اپلیکیشن موبایل تقویت زبان انگلیسی کودکان

اپلیکیشن‌های برتر برای تقویت زبان انگلیسی کودکان

امروزه با پیشرفته روزافزون تکنولوژی روش‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان معرفی شده‌اند. یکی از مهم‌ترین این روش‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل برای تقویت زبان انگلیسی است. استفاده از این نرم‌افزارها مزایای بسیار زیادی را به‌همراه دارد. از جمله این مزایا می‌توان به آموزش همراه با بازی‌های سرگرم کننده، یادگیری سریع کودکان، به‌صرفه بودن از نظر هزینه و بسیاری ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. در این مطلب با ۱۰ اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان انگلیسی کودکان آشنا می‌‌شوید.

اپلیکیشن موبایل Lingokids

۱. اپلیکیشن موبایل Lingokids برای تقویت زبان انگلیسی کودکان

یکی از برنامه‌های مهم برای تقویت زبان انگلیسی نرم‌افزار Lingokids است. این برنامه بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و IOS نصب می‌شود. تعداد دفعات نصب این برنامه در مجموع برای این دو سیستم عامل به حدود ۱۵ میلیون بار می‌رسد و این مساله برنامه Lingokids را تبدیل یکی از کارآمدترین و محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش زبان تبدیل کرده است.

برنامه English for Kids

۲. برنامه English for Kids؛ یک اپلیکیشن کاربردی موبایل تقویت زبان انگلیسی

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار مهم در زمینه تقویت و آموزش زبان برنامه English for Kids است. این برنامه نیز در هر دو سیستم عامل گوشی‌های تلفن همراه هوشمند قابل اجرا است. از مهم‌ترین مزایای این برنامه می‌توان به رایگان بودن آن، دروس متنوع و تقویت چهار مهارت مهم زبان اشاره کرد.

Monkey Junior

۳. نرم افزار Monkey Junior

برنامه Monkey Junior نیز امکان دسترسی در تمامی سیستم‌های عامل‌ گوشی تلفن همراه را دارد. یکی از نکات مهم مربوط به این برنامه اشتراک آن است که در ازای دریافت مبلغی، این نرم‌افزار دسترسی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه دارای سه سطح ساده، متوسط و پیشرفته است. از مهم‌ترین مزایای این برنامه نیز می‌توان به مطالعه دروس به‌صورت شخصی‌سازی شده اشاره کرد.

Fun English

۴. اپلیکیشن Fun English

از دیگر اپلیکیشن‌های رایگان آموزش زبان برای کودکان می‌توان به نرم‌افزار Fun English اشاره کرد. این برنامه حدود یک میلیون بار روی گوشی‌های اندرویدی نصب شده است. از مزایای این برنامه می‌توان به تعداد زیاد درس‌ها و تنوع بالای آن‌ها و پشتیبانی از تمامی مهارت‌های زبانی اشاره کرد.

۵. برنامه Learn English Kids: Playtime؛ یک اپلیکیشن مهم آموزش زبان

برنامه Learn English Kids: Playtime نیز از دسته برنامه‌های آموزش زبان کودکان است که نسخه اصلی آن دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای بوده و شما می‌توانید با خرید اشتراک برنامه از قابلیت‌های ویژه آن بهرمند شوید. از فواید و نکات مثبت این برنامه می‌توان به بازی ‌های آموزنده، آموزش تلفظ صحیح کلمات و فضای جذاب برنامه اشاره کرد.

۶. اپلیکیشن English with Lingualeo

یکی دیگر از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش زبان نرم‌افزار English with Lingualeo است. این برنامه با بیش از ۱۰ میلیون بار نصب در گوشی‌های اندرویدی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش انگلیسی کودکان به‌شمار می‌آید. این برنامه نه‌تنها زبان انگلیسی بلکه زبان‌هایی مانند اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و بسیاری از زبان‌های زنده دیگر را نیز آموزش می‌دهد. برنامه English with Lingualeo دارای سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ۱۲ دوره آموزش لغات، امکان تمرین گرامر، برخورداری از فیلم‌های آموزشی و مزایای دیگر اشاره کرد.

۷. اپلیکیشن Kids Learn Languages by Mondly

نرم‌افزار Kids Learn Languages by Mondly از دیگر برنامه‌های سرگرم کننده آموزش زبان برای کودکان است که به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های موبایل‌های هوشمند قابل استفاده است. این برنامه مناسب کودکان سنین مهدکودک تا سال دوم ابتدایی می‌باشد. در این برنامه موضوعات مختلفی مانند حیوانات، طبیعت، ورزش، خانواده، غذا و بسیاری از موضوع‌های دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. تمرین‌ها و امتحانات روزانه و هفتگی از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

Khan Academy Kid

۸. برنامه Khan Academy Kids برای تقویت زبان انگلیسی کودکان

نرم‌افزار Khan Academy Kids برای انواع سیستم‌ عامل‌های گوشی‌های تلفن همراه عرضه شده است. این برنامه رایگان، با رابط کاربری ساده خود بیش از یک میلیون بار روی گوشی‌های اندرویدی نصب شده است. این برنامه بدون تبلیغات می‌باشد و دروس طراحی شده برای این برنامه زیرنظر دانشگاه استنفورد هستند. این برنامه برای کودکان ۲ تا ۸ ساله مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن کتاب داستان‌های نوشتاری
  • بازی‌های آموزشی
  • داستان‌های صوتی

Studycat

۹. نرم‌افزار Studycat

برنامه Studycat با بیش از ۱۰ هزار نصب در گوگل‌پلی و نمره ۴.۵ از ۵ یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تقویت زبان انگلیسی برای کودکان است. این برنامه با ۱۹۱ درس، ۵۶۹ کلمه و ۳۸ موسیقی انگلیسی به یادگیری فرزند شما کمک ویژه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این برنامه بازی‌های جذاب و خلاقانه است.

Babbel

۱۰. اپلیکیشن Babbel؛ مهمترین نرم‌افزار تقویت زبان انگلیسی برای کودکان

شاید بتوان گفت مهم‌ترین برنامه تقویت و آموزش زبان انگلیسی برای کودکان اپلیکیشن Babbel می‌باشد. این برنامه با بیش از ۵۰ میلیون نصب در گوگل‌پلی و امتیاز ۴.۶ بسیار محبوب و معروف است. این برنامه برای کودکان ۱۲ ساله توصیه می‌شود. از دیگر نکات این برنامه می‌توان به کوتاه و موثر بودن دروس، تمرینات مهم برای تقویت قدرت تلفظ، برخورداری از حالت آموزش آفلاین و بسیاری از ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. اگر فرزند شما علاقه مند به شرکت در کلاس های حضوری زبان انگلیسی است براحتی میتوانید کلاس مورد نظر را از بین بهترین کلاس زبان کودک تهران بیابید.

انتخاب برترین آموزشگاه زبان در ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بزرگترین بانک اطلاعاتی آموزشگاه‌های کشور است. شما برای تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی می‌توانید بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی و بهترین دوره‌های زبان انگلیسی را در سایت ما انتخاب کنید. شما همچنین ‌می‌توانید از بین دوره‌‌های حضوری و آنلاین دوره مناسب را برای خود انتخاب کنید.

سوالات متداول

محبوب‌ترین برنامه‌های تقویت زبان انگلیسی برای کودکان را نام ببرید

به‌طورکلی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد. از جمله این برنامه‌‌ها می‌توان به Babbel، Lingokids، English with Lingualeo اشاره کرد. درصورتی که به دنبال محبوب‌ترین برنامه‌ها در این زمینه هستید، نصب این برنامه‌ها توصیه می‌شود.

برنامه‌های رایگان تقویت زبان برای کودکان را نام ببرید

به‌طورکلی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد. از جمله این برنامه‌‌ها می‌توان به Khan Academy Kids، Kids Learn Languages by Mondly، Fun English اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *