مدل موی جدید پسرانه

عکس مدل موی جدید پسرانه؛ تنوع بالای مدل‎های سال جدید

ممکن است فکر کنید که مدل مو بیشتر برای بانوان مهم است، اما باید بدانید که پسران و مردان نیز همواره به موهای خود اهمیت داده و به دنبال بهترین حالت برای آن هستند. در واقع بخش بزرگی از جذابیت پسرها با حالت موی آن‎ها شکل می‎گیرد. مدل موی پسرها نشان‎گر شخصیت آن‎ها است و افرادی که به حالت موهای خود اهمیت می‎دهند، همیشه در مرکز توجهات هستند. در این مطلب‎ چندین عکس مدل مو جدید پسرانه که در سال جدید ترند هستند را مشاهده می‎کنیم و به معرفی چند مدل‎ موی پسرانه شیک و باکلاس می‎پردازیم.

مدل مو خط دار پسرانه

مدل مو خط دار پسرانه

۱. مدل موی خط‎دار

مدل موی خط‎دار یکی از لاکچری‎ترین مدل‎های مو برای پسران نوجوان و جوان بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار است. این استایل مو با به وجود آوردن خط‎های هنرمندانه و دقیق در موهای اندامی، ظاهری زیبا و شیک را برای پسرها ایجاد می‎کند. اجرای چنین خطوطی، می‎تواند به طرح‎ها و اشکال مختلفی انجام شود که برای مثال می‎توان به خطوط کلاسیک، ساده، پیچیده و طرح‎های هنری و اشکال هندسی اشاره کرد.

مدل مو کروکات پسرانه

مدل مو کروکات پسرانه

۲. مدل مو کروکات

پسرانی که قصد اجرای یک مدل موی متفاوت را دارند، بهتر است استایل کروکات را انتخاب کنند. این مدل موی شیک، از برش‎های کوتاهی برخوردار است و برای انواع مراسم‎ها نیز مناسب می‎باشد. مدل موی کروکات را می‎تواند در فعالیت‎های ورزشی، مدرسه، عروسی و … مورد استفاده قرار داد. برای آشنایی با این استایل می‎توانید در ادامه عکس مدل مو جدید پسرانه کروکات را ببینید و از آن الگو بگیرید.

مدل موی جدید پسرانه

مدل موی فید

۳. مدل موی فید

یکی از ترندترین مدل موهای پسرانه بدون تردید مدل فید است. این مدل نقش بسزایی در بالا رفتن میزان اعتماد به نفس در پسرها می‎شود. فید دارای مدل‎های مختلفی است که برای مثال می‎توان از فید ترکیبی، ظریف و نامنظم نام برد که هر یک زیبایی خاص خود را دارد. در نظر داشته باشید که اجرای این استایل مو باید به آرایشگران مجرب و حرفه‎ای سپرده شود.

مدل موی کوییف

۴. مدل موی کوییف

اگر تاکنون عکس مدل مو جدید پسرانه کوییف را مشاهده کرده باشید، حتما می‎دانید که این استایل مو برای انواع سنین مناسب است و تا چه حد زیبا می‎باشد. مدل موی کوییف بهترین انتخاب برای میهمانی‎های رسمی بوده و همچنین گزینه‎ای جذاب برای دانشگاه نیز به شمار می‎آید. از طرفی این مدل مو را می‎‌توان بر روی اغلب استایل‎های مو اجرا کرد.

برای مثال می‎توان از موارد زیر نام برد:

  • موهای رنگ‎شده
  • موهای فر
  • موهای حالت‎دار
  • موهای بافته‎شده

Regulation cut

۵. مدل منظم کوتاه یا Regulation cut

مدل موی Regulation cut یا منظم کوتاه علاوه بر پسرهای جوان، برای استفاده آقایان نیز گزینه‎ای ایده‎آلی می‎باشد. برای اجرای مدل موی Regulation cut یا استایل منظم کوتاه باید موها را از بخش پایینی تا مرکز کناره سر کوتاه کرد و قسمت پشت و بالایی سر را بلندتر در نظر گرفت. در ادامه عکس مدل مو جدید پسرانهRegulation cut را مشاهده نمایید.

Comb over

۶. مدل موی Comb over

آیا می‎خواهید مدل موهای خود را با انواع استایل‎ها ست کنید؟ پس بهتر است مدل موی Comb over را انتخاب کنید. این مدل مو باعث می‎شود که استایل موی پسرانه و بسیار باکلاس‎تر از همیشه باشد. مدل موی Comb over نوع استایل موی کوتاه است که با ریش‎های یک تکه و سرتاسری، هماهنگی خاصی دارد. اجرای این مدل باعث می‎شود که توجهات علاوه بر مو، به چشم‎های نیز جلب گردد.

برای داشتن استایل موی مورد نظر خود مرکز مورد نظر خود را از بین بهترین سالن کوتاهی مو پیدا کنید.

ایجاد ظاهری جذاب با الگو گرفتن از عکس مدل موی جدید پسرانه

در این مطلب برخی از استایل‎های موی پسرانه را معرفی کرده و همچنین چند عکس مدل موی جدید پسرانه را تماشا کردیم. شما می‎توانید تصویر هر یک از این مدل‎های مو را به آرایشگر شخصی خود نشان دهید و با الگو گرفتن از این عکس‎ها، ظاهری جذاب‎تر از همیشه برای خود بسازید. در ضمن اگر به اجرای این مدل‎ها و آرایشگری علاقه دارید، می‎توانید مرکز آموزشی مورد علاقه خود را از لیست مراکز آموزش آرایشگری سایت ایران آموزشگاه انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین مدل مو برای صورت مربعی چه مدلی است؟

صورت مربعی شکل دارای زوایای بسیار زیبایی بوده و بهتر است برای جذابیت بیشتر آن، مدل موی آندرکات و کوییف مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که این مدل‎ها تناسب بی‎نظیری با صورت مربعی شکل دارند.

ظاهر مدل موی Comb Back به چه شکل می‎باشد؟

در مدل موی Comb Back، بخش‎های کناری مو، به اندازه متوسط یا کوتاه در می‎آیند. اما در بخش مرکزی سر، موها باید از ۵ الی ۱۰ سانتی‎متر بلند باشند. شما می‎توانید براساس سلیقه خود این قسمت را بلندتر نیز در نظر بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *