لیست آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد قم

لیست آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد قم

لیست آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد قم | در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان قم و محدوده آن را همراه با مشخصات و شماره تماس آنها را به شما ارائه دهیم تا هموطنان استان قم براحتی نزدیکترین آموزشگاه فنی و حرفه ای محل زندگی خود را بیابند و برای استفاده از خدمات آموزشی این آموزشگاه ها به آنها مراجعه کنند. در صورتی که آموزشگاهی قصد دارد به لیست ارائه شده اضافه شود میتواند از بخش “تماس با ما” با ما ارتباط برقرار کنند و همچنین آموزشگاه های نام برده در صورت تغییر مشخصات نیز میتوانند از طریق راه ارتباطی گفته شده با ما ارتباط بر قرار کنند تا ما را در ارائه بهترین خدمات آموزشی به شما کاربران محترم یاری کنند.

نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای در قم

نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های قم برای انواع رشته‌ها مشابه یکدیگر است. در زیر مراحل دریافت مدرک در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای قم بیان شده است.

  • انتخاب آموزشگاه فنی و حرفه‌ای: شما ابتدا لازم است تا آموزشگاه معتبر و مناسبی برای آموزش انتخاب کنید. آموزشگاه باید تجهیزات به‌روز داشته و رشته‌ها توسط اساتید مجرب تدریس شود.
  • انتخاب رشته فنی و حرفه‌ای: انواع رشته‌های آشپزی، آرایشگری، فنی، خیاطی، جوشکاری، نقاشی و…در آموزشگاه تدریس می‌شود. شما بسته به علایق خود می‌توانید در هر یک از این رشته‌ها ثبت‌نام کنید.
  • شرکت در کلاس‌های آموزشی: پس از انتخاب رشته حالا لازم است تا به‌صورت تخصصی آموزش ببینید. آموزش‌ها شامل دو بخش تئوری و عملی بوده که شما پس از اتمام دوره می‌توانید بر انواع سرفصل‌ها تسلط داشته باشید.
  • شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای: پس از اتمام دوره آموزشی شما می‌توانید در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت کنید. این آزمون دارای دو بخش کتبی و عملی است که برای قبولی باید حداقل ۷۰ درصد نمره را کسب کنید.
  • دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای: پس از قبولی در آزمون شما مدرک فنی و حرفه‌ای را در رشته مورد نظر دریافت خواهید کرد. با دریافت این مدرک امکان ورود شما به بازار کار وجود دارد.

مزایای ثبت‌نام در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای قم

دوره‌های آموزشی که در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای قم برگزار می‌شود، فرصت خوبی برای علاقمندان است که می‌خواهند در رشته‌های مختلف به‌صورت تخصصی آموزش ببیند. از جمله مزایای ثبت‌نام در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای قم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف

در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای قم دوره‌های آموزشی برای انواع رشته‌ها از جمله آرایشگری زنانه و مردانه، خیاطی، آشپزی، گلدوزی و… برگزار می‌شود. شما می‌توانید بسته به علایق و شرایط خود در هر یک از این دوره‌ها شرکت کرده و مدرک فنی و حرفه‌ای بگیرید.

آموزش تخصصی انواع رشته‌ها

یکی دیگر از مزایای آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های تخصصی است که در کلاس‌های آن ارائه می‌شود. آموزش‌ها از سطح پایه تا پیشرفته بوده و افراد با هر سطح از مهارت می‌توانند در آن شرکت کنند. آموزش‌های تخصصی در رشته‌های مختلف باعث می‌شود تا شما در هر رشته تسلط کامل داشته باشید.

ارائه مدرک معتبر

در پایان هر یک از دوره‌های آموزشی که در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای قم برگزار می‌شود، شما می‌توانید مدرک آن را دریافت کنید. مدرک فنی و حرفه‌ای نشان‌دهنده آموزش شما در دوره و تسلط بر مباحث است. با استفاده از مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانید به‌راحتی وارد بازار کار شده و همچنین ویزای کاری یا تحصیلی بسیاری از کشورها را بگیرید.

ورود سریع به بازار کار

ورود به بازار کار طی مدت زمان کوتاه را می‌توان یکی از مزایای مهم شرکت در دوره‌های فنی و حرفه‌ای دانست. شما پس از آموزش و دریافت مدرک به‌راحتی می‌توانید با تخصص خود مشغول به کار شوید. زیرا مدرک فنی و حرفه‌ای از اعتبار بالایی برخوردار بوده و شرایط کار برای دارندگان آن آسان‌تر است.

مطالب مفید:

برای مشاهد لیست آموزشگاه های فنی حرفه ای قم میتوانید از طریق لینک زیر فایل PDF آن را دانلود نمایید.

دانلود لیست آموزشگاه های فنی و حرفه ای

مراکز آموزشی فنی و حرفه ای دولتی قم

همچنین برای مشاهده دوره های آموزشی فنی و حرفه ای مراکز دولتی میتوانید وارد لینک زیر شده و روی هر یک از مراکز کلیک کنید تا رشته های آموزشی آن مرکز را مشاهده نمایید. همینطور میتوانید با کلیک روی هر رشته مشخصات و شرایط شرکت در آن رشته را نیز مشاهده نمایید.

استعلام و اطلاعات مراکز فنی و حرفه ای کشور

برای اینکه دسترسی بهتری به مراکز کل ایران داشته باشید و اطلاعات کاملی از مراکز فنی و حرفه ای کشور بدست آورید وارد لینک زیر شوید.

شهریه کلاس های فنی و حرفه ای

شهریه دوره های فنی و حرفه ای نصبت ابزار مورد استفاده و میزان عملی بودن آن متفاوت است. ما سعی کردیم که این موضوع را در مطلب از پیش منتشر شده ای بصورت مفصل با ذکر هزینه ها بررسی کنیم. در صورت نیاز به اطلاع از هزینه های هر رشته در سال جدید دکمه زیر را فشار دهید.

راهنمای قبل از ثبت نام در کلاس ها

راهنمای ثبت نام در کلاس فنی و حرفه ای

 

معرفی بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای قم

نام
رشته فعالیت آدرس

آموزشگاه خیاطی سپیده

خیاطی

آموزشگاه طراحی و دوخت بهار دانش

طراحی و دوخت

آموزشگاه فنی و حرفه ای پارسی ماد

کامپیوتر

آموزشگاه فنی و حرفه ای چرتکه

ریاضی
  • آدرس: قم، خیابان ۱۹دی، انتهای کوچه۵۰، کوچه ۵۰، پلاک ۱۹ دی
  • تلفن تماس: ۰۲۵ ۳۷۷۱ ۰۰۰۹

آموزشگاه شبستری

آموزش رباتیک قم روبو

 انفورماتیک

آموزشگاه رباتیک پژوهش

انفورماتیک

مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام رضا

کامپیوتر

سوالات متداول

برای شکایت از این آموزشگاه ها باید چکار کنیم؟

در صورت اختلاف در روند آموزش با توجه به موارد ذکر شده در بخش شکایات از آموزشگاه ها، میتوانید با وارد شدن به لینک زیر اقدام به ارسال شکایت خود به سازمان فنی و حرفه ای کشور نمایید.

راهنمای شکایت از آموزشگاه ها

سامانه شکایت از آموزشگاه فنی و حرفه ای

شهریه کلاس های فنی و حرفه ای چقدر است؟

هزینه رشته های فنی و حرفه ای متفاوت است که در مقاله به آن اشاره شده است

۲۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *