آموزش رایگان آرایشگری

آیا آموزش رایگان آرایشگری وجود دارد؟

آرایشگری هنری است برای زیباتر جلوه دادن ظاهر افراد از جمله پوست، مو و غیره. آرایشگری یک شغل تمام‌وقت است. آرایشگر زنانه، موها را کوتاه می‌کند، به آنها مدل می‌دهد یا آنها را رنگ می‌کند. از دیگر کارهای آرایشگر زنانه، آرایش صورت، پاکسازی پوست و طراحی ناخن است. از سوی دیگر، آرایشگر مردانه به کوتاه کردن، حالت دادن و رنگ کردن موها و اصلاح صورت می‌پردازد. با توجه به اینکه امروزه مردم به زیبایی ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند، بازار کار مناسبی برای این شغل وجود دارد و در سال‌های آینده نیز رشد خواهد داشت. اما برای یادگیری آرایشگری از کجا باید آغاز کرد؟ آیا آموزش رایگان هم وجود دارد؟ در این مطلب قصد داریم به منابع آموزش رایگان آرایشگری بپردازیم.

 آموزش رایگان آرایشگری

روش‌های دستیابی به منابع آموزش رایگان آرایشگری

راه معمول آموزش آرایشگری این است که در دوره‌های سه تا چهارماهه آموزشگاه‌هایی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند شرکت کنید. پس از موفقیت در آزمون، می‌توانید مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کنید. اما این دوره‌ها معمولا بسیار گران‌قیمت هستند و برخی از افراد علاقه‌مند به شغل آرایشگری، توانایی پرداخت چنین شهریه‌هایی را ندارند. در ادامه به معرفی روش‌های آموز‌ش رایگان آرایشگری می‌پردازیم.

 اگر قصد شما فقط آموزش دوره های آرایشگری را دارید بهتر است به صفحه ” آموزشگاه آرایشگری زنانه ” مراجعه کنید.

۱. آموزش رایگان آرایشگری در سایت‌های معتبر

امروزه اینترنت یادگیری در هر زمینه‌ای را برای افراد آسان کرده است. یکی از بهترین روش‌های آ‌موزش رایگان آرایشگری، استفاده از مقالات آموزشی سایت‌های معتبر است. این سایت‌ها معمولا آموزشگاه‌هایی هستند که در کنار سایر فعالیت‌های خود، مقالات یا ویدیوهای آموزشی رایگان نیز ارائه می‌دهند تا افراد علاقه‌مند را به خود جذب کنند. اگر شما تصمیم جدی دارید که وارد شغل آرایشگری شوید، استفاده از این منابع آموزشی می‌تواند شروع بسیار خوبی برای شما باشد. شما با استفاده از این وب‌سایت‌ها می‌توانید اصول و مقدمات آرایشگری را یاد بگیرید و از نکات موجود در آنها استفاده کنید. از میان بهترین وب‌سایت‌ها که تا حدی آموزش رایگان آرایشگری برگزار می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش رایگان آرایشگری آن هم در منزل یکی از بهترین فرصت ها برای جلوگیری از اتلاف وقت برای شماست. البته جدای از پر کردن اوقات فراغت رفع نیاز های شخصی و امکان راه اندازی سالن زیبایی برای کسب درآمد هم میتواند گزینه خوبی باشد.
پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های مراقبت و زیبایی حتما از صفحه “ دوره های زیبایی و مراقبت زنانه ” دیدن فرمایید.

همینطور برای آقایان نیز دوره های آرایش و پیرایش میتواند برای شروع یک شغل جذاب موثر باشد. برای راهنمایی بهتر پیشنهاد میکنیم ” لیست دوره های آرایش و پیرایش فنی و حرفه ای مردانه “را حتما بررسی کنید.

وبسایت های آموزش آرایشگری ‍وبسایت های آموزش آرایشگری ویژه خانم ها
سایت ایران آموزشگاه سایت ایران آموزشگاه
هنرمند سیمای هانی
نیک رویان هنرآموزان
آقای خاص دترلند
داماد باربِر پروانه
عصر مو رز سرخ

آموزش رایگان آرایشگری از یوتیوب

۲. ویدیوهای رایگان در یوتیوب

اگر خواندن مطالب نمی‌تواند در یادگیری کمک چندانی به شما بکند و شما فردی هستید که بیشتر با دیدن تصاویر می‌توانید به مطلب پی ببرید، در این صورت تماشای ویدیوهای رایگان در یوتیوب می‌توانند به شما در آموزش رایگان آرایشگری تا حد بسیار زیادی کمک کنند. مزیت استفاده از ویدیوهای آموزشی یوتیوب این است که می‌توانید سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف آرایشگری را از هنرمندان خارجی نیز یاد بگیرید و با مدهای روز دنیا نیز آشنا شوید. اگر زبان انگلیسی هم بلد باشید، می‌توانید بیشترین استفاده را از این ویدیوها ببرید.

معمولا دوره‌های آموزشی در یوتیوب در هر زمینه‌ای، بسیار کامل هستند و خودشان می‌توانند به عنوان یک دوره آموزشی عمل کنند. به این ترتیب می‌توانید از شرکت در کلاس‌های آموزشی گران‌قیمت راحت شوید و مسیر موفقیت را طی کنید. با وجود هزاران آموزش رایگان آرایشگری در یوتیوب، بدون شک می‌توانید نکات و ترفندهای مفید آرایشی را یاد بگیرید. از میان بهترین دوره‌های موجود در یوتیوب برای آموزش رایگان آرایشگری بانوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وبدیوهای موجود در یوتیوب برای آموزش رایگان آرایشگری بانوان ویدیوهای آموزش رایگان آرایشگری آقایان
کانال Charlotte Tilbury Beauty کانال Greg Zorian
کانال Airblack Beauty Club کانال Regal Gentleman
کانال Risa Does Makeup کانال The One Minute Barber
کانال The Girlz Korner کانال MC Barber
کانال Kapils Salon کانال MC Barber
کانال BeautyHealthTravel کانال Men’s Grooming Ireland Barber Shop
کانال Haircut Teacher کانال Chelsea Welechenko
کانال Instantbarber

 

آموزش آرایشگری آنلاین

۳. ویدیوهای رایگان در آپارات

چند سالی است که سایت آپارات در ایران، مثل یوتیوب خدمات میزبانی ویدیو به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید، با توجه به اینکه مخاطبین این ویدیوها ایرانی هستند، بخش بزرگی از ویدیوها را هموطنان‌مان به زبان فارسی تهیه کرده‌اند. معمولا تهیه‌کنندگان این ویدیوها، هنرمندان آرایشگری هستند که خودشان سالن آرایش دارند و برای تبلیغ کارشان، آموزش رایگان آرایشگری نیز به صورت ویدیویی و آنلاین برگزار می‌کنند. بدین ترتیب مشکل زبانی وجود نخواهد داشت و می‌توانید از فرصتی که برترین هنرمندان آرایشگر کشور در اختیارتان قرار داده‌اند، نهایت استفاده را ببرید. از میان بهترین کانال‌های برتر آموزش رایگان آرایشگری در آپارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین کانال‌های برتر آموزش رایگان آرایشگری در آپارات آموزش‌های ارائه‌شده در آپارات برای آرایشگری زنانه
آموزش آرایشگری ایران آموزشگاه آموزش آرایشگری ایران آموزشگاه
آموزش قاسم‌زاده آموزش آرایش بنیتا
آموزش نیو فیس آموزش آرایش کیپاپ
آموزش مانیبا آموزش آرایش میکاب

 

آموزش رایگان آرایشگری از اینستاگرام

۴. ویدیوهای رایگان در اینستاگرام

آیا کسی هست که این روزها از اینستاگرام استفاده نکند؟! ما معمولا به اینستاگرام بیشتر به چشم سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت نگاه می‌کنیم. اما افرادی که برای آموزش رایگان آرایشگری تصمیم جدی دارند، از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا نکته‌ای یاد بگیرند. خوشبختانه در اینستاگرام نیز بسیاری از هنرمندان برای تبلیغ کار خود ویدیوهای آموزش ر‌ایگان آرایشگری ارائه می‌کنند.

اگر نگاه تیزبینی داشته باشید، در خلال این ویدیوها می‌توانید نکات زیادی یاد بگیرید. همچنین می‌توانید جواب خیلی از سوالات‌تان را با تماشای همین ویدیوها بگیرید. پس بهتر است برای وقت‌تان ارزش قائل شوید و از اکسپلور اینستاگرام برای پیدا کردن آموزش رایگان آرایشگری استفاده کنید. همچنین می‌توانید از هشتگ‌هایی مثل #آموزش_رایگان_آرایشگری به زبان فارسی یا #haircutcourses و #makeupcourses به زبان انگلیسی استفاده کنید. از میان صفحات برتر اینستاگرام در زمینه آموزش رایگان آرایشگری بانوان می‌توان به پیج‌های زیر اشاره کرد:

صفحات برتر اینستاگرام در زمینه آموزش رایگان آرایشگری بانوان پیج‌های برتر در اینستاگرام برای آموزش رایگان آرایشگری آقایان
نیکا بیوتی عصر مو
ندا بیوتی اقبال باربِر
میک‌آپ عروس فشن آکادمی مجید کوهکن
راه طلایی فید هیرکات
عروس و میک‌آپ

 

آموزش آرایشگری رایگان

۵. آموزش‌های رایگان در تلگرام

تلگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان ما ایرانیان است. کانال‌های تلگرام قابلیت‌های زیادی دارند که یکی از آنها، ارائه دوره‌های آموزشی به علاقه‌مندان در هر زمینه است. در میان این کانال‌ها، برخی نیز به‌طور حرفه‌ای و برای تبلیغ کار خود، ویدیوهای آموزش رایگان آرایشگری قرار می‌دهند. از میان برجسته‌ترین این کانال‌ها برای بانوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کانال‌های آموزش رایگان آرایشگری در تلگرام برای بانوان کانال‌های آموزش رایگان آرایشگری در تلگرام برای آقایان
آرایشگر شیم الفبای مد
رخ صمیم
آرایشگر سپهر آکادمی
گلبهار فید هیرکات
تیراژه

 

آموزش رایگان آرایشگری

استفاده از مقالات آموزشی ایران آموزشگاه برای آموزش رایگان آرایشگری

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری آرایشگری آقایان و خانم‌ها از مبتدی تا پیشرفته، استفاده از مقالات متعددی است که در سایت ایران آموزشگاه وجود دارند. این مقالات در بخش زیبایی و سلامت ایران آموزشگاه، توسط هنرمندان برجسته نوشته شده‌اند و به مهم‌ترین نکات و ریزه‌کاری‌های این حرفه اشاره کرده‌اند. برای دیدن لیست کامل مقالات زیبایی و سلامت سایت ایران آموزشگاه می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و مطمئن باشید که جواب بسیاری از سوالات خود در زمینه آموزش آرایشگری را خواهید گرفت.

مقالات برتر سایت ایران آموزشگاه در زمینه آموزش رایگان آرایشگری

تنوع این مقالات بسیار بالا است. برای مثال، اصول اولیه آرایشگری برای آقایان و خانم‌ها، انواع شینیون برای فرم‌های مختلف صورت و نکات استفاده از آن برای موهای کم‌حجم، تکنیک‌های مختلف کاشت ناخن، مطالبی درباره لاک ژل، نکات مربوط به استفاده از کراتینه برای صاف کردن مو. به عنوان نمونه، اگر به دنبال بهترین روش کاشت مژه مصنوعی باشید، می‌توانید در این بخش، همه مطالب مربوط به کاشت مژه والیوم و اسپایکی را یاد بگیرید. همچنین می‌توانید فوت‌وفن‌های داشتن سالن آرایش را نیز در میان همین مقالات فرا بگیرید.

از میان مقالات برتر ایران آموزشگاه برای آموزش رایگان آرایشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه روش اصلاح صورت آقایان (تیغ + ماشین ریش تراش + موزر)

بهترین روش‌های تبلیغاتی برای آرایشگاه زنانه

چطور می‌توانیم با کمترین هزینه سالن بزنیم؟

چطور باید آرایشگاه و سالن زیبایی را مدیریت کنیم؟

از کجا می‌توانیم ابزار طراحی ناخن پیدا و تهیه کنیم؟

آشنایی با ابزار حرفه‌ای کاشت ناخن در منزل

آموزش کاشت ناخن هلویی

فرق تیپ و ناخن مصنوعی

ترکیب رنگ جادویی برای گرفتن زردی رنگ مو

چطور آرایش لایت کنیم؟ پنج مدل جدید آرایش لایت یا اروپایی

مزایا و معایب میکروبلیدینگ

رنگ نگرفتن تاتو چه دلایلی دارد؟ چرا برخی از تاتوها رنگ نمی‌گیرند؟

جدیدترین نمونه طرح تاتو روی دست؛ نمونه‌های جذاب

تفاوت اصلی مژه اسپایکی و والیوم چیست؟

آموزش آرایشگری رایگان

آیا آموزش رایگان آرایشگری زنانه برای مبتدیان خوب است؟

آموزش رایگان آرایشگری زنانه می‌تواند شروع خوبی برای مبتدیان باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به رشته‌های آرایشگری علاقه دارید؛ اما پول زیادی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی ندارید می‌توانید با استفاده از آموزش‌های رایگان آرایشگری هر یک از رشته‌ها را یاد بگیرید. همچنین آموزش‌های رایگان آرایشگری این شرایط را برای شما فراهم می‌کند تا نکات کلی آن را یاد گرفته و بتوانید به آمادگی بیشتری در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید.

کدام رشته آرایشگری را به‌صورت رایگان یاد بگیرم؟

آموزش‌های رایگان آرایشگری برای انواع رشته‌ها از جمله میکاپ صورت، شینیون مو، بافت مو، کاشت ناخن، اکستنشن مژه، رنگ مو، پاکسازی صورت، اکستنشن مو و… وجود دارد. شما برای مشاهده انواع دوره‌ها می‌توانید در اینترنت، اینستاگرام یا تلگرام سرچ کنید. همچنین برخی از آموزش‌های آرایشگری برای آشنایی بیشتر هنرجویان با سبک و نوع کلاس‌ها دوره‌های رایگان برگزار می‌کنند که شما می‌توانید در آنها شرکت کنید.

آموزش آرایشگری رایگان

ایران آموزشگاه بهترین دوره‌های آموزش رایگان آرایشگری را به شما معرفی می‌کند

اگر تصمیم گرفته‌اید یک آرایشگر حرفه‌ای بشوید ولی برای یادگیری بودجه مناسبی ندارید، نگران نباشید؛ چرا که در عصر ارتباطات می‌توانید منابع غنی و خوبی در این زمینه پیدا کنید. این منابع رایگان به شما در یادگیری آرایشگری از سطح مبتدی تا پیشرفته کمک می‌کنند. فقط باید از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنید.

سایت ایران آموزشگاه برترین موسسات آموزشی در هر زمینه را به شما معرفی می‌کند. ما در سایت ایران آموزشگاه معتبرترین دوره‌های آرایشگری را برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید گام اول در مسیر آرایشگر شدن خود که یادگیری است را به درستی انتخاب کنید. برای دیدن لیست کامل آموزشگاه‌های آرایشگری، از سایت ایران آموزشگاه دیدن کنید.

پرسش و پاسخ

از چه منابعی می‌توان برای آموزش رایگان آرایشگری استفاده کرد؟

برای آموزش رایگان آرایشگری می‌توان از منابع مختلفی همچون سایت‌های اینترنتی، کانال‌های یوتیوب، تلگرام، آپارات و همینطور صفحات اینستاگرام استفاده کرد.

آیا منابع رایگان آموزش آرایشگری معتبر هستند؟

منابعی که در ایران آموزشگاه برای آموزش رایگان آرایشگری معرفی شده‌اند، کاملا معتبر هستند.

آیا می‌توان با استفاده از منابع رایگان آموزش آرایشگری به این هنر مسلط شد؟

هر منبع رایگان ممکن است تمام نکات مورد نظر شما را ارائه ندهد. اما با استفاده از چندین منبع رایگان مختلف، می‌توانید زیر و زبر این حرفه را از میان آنها یاد بگیرید.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *