ترفند فن سازی اکستنشن مژه

بالا بردن سرعت اکستنشن مژه؛ مهم‌ترین کاربرد ترفند فن سازی

آرایش مژه‌ها همواره یکی از اصلی‌ترین تکنیک‌های زیبایی بانوان بوده است. این فرایند در ایجاد هارمونی بین تکنیک‌های مختلف آرایش صورت و افزایش جذابیت بانوان تاثیر مستقیم دارد. اکستنشن مژه به‌عنوان رایج‌ترین تکنیک افزایش حجم و بلندی مژه‌ها شامل مراحل مختلفی است که فن سازی یکی از مهم‌ترین مراحل آن به‌شمار می‌آید. ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه به کار می‌رود و متناسب با ضخامت تارهای مژه، مدل‌های زیبایی را برای آرایش چشم‌های بانوان به وجود می‌آورد. استفاده از این تکنیک و اجرای اصولی اکستنشن مژه، نیاز خانم‌ها به مصرف محصولات آرایشی برای ترمیم و آرایش مژه‌ها را بر طرف می‌کند.

در مقاله های پیشین به طور مفصل در رابطه با دوره آموزش اکستنشن مژه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده ایم.

 

ترفند فن سازی اکستنشن مژه

فن سازی مژه؛ ترفندی کاربردی برای زیباسازی انواع مژه‌ها

در بین مراحل کاشت مژه، تکنیک فن سازی ترفندی تخصصی است که در آن تارهای مژه با استفاده از چسب‌های مخصوص به یکدیگر متصل می‌شوند. انتخاب بهترین مدل فن سازی به فرم صورت بانوان و شرایط کم‌پشت بودن یا پرپشت بودن مژه‌ها بستگی دارد. با توجه به ضخامت‌های مختلف در دسترس برای اکستنشن مژه، خانم‌های متناسب با سلیقه و میزان رشد مژه‌های خود می‌توانند از ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه خود استفاده کنند.

تجربه ظاهر طبیعی با ترفند فن سازی در اکستنشن مژه

اصلی‌ترین دلیل استفاده از تکنیک فن سازی در اکستنشن افزایش سرعت فرایند است. آرایشگران با استفاده از این تکنیک در چند دقیقه مژه‌های کاشت را به مژه‌های طبیعی می‌چسبانند. اجرای درست این تکنیک باعث می‌شود تا هیچ مرزی بین مژه‌ها کاشت و مژه‌های طبیعی به وجود نیاید و ظاهر مژه‌ها کاملا طبیعی باشد. به‌طورکلی ضخامت انتخابی مژه کاشت، مدل کاشت، جنس و سایز مژه و مهارت آرایشگر در تعیین سرعت اجرای ترفند فن سازی تاثیرگذار هستند.

ترفند فن سازی اکستنشن مژه

چرا استفاده از ترفند فن سازی برای کاشت مژه‌ها محبوب است؟

بسیاری از بانوان فکر می‌کنند تنها مزیت ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه است؛ اما این فقط بخشی از کاربردهای این تکنیک منحصربه‌فرد است. در این روش‌ زیبایی ظاهری خانم‌ها افزایش می‌یابد و آرایش چشم‌ها در بهترین شرایط خود قرار می‌گیرند. تارهای مورد استفاده در فن سازی با وجود حجم سبکشان، تیره‌تر و حجیم‌تر هستند و پس از قرارگیری بر روی مژه‌های طبیعی، بافتی نرم را برای مژه‌ها ایجاد می‌کنند.

اگر پس از انجام کاشت مژه‌های کلاسیک حالت سوزنی و خشک مژه‌ها شما را آزار داده است، با انجام ترفند فن سازی نه تنها با این مشکل روبه‌رو نمی‌شوید؛ بلکه طول و حجم مژه‌های شما به طور طبیعی افزایش می‌یابند. استفاده از ترفند فن سازی برای خانم‌هایی که قصد حضور در مجالس یا مهمانی‌های خاصی را دارند، آن‌ها را به بانوی اول مهمانی‌ها تبدیل می‌کند.

روش انجام ترفند فن سازی در اکستنشن مژه

اجرای ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه کار سختی نیست. این فرایند نیاز به رعایت ظرافت و دقت بالایی دارد. برای اجرای این روش ابتدا باید مژه‌ها را کاملا آهسته و به اندازه نیاز بردارید. سپس آن‌ها را بر روی قسمت چسب‌دار زیر مژه بچسبانید. پس از این مرحله باید انتهای مژه را با پنس به آهستگی فشار دهید تا مژه‌ها کاملا از یکدیگر متمایز شوند. پس از باز شدن مژه‌ها با استفاده از پنس مژه‌ها را بردارید و با قرار دادن آن‌ها در داخل چسب و چسباندن آن‌ها به هم مژه‌ها کاشت را بر روی یک تار از مژه طبیعی قرار بدهید.

انواع مدل‌های فن سازی در اجرای فن سازی مژه

آرایشگران برای اجرای ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه، متناسب با ضخامت تارهای مژه، میزان تیرگی و حجیم بودن مژه‌های کاشت، نواقص مژه و سلیقه شخصی بانوان از انواع مدل‌های اکستنشن استفاده می‌کنند.

بر همین اساس مهم‌ترین انواع مدل‌های فن سازی در اجرای اکستنشن مژه عبارت‌اند از:

  • فن سازی کلاسیک: مژه‌های کاشت با ضخامت بین ۱۵/۰ تا ۲۰/۰ بر روی یک تار مژه طبیعی قرار می‌گیرند
  • فن سازی والیوم: به این مدل فن سازی دوبعدی یا سه‌بعدی نیز گفته می‌شود که در آن تارهای مژه کاشت با ضخامت بین ۷/۰ و ۹/۰ بر روی دو یا سه تار مژه طبیعی قرار می‌گیرند
  • فن سازی مگاوالیوم: به این مدل فن‌ سازی شش بعدی یا هفت‌ بعدی گفته می‌شود که در آن تارهای مژه با ضخامت بین ۳/۰ تا ۵/۰ در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. در این مدل از شش یا هفت تار مژه بر روی یک تار طبیعی مو استفاده می‌کند که مژه‌ها پرتر و تیره‌تر نشان داده می‌شوند

تفاوت تکنیک‌های والیوم و مگاوالیوم با فن سازی کلاسیک

ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه در تعداد تارهای به‌کاررفته برای کاشت و میزان تیرگی و حجیم‌تر بودن تارها در مدل‌های مختلف متفاوت است. تکنیک‌های والیوم و مگاوالیوم با وجود حجم کمترشان، مژه‌هایی تیره و پرحجم را ایجاد می‌کنند. با استفاده از این تکنیک‌ها مژه‌ها به ترمیم آن‌چنانی نیازی ندارند و بافتی نرم و جذاب برای مژه‌ها به وجود می‌آیند.

ترفند فن سازی اکستنشن مژه

ماندگاری کاشت مژه را با ترفند فن سازی افزایش دهید

به‌کارگیری ترفند فن سازی برای اکستنشن مژه با وجود سهولت در اجرای مراحل، نیازمند ظرافت و دقت خاص است. نظافت دست‌ها و توجه به میزان چسبندگی مژه‌ها به مژه‌های طبیعی در این تکنیک اهمیت بالایی دارد. همچنین برای افزایش ماندگاری ترفند فن سازی بهتر است مدل مناسب را بر اساس نوع پوست، فرم چهره، کاستی‌های مژه و سلیقه خود انتخاب کنید. با توجه به کاربرد ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه در خانه، توصیه می‌کنیم برای اجرای این فرایند در خانه، حتما با نکات افزایش ماندگاری کاشت مژه و اقدامات ایمنی قبل و بعد از انجام فن سازی آشنا باشید.

برای گرفتن نتیجه مد نظرتان حتما قبل از مراجعه به سالن مربوطه تحقیق کافی در زمینه بهترین سالن اکستنشن مژه داشته باشید تا از نتیجه کار نهایت رضایت را داشته باشید.

سوالات متداول

مهم‌ترین عامل در افزایش ماندگاری فن سازی مژه چه عاملی است؟

کیفیت چسب مخصوص، مهارت آرایشگر، نوع پوست و کیفیت تارهای مژه کاشت در این زمینه تاثیر دارند.

برای حجیم‌تر کردن مژه‌‌های کاشت بهترین مدل فن سازی مژه چه مدلی است؟

مژه‌های مگاوالیوم بالاترین حجم مژه‌ها را ایجاد می‌کنند.

هزینه انجام فن سازی مژه چقدر است؟

به مدل انتخابی، مهارت آرایشگر، شرایط پوستی و تعداد تارهای مژه بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *