جدیدترین شینیون مو

زیبایی استایل با جدیدترین مدل شینیون مو

شینیون مو به جمع کردن و بستن مو‌ها در بالا و پشت سر گفته می‌شود که در این روش به کمک ابزارهای آراستن موها مانند: سنجاق سر یا گیره، همه موها به طور دسته‌ای جمع می‌شوند و با استفاده از مهارت‌ها و تکنیک‌های آرایشگری به این دسته‌های مو جمع شده فرم و حالت می‌دهند. برای انتخاب بهترین مدل باید با جدیدترین مدل شینیون امسال آشنا باشید. اگر از علاقه مندان این حوزه هستین و قصد گذراندن دوره های آموزش شینیون مو را دارید، از ابتدای امر آموزش حرفه ای را از مراکز معتبر شروع کنید.

جدیدترین شینیون مو

جدیدترین انواع مدل شینیون مو

همانطور که اشاره شد مدل موی شینیون انواع مختلفی دارد، که بسته به سلیقه مشتری امکان تغییر یا اضافه کردن شکل جدید به آن وجود دارد. در ادامه برخی از جدیدترین مدل‌های شینیون امسال را که توسط برترین آرایشگران و طراحان مد انتخاب شده‌اند به شما معرفی می‌کنیم.

شینیون موج دار

۱. شینیون موج‌دار

ایجاد موج‌های ظریف در مو همیشه ظاهری جذاب به موهای شما می‌بخشد، قبل از ایجاد مدل شینیون موج‌دار، موها به‌وسیله اتومو‌های پیشرفته داری موج می‌شوند، سپس به آرامی در کناره‌های سر قرار می‌گیرند  و به شکل یک شینیون کمی آشفته در می‌آیند.

شینیون تاج دار

۲. شینیون تاج‌دار

کسانی به مدل شینیون تاج‌دار علاقه دارند که ترجیح می‌دهند موهایشان مانند یک تاج به بالای سر بسته شود. نام دیگر این مدل شینیون، شینیون صیقلی می‌باشد. تمرکز این مدل موی فوق‌العاده زیبا بر روی تاج بزرگی است که به شکل دایره ای روی موها بسته می‌شود.

شینیون جانبی

۳. شینیون جانبی

شینیون جانبی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین انواع مدل شینیون مو نامید. این مدل شامل یک دسته مو است که کمی شل بسته شده می‌شود و به رشته‌های کناری اجازه می‌دهد تا در اطراف صورت و روی یک چشم بیفتند. موهایی که در بغل صورت ریخته شده است جزو مدل‌های محبوب بانوان شناخته می‌شوند و به‌تازگی نیز جایگاه ویژه‌ای در میان آرایشگران و کسانی که به شینیون علاقه دارند پیدا کرده است.

شینیون عروسی

شینیون عروسی

۴. شینیون عروسی

شینیون عروس ظاهری کلاسیک و آزاد را ترکیب می‌کند و شینیونی زیبا را به شما ارائه می‌دهد و مناسب زمانی است که می‌خواهید در عروسی‌ها زیبایی خود را به رخ بکشید. در این مدل، موها در پایین‌ترین قسمت سر در مرحله اول بسته می‌شوند و سپس با ابزارهای آرایشگری به موهای جمع‌شده فرم و حالت داده می‌شود.

شینیون بافته شده

شینیون بافته شده

۵. شینیون بافته شده؛ جدیدترین مدل شینیون امسال

شینیون بافته شده، شینیونی خاص است که به همان اندازه‌ای که می‌خواهید بافته می‌شود. ابتدا موها به سمت بالا کشیده می‌شوند و به پشت گردن می‌نشینند و سپس فرآیند شکل‌دهی با توجه به سلیقه شما در بافت مو، انجام می‌شود. از انواع بافت‌های مو مانند بافت آفریقایی می‌توان در این مدل شینیون استفاده کرد.

شینیون با پاپیون

شینیون با پاپیون

۶. شینیون با پاپیون

یکی از جدیدترین مدل‌های شینیون امسال، شینیون با پاپیون است، که می‌تواند به ظاهر شما زیبایی بی‌نظیری ببخشد. در این مدل شینیون ابتدا موها به سمت عقب کشیده می‌شوند و سپس با یک فرم درهم رفته به یکدیگر با پاپیون متصل می‌گردند، اما چند تار مو در اطراف صورت رها می‌شود تا ظاهری شیک و خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.

شینیون مروارید

شینیون مروارید

۷. شینیون مروارید

مدل شینیون مروارید باعث می‌شود که ظاهر و احساسی شگفت‌انگیز داشته باشید و خلاقیت در این مدل شینیون حرف اول را می‌زند. شینیون با مروارید ترکیبی عالی از پیچیدگی و تجمل است. با این حال، قرارگیری و تعداد مرواریدها به شما این امکان را می‌دهد تا موهایتان را به گونه‌ای حالت دهید که منحصربه‌فرد باشد و تمایزی اساسی در شکل و فرم موهای شما ایجاد می‌کند.

شینیون زیگزاگی

۸. شینیون زیگزاگی

شینیون زیگزاگی را می‌توان برترین مدل شینیون سال ۲۰۲۴ نامید. به‌دلیل ظاهر خاص و متفاوت این مدل بسیاری از جوانان این نوع شینیون را انتخاب می‌کنند. در این مدل شینیون موها از قسمت رویش پیشانی، شروع به بافته شدن می‌کنند و سپس دسته‌های بافت‌شده مو به پشت سر به‌صورت زیگزاگی بسته می‌شوند. این مدل شینیون در نمایش مدلینگ‌های اخیر آمریکا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

شینیون فرفری

۹. شینیون فرفری

شینیون فرفری نوعی دیگر از شینیون است که در پشت گردن اجرا می‌شود. این نسخه از شینیون در دو نوع کلاسیک و پیچیده موجود می‌باشد. دلیل جذابیت شینیون فرفری این است که می‌توان آن را به روش‌های مختلف شکل داد.  موهای مجعد و فر دلیل زیبایی این سبک هستند، زیرا موها را پرحجم و و حالت‌دار نشان می‌دهد.

شینیون پیچ خورده فرانسوی

شینیون پیچ خورده فرانسوی

۱۰. شینیون پیچ‌خورده فرانسوی

یکی از ترندهای شینیون مو، شینیون پیچ‌خورده فرانسوی می‌باشد. کسانی که با تاریخچه شینیون آشنا هستند می‌دانند که این کلمه از عبارت فرانسوی “chignon du cou” گرفته شده که به معنای پشت گردن است. فرنچ توئیست یک تکنیک محبوب است که با جمع کردن موها و چرخاندن آن‌ها در پشت گردن ایجاد می‌شود. این نوع مدل شینیون فرانسوی افسانه‌ای، برای مراسم عروسی و رویدادهای رسمی عالی است.

شینیون شل

۱۱. شینیون شل

در مدل شینیون شل، ابتدا موها در بالا‌ترین نقطه سر جمع می‌شوند و پس از شکل دادن به‌صورت جداگانه به تارهای مو، آن‌ها را به‌صورت شل در همان‌نقطه‌ای که جمع شده‌اند بسته می‌شوند. این مدل فوق‌العاده جذاب و کاربردی است، همچنین کشش کمتری بر روی پوست سر ایجاد می‌کند.

شینیون کم با گیره مو

۱۲. شینیون کم با گیره مو

شینیون کم با گیره مو، شینیونی است که خانم‌ها بسیار دوست دارند زیرا گزینه‌های متنوعی را برای ایجاد احساس خاص بودن در اختیار آن‌ها می‌گذارد. ایجاد یک شینیون کوتاه در پشت گردن با گیره مو، عنصر سادگی را با نوآوری ترکیب می‌کند تا با اجرای یک پیچ وتاب بر روی موها و بستن موهای‌ جمع شده یک شینیون هیجان‌انگیز را داشته باشید.

شینیون فرق وسط مو

۱۳. شینیون فرق وسط مو

شینیون فرق وسط مو، جزو شینیون‌های ساده و کلاسیک به‌شمار می‌آید. موهای جلو سر در مرحله نخست توسط اتوموهای پیشرفته صاف و یکدست می‌شوند و سپس توسط شانه فرقی متقارن از وسط سر در موها باز می‌شود. موهای پشت سر نیز در پایین گردن به شکل گوجه‌ای بسته می‌شوند.

شینیون پرپشت

۱۴. شینیون پرپشت

شینیون پرپشت نیز جزو جدیدترین مدل های شینیون امسال است. در این نوع شینیون همه موها به‌وسیله ابزارهای شینیون صاف می‌شوند و در نهایت به‌صورت برافراشته بالای سر جمع می‌شوند. برخی از نسخه‌های شینیون ساده طراحی می‌شوند و برای کسانی که خواهان زیبایی‌شناسی مینیمالیستی هستند ایجاد شده‌اند. این نوع شینیون گزینه مناسبی برای ست کردن با خط چشم پررنگ یا یک سایه چشم روشن است.

۱۵. شینیون تکه‌ای

شینیون تکه‌ای، یکی دیگر از ملزومات عروس‌ها برای داشتن یک مدل موی جذاب و خاص است. پس از صاف کردن و ایجاد پیچ‌وتاب در موها یک تکه مو برای تکمیل شینیون به آن‌ها اضافه می‌شود. این نوع شینیون مزایای متعددی دارد، از جمله برجسته کردن موهای شما در مراسم عروسی؛ اگر عروس هستید و به‌دنبال اضافه کردن یک تکه مو به شینیون خود باشید.

 

از آنجایی که شینیون مو تاثیر فوق العاده ای بر زیبایی چهره شما در مراسمات دارد، به شما پیشنهاد میدهیم سالن مورد نظر خود را از بین بهترین سالن شینیون مو تهران انتخاب کنید.

 

جدیدترین شینیون مو

دیگر انواع مدل شینیون؛ ترندهای سال جدید

یکی از مزایای استفاده از روش شینیون مو امکان ایجاد نوآوری است؛ شما می‌توانید از انواع اکسسوری‌های مو برای افزایش جذابیت شینیون استفاده کنید. از دیگر مدل‌های شینیون مو که در سال ۲۰۲۴ بسیار ترند و معروف شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شینیون افراشته بافته شده
  • شینیون رول‌شده
  • شیینون گوجه‌ای گرده‌دار
  • شینیون تارموی گشاد
  • شینیون تاپ گره
  • شینیون چتری
  • شینیون نصفه
  • شینیون دهه ۱۹۴۰
  • شینیون با روسری
  • شینیون دونات

ایران آموزشگاه؛ بزرگترین بانک اطلاعاتی مراکز آموزش آرایشگری کشور

پس از معرفی و شرح جدیدترین انواع مدل شینیون امسال، شما می‌توانید از بین مدل‌های ارائه شده بهترین مدل را برای افزایش زیبایی ظاهر خود و یا افزایش رضایت مشتریان آرایشگاه استفاده کنید. همچنین اگر به یادگیری اجرای این مدل‌ها علاقه دارید بهتر است در کلاس‌های شینیون مو در آموزشگاه‌های برتر شرکت کنید. برای پیدا کردن این مراکز می‌توانید به وبسایت ایران آموزشگاه، بزرگترین بانک جامع اطلاعاتی ایران مراجعه کنید. ما در این مجموعه لیست مراکر آموزش آرایش کل کشور  را به شما معرفی کرده‌ایم.

 

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *