لایت ماژیکی چیست

رنگ کردن موقت موها با لایت ماژیکی

تکنیک‌های زیادی برای رنگ کردن موها وجود دارند اما اکثر آنها طولانی‌مدت هستند و اجرای آن‌ها نیاز به فردی دارد که در گذاشتن رنگ مهارت داشته باشد. بسیاری از بانوان به‌دنبال ایجاد تنوع با رنگ‌های فانتزی یا هایلایت به صورت موقت هستند. لایت ماژیکی یکی از جدیدترین روش‌های رنگ کردن مو است که اثر موقت دارد و تنوع زیادی در رنگ به شما ارائه می‌دهد. در این مطلب به پاسخ سوالاتی مانند لایت ماژیکی چیست و چگونه استفاده می‌شود می‌پردازیم.

پیشنهاد ما به دوستان علاقه مند به دنیای رنگ مو و هایلایت بازدید از صفحه دوره ترکیب رنگ مو است.

لایت ماژیکی چیست؟

از ساده‌ترین راهکارها برای رنگ‌آمیزی و لایت کردن موهای شما استفاده از ماژیک لایت مو است. استفاده از این محصول نیاز به تخصص بالایی ندارد و فقط باید توجه داشته باشید که از محصولات معتبر و مورد تایید مراجع بهداشتی استفاده کنید تا آسیبی به موهای شما وارد نشود.

لایت ماژیکی از بهترین گزینه‌ها برای تنوع بخشیدن به ظاهر موهای خود در مجالس و مهمانی‌ها است. با این محصول کاربردی می‌توانید به راحتی و به صورت موقت موهای خود را هایلایت یا لولایت و حتی مش کنید یا از رنگ‌های فانتزی روی موهای خود استفاده کنید.

لایت ماژیکی

چرا لایت ماژیکی به گزینه‌ای محبوب برای بانوان تبدیل شده است؟

استفاده از لایت موی ماژیکی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش‌های رنگ کردن مو بین بانوان است. این روش برای افرادی که قصد ندارند رنگ موی خود را به صورت دائم تغییر دهند اما در عین حال به دنبال راهی برای ایجاد تنوع و جذابیت در ظاهر خود برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هستند گزینه بسیار مناسبی است. ترکیبات تشکیل‌دهنده ماژیک لایت مو با انواع بافت مو و پوست سازگار هستند و آسیبی به پوست و موی شما وارد نمی‌کنند. همچنین تنوع این محصولات شامل هایلایت، لولایت، لایت‌های فانتزی و بسیاری رنگ‌های متنوع دیگر می‌شود. در ادامه به مزایای استفاده از لایت ماژیکی می‌پردازیم.

۱. آسیبی به موهای شما نمی‌رساند

ترکیبات محصول لایت ماژیکی شامل عناصر شیمیایی کم‌ضرر و رنگ‌های تشکیل‌شده از مواد ارگانیک است و استفاده از آن‌ها آسیبی به موهای شما نمی‌رساند. همچنین می‌توانید این رنگ‌ها را به راحتی با شست‌و‌شو از موهایتان پاک بکنید. این رنگ‌ها برای انواع موهای خشک و چرب قابل استفاده هستند.

۲. ماندگاری مناسبی دارد

ماژیک‌های لایت مو ماندگاری بسیار خوبی دارند و در مقابل تماس با آب و عرق کردن سر مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید متناسب با ضخامت موهای خود به مقدار مناسب موهای خود را رنگ کنید و تا ساعت‌ها ظاهر موهایتان را حفظ کنید و سپس با شست‌وشوی موها رنگ موی خود را پاک کنید.

۳. ظاهری جذاب و متنوع به شما می‌بخشد

می‌توانید با استفاده از لایت ماژیکی ظاهری هایلایت شده و موقت به موهای خود بدهید. این محصول روی موهای شما کاملا طبیعی جلوه می‌کند و جلوه جذاب و متنوعی به شما می‌بخشد. این ماژیک‌ها برای تمام سنین کاربرد دارد و روی همه بخش‌های مو قابل استفاده است.

انجام لایت ماژیکی

بهترین روش اجرای لایت ماژیکی چیست؟

برای پاسخ به سوال بهترین روش اجرای لایت ماژیکی چیست، باید بدانید که اجرای درست این محصول در دو مرحله انجام می شود. ابتدا باید رنگ را آماده استفاده روی مو بکنیم و در مرحله بعد آن را روی موقرار بدهیم. دقت در اجرای درست این مراحل در ماندگاری این محصول و طبیعی جلوه کردن آن روی موهای شما تاثیر به‌سزایی دارد. در ادامه به بررسی مراحل اجرای رنگ ماژیکی به صورت اصولی می‌پردازیم.

 آماده‌سازی لایت موی ماژیکی

در اولین مرحله باید رنگ خود را آماده قرار دادن روی موها کنیم. این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید با دقت بسیار بالا انجام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید. درصورتی‌که اولین تجربه شما با این محصول است بهتر است با یک فرد ماهرتر مشورت کنید و یا دستورالعمل آماده‌سازی آن را به دقت دنبال کنید تا اشتباهی صورت نگیرد.

مراحل اجرای لایت موی ماژیکی به‌صورت زیر است:

  • انتخاب رنگ: برای این مورد باید به پس زمینه (رنگ موهای فعلی) و همینطور سلیقه خود توجه کنید. درصورتی‌که موهای تیره دارید بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید، یا اگر موهای شما روشن است استفاده از لایت‌های روشن‌تر پیشنهاد می‌شود
  • باز کردن بسته: سر ماژیکی را با فشار آوردن و یا یک قیچی باز کنید و لوله جوهر را از درون آن خارج کنید
  • خیس کردن لوله جوهر: برای آماده‌سازی لوله جوهر برای تخلیه آن را در لیوان یا کاسه‌ای خیس کنید
  • تخلیه جوهر داخل لوله: زمانی‌که سر ماژیک سفید شد، درحالی‌که همچنان آن را در آب نگه داشته‌اید در لوله فوت کنید تا محتویات داخل آن تخلیه شود
  • تنظیم غلظت: اعمال رنگ بر روی مو به‌صورت مستقیم باعث غلیط شدن رنگ آن می‌شود. درصورتی‌که به دنبال غلظت کمتر هستید (به‌خصوص اگر می‌خواهید لایت رنگ روشن‌تری بگذارید) آن را با نرم‌کننده‌ای ترکیب کنید و سپس روی موهایتان قرار بدهید

لایت ماژیکی

لایت ماژیکی؛ بهترین گزینه برای ایجاد تنوع در ظاهر

استفاده از لایت ماژیکی به دلیل موقت بودن آن کاربرد زیادی دارد و بین بانوانی که دوست دارند در ظاهر خود تنوع و تازگی موقت ایجاد کنند بسیار محبوب است. هرچند نمی‌توان از آن به‌صورت دائم استفاده کرد اما راه‌حل مناسبی برای زمان‌هایی است که زمان کافی برای انجام لایت‌های طولانی‌مدت وجود ندارد. برای ماندگاری بیشتر این روش بهتر است که ماژیک لایت باکیفیت را تهیه بکنید. همینطور اجرای اصولی این رنگ و تماس نداشتن موها با آب و رطوبت تاثیر زیادی در ماندگاری این روش دارند.

با مراجعه به بهترین مرکز خدمات رنگ مو در تهران و استفاده اصولی از لایت ماژیکی تغییر شگفت انگیزی در ظاهر خود را ایجاد کنید.

سوالات متداول

ماندگاری لایت ماژیکی تا چه مدت است؟

رنگ در این روش تا زمانی‌که موهای خود را بشویید از بین نمی‌رود، هرچند درصورتی‌که طی روزهای متوالی زیاد روی موهای شما باقی بماند به دلیل تعرق طبیعی سر و جذب رطوبت توسط مو و همچنین تماس با آب ممکن است جلوه خود را از دست بدهد.

مزایای استفاده از لایت ماژیکی چیست؟

لایت ماژیکی می‌تواند بدون آسیب‌رسانی به موها ظاهری جذاب و متنوع را به صورت موقت برای شما ایجاد کند. ماندگاری مناسب این محصول نیز از دلایل محبوبیت آن است. این محصول برای بانوانی که دوست دارند تنوعی موقت در ظاهر خود ایجاد کنند بسیار مناسب است.

بهترین روش اجرای لایت ماژیکی چیست؟

قرار دادن لایت ماژیکی بر روی موها در دو مرحله انجام می‌شود. ابتدا باید رنگ را برای قرار دادن روی موها آماده کنیم. سپس آن را به دقت و با غلظت مورد نظر (باتوجه به ضخامت موها و نتیجه موردنظر) روی موهای خود قرار می‌دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *