مدل موی کیوت برای مدرسه

عکس مدل موی کیوت برای مدرسه؛ با مدل موی متفاوت وارد مدرسه شوید

چگونگی مدل مو برای رفتن به مدرسه موضوعی است که بسیاری از پسرها و دخترهای جوان با آن درگیر هستند. علاوه بر این بسیاری از خانواده‎ها نیز با این مشکل مواجه‎اند، چرا که می‎خواهند فرزندشان با ظاهری آراسته و شیک به مدرسه برود. با توجه به این موضوع، ما در این مطلب قصد داریم به بررسی چندین مدل موی پسرانه و دخترانه که مناسب مدرسه هستند، بپردازیم و چندین عکس مدل موی کیوت برای مدرسه را تماشا کنیم.

 

مدل موی کیوت برای مدرسه

۱. مدل موی سوسکی مناسب زیر مقنعه

برای ایجاد یک مدل موی دخترانه دبیرستانی، آرایش موی سوسکی گزینه شیکی به شمار می‏آید. برای این کار در ابتدا باید موها را کاملا شانه کنید تا تاب‎خوردگی آن از بین برود. سپس موی را به قسمت‎های مدنظر خود بخش‎بندی کرده و آن‎ها را با استفاده از یک وسیله مدل‎ساز مو به صورت متقاطع خم نمایید. در آخر نیز می‎توانید به وسیله یک اسپری مو قسمت‎های حالت گرفته را تثبیت کنید تا از نامرتبی و پراکندگی موها جلوگیری شود.

مزایای متعدد مدل موی سوسکی:

  • بالا رفتن حجم مو
  • منعطف شدن موهای شما
  • افزایش جذابیت موهای رنگ یا هایلایت شده
  • قابل استفاده در کلیه مکان‎ها علاوه بر مدارس و دانشگاه

مدل موی آندرکارت

مدل موی آندرکارت

۲. مدل موی پسرانه زیر کوتاه

آندرکات یا مدل زیرکوتاه یکی از پرکاربردترین مدل‎ موهای پسرانه برای مدرسه است. استفاده از این مدل ظاهری آراسته برای پسران را رقم می‎زند. در این مدل قسمت‎های زیادی از لایه‎های کوتاه مو در بالا به تدریج با استفاده از سبک زیرکوتاه محو شده و چهره‎ای زیبا برای پسرهای مدرسه‎ای ایجاد می‎شود.

مدل موی فرق سر یک طرفه

۳. مدل موی دخترانه دم اسبی به همراه فرق سر یک طرفه

یکی از زیباترین مدل‎های دخترانه مدرسه‎ای، مدل دم اسبی با فرق یک طرفه است. برای ایجاد این آرایش مو شما باید موها را از بخش جلو به یک طرف زده و آن‎ها را در قسمت پشت سر خود جمع کنید. شما می‎توانید در ادامه چند عکس مدل موی کیوت برای مدرسه از جمله این مدل مو را تماشا کنید.

مدل موی کروکات پسرانه

۴. مدل موی کروکات

مدل موی کروکات از جمله بهترین مدل‎های موی مدرسه‎ای برای پسرها است. این مدل مو گزینه مناسبی برای پسرانی است که به دنبال جذابیت هستند و از طرفی وقت کافی برای حالت دادن به موها را ندارند. کروکات یکی از ترندترین مدل‎های مو در سال ۲۰۲۴ به شمار می‎آید.

۵. مدل موی دخترانه پیکسی به همراه هدبند

بسیاری از دختران مدرسه‎ای به موهای کوتاه علاقه داشته و به دنبال مدلی مناسب برای این نوع آرایش مو هستند. مدل پیکسی به همراه یک هدبند رنگی زیبا، می‎تواند انتخابی ایده‎آل برای این دسته از دختران باشد. در ادامه شما می‎توانید مدل پیکسی را در لیست عکس مدل موی کیوت برای مدرسه مشاهده کنید.

مدل موی فر ژولیده

۶. مدل موی مجعد پسرانه یا فر ژولیده

شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که نتوانید مدل موی مجعد پسر مدرسه‎ای خود را کنترل کرده و حالتی دیگر به آن دهید. پس بهتر است که به جای کنترل این مدل، از آن برای زیبایی فرزند خود استفاده کنید. چرا که مدل موی ژولیده فر یا مجعد در سال ۲۰۲۴ ترند شده و گزینه‎ای زیبا برای مدارس هستند.

مدل بافت تیغ ماهی

۷. مدل موی دخترانه بافت تیغ ماهی

اگر به دنبال جذاب‎ترین عکس مدل موی کیوت برای مدرسه هستید، تماشای مدل بافت تیغ ماهی و اجرای آن را از دست ندهید. مدل بافت تیغ ماهی دخترانه مناسب مدارس است و ظاهری مدرن را برای دختران مدرسه‎ای ایجاد می‎کند.

برای داشتن استایل موی مورد نظر خود مرکز زیبایی مناسب را از بین بهترین سالن کوتاهی مو انتخاب کنید.

مدل موی کیوت برای مدرسه

الگوگیری از زیباترین عکس های مدل موی کیوت برای مدرسه

همانطور که مشاهده کردید، تنوع مدل موی مدرسه‎ای و عکس مدل موی کیوت برای مدرسه بسیار زیاد است. ما در این مطلب قصد داشتیم این تنوع بالا را به تصویر بکشیم و شما را با مدل‎های مدرن و کیوت مدرسه‏‎ای بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این شما می‎توانید برای یادگیری آرایش موی مدرسه‎ای، نگاهی به لیست آموزشگاه‎های آرایشگری کشوردر سایت ایران آموزشگاه بیاندازید و در این زمینه به مهارت برسید.

سوالات متداول

چه مدل‎ مویی برای زیرمقنعه مدرسه مناسب است؟

از بهترین مدل‎های موی دخترانه برای زیر مقنعه مدرسه می‎توان به چتری زیرمقنعه، مدل موی فرق یک طرفه، مدل موی جلوبافت و همچنین فرق وسط فر اشاره کرد.

شیک‎ترین مدل موی برای پسران دبیرستانی چه مدلی است؟

یکی از باکلاس‏‎ترین مدل‎ها برای پسرهای جذاب دبیرستانی، بدون شک مدل SIDE PART یا یک‎طرفه است. این مدل هم ظاهر شما را شیک‎تر از همیشه خواهد کرد و هم می‎توانید آن را به چندین شکل حالت دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *