بهترین مدل کاشت ناخن برای دست دختر جوان

بهترین مدل کاشت ناخن باعث افزایش زیبایی دست دختران جوان می‌شود

برای بسیاری از دختران جوان از روش کاشت ناخن به‌منظور افزایش زیبایی دست‌ها استفاده می‌کنند. مدل‌های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارند که برای زیباتر ساختن دست دختران جوان و متناسب با روحیه و سن و سال آن‌ها پیشنهاد می‌شوند. برای بهره‌مندی از بهترین شکل نیز باید به مواردی مانند شکل‌دهی مناسب به ناخن، اکستنشن ژل و مقاومت ناخن دقت کنید. در این مطلب با بهترین مدل کاشت ناخن برای دست دختر جوان آشنا می‌شویم.

مطالب مفید:

بهترین مدل کاشت ناخن

مدل‌های ترند کاشت ناخن برای دست دختر جوان

در چند سال گذشته استفاده از خدمات زیبایی و کاشت ناخن افزایش یافته است و گرایش‌های جدیدی در این خدمات ایجاد شده‌اند. به گفته هنرمندان و کارشناسان صنعت زیبایی در سال ۲۰۲۳ طرح‌های جدیدتر توانایی آن را دارند که جلوه‌ای متفاوت را ایجاد کنند. همچنین در سال ۲۰۲۳ استفاده از طیف رنگ آبی افزایش خواهد یافت. کوئینی نگوین، هنرمند مشهور طراح ناخن، اخیرا طرح‌هایی را با تناژ رنگی جالب، با لاک آبی کبالتی OPI ساخته است. بسیاری از هنرمندان دیگر نیز معتقد هستند سال ۲۰۲۳، سالی پر از طرح‌های جدید و زیبا است.

برخی از بهترین مدل‌های مشهور در این زمینه عبارتند از:

  • طرح کروم (Chrome)
  • هانتر گرین (Hunter green)
  • مدل ناخن‌های لعاب‌دار-دونات شکل (Glazed-Doughnut Nails)
  • طرح مانیکور قطره‌ای (Droplet Manicure)
  • مدل هنر آبی (Blue Art)
  • طرح فرانسوی تزیین شده (Embellished French)
  • مدل حلقه و طلسم (Hoops & Charms)
  • مدل چرخش روشن (Bright Swirl)

مدل‌های ترند کاشت ناخن برای دست دختر جوان

طرح کروم و مدل ناخن بادامی؛ از بهترین مدل‌های کاشت ناخن برای دست دختر جوان

یکی از پنج ترند برتر زیبایی برای ناخن‌های دختران جوان در فصل پاییز و مدل‌هایی با لاک‌ متالیک کروم است. این مانیکور خاص که توسط هالی فالکونه (Holly Falcone) طراحی شده است. این مدل معمولا روی ناخن‌هایی با شکل بادامی اجرا می‌شود.

مدل هانتر گرین؛ مدل محبوب اسکارلت جوهانسون و مناسب برای ناخن گرد و کوتاه

در مصاحبه اخیر با بازیگر مشهور هالیوود، اسکارلت جوهانسون، این طرح دیده شده است؛ پس می‌توان دریافت که این مدل در بین سلبریتی‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. این مدل دارای رنگ سبز است و معمولا روی ناخن‌هایی با شکل گرد و کوتاه ایجاد می‌شود. اگر در مجموعه لاک‌های خود رنگ سبز تیره را داشته باشید می‌توانید این مدل را ایجاد کنید. اگر ناخن‌هایتان کوتاه است، می‌توانید از طرح‌های نقاشان ایتالیایی سبک کوبیسم و یا طرح‌های انتزاعی ایده بگیرید.

مدل ناخن‌ لعاب‌دار و دونات‌شکل

مدل ناخن‌ لعاب‌دار و دونات‌شکل در مصاحبه جدید هیلی بیبر، همسر جاستین بیبر دیده شده است. طرفداران به دو دلیل این دونات زیبا را دونات لعاب‌دار نامیده‌اند: اولا این مدل با پوست دختران جوان سازگاری دارد و دلیل دوم، براق بودن آن شبیه یک لایه یخ زده است. در این مدل کاشت ناخن‌، یک لایه نازک از یک رنگ اجرا می‌شود و سپس گرد کروم بر روی آن اضافه می‌شود. این ترفند در بسیاری از سالن‌های زیبایی استفاده شده است. همچنین می‌توانید یک لایه نازک از پولیش خالص ایجاد کنید که پودر کروم مانند Tin Man Can در آن غوطه‌ور باشد.

مدل مانیکور قطره‌ای برای ناخن‌های گرد و بیضی

سوجین اوه یک هنرمند و طراح مدل‌‌های مختلف کاشت ناخن است که در بخش گریم بازیگران دختر  فیلم‌های سینمایی مشغول به کار می‌باشد. او به‌طور خاص از ژل‌های سه بعدی و مواد مخصوصی استفاده می‌کند که به سرعت در حال تبدیل شدن به ترند هستند و طرفداران زیادی دارند. سوجین اوه مبتکر این طرح معتقد است که طرح‌ها و مدل‌های سه بعدی می‌تواند برای دختران جوان جذاب باشد. با استفاده  از مدل مانیکور قطره‌ای ناخن‌های شما بیشتر شبیه مجسمه‌های کوچک روی دستان شما است و فقط ناخن‌های صیقلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. همچنین این مدل قابل اجرا بر روی ناخن‌های گرد و بیضی است.

جلوه زیبا با مدل‌های کاشت ناخن برای دختر جوان

ایجاد روحیه شاد و جلوه زیبا با مدل‌های کاشت ناخن برای دختر جوان

هر ساله ترندهای جدیدی در کاشت ناخن برای دختران جوان عرضه می‌شوند. در انتخاب مدل کاشت ناخن برای دختران جوان باید به مواردی هماهنگی مدل با فرم دست، هماهنگی طرح با روحیه دختران جوان و نکات ترکیب رنگ‌ها دقت داشته باشید. همچنین می‌توانید از مدل‌های ترند که برای فصل‌های مختلف سال توصیه می‌شوند ایده بگیرید.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست ” بصورت کامل درباره انواع کاشت ناخن برای دست های مختلف صحبت کردیم.

سوالات متداول

مدل‌های ترند کاشت ناخن برای دست دختر جوان چیست؟

به گفته هنرمندان و کارشناسان صنعت زیبایی در سال ۲۰۲۳ طرح‌های جدیدتر توانایی آن را دارند که جلوه‌ای متفاوت را ایجاد کنند، مانند طرح کروم و هانتر گرین و…

تاثیر کاشت ناخن بر روحیه دختر جوان چقدر است؟

مدل‌های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارند که برای زیباتر ساختن دست دختران جوان و متناسب با روحیه و سن و سال آن‌ها پیشنهاد می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *