آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه

آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه بصورت ساده و کاربردی

تصمیم برای کاشتن ناخن ساده است. مسئله‌ای که این پروسه را سخت می‌کند، انتخاب شیوه کاشت و دیزاین ناخن است. اگر شما هم در مرحله تصمیم‌گیری متوقف شده‌اید و هنوز نمی‌دانید که می‌خواهید ناخن‌هایتان را به چه شکلی در بیاورید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این آموزش از سایت ایران آموزشگاه با ما در آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه همراه باشید. این مدل از کاشت ناخن یکی از مینی‌مال‌ترین و طبیعی‌ترین دیزاین‌های ناخن محسوب می‌شود و اگر قصد دارید ناخن‌هایتان زیاد جلب توجه نکند و جلوه‌ای ساده و زیبا داشته‌باشد، می‌توانید اقدام به کاشت ناخن هلویی کنید.

مطالب مفید:

 

ابزار مورد نیاز برای آموزش کاشت

ابزار مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه

وقتی به مراکز زیبایی ناخن مراجعه می‌کنید، با تعدادی ناخن‌کار آموزش‌دیده مواجه می‌شوید که به کمک ابزار و لوازمی مخصوص در حال کاشت ناخن هستند. بدون استفاده از این ابزار نمی‌توان این فرایند را به سرانجام رساند. ابزارهایی مانند عقب‌زن، سوهان دستی، دستگاه UV، فرمر، لیکوئید، ضد قارچ، پرایمر، روغن کوتیکول، قلم اشکی کاشت، پودر کاشت هلویی رنگ، سوهان برقی و انواع سرسوهان‌ها مانند سرسوهان مانیکور استوانه‌ای، سرسوهان مانیکور اشکی، سرسوهان کاغذی و سرسوهان الماسه استوانه‌ای بخشی از لوازم مورد نیاز برای انجام کاشت ناخن هلویی هستند.

مرحله به مرحله آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه

توصیه ما این است که حتما به مراکز معتبر کاشت ناخن مراجعه کنید، چرا که ناخن‌کاران این مراکز دوره آموزش کاشت ناخن را به‌صورت تخصصی دیده‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت دست‌انتان را به آن‌ها بسپارید. در ادامه مراحل کاشت ناخن هلویی کوتاه را برایتان شرح می‌دهیم.

مرحله اول: زیرسازی

زیرسازی همیشه اهمیت زیادی دارد، چرا که اگر به درستی انجام نشود، تمامی مراحل بعدی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. زیرسازی برای کاشت ناخن هلویی در دو مرحله برداشتن کوتیکول‌ها و خراش دادن صدف ناخن انجام می‌شود.

در این مرحله، ناخن‌کار معمولا ناخن‌های شما را به روغن کوتیکول آغشته می‌کند و یا دستان‌تان را برای دقایقی در آب گرم قرار می‌دهد تا کوتیکول‌های اطراف صدف ناخن نرم شوند.

سپس با استفاده از عقب‌زن، آن‌ها را به سمت عقب هدایت و به کمک قیچی مخصوص یا سرسوهان مانیکور اشکی پوسته‌های اضافی را جدا می‌کند. این مرحله نیاز به دقت زیادی دارد زیرا اگر کوتیکول‌ها کاملا از ناخن جدا نشوند، باعث هواگرفتن ناخن‌های کاشته‌شده می‌شوند. پس از این‌ که پوست اطراف ناخن در مرحله زیرسازی آماده شد، نوبت به خراش دادن صدف ناخن‌ها می‌رسد.

در این مرحله، ناخن‌کار با استفاده از سرسوهان کاغذی روی ناخن‌هایتان خراش‌های ظریفی ایجاد می‌کند تا چربی‌های اضافه از روی صدف ناخن برداشته شده و موضع برای چسبیدن مواد آماده شود. در این مرحله ناخن‌کار باید دقت کند تا صدف ناخن نازک نشود.

مرحله به مرحله آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه

مرحله دوم: تیپ‌گذاری یا نصب فرمر

این مرحله زمان زیادی را از شما و ناخن‌کار نمی‌گیرد. در مرحله دوم آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه، ناخن‌کار از تیپ‌گذاری یا نصب فرمر برای فرم دادن به ناخن‌های جدید با توجه به سلیقه شما استفاده می‌کند. شما باید به ناخن‌کار اندازه دلخواه ناخن‌های جدیدتان را بگویید. اگر قرار است ناخن‌هایتان خیلی کوتاه باشد احتمالا نیاز به تیپ‌گذاری نیست و می‌توان از قد طبیعی ناخن‌تان استفاده کرد و با مقداری سوهان‌کشی اصولی، آن‌ها را به شکل دلخواه شما درآورد.

اما اگر قد طبیعی ناخن‌هایتان برایتان مطلوب نبود، می‌توانید از ناخن‌کار بخواهید به کمک فرمر، قد ناخن‌تان را کمی بلندتر کند. اگر ساکن شهر تهران هستید، توصیه می‌کنیم به یک ناخن‌کار حرفه‌ای در  یک سالن ناخن در تهران مراجعه کنید تا از مهارت او در کار کردن با انواع تیپ‌ها و فرمرها مطمئن باشید.

مرحله نهایی: موادگذاری و سوهان‌کشی

در این مرحله نوبت به موادگذاری که اصلی‌ترین مرحله کاشت ناخن است، می‌رسد. خوشبختانه پودرهای هلویی کاشت ناخن در طیف‌های رنگی بسیار متنوعی تولید شده‌اند و شما می‌توانید طیف رنگی دلخواه‌تان را انتخاب کنید. در این مرحله، ناخن‌کار قلم مخصوص را به مقداری لیکوئید آغشته کرده و آن را به همراه پودر کاشت هلویی رنگ روی صدف ناخن شما با ضربات آرام قرار می‌دهد. این فرایند تا زمانی که تمام سطح ناخن شما از پودر هلویی رنگ کاور شود، ادامه خواهد داشت.

آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه

نکته مهمی که ناخن‌کاران در مرحله موادگذاری به آن توجه می‌کنند، نچسبیدن مواد به کناره‌های ناخن است چرا که باعث هوا گرفتن ناخن و ایجاد قارچ‌های عفونی می‌شود. پس از این که سطح ناخن‌های شما از پودر هلویی رنگ پوشش داده شد، نوبت به مرحله مهم سوهان‌کشی می‌رسد. در مرحله سوهان‌کشی اطراف ناخن شما تمیز شده و فرم زیبایی به خود می‌گیرد.

ناخن‌کاران حرفه‌ای که در کلاس آرایشگری در تهران دوره می‌بینند، به اهمیت این بخش به‌خوبی واقف هستند. در این مرحله ناخن‌کار با استفاده از سرسوهان مخصوص ابتدا کمی از حجم مواد کم و سپس اقدام به فرم دادن به اطراف ناخن می‌کند. در نهایت هم به وسیله سوهان دستی فرم دلخواه شما را به کناره‌ها و بالای ناخن می‌دهد.

زمانی که فرم ناخن توسط شما تایید شود، ناخن‌کار با مهارت و دقت تمام کار بافرکشی و پولیش ناخن را انجام خواهد داد. کافی است کمی صبر کنید تا کار ناخن‌کار به اتمام برسد. نتیجه فوق‌العاده خواهد بود!

کلام پایانی

کاشت ناخن جانی دوباره به دستان شما می‌دهد و آن‌ها را زیباتر از قبل می‌کند. فراموش نکنید که داشتن ناخن‌های زیبا نیازمند مراجعه به یک مرکز حرفه‌ای و تخصصی زیبایی ناخن است و شما باید حتما در انتخاب مرکز مورد نظرتان دقت کنید.

 

سوالات متداول

 ناخن هلویی چیست؟

این مدل از کاشت ناخن یکی از مینی‌مال‌ترین و طبیعی‌ترین دیزاین‌های ناخن محسوب می‌شود.

ابزار مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه چیست؟

ابزارهایی مانند عقب‌زن، سوهان دستی، دستگاه UV، فرمر، لیکوئید، ضد قارچ، پرایمر، روغن کوتیکول، قلم اشکی کاشت و…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *