هزینه کلاس آیلتس

هزینه کلاس آیلتس؛ دغدغه بزرگ زبان‌آموزان

دریافت مدرک آزمون آیلتس برای افرادی که قصد ادامه تحصیل یا کاریابی در خارج از کشور را دارند بسیار اهمیت دارد. از سوی دیگر با دریافت مدرک این دوره، رزومه شما برای اشتغال در داخل کشور نیز تقویت می‌شود. دریافت نمره بالا در این آزمون کاری دشوار است و یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت بهترین نمره در آیلتس، شرکت در کلاس‌های آموزشی آیلتس است. اما هزینه کلاس آیلتس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ذهن زبان‌آموزان را به خود مشغول می‌کند. در این صفحه از سایت ایران آموزشگاه میزان شهریه این کلاس‌ها را بررسی می‌کنیم.

هزینه کلاس آیلتس

کلاس آیلتس چه محلی است؟

کلاس آیلتس مکانی است شما در آن با ساختار آزمون آیلتس، نحوه زمان‌بندی بخش‌های آن و سوالات رایج در آیلتس و موارد دیگر آشنا می‌شویم. در صورتی که سطح دانش زبان انگلیسی شما کم باشد نیز می‌توانید در دوره مقدماتی آیلتس شرکت کنید. در دوره‌های آموزش آیلتس همچنین زبان‌آموزان هر ۴ مهارت زبانی خود را که در آزمون آیلتس مورد نیاز هستند ارتقا می‌دهند. این مهارت‌ها عبارتند از:

  • مهارت شنیداری
  • مهارت خواندن و درک مطلب
  • مهارت نوشتاری
  • مهارت گفتاری

بهترین آموزشگاه آیلتس در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های آیلتس وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش آیلتس  در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های آیلتس پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای آیلتس در ایران:

اگر دنبال یک کلاس آیلتس معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست کلاس آیلتس تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس آیلتس در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

شهریه کلاس آیلتس

شهریه کلاس آیلتس چقدر است؟

آموزشگاه‌های مختلف زبان، شهریه‌های مختلفی را برای دوره‌های آیلتس در نظر می‌گیرند. اما از کجا بدانیم آیا شهریه اعلام شده، منصفانه است یا نه؟ آیا شهریه کمتر همیشه خوب است؟ آیا شهریه بیشتر لزوما نشان‌دهنده کیفیت بهتر خدمات آموزشی است؟ برای این‌که بتوانیم به این پرسش‌ها پاسخ دهیم ابتدا باید با عوامل موثر بر هزینه کلاس آیلتس آشنا باشیم.

این عوامل را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • آنلاین یا حضوری بودن دوره
  • مکان جغرافیایی برگزاری کلاس (شهر و آدرس آموزشگاه)
  • امکانات آموزشگاه
  • محتوای دوره
  • میزان تجربه اساتید آیلتس
  • تعداد جلسات دوره
  • طول زمان هر جلسه

شهریه کلاس های حضوری آیلتس

هزینه آموزش آیلتس به‌صورت حضوری چقدر است؟

در زمان بررسی شهریه آیلتس در آموزشگاه‌های مختلف حتما به تعداد جلسات و طول زمان هر جلسه از دوره دقت کنید. برای مثال یکی از موسسات تهران، هزینه دوره حضوری را در حدود یک میلیون تومان عنوان کرده است و یک آموزشگاه مشهور دیگر، این هزینه‌ها را بیش از ۴ میلیون تومان تعیین کرده است. تعداد جلسات در هر دو آموزشگاه ۲۰ جلسه است اما تعداد ساعات هر جلسه در آموزشگاه اول، ۱.۵ ساعت و در آموزشگاه دوم، ۳ ساعت است. بنابراین باید به چنین مواردی دقت کنید.

نوع دوره

هزینه

کلاس خصوصی حضوری آیلتس جلسه ای بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
کلاس‌های حضوری گروهی بین ۹۰۰ هزار تومان تا ۴.۵ میلیون تومان
کلاس‌های فشرده آیلتس حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گران‌تر از دوره‌های معمولی حضوری

شهریه کلاس های آنلاین زبان

هزینه آموزش آیلتس به‌صورت آنلاین چقدر است؟

خدمات آموزش آنلاین آیلتس مزایای بسیاری برای زبان‌‌آموزان دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌ها با حذف هزینه رفت‌وآمد، انعطاف زمانی بیشتر، امکان حضور در کلاس از هر مکانی و … اشاره کرد. این روش همچنین روشی عالی برای زبان‌آموزان شهرستانی است که می‌خواهند در دوره‌های آمادگی آیلتس در آموزشگاه‌های شهرهای دیگر مانند تهران شرکت کنند. هزینه برگزاری این دوره‌ها معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از دوره‌های حضوری آموزش آیلتس است.

شهریه کلاس آیلتس در شهرستان ها

قیمت کلاس آیلتس در شهرستان‌ها چقدر است؟

در حال حاضر آموزشگاه‌های زبان بسیار مشهوری در شهرهای بزرگ از جمله شهرهای شیراز، اهواز، مشهد، تبریز، رشت و … وجود دارند که خدمات آموزشی بسیار باکیفیتی را به زبان‌آموزان و متقاضیان مدرک زبان آیلتس ارائه می‌کنند. بسیاری از استادان این دوره‌ها از اساتید دانشگاه‌ها و فرهنگیان باسابقه هستند.

هزینه خدمات آموزشی در شهرستان‌ها نسبت به تهران کمتر است. با این حال میزان شهریه همچنین به مواردی مانند میزان جمعیت و وسعت شهر نیز بستگی دارد. در حال حاضر هزینه بسیاری از کلاس‌های آموزش در شهرستان‌ها در بازه هر ترم، ۵۰۰ تا ۱.۵ میلیون تومان قرار دارد.

کلاس رایگان آیلتس

آیا کلاس رایگان آیلتس هم وجود دارد؟

آیلتس یک آزمون تخصصی زبان انگلیسی است و خدمات آموزشی آن نیز به‌هیچ‌عنوان به شکل رایگان به زبان‌آموزان ارائه نمی‌شوند. بنابراین چیزی به نام کلاس آیلتس رایگان وجود ندارد. با این حال برای آمادگی مقدماتی یا مکمل دوره‌های آیلتس می‌توانید از منابع رایگان وجود در سطح وب مانند پی دی اف کتاب‌های آمادگی آیلتس و همچنین درسنامه‌های رایگان استفاده کنید.

برخی از کتاب‌های مناسب قابل خریداری در این زمینه نیز عبارتند از:

  • کتاب Official IELTS Practice Materials به‌عنوان بهترین نمونه سوالات آیلتس
  • کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS به‌عنوان یکی دیگر از کتب نمونه سوال آیلتس
  • کتاب Kaplan IELTS Premier with 8 Practice Tests از منابع راهنمای استراتژی آزمون
  • کتاب Understanding and Using English Grammar از منابع راهنمای گرامر در آیلتس
  • کتاب آیلتس Barron’s IELTS Superpack
  • کتاب آیلتس The Official Cambridge Guide to IELTS
  • کتاب Official IELTS Practice Materials
  • کتاب آیلتس آکادمیک Target Band 7: IELTS Academic
  • کتاب Collins Writing for IELTS برای تقویت مهارت خواندن

کلاس آیلتس قیمت مناسب

کلاس آیلتس را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید

خوشبختانه گزینه‌های فراوانی برای انتخاب دوره آیلتس از نظر آموزشگاه، روش برگزاری دوره و … وجود دارند. بنابراین اگر نگران تناسب بودجه خود با شهریه کلاس آیلتس هستید، می‌توانید گزینه‌های مختلف را بررسی کنید. برای مثال کلاس ترمیک گروهی از کلاس خصوصی ارزان‌تر است و هزینه کلاس آنلاین از کلاس حضوری کمتر است. شما همچنین می‌توانید در سایت ایران آموزشگاه، با بهترین آموزشگاه‌های آیلتس در ایران آشنا شوید و اطلاعات شهریه دوره‌های آن‌ها از این آموزشگاه‌ها دریافت کنید. ما معتبرترین مراکز و دوره‌های آیلتس را به شما در این سایت معرفی می‌کنیم.

پرسش و پاسخ

چه عواملی بر تعیین شهریه کلاس آیلتس تاثیر می‌گذارند؟

از عوامل موثر بر شهریه کلاس آیلتس می‌توان به روش برگزاری دوره از جمله آنلاین یا حضوری بودن کلاس‌ها و خصوصی یا گروهی بودن کلاس، اعتبار آموزشگاه، تعداد جلسات دوره و … اشاره کرد.

هزینه آموزش آیلتس حضوری گران‌تر است یا آنلاین؟

هزینه کلاس آیلتس آنلاین در حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از کلاس‌های حضوری است.

قیمت کلاس آیلتس در شهرستان‌ها چقدر است؟

شهریه دوره آمادگی آیلتس در شهرستان معمولا در بازه ۵۰۰ هزار تومان تا ۱.۵میلیون تومان برای کلاس‌های حضوری گروهی قرار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *