مدل خط چشم امسال

خط چشم؛ عنصر اساسی تعیین کننده زیبایی شما

برای بسیاری از بانوان، خط چشم جزو لوازم ضروری زیبایی است. خط چشم برای مشخص کردن خطوط چشم استفاده می‌شود و محصولات آن در اشکال مختلفی از پودر و مایع گرفته تا ژل و موم تولید می‌شود. به طور کلی، استفاده از خط چشم در قسمت بیرونی چشم مناسب است، زیرا نباید مستقیما با چشم شما تداخل داشته باشد. وقتی شما بدانید که چه نوع خط چشمی را به‌کار بگیرید، اثر آن بر زیبایی شما شگفت‌انگیز خواهد بود. خط چشم می‌تواند، شکل صورت را تغییر دهد، زیبایی را افزایش ‌دهد و تعادل و تقارن را برای فرم چهره شما فراهم کند. با رونمایی از جدیدترین مدل‌های خط چشم امسال، پیدا کردن مدل مناسب به کاری دشوار تبدیل شده است. بنابراین در این مطلب جدیدترین مدل خط چشم امسال را به شما معرفی می‌کنیم.

خط چشم در آرایش

خط چشم؛ یکی از ابزارهای پرکاربرد آرایش

خط چشم یکی از پرکاربردترین محصولات زیبایی موجود در بازار است. این محصولات در انواع فرمولاسیون، رنگ و اندازه وجود دارند. خط چشم ژلی، خط چشم مدادی، خط چشم قهوه‌ای، خط چشم مایع، خط چشم سرمه و… از جمله این موارد می‌باشند.

این محصول جذاب آرایشی برای ایجاد جلوه‌های متفاوت مانند داشتن چشم‌هایی بزرگتر یا کوچکتر استفاده می‌شود. خط چشم می‌تواند تقریبا هر فرم چشمی را تغییر دهد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید هر‌کاری که دوست دارید را انجام دهید. به‌عنوان مثال می‌توانید خط را گرافیکی، ظریف، بالدار، دراماتیک یا رنگی بسازید.

البته اگر داشتن چشمانی درشت در آرایش، دغدغه شماست حتما نحوه صحیح آرایش برای درشت نشان دادن چشم را آموزش ببینید تا میکاپ دلخواه خود را داشته باشید.

همه بانوان احتمالا  قبول دارند که هیچ آرایشی بدون خط چشم کامل نیست. به احتمال زیاد نیز در حال حاضر چند خط چشم مختلف در کیف آرایش خود دارید. بهترین مساله در مورد این ماده اصلی میکاپ این است که می‌توان از آن به روش‌های بی‌شماری استفاده کرد و اشکال مختلفی دارد. ممکن است فکر کنید همه چیز را در مورد خط چشم می‌دانید، اما در این مطلب سعی داریم که جدیدترین مدل خط چشم امسال و کاربردهای آنان را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب نوع مدل خط چشم و تاثیر آن در زیبایی شما بیشتر بدانید.

جدیدترین و بهترین مدل خط چشم امسال

همانطور که توضیح داده شد خط چشم یک لوازم آرایشی بسیار ضروری برای بانوان است. در کنار انتخاب محصولات کاربردی در این زمینه شما باید بدانید که چه مدلی از خط چشم را می‌خواهید روی چشمان خود اجرا کنید. برای این منظور بهتر است به سراغ مدل‌های ترند بروید. بنابراین در ادامه برخی از گزینه‌های برتر و جدید را به شما معرفی می‌کنیم.

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای

۱. خط چشم گربه‌ای

بدون شک خط چشم گربه‌ای نمادین‌ترین نوع خط چشم در تمامی دوران صنعت مد و فشن است. این مدل با الهام از سبک مصری چشمان را کشیده و برجسته می‌کند. بسیاری از هنرمندان و سلبریتی‌های مشهور به‌تازگی از این خط چشم استفاده می‌کنند.

داشتن خط چشم گربه‌ای ایده‌آل به شکل چشم شما بستگی دارد، اما یکی از تکنیک‌هایی است که همیشه برای ایجاد ظاهر مناسب جواب می‌دهد. کوتاه و کوچک نگه داشتن ضربه‌هایتان توسط مداد چشم در این مدل اهمیت دارد. این کار ساخت و اتصال خطوط چشمی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.

خط چشم سیرن

خط چشم سیرن

مدل خط چشم سیرن

۲. خط چشم سیرن

خط چشم سیرن، در آرایش‌ چشم‌های شیک و جذاب کاربرد اساسی دارد. چشم‌ها به‌وسیله این مدل با تکنیک خط‌کشی در گوشه چشم باریک‌تر نشان داده می‌شوند تا ظاهر چشم به‌شکل کلاسیک برجسته شود. معمولا از مداد چشمی قهوه‌ای ملایمی به صورت ایجاد شکل بالدار برروی گوشه‌های داخلی و خارجی چشم خود استفاده می‌شود. در ادامه با استفاده از ریمل به چشم‌ها عمق و بعد بیشتری داده می‌شود. خط چشم سیرن به دلیل ترکیب‌پذیری خوب با انواع ریمل یکی از جدیدترین مدل های خط چشم امسال است.

مدل خط چشم تنگ

مدل خط چشم تنگ

۳. خط چشم تنگ

مدل‌های خط چشم با توجه به فرم صورت و چشم افراد طراحی و اجرا می‌شوند. خط چشم تنگ برای چشم‌های عمیق و پلک‌های ضخیم بیشتر کاربرد دارد. در این تایپ از خط چشم از تکنیک ساده‌ای برای ایجاد آن استفاده می‌شود. ابتدا از یک خط چشم مدادی با نوک تیز کمک بگیرید.

در مرحله دوم خط چشم را تا حد امکان به مژه‌تان نزدیک کنید. این عمل باعث می‌شود مژه‌های شما ضخیم‌تر به‌نظر برسند. خط چشم تنگ با مکانیزم تنگ کردن اطراف چشم، باعث بزرگنمایی چشم‌های شما نیز می‌شود.

خط چشم دودی

۴. خط چشم لک دار/ دودی؛ یکی از جدیدترین مدل های خط چشم امسال

در لیست جدیدترین مدل‌های خط چشم امسال، خط چشم لک دار/دودی جزو برترین مدل‌ها به‌شمار می‌رود. اگر به دنبال یک نسخه بهتر از خط چشم هستید، آن را پیدا کرده‌اید. راز آن در استفاده از یک مداد چشم قهوه‌ای-کرمی رنگ است. این متد جدید خط چشم با تمرکز بر افزایش سایه روشن‌های چشم جلوه متفاوتی را به چشم‌های شما خواهد بخشید. در این روش مداد با استفاده از یک گچ رنگی درخشنده هاله‌ای از رنگ دودی یا لک‌دار را برای چشم‌ها ایجاد می‌شود.

خط چشم قهوه ای

۵. خط چشم قهوه‌ای

خط چشم قهوه‌ای جزو دسته آرایش‌های ملایم است. طراحان این مدل با اضافه کردن ظرافتی تماما قهوه‌ای رنگ استفاده از آن را برای انواع اشکال چشم بسیار کاربردی و آسان کرده‌اند. برای انعکاس حال و هوای ظریف خط چشم یک بال کوچک چسبیده به خط مژه‌های بالایی اضافه می‌شود. مدل جدیدی که از خط چشم قهوه‌ای ارائه شده است برای افزایش زیبایی بانوان در روزهای آفتابی بسیار موثر عمل می‌کند.

خط چشم طلایی

خط چشم طلایی

خط چشم طلایی

۶. خط چشم طلایی

خط چشم طلایی با نگاه به تاریخ اشرافی کشور فرانسه به‌تازگی جزو جدیدترین مدل خط چشم امسال قرار گرفته است. ابتدا به‌وسیله یک برس کرکی رنگ گچی طلایی را بالای پلک قرار می‌دهند سپس با خط چشم طلایی در فضای بیرونی چشم و خطوط مژه‌های بالایی کار آرایش چشم‌ها را آغاز می‌کنند. این مدل با ایجاد یک طرح گرافیکی برای رویدادهای رسمی بسیار مناسب است.

خط چشم شناور

خط چشم شناور

خط چشم شناور

۷. خط چشم شناور

خط چشم شناور، از فضای منفی روی پلک‌های شما استفاده می‌کند تا شکل چشم‌ها را برجسته کند. شما به کمک این مدل با خیال راحت می‌توانید  هر فرمی را که می‌خواهید به چشمانتان ببخشید. از آنجایی که این نوع خط چشم برای فضاهای بیرونی مناسب است، اگر این ظاهر را انتخاب کردید، اهمیت یک پایه‌سازی  خوب را برای آرایشتان فراموش نکنید. با استفاده از یک از پرایمر چشم خوب می‌توانید دوام ظاهر خود را در طول روز تضمین کنید.

خط چشم حباب دار

۸. خط چشم حباب‌دار

خط چشم حباب‌دار با ترکیب رنگ‌های آبی و سرمه‌ای هرگز چیزی نیست که فکر کنید ظاهر شما را خراب می‌کند. به‌نظر افرادی که این مدل را امتحان کرده‌اند، خط چشم حبابی ظاهری جذاب و جدید را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. خط چشم حباب‌دار، که از طرحی مدرن و خاص تشکیل شده است، حال و هوایی آینده نگرانه و فضایی دارد. برای ایجاد خط چشم حباب‌دار، از خط چشم کرمی و ضد آب استفاده کنید تا به کمک آن دور چشمان خود یک دایره بکشید. (شکل مورد نظر باید مکمل شکل چشم شما باشد.) از نوک مداد نیز برای تنظیم ضخامت دایره می‌توانید کمک بگیرید.

خط چشم دورنگ

خط چشم دورنگ

۹. خط چشم دو رنگ

برای امتحان یک روند جدید و خاص برای آرایش، خط چشم دورنگ، ایده‌آل است. برای داشتن این نوع خط چشم با توجه به سلیقه شما در رنگ خط چشم می‌توانید با افزودن دو رنگ مکمل ظاهری باطراوات و شیک را تجربه کنید.

در این نوع خط چشم از رنگ‌هایی مانند آبی و مشکی یا قرمز و مشکی استفاده می‌شود. پایه اصلی خط چشم دو رنگ، رنگ مشکی است زیرا این رنگ باعث افزایش جلوه چشم‌ها می‌شود و همچنین ترکیب خوبی با دیگر رنگ‌ها در ایجاد یک زمینه برجسته دارد.

مدل خط چشم امسال

دیگر مدل‌های جدید خط چشم امسال

موارد نامبرده شده طبق نظرسنجی و مصاحبه طراحان مد برتر دنیا تهیه و تنظیم شده‌اند. اما در این میان مدل‌های جدید دیگری نیز در سال ۲۰۲۴ ارائه شده‌اند که با توجه به سلایق متفاوت افراد معرفی آن‌ها می‌تواند در جهت انتخاب خط چشمی مناسب مفید باشد.

این موارد عبارت‌اند از:

  • خط چشم معکوس
  • خط چشم دراماتیک
  • خط چشم تند
  • خط چشم دم ماهی
  • خط چشم فضای منفی
  • خط چشم نقطه‌ای

کشیدن درست خط چشم میتواند ارایش شما را یا بسیار فوق العاده کند و یا برعکس، تمام زحمات شما را به باد دهد، بنابراین نهایت دقت را داشته باشید و سالن زیبایی مورد نظر خود را از بین معتبرترین لیست سالن تاتو کل کشور انتخاب کنید.

ایران آموزشگاه؛ غنی ترین بانک اطلاعاتی ایران برای انتخاب مراکز آموزش آرایش

پس از آشنایی با جدیدترین مدل خط چشم امسال، شما نیاز به مراکزی دارید که خط چشم‌های مرغوب و کاربردی را به شما آموزش دهد. ایران آموزشگاه، بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی کشور و وبسایتی برتر برای رسیدن به این هدف است. شما می‌توانید در وبسایت ما مجموعه‌ای از مراکزی که آموزش میکروپیگمنتیشن چشم می‌دهند، بشناسید و بهترین مرکز را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

آیا خط چشم در زیبایی تاثیر دارد؟

بله، خط چشم با ایجاد تقارن در چشم‌ها و افزودن رنگ به صورت باعث افزایش زیبایی می‌شود.

آیا در مدل خط چشم طلایی از پودر درخشان نیز می‌توان استفاده کرد؟

برای ایجاد خط چشم طلایی باید از مداد براق‌کننده نیز کمک بگیرید این امر به ثبات رنگ طلایی در خط چشم شما کمک می‌کند.

آیا ریمل در بالا بردن کیفیت خط چشم تاثیر دارد؟

استفاده از ریمل متناسب با نوع و مدل خط چشم می‌تواند هماهنگی خوبی در عناصر سازنده زیبایی صورت شما ایجاد کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *