بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن کدام مدل است

استفاده از انواع ناخن مصنوعی به ظاهر ناخن‌های شما حالتی طبیعی می‌دهد و به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک زیادی می‌کند. برای بانوانی که دستانی پهن دارند شناخت بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن یک ضرورت به شمار می‌آید. فرم ناخن مصنوعی مورد استفاده برای انگشتان پهن باید به گونه‌ای باشد که این نوع از دست‌ها را خوش‌فرم‌تر و لاغرتر نشان دهد. در این مطلب ضمن بررسی بهترین مدل‌های کاشت ناخن برای دست‌های پهن، نکات مهمی را در مورد کاشت ناخن مصنوعی برای این دست‌ها به شما ارائه می‌کنیم.

مطالب مفید:

 

مدل کاشت ناخن برای دست پهن

چرا مدل مربعی بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن است

خیلی از خانم‌هایی که دستانی پهن دارند می‌خواهند ناخن‌های خود را به شکل مربع مانیکور کنند این شکل از مانیکور ناخن حالت کشیده و زیبایی را برای ناخن‌ها به وجود می آورد و طراحی بر روی آن‌ها هم به زیباترین شکل ممکن دیده خواهد شد. این مدل با اضلاع موازی و زوایای تیز یا گرد یک مدل فرنچ کلاسیک است. مدل مربعی برای ناخن‌هایی که بستر بزرگی دارند مناسب است. چون مدل مربعی ناخن های کوچک را کوتاه و پهن نشان می دهد. برای این مدل باید دو ضلع جانبی ناخن را موازی و صاف سوهان کنید و لبه آزاد ناخن باید بر این دو ضلع عمود باشد.

زمانی که مربع کاملی بدست آوردید، سنباده را بردارید و دو گوشه تیز آن را انحنا دهید البته این نوع مدل از ناخن، ناخن هایی با اندازه های کوتاه است که سری صاف دارد. این مدل از ناخن ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم ها برخوردار است.

مدل ناخن مربعی

محبوبیت بالای مدل مربعی در ایران

به دلیل احتمال کمتر شکستگی، فرم راحت‌تر و پذیرش بالاتر اجتماعی، در کشور ما این نوع از فرم ناخن بسیار محبوب است. بانوانی که ناخن‌هایی کشیده دارند، جز طرفداران این مدل هستند. برای لاک ناخن هایتان هم پیشنهاد ما رنگی روشن، جیغ و براق است.

مدل ناخن بیضی برای دست پهن

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن از نظر زیبایی، مقاومت و همچنین قابلیت استفاده از لاک‌های جذاب، مدل ناخن بیضی است. به طور کلی مدل ناخن بیضی از جمله مدل‌هایی است که می‌تواند هم برای بانوانی با انگشتان کوتاه و هم برای بانوانی با انگشتان پهن مناسب باشد. تا حدودی می‌توانیم اینطور بگوییم که مدل ناخن بیضی شبیه به مدل بادامی است. البته با این تفاوت که در این مدل شما باید قسمت بالایی ناخن مصنوعی را که پهن‌تر است سوهان بکشید. اگر انتخاب شما مدل ناخن بیضی است به شما پیشنهاد می‌کنیم که از لاک‌هایی با رنگ‌های پاستلی و طرح‌های هنری برای تزئیین استفاده کنید.

نکات مهم برای کاشت ناخن

نکات مهمی که باید بعد از کاشت ناخن به آن‌ها توجه کنید

بعد از انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن نوبت به رعایت نکاتی در ارتباط با مراقبت از این ناخن‌ها می‌رسد. مراقبت باشید که به هیچ عنوان بعد از انجام عمل کاشت با اجسام آلوده تماس نداشته باشید. از وارد آمدن هر نوع ضربه جلوگیری کنید و در انجام کارهای روزمره خود و در زمان استفاده از مواد شوینده و آب تا جایی که می‌توانید از دستکش استفاده کنید.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم از کار با مواد شیمایی بدون استفاده از دستکش به شدت خودداری کنید. توجه داشته باشید که حضور در آب استخر و به طور کلی حوضچه‌های عمومی می‌تواند به شکل قابل توجهی خطر ابتلا شما به انواع بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن کاشته شده را افزایش بدهد.

زیبای دست ها با ناخن شیک

افزایش زیبایی دست‌ها با انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن

در این مطلب به بررسی دو مورد از بهترین مدل‌های کاشت ناخن برای دست پهن اشاره کردیم. مدل‌هایی که نه تنها در بین بانوان جوان ایرانی محبوب هستند بلکه در دنیا نیز طرفداران زیادی دارند. مساله مهمی که باید در زمینه کاشت این ناخن‌های مصنوعی به آن توجه داشته باشید، ترمیم آن‌ها است. نیاز به ترمیم امری طبیعی است. زیرا ناخن‌های شما بعد از مدتی رشد می‌کنند. ترمیم هم تنها محدود به مدل‌های کاشت ناخن برای دستان پهن نیست و در تمام مدل‌ها این نیاز وجود دارد. با توجه به میزان رشد ناخن‌های شما، هر دو هفته الی یک ماه یک بار نیاز به ترمیم ناخن‌های خود دارید.

ما در مطلب “ بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست ” بصورت کامل درباره انواع کاشت ناخن برای دست های مختلف صحبت کردیم.

سوالات متداول

کدام مدل ناخن در ایران پرطرفدار است؟

به دلیل احتمال کمتر شکستگی، فرم راحت‌ تر و پذیرش بالاتر اجتماعی، در کشور ما، مدل مربعی بسیار محبوب است.

چرا مدل مربعی بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن است؟

خیلی از خانم‌هایی که دستانی پهن دارند می‌خواهند ناخن‌های خود را به شکل مربع مانیکور کنند این شکل از مانیکور ناخن حالت کشیده و زیبایی را برای ناخن‌ها به وجود می آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *