ترفند های حرفه ای تندخوانی و معرفی دوره تندخوانی رایگان

مهارت تندخوانی یک مهارت نوظهور می باشد. بنابراین خیلی از افراد با آن آشنایی ندارند و ضرورتی برای یادگیری آن احساس نمی کنند. بانبراین تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب به شما ترفند های حرفه ای تندخوانی را آموزش بدهیم و یک دوره تندخوانی رایگان با کیفیت و تضیین افزایش دوبرابری سرعت مطالعه را به شما معرفی کنیم. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا به شما یاد دهیم که چگونه تندخوان شوید و ترفند ها و تکنیک های تندخوانی را با هم یاد بگیریم.

چطور تندخوان شویم؟

تندخوانی نیز مانند هر مهارت دیگری دارای تمریناتی است که به صورت جهانی ارائه می شود و در صورت تکرار و تمرین این تکنیک ها و تمرین ها می توانید سرعت مطالعه خود را افزایش دهید. افزایش سرعت مطالعه یعنی افزایش پردازش سلول های مغز و تنها با سریع تر مطالعه کردن یک مطلب نمی توان تندخوان شد. بنابراین باید تمریناتی را انجام دهید که سرعت سلول های مغز شما را افزایش دهد. در پاسخ به این سوال که  اینکه چطور تندخوان شویم؟

در ابتدا باید بگویم که باید عضلات چشم شما تقویت شود. هر چه حوزه دید شما گسترده باشد در واحد زمان می تواند اطلاعات بیشتری به مغز مخابره کند. ذهن ما قدرتی باور نکردنی دارد اما چشمان ما کلمات را به صورت جداگانه به مغز ارسال می کنند و همین موجب کندی در مطالعه می شود. بنابراین در ابتدا باید با تمرینات چشمی سعی کنید که حوزه دید خود را گسترش دهید. برای افزایش حوزه دید در ابتدا یک صندلی بردارید و مقابل یک دیوار سفید قرار دهید و سعی کنید بدون تکان دادن گردن و سر خود و فقط با حرکت چشم اسم خود را روی دیوار بنویسید. اینکار حوزه دید شما را افزایش می دهد. فقط اجرای این تمرینات با یک الی دو مرتبه به نتیجه نمی رسد و نیاز به تکرار و استمرار دارد. بهترین واستاندارد ترین حالت اجرای این تمرین به صورت ۵ مرتبه در روز می باشد.

تمرین چشمی بعدی برای تندخوان شدن در ابتدا این است که با ثابت نگه داشتن سر و گردن خود سعی کنید بالاترین نقطه موجود را نگاه کنید سپس همین کار را برای جهت چپ و راست و پایین هم انجام دهید. بنابراین در ابتدا باید حوزه دید خود را افزایش دهید.

در تمرین بعدی برای ترفند های حرفه ای تندخوانی و معرفی دوره تندخوانی رایگان باید یاد بگیرید که کلمه خوانی را کنار بگذارید و یک مطلب را به صورت یک جمله و یک پراگراف مطالعه کنید. کلمه خوانی موجب پراکندگی در مطالعه می شود و به شدت سرعت مطالعه را کم می کند.

تمرین بعدی استفاده از خط بر می باشد. با استفاده از خط بر در زمان مطالعه، ذهن شما به سمت و سویی دیگر کشیده نمی شود. تمرین بعدی برای تندخوان شدن این است که از همسایگی کلید واژه ها استفاده کنید یعنی لازم نیست همه مطالب را به صورت دقیق مطالعه کنید؛ بلکه از روی کلمه های مجاور باید سعی کنید بخشی از مطلب را حدس بزنید. دنیای تندخوانی دنیای بسیار گسترده ای است که صرفا در یک مطلب نمی گنجد.

برای همین می خواهیم دوره رایگان تندخوانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در زمانی کوتاه سرعت مطالعه خود را به صورت اصولی و در کنار یک مربی تندخوانی افزایش دهید. چرا که هر مهارتی اگر برای بار اول به صورت اصولی یاد گرفته نشود؛ دیگر امکان اصلاح آن وجود ندارد. بنابراین باید تندخوانی را توسط بهترین مدرس تندخوانی آموزش ببیند تا با تمرینات اصولی موجب افزایش سرعت مطالعه شما شود و به ذهن و چشمان شما آسیب وارد نکند.

تست سرعت مطالعه (فرمول محاسبه سرعت مطالعه)

شما می توانید سرعت مطالعه خود را اندازه بگیرید اما اگر با روشی که در ادامه توضیح می دهم موفق به انجام این کار نشدید؛ حتما در زمان استفاده از دوره تندخوانی رایگان در صفحه اصلی تندخوانی دکتر پرتوی از تست سرعت مطالعه رایگان استفاده نمایید و سرعت خود را بسنجید. اگر سرعت مطالعه شما زیر ۴۰۰ کلمه در دقیقه است شما فردی به شدت کند خوان هستید و خبر بد این است که متاسفانه میانگین سرعت مطالعه ایرانی ها حتی در سنین بزرگسالی زیر ۱۸۰ کلمه در دقیقه است.

حال اگر سرعت مطالعه شما ۴۰۰ کلمه در دقیقه بود شما فردی با سرعت مطالعه نرمال هستید و اگر بالای ۴۰۰ کلمه در دقیقه با کیفیت و یادگیری بیش از ۸۰ % مطالعه می کنید؛ فردی تندخوان هستید. برای سنجش سرعت مطالعه خود، در ابتدا یک کتابی که تا کنون مطالعه نکرده اید را بر دارید و سپس زمان سنج را روشن کنید. سپس شروع به مطالعه کنید. تعدادکلماتی که مطالعه کرده اید را بر زمان تقسیم کنید و حاصل را در ۶۰ ضرب کنید. حال سرعت مطالعه شما مشخص می باشد. یادتان باشد باید به گونه ای مطالعه کنید که کاملا مطلب را یاد بگیرید یعنی یک روخوانی سطحی نداشته باشید.

دوره رایگان تندخوانی

از آنجایی که تندخوانی یک مهارت نوظهور است و افراد کمی با آن آشنایی دارند؛ دکتر پرتوی بهترین مدرس تندخوانی در کشور که تندخوانی را مستقیما از تونی بازان پدر تندخوانی دنیا آموخته اند و در این زمینه تالیف کتاب داشته اند؛ دوره ای به صورت رایگان تدارک دیده اند که در ۷ روز می توانید سرعت مطالعه خود را حداقل دو برابر کنید تا تضمینی بر این باشد که دوره جامع تندخوانی می تواند در کمتر از یک ماه سرعت مطالعه شما را تا ۷ برابر افزایش دهد و کیفیت مطالعه و تمرکز شما را به بالای ۹۰ درصد برساند.

دوره تندخوانی رایگان در ۷ روز دارای ۷ جلسه ویدئو آموزشی است که هر ویدئو مخصوص یک روز می باشد. در کنار مشاهده ویدئو وتمرینات ویدئویی، یک جزوه نیز دریافت می کنید که دارای تمرینات تندخوانی است که برای افزایش سرعت مطالعه شما لازم است. در این دوره رایگان تندخوانی عضلات چشمان شما قوی می شود و حوزه دید شما افزایش می یابد.

همچنین تکنیک ها و ترفند های حرفه ای تندخوانی را آموزش خواهید دید. در ابتدا نیز با تست سرعت مطالعه، سرعت مطالعه اولیه شما سنجیده می شود ودر پایان ۷ روز نیز می توانید مجددا سرعت مطالعه خود را بسنجید و با سرعت اولیه مقایسه کنید. اگر تمرینات را به خوبی انجام داده باشید؛ مسلما سرعت مطالعه ۲ برابر و حتی بیشتر شده است.

برای دریافت این دوره با شماره های ۰۹۲۰۷۲۷۸۶۸۴ و یا ۰۲۱۲۲۱۴۱۸۲۰ تماس حاصل نمایید و سپس با دریافت مشاوره رایگان برای استفاده از دوره، دسترسی فیلم ها برای شما آزاد می شود و جزوه تندخوانی نیز برای شما ارسال می شود. چرا که یادگیری تندخوانی بدون تمرین امکان پذیر نیست و حتما باید جزوه فیزیکی را در اختیار داشته باشید.

همچنین دوره رایگان تندخوانی دارای پیگیری و پشتیبانی است تا بتوانید تمرینات را به خوبی انجام دهید و دچار اشتباه نشوید. همچنین این دوره آموزشی افزایش سرعت مطالعه امکان پرسش و پاسخ با مدرس دوره یعنی دکتر پرتوی بهترین مدرس تندخوانی در کشور را به شما می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *