مدل موی جدید دخترانه

عکس مدل موی جدید دخترانه؛ اهمیت زیبایی مدل مو در جذابیت دختران

مدل موهای دخترانه تنوع بسیار بالایی دارند و انتخاب آن‎ها به طور معمول برحسب سلیقه، سن، کوتاهی، بلندی و … انجام می‎شود. از جذاب‎ترین مدل‎های مو دخترانه که محبوبیت بسیار بالایی در بین دختران دارند، می‎توان به دم اسبی، فر، صاف و … اشاره کرد. در سال جدید مدل‎های بسیار زیادی ترند شده‎اند که شاید شما از آن‎ها بی‎خبر باشید. از این رو قصد داریم، این مطلب را به معرفی شیک‎ترین مدل‎های مو برای دختران و همچنین مشاهده چندین عکس مدل مو جدید دخترانه اختصاص دهیم.

مدل موی جدید دخترانه

مدل موی جدید دخترانه

۱. مدل موی فانتزی و اسپرت

اگر تصمیم به ایجاد ظاهری جذاب و شاد برای خود دارید و می‎خواهید از یک مدل موی ترند در سال جدید استفاده کنید، مدل فانتزی و اسپرت انتخابی فوق‎العاده برای شما خواهد بود. با اجرای این مدل بر روی موی خود، در مراسم‎ها و جشن‎های مختلف، متمایز و متفاوت به چشم می‎آیید.

مدل مو دم اسبی کره ای

مدل مو دم اسبی کره ای

۲. مدل موی دم اسبی نیمه (کره‎ای)

یکی از زیباترین مدل‎های موی سال جدید، دم اسبی نیمه است. این مدل موی کره‎ای، ظاهری شیک را برای شما ایجاد می‎کند و چهره شما را ظریف نشان می‎دهد. برای اجرای این مدل کافی است نیمه بالایی موهای خود را به شکل محکم و دم اسبی ببندید و همچنین باقی موها را باز بزارید. این استایل برای ورزش، مجلس، فعالیت‎های روزمره و … مناسب است. در ادامه می‎توانید عکس مدل مو جدید دخترانه دم اسبی نیمه را مشاهده کنید.

مدل موی فرکوتاه

مدل موی فر کوتاه

۳. مدل موی فر کوتاه

حتما می‎دانید که انتخاب مدل موی کوتاه فر کار بسیار سختی به شمار می‎آید. از این رو بهتر است، این حساسیت زیادی برای اجرای این مدل داشته باشید و یک آرایشگر باسابقه و حرفه‎ای را برای اجرای مدل موی کوتاه فر انتخاب کنید. این مدل یکی از ترندترین آرایش‎های مو در سال جدید است که طرفداران بسیار زیادی دارد. مدل موی کوتاه فر همچنین باعث پرپشت‎تر شدن ظاهر موی شما خواهد شد.

مدل موی مرلین

۴. مدل موی مرلین کوتاه و حجیم

اگر قصد دارید یکی از خاص‎ترین مدل‏‎های مو که در سال جدید ترند است را داشته باشید، می‎توانید مدل مرلین حجیم و کوتاه را انتخاب کنید. این مدل از دهه ۵۰ میلادی الهام گرفته و دارای چتری‎هایی جذابی به شکل گوش در بخش جلویی سر است. از مزایای این مدل می‎توان به امواج حجیم آن اشاره کرد. در ادامه عکس مدل مو جدید دخترانه (مرلین کوتاه و حجیم) را می‎توانید تماشا کنید.

مدل موی سزار

۵. مدل موی سزار

مدل موی سزار یکی از مدل‎ها شیک و خاص سال جدید است که دارای موهای کوتاه در بخش‎های کناری سر و موهای بلند در قسمت جلو و بالای مو می‎باشد. در این مدل، بخش جلویی موی شما می‎تواند تا ۶ الی ۷ سانتی‎متر بلندی داشته باشد. مدل موی سزار را می‎توانید به روش‎های مختلفی اجرا کنید.

این روش‎ها عبارت‎اند از:

  • چتری ساده
  • چتری نامتقارن
  • حالت‎دهی به بالا
  • حالت‎دهی به بغل

مدل موی جدید دخترانه

۶. مدل موی کوتاه باب

دخترانی که به دنبال مدل‎های باکلاس، متفاوت و جدید هستند، می‎توانند مدل موی کوتاه باب را انتخاب کنند. این مدل محبوبیت بالایی در بین دختران نوجوان سراسر دنیا دارد. پس اگر از موهای صافی برخوردار هستید و می‎خواهید یکی از شیک‏ترین مدل‎های مو را داشته باشید، مدل موی باب را انتخاب کنید.

 

مدل مو چتری دخترانه

۷. مدل موی همیشه جذاب چتری

یکی از مدل‎های باکلاس که همواره در بین دخترها محبوب است، چتری نام دارد. این مدل مو بسیار تیپیکال و خاص است و می‎توان آن را به حالت‎های مختلفی همانند بلند، کوتاه، باریک و ضخیم اجرا کرد. البته این مدل مو باید براساس فرم پیشانی و صورت شما انتخاب شود.

برای داشتن یک استایل موی جذاب حتما مرکز مورد نظر خود را از بین بهترین سالن کوتاهی مو انتخاب کنید.

با تماشای عکس مدل موی جدید دخترانه، آرایش موی خود را مدرن کنید

در این مطلب با ترندترین مدل‎های مو آشنا شدیم و چندین عکس مدل موی جدید دخترانه را مشاهده کردیم. این مدل‎ها می‎توانند ظاهری زیباتر را برای شما بسازند. همچنین اگر قصد دارید نوع آرایش این مدل‎ها را یاد بگیرید، می‎توانید با بررسی لیست کل مراکز آموزش آرایشگری کشور در سایت ایران آموزشگاه برای این کار اقدام کنید.

سوالات متداول

برای دخترانی که گردن بلندی دارند، چه نوع سبک مویی پیشنهاد می‎شود؟

بهترین آرایش مو برای دخترانی که گردن نسبتا بلندی دارند، این است که بخش جلوی موی بلندتر از قسمت پشت آن باشد. چرا که این مدل باعث می‎شود گردن شما کوتاه‎تر از حالت واقعی به نظر بیاید.

آیا مدل موی کوتاه پیکسی لایه‎ای برای زنان مناسب می‎باشد؟

از مدل موی کوتاه پیکسی لایه‎ای می‎توان به عنوان ترندترین مدل‎های سال جدید نام برد. این مدل باعث جوان‎تر شدن ظاهر خواهد شد و بهترین آرایش مو برای زنانی است که به دنبال ایجاد ظاهری جوان هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *