آرایش برای درشت نشان دادن چشم

آرایش برای درشت نشان دادن چشم به عنوان کانون اصلی جذابیت چهره

کانون‌های اصلی جذابیت صورت، چشم‌ها هستند که نقش بسیار مهمی در بروز احساسات و واکنش‌های محیطی دارند. علاوه بر این مساله، چشم در میکاپ نیز جایگاهی کلیدی دارد. هر یک از بانوان ممکن است با توجه به سن و عوامل ژنتیکی چشمانی ریز یا بادامی و یا درشت داشته باشند. بانوانی با چشمان بادامی باید به نکات خاصی در زمان میکاپ توجه داشته باشند. در این مطلب چند ترفند مهم آرایش برای درشت نشان دادن چشم را به شما آموزش می‌دهیم.

در حوزه زیبایی چشم یک مقاله جذاب با عنوان ” آرایش چشم با رژیم غذایی مناسب ”  منتشر کرده ایم که مطالب بسیار جالب و قابل اهمیتی را شامل است.

آرایش برای درشت نشان دادن چشم

تکنیک‌هایی برای آرایش صورت و درشت نشان دادن چشم

درشت کردن چشمان با آرایش آنطور که به نظر می‌رسد، سخت نیست. زیرا اغلب افراد در زمینه آرایش چشم مهارت زیادی ندارند. در صورتی که تکنیک‌های درشت کردن چشم به حدی متنوع هستند که بالاخره یکی از آن‌ها را یاد خواهید گرفت. در ادامه این بخش نکاتی را به شما خواهیم گفت تا چشمان شما بعد از میکاپ بازتر، درشت‌تر و گیراتر جلوه کنند.

آرایش برای درشت نشان دادن چشم

آماده‌سازی و زیرسازی پوست یک اصل مهم در میکاپ درشت نشان دادن چشم است

اولین مرحله از آرایش برای درشت نشان دادن چشم این است که مطمئن شوید پف پلک‌ها و زیر چشم شما به طور کامل خوابیده است. برای اینکه از نظر مشکلی نداشته باشید باید شب قبل از میکاپ خوب استراحت کرده باشید. زیرا کمبود خواب باعث می‌شود چشمان شما کوچک جلوه کنند. برای رفع پفی که در اطراف چشم است می‌توانید از کمپرس سرد و ماسک‌های دور چشم کمک بگیرید. استفاده از چای سبز کیسه‌ای هم یک راهکار هوشمندانه است. به این منظور باید چای کیسه‌ای را در فریزر قرار داده و سپس آن را بر روی چشم‌های خود قرار بدهید و برای مدتی استراحت کنید.

آرایش برای درشت نشان دادن چشم

تیرگی زیر چشم را می‌توانید با کانسیلر برطرف کنید

تیرگی زیر چشم سبب می‌شود چشمان شما کوچک‌تر دیده شوند. برای محو کردن تیرگی موجود در زیر چشم باید از کانسیلرهایی که ۱ یا ۲ درجه روشن‌تر از رنگ پوستتان هستند، استفاده کنید. به این منظور باید کانسیلر را به شکل نقطه‌ای به زیر چشمتان بزنید و به کمک اسفنج آرایشی و یا انگشتان خود آن را به دقت فید کنید.

خوش‌فرم بودن ابروها چشمان شما را زیباتر نشان می‌دهند

یکی از روش‌های آرایش برای درشت نشان دادن چشم فرم‌دهی به ابروها است. به این منظور می‌توانید با استفاده از صابون‌های مخصوص لیفت ابرو و سایه‌های ابرو به ابروهای خود حالت داده و به آن‌ها فرم زیبایی ببخشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم موهای زیر ابرو خود را با موچین بردارید تا قسمت‌های بالاتر چشم زیباتر و خوش‌حالت‌تر دیده شوند.

زیر ابروهای خود را سایه روشن بزنید

برای اینکه چشمان شما درشت به نظر برسند باید زیر ابروهای خود را سایه روشن بزنید. با این کار فاصله میان ابرو و چشم بازتر به نظر می‌رسد و در نهایت نیز چشمان شما درشت‌تر جلوه می‌کنند. برای انجام این کار باید زیر ابروهای خود را در ناحیه برآمدگی وسط تا انتهای ابرو را به کمک هایلایتر و یا یک سایه روشن هایلایت کنید تا نتیجه کار را مشاهده کنید.

آرایش برای درشت نشان دادن چشم

مداد چشم سفید را جایگزین مداد چشم مشکی کنید

شاید با خود تصور کنید که استفاده از مداد چشم مشکی می‌تواند جذابیت مضاعفی به چشمان شما بدهد. در صورتی که این کار باعث می‌شوند چشمان شما کوچک‌تر به نظر برسند. در طرف مقابل استفاده از یک مداد سفید در داخل پلک پایین چشمان شما را بازتر و درشت‌تر نشان می‌دهند.

به منظور درشت کردن چشم با آرایش یک مداد چشم نود و یا سفید باکیفیت انتخاب کنید و در خط پلک پایین اندکی بالاتر از رستنگاه مژه‌ها را با آن روشن کنید تا چشمانتان درشت‌تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که این ناحیه از چشم بسیار حساس است. بنابراین سعی کنید حتما برای انتخاب مداد چشم به سراغ برندهای کاملا معتبر و باکیفیت بروید.

آرایش برای درشت نشان دادن چشم

از هایلایتر برای گوشه داخلی چشم کمک بگیرید

یکی از ترفندهای فوق‌العاده آرایشی برای درشت نشان دادن چشم، استفاده از هایلایتر است. شما می‌توانید برای برگرداندن نور به چشم‌ها و داشتن چشمانی درشت و شاداب از این ترفند استفاده کنید. به این منظور می‌توانید به گوشه داخلی چشم مقدار اندکی هایلایتر و یا یک سایه روشن شاینی بزنید. تفاوتی ندارد که شما چه نوع میکاپی را دارید؛ آرایش اسموکی یا ایتالیایی و یا آرایش لایت نود، این روش را اگر انجام دهید چشمان شما کاملا درشت‌تر به نظر می‌رسند.

چشمان خود را کانتور کنید و به آن‌ها عمق بدهید

کانتور کردن چشم و عمق دادن آن به کمک سایه‌های تیره و روشن باعث می‌شود چشمان شما درشت‌تر به نظر برسند. برای درشت کردن چشمان خود با آرایش باید سعی کنید چشم‌هایتان را کانتور کنید؛ تفاوتی نمی‌کند که شما از چه نوع پالت رنگ سایه استفاده می‌کنید. به هر حال باید تلاش کنید ترتیب تیره و روشن را هنگام سایه زدن رعایت کنید. خط سوم پلک یا همان خط کریس Crease))، در حقیقت نوعی فرورفتگی طبیعی در بالای پلک شماست که در زمان کانتور کردن باید محور اصلی قرار بگیرد. با سایه زدن بالا و پایین این خط می‌توانید به چشم‌ها عمق بدهید.

آرایش برای درشت نشان دادن چشم

آرایش با خط چشم مناسب بهترین راهکار برای درشت نشان دادن چشم است

یک خط چشم مناسب می‌تواند چشمان شما درشت‌تر نشان دهد. در این زمینه خوب است بدانید که خط چشم‌هایی که کلفت و صاف باشند چشمان شما را کوچک‌تر نشان داده و خط چشم‌های دنباله‌دار و نازک می‌توانند چشمان شما را بزرگ‌تر جلوه بدهند.

به این منظور می‌توانید از یک خط چشم ماژیکی یا قلمویی با یک سر ظریف استفاده کنید تا خط چشم‌هایی که ظریف و دنباله‌دار هستند را بتوانید به دقت روی چشم‌های پیاده‌سازی کنید. بهترین گزینه برای چشمان ریز هم خط چشم دنباله‌دار می‌باشد.

اگر علاقه مند به دنیای آرایشگری هستین و به دنبال بهترین کلاس آموزشی میگردید به شما پیشنهاد میکنیم از صفحه ” آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای تهران ” دیدن نماید.

 

آرایش برای درشت نشان دادن چشم

با تکنیک‌های آرایشی چشمانی بزرگ و گیرا داشته باشید

علاوه بر تکنیک‌های آرایشی برای درشت نشان دادن چشم که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، نباید از اهمیت سبک زندگی مناسب هم غافل شوید. به همین منظور توصیه می‌کنیم آب کافی بنوشید، خواب کافی داشته باشید، از عینک آفتابی استاندارد استفاده کنید و سبزیجات و میوه‌جات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در نهایت فراموش نکنید که چشمان شما در هر حالتی زیبا هستند و باید عاشق چشم‌های خود باشید و هدف ما از معرفی این تکنیک‌ها، زیباتر نشان دادن هر چه بیشتر چشمان شما است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *