شرایط بازیگری در کانادا

کسب آموزش‌های جهانی بازیگری با پیروی از شرایط بازیگری در کانادا

کانادا مقصد بسیاری از علاقه‌مندان به هنر و بازیگرانی است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند. همچنین ارائه آموزش‌های تخصصی، برخورداری از امکانات پیشرفته، سطح آموزشی مطلوب، بازار کار فوق‌العاده پس از پایان دوره‌های آموزشی و ارتباط تنگاتنگ سینما و تئاتر کانادا با بازار کار جهانی، آموزش بازیگری در این کشور را به هدف اصلی بسیاری از هنرجویان بازیگری تبدیل کرده است. این هنرجویان باید پیش از اقدام برای حضور در مراکز آموزشی کانادا شرایط بازیگری در کانادا را کاملا بشناسند و متناسب با ضوابط موجود در موسسات آموزش آزاد یا دانشگاه‌های این کشور، نسبت به ثبت نام در آن‌ها اقدام کنند.

شرایط بازیگری در کانادا

مراکز آموزشی کانادا؛ انتخاب اول هنرجویان بازیگری

امکانات و شرایطی که آموزشگاه‌های کانادا در اختیار بازیگران قرار می‌دهند، این کشور را به مقصد اصلی بازیگران تبدیل کرده است. بسیاری از بازیگران حرفه‌ای در سطح اول دنیا، با حضور در موسسات آموزش بازیگری کانادا وارد پروژه‌های هالیوودی و تئاتری بزرگ دنیا شده‌اند.

مهم‌ترین مزایای حضور در مراکز آموزش بازیگری دولتی و خصوصی کانادا عبارت‌‌اند از:

  • پشتیبانی از انواع مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌ها و آکادمی‌های کانادا
  • امکان مجوز کار در کانادا سه سال پس از پایان دوره‌های آموزشی
  • وجود تعداد فراوانی شرکت‌های تولید فیلم و سریال در کانادا
  • کیفیت بالای آموزش بازیگری در کانادا

شرایط بازیگری در کانادا

برای حضور در دوره‌های بازیگری کانادا باید به چه زبانی مسلط باشیم؟

کانادا میزبان مهاجران فراوانی از کشورهای مختلف بوده که زبان رسمی این کشور انگلیسی و در برخی ایالت‌ها مانند کبک ((Québec فرانسوی است. به همین دلیل موسسات آموزش آزاد بازیگری و دانشگاه‌های این کشور، برای ارائه آموزش‌های خود بیشتر از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند. هنرجویانی که قصد شرکت در مجموعه‌های دولتی و خصوصی آموزش بازیگری در کانادا را دارند، باید به سطح مطلوبی از زبان انگلیسی و در برخی مواقع نیز به زبان فرانسوی مسلط باشند.

اثبات توانایی‌های متقاضیان با برگزاری تست‌های بازیگری در کانادا

شرایط بازیگری در کانادا در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های این کشور در برخی جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند. بااین‌حال موسسات معتبر کانادا علاوه بر بررسی رزومه متقاضی و ارزیابی توانایی‌های او از طریق مشاهده نمونه کارهای ارسالی، تست‌هایی را نیز برگزار می‌کنند که مبنای اثبات توانایی‌های بازیگران هستند.

در واقع این تست‌ها به‌عنوان یکی از شروط اصلی حضور در مجموعه‌های آموزشی و پروژه‌های سینمایی و تئاتری کانادا، نقش مهمی در انتخاب متقاضیان دارند. شما می‌توانید برای شناخت کامل فرایندهای اصولی تست بازیگری و افزایش شانس موفقیت خود، مقاله موجود در صفحه ” راهنمای تست بازیگری  ” سایت ایران آموزشگاه را مطالعه کنید.

 

شرایط بازیگری کودک و بزرگسال در موسسات کانادا

شرایط متفاوت بازیگری کودک و بزرگسال در موسسات کانادا

یکی از دلایلی که موسسات کانادا به انتخاب اول بسیاری از علاقه‌مندان به بازیگری تبدیل شده است، رویکرد تخصصی مجموعه‌های آموزشی این کشور به مقوله بازیگری است. موسسات آموزش آزاد کانادا برای تربیت بازیگران به بازه سنی آن‌ها توجه می‌کنند و برای آموزش بازیگری کودک از روش‌های روانشناسانه، خلاقانه، اتودهای جمعی، بازی‌های گروهی و تکنیک‌های بداهه‌پردازی جمعی استفاده می‌کنند.

با توجه به حضور تعداد زیادی از مهاجران در کانادا، موسسات آموزش آزاد این کشور نگرش استعدادیابی را در اهداف آموزشی خود گنجانده‌اند و کودکان از همان ابتدا با تکنیک‌های اصولی بازیگری آشنا می‌شوند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش شانس کودکان در احراز شرایط بازیگری در کانادا، آن‌ها را در دوره‌های مبانی بازیگری کودک در داخل کشور ثبت نام کنید. صفحه ” لیست کلاس بازیگری کودک در ایران ” در سایت ایران آموزشگاه به شما در انتخاب مجموعه مناسب کمک می‌کند.

برخی از مهم‌ترین موسسات آموزش آزاد بازیگری در کانادا عبارت‌اند از:

  • آکادمی بازیگری و مدرسه فیلم و تلویزیون تورنتو
  • موسسه شهر دوم تورنتو
  • مدرسه تئاتر جهانی کانادا
  • مدرسه فیلم ونکوور
  • استودیو وادا

شرایط بازیگری در دانشگاه‌های کانادا

شرایط بازیگری در دانشگاه‌های کانادا

متفاضیان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا برای اخذ پذیرش در بهترین مجموعه‌های آموزشی دولتی و خصوصی این کشور باید حداقل شرایط بازیگری در کانادا را داشته باشند. کانادا سه مقطع ارشد، کارشناسی و دکترا را برای دانشجویان بین‌المللی بازیگری پشتیبانی می‌کند که هر کدام از آن‌ها شرایط خاص خود را برای پذیرش دانشجویان دارند.

توصیه می‌کنیم پیش از ثبت درخواست برای شرکت در دوره‌های دانشگاهی بازیگری کانادا، با شرکت در کلاس‌های بازیگری در داخل کشور، مهارت‌های بازیگری خود را ارتقا دهید. لیست منتشرشده در صفحه ” لیست کلاس بازیگری در ایران ” در سایت ایران آموزشگاه در این زمینه به شما کمک می‌کند.

مهم‌ترین شرایط بازیگری در کانادا در دانشگاه‌های این کشور در مقاطع مختلف عبارت‌اند از:

  • مقطع کارشناسی: نامه درخواست اخذ پذیرش تحصیلی، ترجمه ریزنمرات مقطع دیپلم، انگیزه‌نامه و پاسپورت معتبر، اثبات تمکن مالی، مدرک آیلتس ۶ یا تافل ۷۸، مدرک آزمون SAT و ACT
  • کارشناسی ارشد: نامه درخوست اخذ پذیرش تحصیلی، گواهی عدم سوپیشینه، انگیزه‌نامه و پاسپورت معتبر، صورت حساب بانکی، توصیه‌نامه از اساتید مقطع کارشناسی، رزومه تحصیلی مناسب، مدرک آیلتس ۵/۶ یا تافل ۹۰، مدرک آزمون GRE
  • دکترا: ریز نمرات مقاطع تحصیلی قبلی، رزومه مناسب، انگیزه‌نامه و ۳ توصیه‌نامه از اساتید مقطع کارشناسی ارشد، مقالات علمی ISI، مدرک آیلتس ۷ یا تافل ۹۳

شرایط بازیگری در کانادا برای بازیگران حرفه‌ای

شرایط بازیگری در کانادا برای بازیگران حرفه‌ای

بازار کار فوق‌العاده کانادا در شوهای تلویزیونی و سینمای این کشور، امکان جذب بازیگران حرفه‌ای از نقاط مختلف جهان را به وجود آورده است. متقاضیانی که دوره‌های آموزشی را در کشورشان پشت سر گذاشته‌اند و تجربه لازم برای حضور در پروژه‌های تصویری و تئاتری را دارند، با آگاهی از شرایط بازیگری در کانادا می‌توانند از مزایای حضور در این کشور بهره‌مند شوند.

بازیگران حرفه‌ای برای کار در کانادا باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • اخذ مدرک دانشگاهی مرتبط با بازیگری و دریافت تاییدیه‌های لازم
  • دریافت گواهینامه اکسپرس انتری یا برنامه نامزد استانی
  • اثبات توانایی و سابقه کاری بیش از ۳ سال
  • مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی

شناخت شرایط بازیگری در کانادا؛ مهم‌ترین گام اخذ پذیرش این کشور

با توجه به شرایط مختلفی که آکادمی‌های بازیگری کانادا برای پذیرش هنرجویان خارجی وضع کرده‌اند، شناخت شرایط بازیگری در کانادا مهم‌ترین قدم برای پیمودن مسیر آموزش در این کشور به‌شمار می‌آید. شناخت این شرایط علاوه بر افزایش شانس پذیرش شما، به انتخاب مجموعه معتبر بر اساس شرایطتان کمک می‌کند. فراموش نکنید که مدرک زبان و داشتن رزومه کاری قوی، مهم‌ترین شروط موسسات کانادا برای
پذیرش هنرجویان بین‌المللی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *