شهریه کلاس خیاطی

شهریه کلاس خیاطی چقدر است؟

خدمات دوختن لباس آقایان و خانم‌ها دارای بازار شغلی مناسب و درآمد بالا است. یکی از بهترین روش‌ها نیز برای آموختن خیاطی، شرکت در کلاس خیاطی است. در این کلاس‌ها شما تمامی مهارت‌های مورد نیاز برای خیاطی را می‌آموزید. اما شهریه کلاس خیاطی چقدر است؟ از عوامل موثر بر هزینه این کلاس‌ها می‌توان به: نوع دوره، مهارت مربی دوره و اعتبار آموزشگاه اشاره کرد. در این صفحه از ایران آموزشگاه هزینه کلاس خیاطی را با هم بررسی می‌کنیم.

شهریه کلاس خیاطی

قیمت خدمات خیاطی چقدر است؟

خیاطی خدمات متنوعی دارد که از تعمیرات لباس تا دوخت کامل را دربرمی‌گیرد. قیمت این خدمات نیز به نوع لباس و پارچه و مدل بستگی دارد. با این حال به‌طور معمول خدمات خیاطی از حدود ۲۰۰ هزار تومان به بالا هزینه دارند.

بهترین آموزشگاه طراحی دوخت در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های خیاطی وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش خیاطی در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های طراحی دوخت پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای خیاطی در تهران و ایران:

اگر دنبال یک کلاس خیاطی معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین کلاس خیاطی تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس خیاطی در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در آن فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

شهریه کلاس خیاطی

هزینه آموزش خیاطی به‌صورت حضوری چقدر است؟

روش آموزش حضوری برای یادگیری مهارت‌های خیاطی، بهترین روش است زیرا اکثر مهارت‌ها در این نوع از آموزش از نوع عملی هستند و باید دقیقا زیر نظر مربی انجام شوند. خیاطی دوره‌های بسیار متنوعی دارد و هزینه برای هر کدام از آن‌ها متفاوت است اما در هر صورت شهریه انواع کلاس خیاطی را می‌توان از ۱ تا ۷.۵ میلیون تومان عنوان کرد. همچنین اگر این دوره‌ها به‌طور خصوصی برگزار شوند معمولا ۲۰ تا ۵۰ درصد گران‌تر هستند. برای مثال شهریه کلاس خیاطی در ” دوره طراحی لباس ” زنانه از همه بیشتر است.

دوره‌های ارزان‌تر خیاطی نیز عبارتند از:

  • سری‌دوزی سرویس خواب
  • شلواردوزی
  • دوخت لباس نازک زنانه

در حدول زیر شهریه بخشی از کلاس های زیر محموعه خیاطی آمده است.

دوره های آموزشی
قیمت
خیاط پیراهن شومیز مردانه و زنانه ۳.۶۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
خیاط لباس راحتی و پوشاک حمام زنانه ۲.۸۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
سری‌دوزی سرویس خواب ۴.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
خیاط لباس شب و عروس ۳.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
خیاط لباس های کشی ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
دوخت لباس پسرانه ۸۵۰.۰۰۰ هزار تومان
دوخت لباس دخترانه ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
دوزنده لباس ورزشی زنانه ۵.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
دوخت لباس نازک زنانه ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
لباس عروس ساتن ۳.۵ تا ۴.۵ میلیون تومان
لباس عروس یقه‌مدل‌دار تمام دانتل کار شده ۵.۵ تا ۶.۵ میلیون تومان
لباس عروس تمام‌لباس شاین طرح‌دار با تزئین دانتل کارشده ۹.۵ تا ۱۱ میلیون تومان
راسته دوز ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
دوزنده چادر و مقنعه ۲.۴۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

هزینه تقریبی است و شهریه دوره ها با توجه به سطح آموزشگاه و امکانات مرکز متفاوت است.

شهریه کلاس خیاطی

هزینه آموزش خیاطی به‌صورت آنلاین چقدر است؟

برگزاری دوره‌های آنلاین در آموزشگاه‌های کشور به‌ندرت اتفاق می‌افتد، با این حال گاهی نیز دوره‌هایی مانند آموزش طراحی لباس و کار با نرم‌افزارهای الگوسازی و … به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند. هزینه این دوره‌ها عموما بین ۱۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از کلاس‌های حضوری است.

قیمت کلاس خیاطی در شهرستان‌ها چقدر است؟

شهریه کلاس خیاطی در بهترین آموزشگاه خیاطی در شهرستان‌ها عموما از آموزشگاه‌های شهر تهران، پایین‌تر است. برای مثال در یکی از آموزشگاه‌های شهر مشهد این دوره‌ها از ۸۰۰ هزار تومان به بالا هستند. به‌طور میانگین می‌توانیم بگوییم که هزینه کلاس خیاطی در شهرستان‌ها حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد از هزینه این کلاس‌ها در تهران کمتر است.

شهریه کلاس خیاطی

آیا کلاس رایگان خیاطی هم وجود دارد؟

در هیچکدام از مراکز آموزش خیاطی در کشور کلاس رایگان برگزار نمی‌شود. البته هرازگاهی برخی از موسسات خیریه ممکن است چنین کلاس‌هایی را برای بانوان دارای شرایط مشکل مالی و بانوان سرپرست خانوار برگزار کنند. همچنین شما می‌توانید برای آموزش رایگان خیاطی برخی از ویدئوهای آموزشی رایگان را در کانال‌های یوتیوب و پلتفرم‌هایی مانند آپارات تماشا کنید.

شهریه کلاس خیاطی

کلاس خیاطی چه محلی است؟

کلاس خیاطی مکانی برای یادگیری مهارت‌های خیاطی متناسب با نوع دوره است. از دوره‌های محبوب خیاطی نیز می‌توان به: دوره ضخیم‌دوزی، دوره نازک‎‌دوزی، دوره دوخت مانتو، دوره خیاطی آقایان، دوره دوخت لباس عروس، دوره نقاشی روی پارچه، دوره دوخت لباس کودک و … اشاره کرد. اگر به‌ شرکت در یکی از این دوره‌های خیاطی علاقه دارید، بهترین مرجع برای شما ایران آموزشگاه است. شما می‌توانید در سایت ما با بهترین آموزشگاه‌های خیاطی کشور و دوره‌هایی که در آن‌ها برگزار می‌شوند و هزینه این دوره‌ها آشنا شوید و بهترین آموزشگاه خیاطی را انتخاب کنید.

پرسش و پاسخ

کدام دوره‌های خیاطی دارای هزینه بیشتری نسبت به دوره‌های دیگر هستند؟

از دوره‌های دارای هزینه بالا می‌توان به دوره‌های الگوسازی و برشکاری، کاپشن دوزی و طراحی لباس اشاره کرد.

قیمت کلاس خیاطی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این کلاس‌ها به‌ مواردی مانند نوع دوره، اعتبار آموزشگاه، مهارت مربی خیاطی و امکانات آموزشی بستگی دارد.

قیمت خدمات خیاطی چقدر است؟

قیمت این خدمات به نوع لباس و میزان کار لازم، نوع خدمات، شهرت و مهارت خیاط و … بستگی دارد و این خدمات معمولا از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‎‌شوند.

قیمت کلاس آنلاین خیاطی چقدر است؟

قیمت کلاس آنلاین خیاطی در حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر است.

گالری تصاویر

شهریه کلاس خیاطی
شهریه کلاس خیاطی
شهریه کلاس خیاطی
شهریه کلاس خیاطی
شهریه کلاس خیاطی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *