی کوتاهی بتوانید به مطالعه زبان بپردازید
  • این سایت از ۲۵ زبان دنیا پشتیبانی می‌کند که این موضوع باعث یادگیری آسان کاربران می‌شود

۶. سایت Phrasemix

از دیگر سایت‌های معتبر تقویت زبان انگلیسی می‌توانیم به سایت Phrasemix اشاره کنیم. این سایت بیشتر بر تقویت مهارت مکالمه با ارائه عبارات مهم زبانی تمرکز دارد. البته از آنجایی که این عبارات مهم به‌صورت صوتی برای کاربران پخش می‌شوند، می‌توان گفت که این وبسایت تاحدی نیز می‌تواند باعث تقویت مهارت شنیداری شما نیز شود.

۷. سایت WordReference؛ تقویت زبان انگلیسی و یادگیری عبارات خاص

برای افرادی که از سطح زبان نسبتا بالاتری برخوردار هستند، یکی نکات مهم استفاده از عبارت‌ها و اصطلاحات خاص است. وبسایت وردرفرنس یکی از سایت‌هایی است که با نوع طراحی تعاملی خود و عبارات و اصطلاحات خاص، کمک ویژه‌ای به کاربران سطح پیشرفته‌ می‌کند. همچنین افراد می‌توانند با برقراری ارتباط با افراد بومی نیز اطلاعات بیشتری را در این زمینه دریافت کنند.

britishcouncil

۸. سایت British Council

یکی دیگر از معتبرترین سایت‌های آموزش و تقویت زبان انگلیسی وبسایت بریتیش کانسیل است. این وبسایت برخلاف سایر سایت‌های معرفی شده در این مطلب فضای کاربری رایگان ندارد و برای استفاده از قابلیت‌های آن نیاز به پرداخت اشتراک ماهیانه خواهید داشت. این سایت برای افراد با سطح زبانی مبتدی تا پیشرفته مناسب است و می‌توانید با گذراندن آزمون‌های هر سطح، به مرحله‌ای جدید از آموزش زبان وارد شوید. علاوه بر این موارد، این سایت دارای فیلم‌ها، پادکست‌ها و بسیاری از مطالب مفید می‌باشد.

۹. سایت easy world of English

سایت easy world of English یکی دیگر سایت‌های معروف تقویت زبان است که با محتوای رایگان خود با کمک زبان‌‌موزان می‌آید. این سایت نیز دارای دروس آموزشی رایگان دررابطه با گرامر، مهارت خواندن، تلفظ و دیکشنری است.

۱۰. سایت Perfectly Spoken؛ سایتی معتبر و جدید با رابط کاربری متفاوت

یکی از متفاوت‌ترین سایت‌های آموزش زبان وبسایت Perfectly Spoken است. برای بهره‌مند شدن از مزایای این سایت ابتدا نیاز است تا ثبت نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. پس از انجام این مراحل در یک آزمون جامع ابتدا سطح زبان خود را تعیین خواهید کرد. اگرچه این وبسایت رایگان است اما ممکن است برای شرکت در برخی دوره‌ها به پرداخت هزینه نیاز داشته باشید. علاقه مندان به حضور در کلاس های حضوری میتوانند کلاس مورد نظر خود را از لیست مراکز آموزش زبان کشور انتخاب کنند.

انتخاب برترین آموزشگاه زبان در ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بزرگترین پایگاه اطلاعات آموزشگاه‌های کشور است. شما برای تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی می‌توانید بهترین موسسه زبان انگلیسی و بهترین دوره‌های زبان انگلیسی را در سایت ما انتخاب کنید. شما همچنین ‌می‌توانید از بین دوره‌‌های حضوری و آنلاین دوره مناسب را برای خود انتخاب کنید.

سوالات متداول

مهمترین سایت تقویت زبان انگلیسی کدام است؟

مهمترین سایت آموزش و تقویت زبان سایت BBC Learning English است که با وجود فیلم‌ها و فایل‌های صوتی آموزشی کمک ویژه در ارتقا سطح زبان کاربران می‌کند.

کدام سایت تقویت زبان انگلیسی به شما امکان برقراری ارتباط با افراد بومی را می‌دهد؟

سایت WordReference یکی از نمونه‌های کارآمد سایت‌ها و برنامه‌های تعاملی و برقرارکننده ارتباط با افراد بومی است که به شما در کسب اطلاعات بیشتر می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *