هزینه کلاس کامپیوتر

هزینه کلاس کامپیوتر متناسب با دوره‌های مختلف متغیر است

رشته کامپیوتر یکی از رشته‌های پرطرفدار و با بازار کار فوق‌العاده است که آموزش مهارت‌های مختلف آن، ضامن آینده شغلی علاقه‌مندان خواهد بود. پیچیدگی مباحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این رشته، باعث شده تا دوره‌های مختلفی متناسب با علاقه داوطلبان در آموزشگاه‌های معتبر برگزار شوند. هزینه کلاس کامپیوتر متناسب با همین دوره‌ها و با توجه به برخی پارامترهای تاثیرگذار تغییر می‌کند. آشنایی حدودی با شهریه کلاس کامپیوتر در آموزشگاه‌ها و دوره‌های عملی و آنلاین مختلف، مهم‌ترین اقدام پیش از شروع یادگیری این رشته کاربردی است که در این صفحه از ایران آموزشگاه به آن می‌پردازیم.

هزینه کلاس کامپیوتر

کلاس کامپیوتر چه محلی است؟

دوره کامپیوتر یک کلاس تخصصی و پیشرفته است که تمام نیازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را پشتیبانی می‌کند. یک کلاس کامپیوتر مناسب، با رویکردی تخصصی به آموزش زمینه‌های مختلف کامپیوتر می‌پردازد. همچنین هزینه کلاس کامپیوتر باید متناسب با نوع دوره و مدت‌زمان برگزاری آن تعیین شود و امکان پرداخت اقساطی شهریه برای دانشجویان وجود داشته باشد. اصلی‌ترین ویژگی کلاس کامپیوتر نیز برخورداری از سایت‌های مجهز کامپیوتر برای ارائه آموزش‌های عملی به دانشجویان در زمان آموزش‌ها است.

بهترین آموزشگاه کامپیوتر در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های کامپیوتر وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش کامپیوتر در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای کامپیوتر در ایران:

اگر دنبال یک کلاس کامپیوتر معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین کلاس کامپیوتر تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس کامپیوتر در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

هزینه کلاس کامپیوتر

شهریه کلاس کامپیوتر‌ چقدر است؟

نمی‌توان یک شهریه ثابت را برای یادگیری بخش‌های مختلف کامپیوتر در نظر گرفت. این رشته آن‌قدر گسترده است که تسلط کامل به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مختلف آن به سال‌ها تمرین و یادگیری نیاز دارد. بااین‌حال بهترین دوره برای شروع آموزش کامپیوتر، یادگیری مهارت‌های هفت‌گانه این رشته است که تحت عنوان ICDL آموزش داده می‌شوند که این مهارت‌ها عبارت‌اند از:

  • آی‌تی (IT)
  • ویندوز (Windows)
  • ورد (Word)
  • اکسل (Exel)
  • اکسس (Access)
  • پاورپوینت (Powerpoint)
  • اینترنت (Internet)

هزینه کلاس کامپیوتر برای شرکت در دوره‌های ICDL به نوع برگزاری کلاس‌ها به‌صورت خصوصی یا گروهی و مدت‌زمان برگزاری دوره بستگی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین آموزشگاه کامپیوتر در سایت ایران آموزشگاه، در بهترین دوره آموزش این رشته با کم‌ترین شهریه ثبت نام کنید. برای آشنایی کلی با میزان شهریه کلاس کامپیوتر نیز جدول زیر به شما کمک می‌کند.

دوره عمومی دوره‌های نیمه‌خصوصی دوره‌های خصوصی طول دوره
از ۹۰۰ هزار تومان  شروع از ۵/۱ میلیون تومان از ۲ میلیون تومان برای یک ماه

شهریه کلاس حضوری کامپیوتر

هزینه‌ آموزش‌ کامپیوتر‌ به‌صورت حضوری چقدر است؟

تعیین هزینه‌های آموزش کامپیوتر به‌صورت حضوری به تجربه مدرس و مرکز ارائه‌دهنده خدمات آموزشی بستگی دارد. بااین‌حال برخی از دوره‌های مهم آموزش حضوری به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند که شناخت تعرفه‌های قیمتی آن‌ها، به شما برای ثبت نام در دوره مناسب کمک می‌کند. جدول زیر به برخی از این دوره‌ها و شهریه‌های لازم آن‌ها اشاره می‌کند.

نام دوره شهریه حدودی
کاربرد رایانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
آموزش فوتوشاپ ۳ میلیون تومان
گرافیک رایانه‌ای با Illustrator ۴ میلیون تومان
آموزش پریمیر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
توسعه‌دهنده سیستم‌های مدیریت محتوا یا وردپرس ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آموزش کامل SEO ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف از ۵/۳ میلیون تا ۵/۵ میلیون تومان
مهندسی سخت‌افزار ۵/۸ میلیون تومان

 

 

شهریه کلاس آنلاین کامپیوتر

هزینه آموزش کامپیوتر‌ به‌صورت آنلاین چقدر است؟

آموزش آنلاین کامپیوتر یک دوره غیر حضوری و کاربردی برای افرادی است که امکان حضور در کلاس‌های حضوری سخت‌افزار و نرم‌افزار را ندارند. مراکز آموزشی مختلف متناسب با تجربه استاد، نوع دوره، طول دوره و کیفیت محتواهای ضبط شده هزینه‌های متفاوتی را برای این کلاس‌ها در نظر می‌گیرند. به‌عنوان مثال برای شرکت در دوره‌های آنلاین جامع ICDL شهریه حدودی برای یک دوره ۱۶ جلسه سه‌ساعته، شهریه‌ای نزدیک به ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باید بپردازید.

شهریه کلاس کامپیوتر در شهرستان ها

قیمت کلاس‌ کامپیوتر‌ در شهرستان‌ها چقدر است؟

برگزاری دوره‌های مختلف کامپیوتر در شهرستان‌ها مانند تهران یک موضوع رایج است. مراکز آموزشی شهرستان‌ها برای شهریه کلاس کامپیوتر، متناسب با برخی عوامل تعرفه‌های جداگانه‌ای را در نظر می‌گیرند که این عوامل عبارت‌اند از:

  • نوع دوره (ICDL 1 و ICDL 2)
  • سطح دوره
  • خصوصی یا گروهی بودن دوره
  • آنلاین یا حضوری بودن دوره‌ها
  • تعداد جلسات و مدت‌زمان دوره
  • اعتبار مدرک اعطایی
  • شهر یا موقعیت جغرافیایی قرارگیری آموزشگاه

بر اساس عواملی که نام ‌برده شد، هزینه کلاس کامپیوتر در شهرستان‌ها تفاوت چندانی با شهریه این دوره‌ها در تهران ندارند. به طور معمول یک کلاس کامپیوتر باکیفیت و با سرفصل‌های آموزشی مدون، برای دوره‌های خود هزینه‌های زیر را دریافت می‌کند.

دوره عمومی شهریه دوره نیمه‌خصوصی دوره خصوصی
میانگین از ۷۵۰ هزار تومان از ۱ میلیون تومان میانگین از ۵/۱ میلیون تومان

کلاس رایگان کامپیوتر

آیا کلاس رایگان کامپیوتر هم وجود دارد؟

برگزاری کلاس‌های رایگان کامپیوتر، یکی از راهکارهای تبلیغاتی موثر برای بسیار از آموزشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها است. این مراکز در دوره‌های عملی خود مطالب اختصاصی، مقالات، فیلم‌های آموزشی، مشاوره‌های کاربردی و … را به‌صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.

از سوی دیگر دوره‌های آنلاین نیز برای افزایش رضایت دانشجویان، شرایط حضور رایگان آن‌ها در سمینار و ورکشاپ‌های تخصصی کامپیوتر را به وجود می‌آورند و با استفاده از خدمات مشاوره‌ای رایگان، تمام اشکالات آن‌ها را رفع می‌کنند. به‌طورکلی یک دوره جامع اختصاصی رایگان برای کامپیوتر وجود ندارد؛ اما می‌توان آموزش‌هایی مقدماتی و ابتدایی را توسط سایت‌ها و دیگر منابع قابل دسترسی فرا گرفت.

هزینه کلاس کامپیوتر

برای آگاهی از هزینه کلاس کامپیوتر، از ایران آموزشگاه کمک بگیرید

تفاوت در قیمت‌ کلاس کامپیوتر، انتخاب بهترین مرکز آموزشی برای علاقه‌مندان را به یک موضوع سخت تبدیل کرده است. هر آموزشگاهی متناسب با پارامترهای مورد نظر خود می‌تواند هزینه‌های دوره‌ها را افزایش یا کاهش دهد.

ایران آموزشگاه به‌عنوان یک مرجع مناسب در زمینه معرفی آموزشگاه‌های سراسر کشور، معتبرترین آموزشگاه‌های کامپیوتر را به شما معرفی می‌کند. مجموعه ما با شناخت ویژگی‌های یک مرکز معتبر، لیستی بلند از بهترین آموزشگاه‌های کامپیوتر را در اختیار شما قرار داده است. شما می‌توانید برای ثبت نام در دوره مناسب و کاهش هزینه‌های این کار، در دوره‌‌های معرفی شده سایت ما ثبت نام کنید.

پرسش و پاسخ

آیا هزینه کلاس‌های ICDL 1 و ICDL 2 با یکدیگر متفاوت است؟

بله. با توجه به طول دوره، شهریه این کلاس‌‌ها نیز با یکدیگر فرق دارد.

بهترین راهکار برای کاهش هزینه کلاس کامپیوتر چیست؟

ثبت نام در یک آموزشگاه معتبر که برنامه‌ریزی‌های مدونی را برای آموزش در نظر دارد.

آیا موقعیت مکانی آموزشگاه در تعیین شهریه کلاس کامپیوتر تاثیرگذار است؟

این مورد معمولا روی هزینه کلاس تاثیر دارد. آموزشگاه‌هایی که در محله‌های بهتر و گران‌تری قرار دارند، شهریه بیشتری دریافت می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *