ساده ترین روش رنگ مو

ساده ترین روش رنگ مو؛ تکنیک‌های ساده جذابیت

رنگ کردن مو یکی از متفاوت‌ترین و ساده‌ترین تغییراتی است که هر کس می‌تواند در ظاهر خود ایجاد کند. بسیاری از افراد این کار را در خانه و با استفاده از رنگ‌ موهای طبیعی و شیمیایی انجام می‌دهند و بعضی افراد برای رنگ کردن مو به آرایشگاه می‌روند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ایجاد تغییرات ظاهری با رنگ کردن موهای خود علاقه دارید، این مطلب مناسب شما است تا با ساده‌ ترین روش رنگ مو آشنا شوید.

ساده ترین روش رنگ مو

ساده ترین روش رنگ مو در خانه چیست؟

کاسه، رنگ، اکسیدان و قلم‌مو را خریداری کرده‌اید و آماده رنگ کردن موها هستید؟ تهیه ابزار مورد نیاز اولین قدم برای رنگ کردن موها است اما از آن مهم‌تر آشنایی با چگونه رنگ کردن موها است. روش‌های مختلفی برای رنگ کردن مو وجود دارد که بعضی از آن‌ها حرفه‌ای و بعضی دیگر روش‌های ساده خانگی هستند. طبیعتا رنگ کردن مو با روش‌های حرفه‌ای نتیجه‌ای بهتر از رنگ کردن مو با روش‌های ساده خانگی دارد که نیاز هست آموزش های لازم از صفحه ” دوره آموزش رنگ مو ” آموخته شود اما گاهی روش‌های ساده هم نتایج اعجاب انگیز دارند. چند مورد از این روش‌ها عبارتند از:

۱. استفاده از رنگ‌های طبیعی قبل از رنگ کردن مو

برای اینکه رنگ مویی یکدست، خوشرنگ و زیبا داشته باشید، قبل از رنگ کردن مو با رنگ‌های شمیایی از رنگ‌های طبیعی استفاده کنید. رنگ‌های طبیعی بر پایه گیاهان هستند، سریع‌تر و بیشتر از رنگ‌های شیمیایی رنگ می‌گیرند اما موقتی هستند و خیلی زود از روی مو پاک می‌شوند اما استفاده از آن‌ها پیش از استفاده رنگ‌های شیمیایی این مزیت را دارد که ماندگاری رنگ شیمیایی را بیشتر کرده و اثر آن روی موها را نیز یکنواخت می‌کند.

۲. استفاده از کلاه مخصوص

اگر قصد ایجاد هایلایت لابه لای موهای خود را دارید اما وقتی برای رفتن به آرایشگاه ندارید، کلاه مخصوص این کار را خریداری کنید و به ساده‌ترین شکل بین موها هایلایت ایجاد کنید. برای هایلایت کردن مو در خانه به غیر از کلاه مخصوص، استفاده از اکسیدان مناسب هم از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی دیگر از محصولاتی که به انجام ساده این کار در خانه کمک می‌کند، پودر دکلره است. استفاده از پودر دکلره قبل از هایلایت کردن، انجام این کار را ساده‌تر و رنگ پذیری مو را بیشتر می‌کند.

۳. استفاده از ظرف سس، ساده ترین روش رنگ مو

برای رنگ کردن یکنواخت مو باید موها را دسته کنید، برس را روی هر دسته کشیده و رنگ را میان تمام دسته‌ها از ریشه تا ساقه پخش کنید اما این کار نیاز به مهارت دارد. اگر مهارت این کار را ندارید یا در رنگ کردن مو مبتدی هستید، یک روش بسیار ساده و ابتدایی برای شما وجود دارد و آن، استفاده از ظرف سس است. ترکیب رنگ و اکسیدان را آماده کنید و آن را در یک ظرف خالی سس بریزید. سپس موها را با دست جدا کرده و رنگ را از ریشه به سمت ساقه بریزید.این روش برای مبتدیان، به خصوص افرادی که موهای کوتاهی دارند، بسیار مناسب است.

ساده ترین روش رنگ مو

نکاتی برای بهتر رنگ کردن مو

این موضوع که کدام روش را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب می‌کنید، سلیقه‌ای است و به تجربه و مهارت شما در انجام این کار بستگی دارد اما در تمام روش‌های رنگ کردن مو، نکاتی وجود دارد که توجه به آن‌ها نتیجه این کار را بهبود می‌بخشند. برخی از این نکات که به داشتن موهایی خوشرنگ و خوش حالت بعد از رنگ کردن کمک می‌کنند، عبارتند از:

  • قبل و بعد از رنگ کردن مو از شامپو مخصوص و مناسب موی خود استفاده کنید
  • بعد از رنگ کردن مو استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار، اتو مو و… را به حداقل برسانید
  • بعد از رنگ کردن مو از قرار گرفتن زیر نور آفتاب خودداری کنید و در صورت لزوم موی خود را با شال یا کلاه بپوشانید
  • استفاده از محصولات مراقبتی مانند کرم یا اسپری‌های محافظت از مو را جدی بگیرید و پس از هر بار استحمام از آن‌ها استفاده کنید
  • از رنگ موهای معتبر و سازگار با موی خود استفاده کنید تا مو در اثر رنگ کردن آسیبی نبیند

ساده ترین روش رنگ مو

آشنایی با ساده ترین روش رنگ مو، نیاز همه خانم‌های زیباپسند

رنگ کردن مو یکی از کارهایی است که همه خانم‌هایی که به تنوع و زیبایی ظاهر خود اهمیت می‌دهند، باید از آن اطلاع داشته باشند. روش‌های مختلفی برای رنگ کردن مو وجود دارد که هر فرد بسته به مهارت‌های خود امکان استفاده از آن‌ها را دارد. در این مطلب تلاش کردیم تا ساده ترین روش رنگ مو که مناسب همه خانم‌ها با هر میزان تسطلی به کارهای زیبایی است را معرفی کنیم.

برای آشنایی با نکات بیشتر در مورد ترکیب رنگ مو ، از صفحه آموزش ترکیب رنگ مو دیدن فرمایید.

آسان‌ترین روش رنگ کردن مو با مواد طبیعی

مواد طبیعی یکی از گزینه‌هایی است که شما برای رنگ کردن موهایتان می‌توانید از آن استفاده کنید به‌خصوص اگر روی سلامت موهایتان حساسین، استفاده از این مواد طبیعی به حفظ بیشتر سلامت موهایتان کمک می‌کند. ما در زیر چند روش آسان برای رنگ کردن مو با استفاده از مواد طبیعی را به شما معرفی می‌کنیم.

استفاده از دم‌کرده دارچین: برای این روش شما می‌توانید مقداری دارچین را روی حرارت قرار داده تا به‌خوبی دم بکشد. بعد از خنک شدن آن را روی سرتان قرار داده و پس از ۶ ساعت بشویید.

استفاده از ترکیب عسل و آبلیمو: برای این روش از ۲ قاشق دارچین، ۱ قاشق آبلیمو و یک فنجان عسل استفاده کنید. این مواد را باهم ترکیب کرده و روی موهایتان قرار دهید. پس ۳ الی ۴ ساعت موهایتان را آبکشی کرده و تغییر آن را ببینید.

پرسش و پاسخ

ساده ترین روش رنگ مو برای مبتدیان کدام است؟

استفاده از ظرف سس، یک روش خلاقانه و ساده برای رنگ کردن مو در خانه توسط مبتدیان است.

برای رنگ کردن موها در خانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

شستشوی مو با شوینده‌های مناسب، پرهیز از استفاده محصولات حرارتی مانند سشوار و مراقبت از موها با محصول مناسب و سازگار، به ساده‌تر رنگ کردن مو کمک می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *