هزینه کلاس آرایشگری

آگاهی از قیمت و هزینه کلاس آرایشگری به انتخاب دوره مناسب کمک می‌کند

قیمت و هزینه کلاس آرایشگری اهمیت زیادی دارد چراکه شروع دوره‌های آرایشگری یک هدف‌گذاری مطمئن برای تضمین آینده شغلی و کسب درآمد مستمر است. بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته با عدم آگاهی از میزان شهریه کلاس آرایشگری، هزینه‌های مازاد و بی‌دلیلی را برای فراگیری تکنیک‌های این رشته می‌پردازند. آگاهی از هزینه‌های آموزش، اولین گامی است که برای برنامه‌ریزی و شروع مسیر یادگیری به آن نیاز دارید. بر همین اساس در این صفحه از ایران آموزشگاه به هزینه کلاس آرایشگری می‌پردازیم و شهریه دوره‌های مختلف آن را با هم بررسی می‌کنیم.

هزینه کلاس آرایشگری

کلاس آرایشگری چه محلی است؟

یک کلاس آرایشگری مناسب محلی است که تمام مهارت‌های آرایشگری را با رویکردی اختصاصی به‌صورت خصوصی یا گروهی تشکیل دهد. همچنین سرفصل‌های آموزشی آن باید شامل آموزش‌های عملی باشد و در پایان دوره نیز به هنرجویان مدرک معتبر بین‌المللی آرایشگری را اعطا کند.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های آرایشگری وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش آرایشگری در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های آرایشگری پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای آرایشگری در ایران:

اگر دنبال یک کلاس آرایشگری معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای آرایشگری زنانه در تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس آرایشگری در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

هزینه کلاس آرایشگری

شهریه کلاس آرایشگری چقدر است؟

شهریه کلاس‌های آرایشگری یک موضوع متغیر است؛ زیرا به پارامترهای متعددی بستگی دارد. برترین مراکز آموزشی مانند بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر، دوره‌های متنوعی را برگزار می‌کنند که این دوره‌ها متناسب با برخی ویژگی‌ها هزینه‌های متفاوتی دارند. شما برای ثبت نام در دوره‌های آرایشگری زنانه یا دوره‌های آرایشگری مردانه باید به این عوامل توجه داشته باشید.

برخی از مهم‌ترین عوامل موثر در تعیین هزینه کلاس آرایشگری عبارت‌اند از:

  • حضوری یا آنلاین بودن دوره
  • گروهی، نیمه‌خصوصی یا خصوصی بودن دوره
  • مدت‌زمان دوره
  • تجربه و دانش استاد
  • تخصصی بودن دوره

شهریه کلاس حضوری آرایشگری

هزینه آموزش آرایشگری به‌صورت حضوری چقدر است؟

قیمت کلاس‌های حضوری متناسب با نوع دوره (نیمه‌خصوصی، خصوصی یا گروهی) متفاوت است؛ البته این هزینه‌ها تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند. در ادامه در دو جدول مجزا هزینه دوره‌های آرایشگری زنانه و قیمت دوره‌های آرایشگری مردانه را در بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران به‌صورت حدودی برای هر دوره مخصوص در هر ترم بررسی می‌کنیم.

 

هزینه دوره‌های آرایشگری زنانه

انواع تکنیک‌های آموزش خدمات پاکسازی پوست از ۲ میلیون تا ۶ میلیون تومان
انواع دوره‌های آموزش خدمات ناخن از ۵/۱ میلیون تا ۳ میلیون تومان
انواع تکنیک‌های خدمات آرایش صورت از ۵/۱ میلیون تا ۵/۶ میلیون تومان
دوره‌های آرایشگری خدمات مو از ۱ میلیون و ۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان
دوره‌های خدمات کاربردی مواد از ۲ میلیون تا ۵/۳ میلیون تومان

دوره دیپلم آرایشگری

۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

 

هزینه دوره‌های آرایشگری مردانه

دوره آرایشگری مردانه درجه ۲ بین بازه ۳ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
دوره آرایشگری مردانه درجه ۱ بین بازه ۵/۲ میلیون تا ۵/۳ میلیون تومان
دوره آرایشگری داماد از ۵/۲ میلیون تا ۳ میلیون تومان
دوره گریم سینمایی از ۵/۳ میلیون تا ۴ میلیون تومان
دوره آرایشگری رنگ موی آقایان از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان
دوره پروتز مو از ۳ میلیون و ۷۰۰ تا ۴ میلیون تومان
دوره‌های بهداشت ناخن آقایان از ۲ میلیون تا ۵/۲ میلیون تومان

 

شهریه کلاس آنلاین آرایشگری

هزینه آموزش آرایشگری به‌صورت آنلاین چقدر است؟

هزینه کلاس آرایشگری در آموزش از راه دور نسبت به دوره‌های عملی ارزان‌تر است. دلیل این موضوع نیز حذف آموزش‌های عملی و کاهش مدت‌زمان دوره‌ها می‌باشد. بسیاری از افرادی که امکان حضور در بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران را ندارند، با ثبت نام در دوره‌های آنلاین در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند. به‌طورکلی شهریه کلاس آرایشگری آنلاین برای دوره‌های آرایشگری زنانه و دوره‌های آرایشگری مردانه، تقریبا از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و متناسب با نوع تکنیک تا ۳ میلیون تومان نیز می‌رسد.

هزینه کلاس آرایشگری شهرستان

قیمت کلاس آرایشگری در شهرستان‌ها چقدر است؟

شهریه کلاس آرایشگری با توجه به تعرفه‌های رسمی اتحادیه آرایشگران تعیین می‌شود و متناسب با امکانات، تقاضای مشتریان و کیفیت خدمات آموزشی در هر استان قیمت‌های متفاوتی دارد. بااین‌حال هزینه کلاس آرایشگری در شهرستان‌ها تفاوت فاحشی با تهران ندارد. شما برای ثبت نام در مراکز آموزشی استان‌های مختلف، بهتر است با بازه‌های قیمتی حدودی هر دوره آشنا شوید و متناسب با کیفیت خدمات آموزشی، در دوره مناسب ثبت نام کنید.

کلاس رایگان آرایشگری

آیا کلاس رایگان آرایشگری هم وجود دارد؟

ارائه دوره‌های رایگان آرایشگری به‌ویژه در کلاس‌های آنلاین یک راهکار تبلیغاتی موثر برای آموزشگاه‌ها است. برای مثال بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران دوره‌های پایه و ابتدایی را که زمان زیادی برای آموزش نیاز ندارند، تحت عنوان کلاس رایگان آرایشگری برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند تا شرایط تبلیغات موثرتری را برای ثبت نام علاقه‌مندان انجام دهد.

بهترین مراکز آموزش آرایشگری

هزینه کلاس آرایشگری بر کیفیت خدمات تاثیرگذار است

برای شروع آموزش‌های خود باید در یک مرکز معتبر دوره‌‌های خود را پشت سر بگذارید. مراکز معتبری به‌عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران هزینه‌هایی را متناسب با خدماتشان از شما دریافت می‌کنند. ایران آموزشگاه با لیست کردن تعداد زیادی از مراکز آموزش آرایشگری برای شروع آموزش‌هایی اصولی در کنار شما است. فقط باید با مراجعه به سایت ما و ثبت نام در بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری لیست شده در آن، مسیر آموزش خود را شروع کنید.

پرسش و پاسخ

آیا در مراکز آرایشگری، دوره‌های آرایش کودک نیز برگزار می‌شوند؟

بله. در این دوره‌ها تکنیک‌های اصولی برای چهره‌آرایی کودکان تدریس می‌شوند.

برای آموزش اسکالپ سر باید در چه دوره‌ای ثبت نام کنم؟

دوره آموزش تاتو دائم یا میکروپیگمنتیشن.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *