زیباترین زن جهان کیست

زیباترین زن جهان؛ عنوانی که هر ساله توسط منابع مختلف تعیین می‌شود

عنوان زیباترین زن جهان از سال ۱۹۹۰ باب شد. مجلات و نشریات سراسر دنیا، اسامی مختلفی را به‌عنوان زیباترین دختر جهان معرفی ‌می‌کنند. این نشریات معیارهای متفاوتی را برای اعلام اسامی در نظر می‌گیرند. زیبایی، تناسب چهره، ظرافت و متانت از جمله معیارهای سنجش زیبایی زنان به‌شمار می‌روند. کسب عنوان زیباترین دختر جهان، در موفقیت افراد برنده تاثیر چشمگیری دارد. در این مطلب با ۱۰ نفر از زیباترین زنان جهان آشنا می‌شویم.

قبل از هر چیز تعدادی از سلبریتی های معروف که به انتخاب اکثریت مردم دنیا زیباترین هستند را معرفی میکنیم و بعد از آن تعدادی از معروف ترین زنان زیبا که در مسابقات زنان شایسه و زیبا در دنیا جوایز بزرگی برند معرفی خواهیم کرد.

۱- مارگو رابی Margot Robbie

 مارگو رابی Margot Robbie

زیباترین زن جهان کیست

۲- داکوتا جانسون Dakota Mayi Johnson

داکوتا جانسون Dakota Mayi Johnson

داکوتا جانسون Dakota Mayi Johnson

داکوتا جانسون

۳- لیلی کالینز Lily Collins

لیلی کالینز Lily Collins

زیباترین زن جهان کیست

داکوتا جانسون

۴- انجلینا جولی Angelina Jolie

انجلینا جولی Angelina Jolie

Angelina Jolie انجلینا جولی

Angelina Jolie انجلینا جولی

۵- شارلیز ترون Charlize Theron

شارلیز ترون Charlize Theron

زیباترین زن جهان کیست

Charlize Theron شارلیز ترون

۶- اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson

زیباترین زن جهان کیست

Scarlett Johansson اسکارلت جوهانسون

اما آیا واقعا آنها زیباترین زنان و دختران دنیا هستند؟!

 

زیباترین زنان جهان چه افرادی هستند؟

توسعه صنعت مد و فعالیت افراد مختلف در آن، انتخاب عنوان زیباترین دختر جهان را به امری سخت تبدیل کرده است. این عنوان از بین بازیگران، خوانندگان، مدل‌ها و اینفلوئنسرها انتخاب می‌شود. برای انتخاب این افراد، چهره طبیعی و بدون آرایش آن‌ها مد نظر قرار می‌گیرد. در ادامه ۱۰ نفر از زیباترین زنان جهان را معرفی می‌کنیم.

 

۷- بلا حدید Bella Hadid

از زیباترین زنان جهان با متناسب‌ترین فرم صورت

تناسب بالای چانه، وضعیت چشم و پیشانی بلاحدید او را به یکی از زیباترین دختران جهان تبدیل می‌کند. ابروهای او تنها عضو صورت او هستند که تناسب کم‌تری با سایر بخش‌ها دارند. حدید در کنار خواهر خود (جی جی حدید)، نامی معتبر در صنعت مد هستند که فعالیت‌هایشان در این زمینه ثروت زیادی را نصیب آن‌ها کرده است.

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

 

۸- دیپیکا پادوکن Deepika Padukone

صاحب عنوان زیباترین زن هند

نفر آخر معرفی زیباترین زنان جهان، دیپیکا پادوکن تهیه‌کننده و بازیگر مشهور هندی است. درآمد بالای این مدل در کنار ثبت نامش در بین ۱۰۰ زن زیبای جهان، این چهره را به فردی مهم و تاثیرگذار در دنیای مد و سینمای هند تبدیل می‌کند.

Deepika Padukone دیپیکا پادوکن

زیباترین زن جهان

دیپیکا پادوکن

۹- بیانسه (Beyoncé)

رای نزدیک به ۹۳ درصدی او برای زیباترین زن جهان

حضور بیانسه ۴۰ ساله در لیست زیباترین زن جهان، نشان از زیبایی بالای او دارد. فرم صورت او با توجه به نسبت طلایی، بیش از ۹۹ درصد آرا را در نظرسنجی‌های رسمی به خود اختصاص داد. ابروها و بینی او کم‌ترین امتیاز را در مقایسه با سایر ویژگی‌ها به دست آوردند.

بیانسه  Beyoncé

بیانسه  Beyoncé

زیباترین زن جهان کیست

۱۰- لیو ون (Liu Wen)

زیباترین زن چین

انتخاب یک زن شرقی در لیست زیباترین دختر جهان، بسیاری را شگفت‌زده کرد. لیو ون که توانست عنوان زیباترین زن چین در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص دهد، از جمله افرادی بود که بیشترین امتیاز را برای تناسب اعضای مختلف چهره خود به دست آورد.

 

زیباترین زن جهان

 

 

لیو ون Liu Wen

 

(Liu Wen) لیو ون

۱۱- کارا دلوین (Cara Delevingne)

بانوی اول زیبایی در انگلیس

جذابیت چهره کارا دلوین، او را در لیست زیباترین زن جهان قرار می‌دهد. دلوین کار خود را با مدلینگ شروع کرد و پس از ورود به بازیگری آن را کنار گذاشت. زیبایی این دختر انگلیسی در کنار توانایی بازیگری‌اش، ثروتی چند میلیونی را برای او به همراه آورده است.

 

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

۱۲- آدریانا لیما adriana lima

نامی آشنا در میان علاقه‌مندان به صنعت مد

در بیشتر مجلات معرفی زیباترین دختر جهان، نام آدریانا لیما وجود دارد. این مدل و بازیگر برزیلی افتخار کسب مقام اول زیباترین زن جهان در سن ۱۶ سالگی را دارد. در میان مدل‌های برند ویکتوریا سکرت، آدریانا لیما با بیش از ۸۵ میلیون دلار دارایی، ثروتمندترین فرد به‌شمار می‌رود.

 

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

آدریانا لیما

۱۳- آریانا گرانده Ariana Grande

در میان اسامی مختلف در فهرست‌های معرفی زیباترین زن جهان، آریانا گرانده نام ویژه‌ای است. از ویژگی‌های بارز چهره این خواننده آمریکایی با توجه به نسبت طلایی، می‌توان به تناسب بالای بین پیشانی، بینی، چانه و لب‌های او اشاره کرد. زیبایی چهره او، گرانده را به یکی از پرفروش‌ترین بازیگرهای آمریکا در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.

 

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

آریاگرانده

۱۴- نائومی کمبل (Naomi Campbell)

از مشهورترین مدل‌های زیبایی در جهان

قاره آفریقا دختران زیبای بسیاری را به صنعت مدلینگ و بازیگری معرفی کرده است؛ اما یکی از سرشناس‌ترین آن‌ها نائمی کمبل است. این سوپرمدل جامائیکایی اولین مدل آفریقایی بود که تصویرش بر روی جلد مجله معتبر ووگ چاپ شد.

 

زیباترین زن جهان

(Naomi Campbell) نائومی کمبل

(Naomi Campbell) نائومی کمبل

۱۵- کامیل رو (Camille Rowe)

از جذاب‌ترین زنان فرانسه در لیست زیباترین زن جهان

قد کوتاه کامیل رو باعث نشد تا او از اهداف خود دست بکشد. این بازیگر فرانسوی با همکاری با برندهای مختلفی چو دیور، کلویی، آلدو و… خود را به نفر اول زیبایی در فرانسه تبدیل کرد. او جزو ۱۰۰ نفر لیست زیباترین دختر جهان قرار دارد.

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

(Camille Rowe) کامیل رو

۱۶- یائل شلبیا (Yael Shelbia)

مدلی که یکی از طبیعی‌ترین چهره‌های جهان را دارد

یکی از جوان‌ترین افراد لیست زیباترین دختر جهان، یائل شلبیا مدل اسرائیلی است. حضور او در کمپین‌های مختلف مدلینگ نام او را در زمره زیباترین زنان جهان قرار داد. این مدل در سال ۲۰۲۰ توانست مقام اول زیباترین زن جهان را کسب کند.

 

زیباترین زن جهان

زیباترین زن جهان

یائل شلبیا

۱۷- کندال جنر Kendall Jenner

مدل مشهور آمریکایی

کندال جنر خواهر ناتنی کارداشیان‌ها در سن کم فعالیت خود را در صنعت مدلینگ آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. چهره این مدل مشهور آمریکایی مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

کندال جنر Kendall Jenner

کندال جنر Kendall Jenner

کندال جنر Kendall Jenner

۱۸- کیتی پری Katy Perry

خواننده بااستعداد و زیبا

کیتی پری یکی از خواننده مشهور آمریکایی جزو آن دسته از سلبریتی‌هایی است که او را به چهره زیبایی طبیعی می‌شناسند. این ستاره آمریکایی هم روی صحنه و هم خارج از صحنه معصوم و زیبا به نظر می‌رسد که این موضوع آن را به یکی از خواننده‌های تأثیرگذار تبدیل کرده است.

کیتی پری Katy Perry

کیتی پری Katy Perry

کیتی پری Katy Perry

۱۹- تیلور سویفت Taylor Swift

هنرمند خاص و جذاب با زیبایی طبیعی

تیلور سویفت اولین و تنها هنرمند زنی است که سه بار برنده جایزه گرمی آلبوم سال شد که او را به یکی از هنرمندهای خاص در صنعت موسیقی تبدیل کرده است. این خواننده بااستعداد و محبوب دارای چهره زیبا و طبیعی بوده که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.

 

تیلور سویفت Taylor Swift

تیلور سویفت Taylor Swift

تیلور سویفت Taylor Swift

۲۰- امبر هرد Amber Heard

امبر هرد، اخیراً به‌عنوان یکی از زیباترین زنان جهان معرفی شده است. دکتر جولیان دی سیلوا با بررسی چهره امبر هرد و دادن نمره ۹۱.۸۵ درصد او را در فهرست زنان زیبای جهان قرار داد. چشم‌ها، بینی، چانه و شکل کلی صورت هرد دارای یک نسبت طلایی است که او را به یکی از زیباترین و خاص‌ترین زن هالیوود تبدیل کرده است.

امبر هرد Amber Heard

امبر هرد Amber Heard

 Amber Heard امبر هرد

۲۱- ان هتوی Anne Hathaway

جذابیت خیره‌کننده

ان هتوی یکی زیباترین و محبوب‌ترین بازیگرهای زن در هالیوود بوده که چهره خود را زیر میکاپ‌های سنگین مخفی نکرده است. این بازیگر زن بااستعداد علاوه بر چهره طبیعی و زیبا دارای اندام ایده‌آلی است که زیبایی او را دوچندان کرده است.

ان هتوی Anne Hathaway

ان هتوی Anne Hathaway

ان هتوی Anne Hathaway

۲۲- گَل گَدوت Gal Gadot

گل گدوت را می‌توان جزو خوش‌اندام‌ترین بازیگران زن دانست. چهره طبیعی این بازیگر نیز یکی دیگر از دلایل جذابیت بیشتر این بازیگر هالیوود است. گل گدوت دارای چشمان نافذ و ابروهای خوش‌فرم است که به زیبایی بیشتر آن کمک کرده است.

گَل گَدوت  Gal Gadot؛

گَل گَدوت  Gal Gadot؛

گَل گَدوت  Gal Gadot؛

گَل گَدوت  Gal Gadot؛

۲۳- مه لقا جابری

مه لقا جابری

عنوان زیباترین زن جهان در هر سال تغییر می‌کند

زیبایی یک امر نسبی است که در هر سال معیارهای آن تغییر می‌کنند. برای شناخت زیباترین دختر جهان در هر سال، باید مجلات معتبر صنعت مد و مراکز معرفی لیست ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان جهان را مطالعه کرد؛ هر چند انتخاب بسیاری از افراد به‌عنوان زیباترین دختر جهان جنبه‌های تبلیغاتی نیز دارد.

۳ دیدگاه

  • سلام. بجز چند مورد که زیبایی معمولی دارن بقیه شون خیلی هم زشتن مثل بیانسه و …فقط امبرهرد و چندتای دیگه خوشگلن…
    خوشگلترینا تو خاورمیانه هستن خصوصا ایران…فدای چشای تک تکشون…از تهرانی و شهرستانی که از بس خوشگلن دیوونم کردن…دورشون بگردم الهی

  • با سلام خدمت دوستان زیبا نگر باید بگم زیباترین زن دنیا اینها نبودن حتما شما هم با نظر بنده موافق هستید و همه میگین زیباترین زن دنیا «««مادر من»»»است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *