هزینه کلاس آرایشگری مردانه

شهریه کلاس آرایشگری مردانه چقدر است؟

آقایانی که قصد فعالیت به عنوان آرایشگر حرفه‌ای را دارند، لازم است که در دوره‌های مختلف آموزشی در این زمینه شرکت کنند. در این صورت، می‌توانند به فرصت‌های شغلی بهتری دست پیدا کرده و درآمد بالاتری کسب کنند. اگر قصد شرکت در این دوره‌ها را دارید، ابتدا باید با هزینه‌های آن‌ها آشنا شوید. به طور کلی، هزینه کلاس َآرایشگری مردانه بر اساس نوع برگزاری کلاس، نوع دوره و شرایط برگزاری آن از جمله حضوری یا آنلاین بودن تعیین می‌شود. برای برآورد و بررسی کامل هزینه کلاس آرایشگری مردانه، در این صفحه از مجموعه ایران آموزشگاه با ما همراه باشید.

هزینه کلاس آرایشگری مردانه

کلاس آرایشگری مردانه چه محلی است؟

در کلاس‌های آرایشگری مردانه مفاهیم و سرفصل‌های مختلفی را یاد می‌گیرید. همچنین بعد از اتمام هر دوره هم مدرک معتبر مربوط به پایان دوره را دریافت خواهید کرد. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افرادی که به دنبال فعالیت در این حوزه هستند، در کلاس‌های آموزش آرایشگری شرکت کنند.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های آرایشگری مردانه وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش آرایشگری مردانه در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای آرایشگری مردانه در ایران:

اگر دنبال یک کلاس آرایشگری مردانه معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین کلاس آرایشگری مردانه تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس آرایشگری مردانه در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

هزینه کلاس آرایشگری مردانه

عوامل موثر بر هزینه‌های کلاس آرایشگری مردانه

اگر قصد شرکت در دوره‌های آرایشگری مردانه را دارید، بهتر است ابتدا هزینه شرکت در این دوره‌ها را به صورت کامل برآورد کنید. برای برآورد دقیق هزینه‌های این دوره‌ها، باید با فاکتورهای موثر بر قیمت آن‌ها آشنا باشید.

از جمله عوامل موثر بر قیمت دوره‌های آرایشگری مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع دوره
  • خصوصی یا ترمیک بودن
  • آنلاین یا حضوری بودن

نوع دوره، مهم‌ترین عامل موثر برای برآورد و تعیین هزینه کلاس آرایشگری مردانه است. دوره های آرایشگری مردانه با توجه به محتوا و سرفصل‌هایی که دارند، با هزینه‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. همچنین خصوصی یا ترمیک بودن کلاس هم می‌تواند باعث ایجاد تغییرات در شهریه کلاس آرایشگری مردانه شود. در این رابطه، باید بگوییم که هزینه کلاس‌های آرایشگری خصوصی، به دلیل تعداد کمتر هنرجویان به مراتب بیشتر از کلاس‌های ترمیک است. در کنار این موارد، آنلاین یا حضوری بودن کلاس هم عاملی موثر بر قیمت کلاس آرایشگری است. کلاس‌های آنلاین به دلیل شرایط خاص برگزاری کلاس‌ها، هزینه کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارند.

هزینه دوره‌های آرایشگری مردانه

دوره آرایشگری مردانه درجه ۲ بین بازه ۳ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
دوره آرایشگری مردانه درجه ۱ بین بازه ۵/۲ میلیون تا ۵/۳ میلیون تومان
دوره آرایشگری داماد از ۵/۲ میلیون تا ۳ میلیون تومان
دوره گریم سینمایی از ۵/۳ میلیون تا ۴ میلیون تومان
دوره آرایشگری رنگ موی آقایان از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان
دوره پروتز مو از ۳ میلیون و ۷۰۰ تا ۴ میلیون تومان
دوره‌های بهداشت ناخن آقایان از ۲ میلیون تا ۵/۲ میلیون تومان

هزینه کلاس آرایشگری مردانه

شهریه دوره های مختلف آرایشگری مردانه چقدر است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که شهریه دوره‌های آرایشگری مردانه از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و به ۸ میلیون تومان هم می‌رسد. به طور کلی، دوره‌های پایه و دوره‌هایی که سرفصل‌های کمتری دارند و جامع نیستند، هزینه کمتری دارند. در این میان، بیشترین هزینه به دوره‌های پیشرفته منحصر به فرد با سرفصل‌های جامع اختصاص دارد.

هزینه خدمات آرایشگری مردانه

قیمت خدمات آرایشگری مردانه چقدر است؟

در حالت کلی، هزینه خدمات آرایشگری مردانه به مراتب کمتر از خدمات زنانه است. خدمات آرایشگری مردانه در ساده‌ترین حالت ممکن حدودا ۱۰۰ هزار تومان است و در حالت کلی، ممکن است به ۱۰ میلیون تومان برای گریم در شرایط مختلف مانند دامادی هم برسد.

هزینه خدمات آرایشگری مردانه

اصلاح موی سر ساده  ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان
خدمات کامل اصلاح سر + شستشو + براشینگ بسته به خدمات از ۱۰۰.۰۰۰ تا ۹۰۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی موی سر مردانه با طرح خاص ۱۰۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان
خط انداختن و کات دور سر و گردن ۲۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی ریش صورت با ماشین و شانه ۳۰.۰۰۰ تا ۶۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی ریش صورت با قیی و دستی ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان
اصلاح موی داماد ۴۰۰.۰۰۰ تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پاکسازی پوست ۱۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
زیباسازی ناخن ۲۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان
گریم داماد ۳۰۰.۰۰۰ تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
صافی و تقویت مو ۱۰۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه کلاس آرایشگری مردانه در شهرستان ها

قیمت کلاس آرایشگری مردانه در شهرستان‌ها چقدر است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که هزینه کلاس آرایشگری مردانه در شهرهای بزرگی مانند تهران، کرج، قزوین، تبریز، شیراز و اصفهان، بیشتر از شهرهای کوچک و شهرستان‌ها است. این تفاوت نرخ کلاس آرایشگری مردانه، ممکن است در برخی مواقع به ۳۰ درصد برسد.

هزینه کلاس آرایشگری مردانه

هزینه آموزش آرایشگری مردانه به‌صورت حضوری چقدر است؟

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، هزینه شرکت در کلاس‌های آموزش آرایشگری مردانه به صورت حضوری، مقداری بیشتر از کلاس‌های آنلاین است. اما سرفصل‌های ارائه شده در این کلاس‌ها، با کلاس‌های آنلاین تفاوت چندانی ندارد. از جمله سرفصل‌های ارائه شده در دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه می‌توان به آرایشگری و پیرایشگری مردانه پایه، کوتاه کردن مو از زوایای مختلف با قیچی، کوتاه کردن مو با ماشین و تیغ در پیرایش مردانه، گریم مردانه، متعادل‌سازی چهره مردانه، آموزش ترمیم مو، بهداشت کار ناخن و کار با مواد شیمیایی اشاره کرد.

هزینه کلاس آنلاین آرایشگری مردانه

هزینه آموزش آرایشگری مردانه به‌صورت آنلاین چقدر است؟

به طور کلی، هزینه شرکت در دوره‌های آرایشگری آنلاین کمتر از حضوری است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که در این کلاس‌ها، دیگر لزومی به حضور در آموزشگاه ندارید و حتی می‌توانید از یک شهر دیگر در کلاس آنلاین خود شرکت کنید.

کلاس رایگان آرایشگری مردانه

آیا کلاس رایگان آرایشگری مردانه هم وجود دارد؟

ممکن است در برخی مواقع کلاس‌های رایگان آرایشگری مردانه برگزار شوند. اما در این کلاس‌ها، سرفصل‌های جامعی وجود ندارند و مفاهیم ارائه شده هم به صورت کامل تدریس نمی‌شوند. همین موضوع باعث شده است تا شرکت در کلاس‌های رایگان انتخاب هرکسی نباشد.

هزینه کلاس آرایشگری مردانه

برآورد هزینه کلاس آرایشگری مردانه در ایران آموزشگاه

اگر به دنبال برآورد قیمت کلاس آرایشگری مردانه هستید، باید بگوییم که هزینه شرکت در این کلاس‌ها به عوامل مختلفی مانند نوع دوره، خصوصی یا ترمیک بودن و آنلاین یا حضوری بودن آن بستگی دارد. شما می‌توانید هزینه کلاس آرایشگری مردانه را در وب‌سایت ایران آموزشگاه برای آموزشگاه‌های مختلف بررسی کنید. برای این منظور، کافی است از منوی سایت، دوره‌های آرایشگری را انتخاب کنید.

پرسش و پاسخ

هزینه کلاس آرایشگری مردانه کمتر از زنانه است؟

به طور کلی، نرخ شرکت در این کلاس‌ها از شرکت در کلاس‌های آرایشگری زنانه کمتر است.

آیا دوره‌های پیشرفته ارزان‌تر از دوره‌های پایه هستند؟

خیر. دوره‌های پیشرفته به دلیل وجود مفاهیم تخصصی‌تر، گران‌تر هستند.

برای تبدیل شدن به آرایشگر مردانه حرفه‌ای باید در تمام دوره‌ها شرکت کرد؟

برای فعالیت حرفه‌ای، توصیه می‌کنیم در تمام دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه شرکت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *