آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه مربع

آموزش کاشت ناخن هلویی کوتاه بصورت مربع و کاربردی

شاید برایتان جالب باشد بدانید کاشت ناخن می‌تواند در فرم‌های متنوعی انجام شود و نیاز نیست همیشه ناخن‌هایتان را در یک فرم نگه دارید. البته اگر فرم دلخواهتان را پیدا کرده‌اید، می‌توانید همیشه با همین منوال پیش بروید، اما توصیه می‌کنیم کمی ریسک‌پذیر باشد و مدل‌های مختلف را امتحان کنید. یکی از فرم‌های بسیار محبوب ناخن، فرم مربعی است که اگر با شیوه کاشت ناخن هلویی همراه شود، جلوه فوق‌العاده جذاب و طبیعی خواهد داشت. در ادامه این آموزش از سایت ایران آموزشگاه قصد داریم مراحل آموزش کاشت ناخن هلویی مربع را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

مطالب مفید: صفر تا ۱۰۰ مراحل آموزش کاشت هلویی

مدل کاشت ناخن مربعی

مدل کاشت ناخن مربعی مناسب چه کسانی است؟

یکی از انواع مدل‌هایی که می‌توانید برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید، مدل مربعی است و امروزه میان بسیاری از بانوان محبوبیت زیادی دارد. دلیل این امر هم این است که مانیکور ناخن مربعی، حالتی کشیده و جذاب به انگشتان و ناخن‌ها می‌دهد و اگر ناخن‌کار مهارت بالایی داشته‌باشد، می‌تواند طرح‌های متفاوتی را روی آن اجرا کند. علاوه‌براین، به دلیل فرم خاص این مدل از کاشت، ناخن‌های جدید استحکام بسیار بالایی خواهند داشت و با هر ضربه‌ای اصطلاحا لب‌پر نمی‌شوند.

این فرم ناخن کلاسیک همواره در هر استایلی کاربرد دارد و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. افرادی که انگشتان کوتاهی دارند مناسب‌ترین گزینه برای انجام کاشت مربعی به شمار می‌روند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر انگشت‌هایی کوتاه دارید، حتما برای یک‌بار هم که شده این مدل از کاشت را امتحان کنید.

مراحل آموزش کاشت ناخن هلویی مربع

فرایند کاشت ناخن مربع هم مانند هر نوع کاشت دیگری در سه مرحله زیرسازی، تیپ‌گذاری و موادگذاری انجام می‌شود.

مرحله اول آموزش کاشت ناخن هلویی مربع: زیرسازی ناخن

اولین مرحله، زیرسازی است. فرقی نمی‌کند چه مدل از کاشتی قرار است انجام شود، به‌هرحال زیرسازی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به بهترین و ماهرانه‌ترین شکل ممکن انجام شود. مدرسان دوره کاشت ناخن عموما اهمیت زیرسازی را به کارآموزان خود گوش‌زد می‌کنند چرا که اگر به‌درستی انجام نشود، نتیجه نهایی کار چیزی جز ناخن‌هایی ناهموار و بدفرم نخواهد بود.

در مرحله زیرسازی، ناخن‌کار به کمک روغن کوتیکول ابتدا سر انگشتان را نرم می‌کند تا بتواند به شکل راحت‌تری کوتیکول‌ها را به‌ وسیله عقب‌زن و قیچی مخصوص از اطراف ناخن جدا کند. پس از این که اطراف ناخن از هر گونه کوتیکولی خالی شد، سطح صدف ناخن را خراش و این فرایند را تا جایی ادامه می‌دهد که تمام چربی‌های اضافی ناخن برداشته شود.

تا این‌جا زیرسازی ناخن برای چسباندن مواد انجام شده است و تنها یک کار بسیار مهم وجود دارد که بسیاری از ناخن‌کاران آن را فراموش می‌کنند؛ آغشته کردن صدف ناخن به ضد قارچ! از آن‌ جایی که قرار است یک لایه ناخن جدید روی ناخن طبیعی قرار بگیرد، محیطی مناسب برای رشد قارچ‌ها فراهم می‌شود. بنابراین بهتر است پیش از شروع مرحله دوم حتما صدف ناخن‌ها به ضد قارچ آغشته شود تا در مراحل پایانی نیز ناخن هوا نکشد.

مراحل آموزش کاشت ناخن هلویی

مرحله دوم: تیپ‌گذاری

پس از زیرسازی ناخن، وقت تیپ‌گذاری می‌رسد. تیپ‌ها قرار است نقش همان ناخن‌های جدید را ایفا کنند. تیپ‌ها به کمک چسب مخصوص روی ناخن‌ها چسبانده می‌شوند و به دلخواه مشتری، قد آن‌ها می‌تواند کوتاه و بلند باشد. در این مرحله ناخن‌کار به وسیله قیچی و سوهان اطراف ناخن‌ها را برش داده و آن را به شکل مربع در می‌آورد. اگر کمی صبر داشته‌باشید و به مهارت ناخن‌کارتان اعتماد کنید، می‌توانید نتیجه فرم دادن به ناخن‌ها را ببینید. پس از این‌ که ناخن‌های شما فرم مربعی به خود گرفت، می‌توانید آماده شروع مرحله سوم شوید.

مرحله سوم: موادگذاری

مرحله موادگذاری اصلی‌ترین مرحله کاشت ناخن است. در این مرحله، ناخن‌کار به کمک قلم‌های مخصوص پودر ناخن هلویی رنگ را به همراه مقداری لیکوئید روی ناخن‌ها می‌گذارد و تمام سطح ناخن را به آن آغشته می‌کند. این فرایند تا زمان کاور شدن سطح تمام ناخن‌ ادامه پیدا خواهد کرد. فراموش نکنید که رنگ جذاب هلویی طیف‌های زیادی دارد و شما می‌توانید در این مرحله رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

توصیه ما مراجعه به بهترین سالن ناخن در تهران است چرا که تجهیزات کامل‌تری دارد و شما می‌توانید با وجود این تجهیزات و مهارت بالای ناخن‌کار خیالتان از بابت زیبایی کار نهایی ناخن‌ها آسوده باشد.

پس از کاور شدن سطح ناخن‌ها، وقت سوهان‌کشی فرا می‌رسد. این مرحله نیز مانند زیرسازی مهارت بسیار زیادی می‌طلبد و تا حد زیادی قرار است فرم نهایی ناخن‌های شما را مشخص کند. اصولا ناخن‌کاران حرفه‌ای در سوهان‌کشی مهارت زیادی دارند و لازم نیست نگران این مرحله باشید.

ترمیم کاشت ناخن هلویی مربعی

ترمیم کاشت ناخن هلویی مربعی

مدت ماندگاری یک کاشت خوب و اصولی با رعایت نکات و مراقبت‌های لازم، معمولا بین دو تا چهار هفته است. البته در پایان این مدت قرار نیست ناخن‌های کاشته‌شده‌تان بیفتد، فقط ناخن‌ها نیاز به زیرسازی و موادگذاری مجدد دارند. مرحله ترمیم به اندازه کاشت اهمیت دارد و بنابراین توصیه می‌کنیم به ناخن‌کاری که در بهترین آموزشگاه آرایش در تهران دوره دیده است، مراجعه کنید. فرایند ترمیم نهایتا یک ساعت زمان می‌برد و اگر به درستی انجام نشود، احتمال عفونت قارچی بالا است.

کلام پایانی

از امتحان کردن مدل‌های جدید کاشت ناخن نترسید. قرار نیست همیشه طرح جدید روی ناخن‌تان باقی بماند و اگر از آن راضی نباشید، می‌توانید نهایتا ۶ هفته بعد آن را تغییر دهید. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما مدل ناخن مربعی را امتحان کنید.

سوالات متداول

مدل کاشت ناخن مربعی مناسب چه کسانی است؟

یکی از انواع مدل‌هایی که می‌توانید برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید، مدل مربعی است و امروزه میان بسیاری از بانوان محبوبیت زیادی دارد.

مدت ماندگاری کاشت ناخن هلویی مربعی چقدر است؟

مدت ماندگاری یک کاشت خوب و اصولی با رعایت نکات و مراقبت‌های لازم، معمولا بین دو تا چهار هفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *