دوره آموزش کوتاهی مو با موزر

کلاس آموزش کوتاهی مو با موزر؛ دوره‌ای مناسب برای ارتقای مهارت‌ها

آموزش کار با دستگاه موزر برای علاقه‌مندان به آرایشگری اهمیت بالایی دارد. دوره آموزش کوتاهی مو با موزر شامل شناخت کامل کاربردها و چگونگی استفاده از دستگاه موزر برای اصلاح موها می‌شود و فراگیران پس از پایان این دوره‌ها به تسلط کامل در اجرای تکنیک‌های مختلف دست پیدا می‌کنند. آرایشگران می‌توانند با شرکت در دوره‌های مناسب تنوع بالایی را در اجرای تکنیک‌های خود به ایجاد کنند.

سرفصل‌های دوره‌ آموزش‌ کوتاهی‌ مو با موزر‌

موضوعات آموزشی برای اصلاح مو با استفاده از ماشین اصلاح در آموزشگاه‌های مختلف متفاوت هستند. برترین مراکز آموزشی متناسب با سطح دانشجویان و اهداف مورد نظرشان، سرفصل‌هایی جداگانه را برای آموزش هنرجویان در نظر می‌گیرند. بااین‌حال برخی سرفصل‌ها در تمام مراکز آموزشی باید در اولویت تدریس باشند تا فراگیران با اصول کار با موزر و چگونگی کوتاهی مو آشنایی داشته باشند.

دوره آموزش کوتاهی مو با موزر

بر همین اساس برخی از مهم‌ترین سرفصل‌های دوره آموزش کوتاهی مو با موزر عبارت‌اند از:

  • آموزش حجم‌گیری موهای بلند، روی شانه، روی گردن، پسرانه و دخترانه با استفاده از ماشین موزر
  • آموزش کوتاهی مو در سطح مبتدی تا پیشرفته برای موهای کوتاه و بلند دخترانه و پسرانه
  • آموزش تقسیم‌بندی مو برای کوتاهی مو به مدل‌های انواع کوپ پسرانه و دخترانه
  • کوتاه کردن مو به روش ترکیبی با استفاده از موزر، قیچی و تیغ اصلاح
  • چگونگی کوتاهی موهای جلوی سر متناسب با فرم صورت
  • آموزش انواع کوپ‌های ژورنالی برای موهای کوتاه یا بلند
  • شناخت انواع زوایای اصلی مو برای کوتاهی با موزر
  • چگونگی ارائه مشاوره به مشتریان برای کوتاهی مو

بهترین آموزشگاه آرایشگری در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های آرایشگری وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش کوتاهی مو در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های کوتاهی مو پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای کوتاهی مو در تهران و ایران:

اگر دنبال یک کلاس آرایشگری معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین کلاس آرایشگری تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس آرایشگری در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

دوره آموزش کوتاهی مو با موزر

دوره آموزش کوتاهی مو با موزر

کلاس‌های آموزش کوتاهی مو با موزر دوره‌های تخصصی هستند که در بیشتر مجموعه‌های آموزشی تدریس می‌شوند. این دوره‌ها به دو شکل حضوری و آنلاین هنرجویان را با سرفصل‌های اصلی کوتاهی مو با استفاده ماشین اصلاح آشنا می‌کنند.

در دوره آموزش کوتاهی مو با موزر هنرجویان با انواع فرم صورت آشنا می‌شوند و دانش تئوری مناسبی نیز به دست می‌آورند تا بتوانند بهترین مدل کوتاهی مو را به مشتریان پیشنهاد دهند. این کلاس‌ها در کنار توضیح مباحث تئوری، کار بر روی مدل‌های زنده را نیز در دستور کار قرار می‌دهند و هنرجویان در مقابل استاد آموزه‌های خود را ارزیابی می‌کنند.

بسیاری از بانوان برای یادگیری انواع مدل‌های کوپ، با حضور در این دوره‌ها مهارت خود را ارتقا می‌دهند. شما می‌توانید برای ارتقای مهارت‌های آرایشگری خود در شاخه‌های مختلف در یکی از دوره‌های معرفی شده صفحه لیست دوره‌های مراقبت و زیبایی سایت ایران آموزشگاه ثبت نام کنید.

دوره آموزش کوتاهی مو با موزر

آموزش‌ کوتاهی‌ مو با‌ موزر

بسیاری از علاقه‌مندان به یادگیری دوره‌های کوتاهی مو، توجهی به تخصص کار کردن با ماشین‌های اصلاح ندارند؛ درحالی‌که این دستگاه‌ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده در آرایشگری نقشی اساسی در طراحی مدل‌های مختلف بر عهده دارد. دوره آموزش کوتاهی مو با موزر از تخصصی‌ترین دوره‌های آرایشگری است که هر آرایشگری باید آن را پشت سر بگذارد.

آرایشگران مبتدی یا افرادی که قصد ارتقای مهارت‌های خود برای کوتاهی مو را دارند، با استفاده از آموزش‌های تخصصی کوتاهی مو با ماشین اصلاح ضمن افزایش درآمد خود و پاسخ به نیازهای متعدد مشتریان، می‌توانند تنوع بالاتری در تکنیک‌های به کار گرفته شده برای کوتاهی مو به کار بگیرند.

مراحل آموزش‌ کوتاهی مو با‌ موزر

مراحل آموزش‌ کوتاهی مو با‌ موزر

سیاست‌های آموزشی مجموعه‌های آموزشی مختلف برای آموزش کوتاهی مو با ماشین اصلاح متفاوت است. به همین دلیل ممکن است مراحل آموزش کوتاهی مو با موزر در آموزشگاه‌های مختلف یکسان نباشند. بااین‌حال برترین دوره‌های آموزشی، پس از ارائه مطالب تئوری کاربردی و معرفی تجهیزات و کاربردهای آن‌ها، آموزش‌های خود را به‌صورت کاملا عملی به فراگیران ارائه می‌دهند.

به‌طورکلی آموزش کوتاهی مو با موزر در چند مرحله اصلی انجام می‌شود که عبارت‌اند از:

  • نکات تئوری برای شناخت وسایل، زوایای مو، انواع مدل‌های کوتاهی و تفاوت مدل‌های دخترانه و پسرانه
  • بیان کاربردهای وسایل آرایشی برای اصلاح مو با استفاده از موزر
  • شناخت انواع شانه‌های موزر و کاربردهای هر کدام
  • آموزش روش صحیح نگه‌داشتن ماشین اصلاح در دست
  • آموزش عملی کوتاهی مو با بزرگ‌ترین شانه موزر
  • آموزش روش اصولی کشیدن موزر بر روی موها بر اساس زاویه رویش مو
  • چگونگی محو کردن خطوط ایجاد شده در مو
  • آموزش یکدست کردن اندازه موهای سر با استفاده از تکنیک‌هایی خاص

کوتاهی مو با موزر

ابزار مورد نیاز برای دوره آموزش‌ کوتاهی‌ مو با موزر‌

بهترین آموزشگاه‌های کشور برای برگزاری دوره آموزش کوتاهی مو با موزر تمام تجهیزات را در اختیار دارند. در مقایسه با دوره تخصصی آموزش کوتاهی مو، تعداد وسایل مورد نیاز برای کلاس‌های کوتاهی مو با موزر کمتر است؛ اما شناخت هر کدام از آن‌ها و کاربردشان اهمیت بالایی دارد. موپران آرایشی، شانه کوتاهی مو، موزر یا ماشین اصلاح، پیشبند و گیره تقسیم مو از جمله مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز در این دوره‌ها هستند.

هزینه آموزش کوتاهی مو با موزر

‌قیمت دوره آموزش‌ کوتاهی مو با موزر

هزینه ثبت نام در کلاس‌های کوتاهی مو با موزر یکسان نیست. شهریه این دوره‌ها به عواملی مانند مدت‌زمان برگزاری کلاس‌ها، تجربه استاد، تخصصی بودن دوره، اعتبار آموزشگاه، روش برگزاری حضوری یا آنلاین، گروهی یا خصوصی بودن دوره‌ها و … بستگی دارد.

جدول هزینه های دوره های کوتاهی مو

نوع دوره  هزینه دوره
دوره عمومی از ۲.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی مبتدی ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی مو پیشرفته نیمه خصوصی ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کوتاهی مو پیشرفته خصوصی ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

آموزش کوتاهی مو با موزر

مدرک دوره آموزش کوتاهی مو با موزر چیست؟

برترین آموزشگاه‌های آرایشگری زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. به همین دلیل سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها نیز بر اساس استانداردهای این سازمان طراحی می‌شوند. فراگیران دوره آموزش کوتاهی مو با موزر پس از کسب نمره قبولی در آزمون‌های پایان ترم و به دست آوردن مهارت‌های لازم برای کار با ماشین اصلاح، مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای را دریافت می‌کنند.

هنرجویان دوره‌های آموزش کوتاهی مو با موزر می‌توانند باتکیه‌بر اعتبار بالای مدرک فنی و حرفه‌ای شانس خود را برای اخذ ویزای کاری در بیش از ۱۴۰ کشور دنیا امتحان کنند و یا به سادگی در سالن‌های آرایشی و مجموعه‌های زیبایی داخل کشور به‌عنوان کوپ کاران حرفه‌ای مشغول به کار شوند.

 آموزش کوتاهی مو با موزر

بهترین دوره‌های کوتاهی مو با موزر را با ایران آموزشگاه پیدا کنید

ایران آموزشگاه بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی آموزشگاه‌های سراسر کشور است که طیف متنوعی از برترین مجموعه‌های آموزش آرایشگری کشور را به شما معرفی می‌کند. سایت ما با پوشش وسیع جغرافیایی برای معرفی برترین مراکز آموزش آرایشگری کشور، جدیدترین دوره‌های کوتاهی مو با موزر را برای شما لیست کرده است. شما می‌توانید متناسب با میزان بودجه و اهداف آموزشی مجموعه‌های آموزشی لیست شده در سایت ما را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *