زیرنویس مستر کلاس

زیرنویس مستر کلاس در دسترس علاقه مندان MasterClass

در این مقاله به بررسی ارائه کننده گان زیرنویس مستر کلاس و به طور کلی مجموعه مسترکلاس خواهیم  پرداخت. مَستِرکِلَس تلفظ صحیح واژه MasterClass و با صدای ماسترکلاس است که به اشتباه مستر کلاس که دو واژه جداست یا حتی کلاس مستر در زبان فارسی تلفظ می شود. به دلیل عمومی و مصطلح شدن آن، ما همان تلفظ مسترکلاس یا MasterKelas را می پذیریم.

مستر کلاس یعنی چی؟

مستر کلاس به جلسات کوتاه آموزشی پیشرفته که توسط یک استاد برجسته برای دانشجویان سطح حرفه ای یک رشته غالبا هنری برگزار می شود، اطلاق می شود.

با پیشرفت کیفیت آموزش، مستر کلس در حال حاضر برای سایر رشته های علمی و فنی و هر شاخه ای از دانش برگزار می شود که در شروع محدود به مسترکلاس آهنگسازی بود. قطعه های موسیقی، اجرای نمایشنامه، رسپی های آشپزی و آنچه که در سطح حرفه ای یک رشته به آن پرداخته می شود، در حضور استاد و سایر شرکت کنندگان توسط یکی از هنرجویان اجرا شده می شود.

استاد به نکات مهم، راهکارها و جزئیات ارزشمند که حاصل سال ها تجربه و دانش زندگی حرفه ای او هست را به دانشجویان برای خلق یک نتیجه بی نقص ارائه می کند.

مسترکلاس چیست؟

مسترکلاس وبسایتی آموزشی است که در کالیفرنیا متولد شد. در یک جمله شما به برترین دوره های مستر کلاس از بهترین اساتید دنیا در MasterClass دسترسی دارید. این اولین بار در جهان است که سلبریتی ها روبروی دوربین در مقام استاد می نشینند.

نام هایی درخشانی چون ناتالی پرتمن برنده سه جایزه اسکار، جیمز کامرون خالق تایتانیک و آواتار، هاوارد شولتز مدیر اسبق کافی شاپ های جهانی استارباکس، باب آیگر رئیس هیئت مدیره والت دیزنی، آنا وینتور سردبیر مجله مد و فشن ووگ، بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا، لوئیس همیلتون برنده هفت عنوان قهرمانی مسابقات فرمول یک، مستر کلاس شطرنج از گری کاسپارف در ماسترکلاس به چشم میخورد.

مسترکلاس در بیش ۱۵ دسته بندی موضوعی مانند آموزش آشپزی، نویسندگی، موفقیت فردی، بازیگری، موسیقی، عکاسی و چندین حوزه دیگر عناوین مختلفی را پوشش می دهد و به همین دلیل امکان ندارد علاقه خود را در میان آموزش ها نیابید!

اکانت پریمیوم سایت آموزشی مستر کلاس Master Class

متاسفانه به دلیل تحریم ایران امکان خرید اکانت پریمیوم سایت آموزشی مستر کلاس Master Class به صورت رسمی وجود ندارد و حتی در صورت استفاده از سرویس های پرداخت ارزی، قیمت اشتراک پریمیوم سایت Master Class چیزی در حدود نیم میلیون تومان برای دسترسی یکماهه خواهد بود.
استفاده از اکانت اشتراکی سایت آموزشی مسترکلاس نیز توصیه نمی شود، چرا که باید با احتیاط تمام از هیچکدام از امکانات سایت مستر کلاس استفاده نکنید!

دانلود مستر کلاس رایگان

دانلود مستر کلاس رایگان مثل هرچیز دیگری میچسبد! ایرانی و آمریکایی هم ندارد، مجانی بودن یک عامل بسیار مهم انتخاب است.

اما اینبار با «آموزش» سروکار داریم. به اندازه کافی در سیستم آموزشی معیوب ضربه خورده ایم، اینبار برای دسترسی به برترین دوره های مستر کلاس از بهترین اساتید دنیا سراغ منابع معتبر بروید.

اگر علاقه مند به یادگیری صحیح هستید به دنبال دانلود رایگان مستر کلاس نباشید. اگر مستعد بازیگری هستید، جستجوی مستر کلاس بازیگری رایگان یعنی شروع تباه کردن استعدادتان!

اما چرا؟ کافیست چند دقیقه از زیرنویس ها را بخوانید. مفاهیم به طور اشتباه وسلیقه ای، برگردان فارسی شده است. باید بدانیم ویدیوی آموزشی، فیلم و سریال نیست و محتوایی کاملا تخصصی است.

خبر خوب خرید اکانت MasterClass اورجینال

خوشبختانه نیازی به خرید اکانت Masterclass با تحویل آنی و خودکار آن هم با کلی دردسر و شرط و شروط نیست، چرا که چندین سرویس ایرانی مانند MasterKelas، به صورت تخصصی زیرنویس فارسی مستر کلاس را ارائه می دهند.

در ادامه به معرفی چند سرویس که امکان دانلود مستر کلاس یا دانلود زیرنویس مستر کلاس را فراهم کرده اند می پردازیم. ترتیب معرفی بر اساس بالاترین امتیاز بر اساس معیار های زیر است:

  1. ساختار وبسایت: هدف وبسایت و دسترسی از دستگاه های مختلف
  2. رابط کاربری: سادگی کاربرد و زیبایی
  3. کیفیت محتوا: کیفیت کلی ویدیو، عکس، متن و سایر محتوای ارائه شده
  4. ترجمه زیرنویس: روان و قابل درک بودن
  5. پشتیبانی: پاسخگویی به سوالات کاربران
  6. هزینه: حداقل و حداکثر قیمت دسترسی به کلاس
  7. دسترسی: مدت زمان دسترسی به محتوا

وبسایت ساختار رابط کاربری کیفیت محتوا ترجمه پشتیبانی هزینه دسترسی امتیاز
MasterKelas خیلی خوب خیلی خوب خیلی خوب خیلی خوب متوسط خوب خوب ۵
NAMAVA متوسط خیلی خوب خوب خوب خیلی خوب متوسط خیلی خوب ۴
FILIMO متوسط خیلی خوب خوب خوب متوسط متوسط خیلی خوب ۳
CinemaSchools خوب متوسط متوسط متوسط متوسط خیلی خوب متوسط ۱
TimeCode خوب خوب متوسط ترجمه ندارد خوب خیلی خوب متوسط ۱

*مسترکلاس دوبله در مجموعه مسترکلاس نماوا موجود اما از لحاظ انتخاب دوبلر و تنظیم ضعیف بود و در موارد ذکر نشد.

*از آنجایی که محتوا آموزشی است، ساختار وبسایت غیر آموزشی در اینجا نقطه ضعف در نظر گرفته شده است.

*منظور از کیفیت محتوا فقط آموزش های مسترکلاس است.

مسترکلاس آموزش از شماره (۱) ها✔️ MasterKelas.com

مستر کلاس ایرانی از این وبسایت شروع شد. سایت برای آموزش طراحی شده و روی تمام دستگاه ها با ترافیک نیم بها جهت مشاهده آنلاین یا دانلود مستر کلاس در دسترس است. شباهت زیاد طراحی وبسایت با نسخه اصلی و بومی سازی آن، کاربرد را راحت کرده است. ویدیو ها با کیفیت FHD به همراه کتاب کار قرار گرفته اند.
از آنجایی MasterKelas که تنها ارائه دهنده  مجموعه مسترکلاس بوده و بر روی این پروژه متمرکز هستند، کیفیت ترجمه ها و زیرنویس مستر کلاس بسیار خوب است. پاسخگویی به صورت آنلاین و معمولا در کمتر از پنج دقیقه صورت می پذیرد.

پس از اینکه مستر کلاس اسکورسیزی با زیرنویس را مشاهده کردم به چند مستر کلاس کارگردانی دیگر مانند مسترکلاس دیوید لینچ نیز سر زدم. زیرنویس و کیفیت فیلم ها واقعا خوب و روان بود و تجربه جالبی را برایم رقم زد.
حداقل هزینه مسترکلاس برای خرید یک کلاس از ۱۱۹ تا ۹۹۹ هزار تومان است. شما همچنین می توانید برای خرید اول از  کد تخفیف مستر کلاس استفاده کنید.

مجموعه مسترکلاس نماوا

مسترکلاس نماوا شامل آموزش نویسندگی در ژانر راز آلود و هیجان‌ انگیز با دیوید بالداچی، آموزش عکاسی ماجراجویانه با جیمی چین، آموزش فیلمسازی با جیمز کامرون و جمعا حدود ۳۰ کلاس دیگر از مجموعه مسترکلاس است.
نماوا که برندی از خانواده شاتل است که پلتفرم نمایش فیلم و سریال محسوب میشود. یک آرشیو بزرگ از تمام سینمای جهان که بر روی هر دستگاهی در دسترس است.
رابط کاربری آن مشابه نتفلیکس است و تنها رنگ برند آن آبی تیره شده است. فیلم و سریال های خارجی عموما دوبله شده اند و تمامی موازین اسلامی در نماوا رعایت شده است.
کیفیت ویدیو های مسترکلاس نماوا خیلی خوب است اما کتاب کار و عکس ها ارائه نشده و در مواردی نیز سانسور صورت گرفته است. ترجمه و زیرنویس جز در پاره ای از موارد خیلی خوب اما دوبله ضعیف است! مسترکلاس ها به صورت گزینشی ارائه شده و کامل نیستند.
پشتیبانی شاتل شهره عام است و میتوان ربطه یک کشور را به آن داد. امکان ندارد از پشتیبانی شاتل یا نماوا ناراضی باشید!
حداقل هزینه ۹۹ هزار تومان برای دسترسی یکماهه بوده و امکان خرید جداگانه با دسترسی همیشگی وجود ندارد.

تبلیغ ممنوع!

یکی از نکات قابل توجه در نماوا و همچنین فیلیمو اجبار مخاطب به مشاهده تبلیغ است. مانند تمام پلتفرم های دنیا اگر هزینه استفاده از سرویس بصورت اشتراک دریافت می شود، تبلیغات دیگر جایگاهی ندارد. اگر تبلیغ دیدن مزیتی مثبت است، کافیست در صفحه خرید اشتراک به آن اشاره کنید و تا بازخورد مخاطب را ببینید!

سریال مستر کلس فیلیمو

با آنکه عنوان این مجموعه ارزشمند، سریال مسترکلس است(!) اما نمیتوان از کیفیت پلتفرم فیلمیو چشم پوشی کرد. فیلیمو با تکیه بر تجربه درخشان قبلی اش یعنی آپارات، اولین و پر ترافیک ترین شبکه نمایش خانگی کشور است.

سریال مستر کلس فیلیمو نیز شامل تعدادی انگشت شماری از کلاس هاست. از طرف دیگر این برند با بخش فیلیمو مدرسه خود حوزه آموزش را بسیار خوب شناخته است اما با این همه پلتفرم فیلیمو برای آموزش طراحی نشده است.

آموزش مستر کلاس تایم کد از بهترین اساتید دنیا

تایم کد یکی از چندین سایتی است که در سالیان اخیر در زمینه ارائه و گردهم آوری فایل ها و پروژه های آماده مورد نیاز گرافیست ها و تدوین گرها و رشته های مرتبط به آن ها، بسیار خوب عمل کرده است.
تایم کد مستر کلاس را نیز در کنار سایر آموزش ها ارائه داده است با این تفاوت که زیرنویس مستر کلاس در TimeCode موجود نیست.
با این همه کیفیت ویدیو ها مناسب بوده و با خرید اشتراک به تمامی فایل های موجود در وبسایت با محدودیت های متفاوت دسترسی دارید.

برترین دوره های مستر کلاس از بهترین اساتید دنیا سینما اسکولز

سینما اسکولز همانطور که از نامش نیز پیداست، آموزش های حوزه سینما و چند رشته وابسته را ارائه می دهد. تعداد و کمیت آموزش ها زیاد است و تقریبا تمام نیازهای حوزه فیلمسازی را پوشش میدهد.

جامع ترین ، جدیدترین و برترین دوره های آموزشی مستر کلاس در سینما اسکولز نیز ارائه می شود. کیفیت ویدیوها متوسط بوده و زیرنویس ها بدون فونت مناسب و چسبیده است. اگرچه تعدد منابع ارائه شده برگ برنده سینما اسکولز است اما کیفیت متوسط و شلختگی موضوعی نقطه ضعف آن محسوب می شود.
قیمت هر Master Class از ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان متغیر است.  کد تخفیف مسترکلاس نیز ارائه شده اما باید قیمت سبد خرید به سقف خاصی برسد.

نتیجه گیری

با اینکه سعی کردیم از سوگیری درباره آموزش های سایت مستر کلاس بپرهیزیم اما توصیه می کنیم با صرف زمانی اندک به سایت های معرفی شده سر بزنید و با توجه به نیازتان منبع مناسب را انتخاب کنید. فراموش نکنید آموزش ندیدن بهتر از یادگیری غلط است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *